Parempi olisi kuin pysyisi johtaja vaan ratin takana eikä menisi grillille levittämään kaikki pöpöjä. Ajetaan keikkaa ja sitten mennään grillille paskomaan kaikki elintarvikkeet.
Vastaukset 9
- Anonyymi00002
Eikä johtaja välitä edes työaikalaista koskien taksin ajoa. Käyttää kännykkä ajonaikana kuvatessaan liveä joka sekin rikkoo lakia.
- Anonyymi00003
Maalittaminen on järjestelmällistä, yhteen henkilöön kohdistuvaa häirintää, jossa yllytetään suuri joukko hyökkäämään kohteen kimppuun esimerkiksi sosiaalisessa mediassa.
- Anonyymi00006
Ajaa taksilla ruokatoimitoimituksia. Sehän katsotaan ajoajaksi kuljettajalle. Voisi johtaja katsoa katsoa mitkä ovat yrittäjän vuorokautiset lailliset tunnit ajaa. Ymmärtäisin , jos nuo ajot ajettaisiin yksityisautolla ja sen jälkeen voi painaa taksilla muutaman tunnin, mutta ajaa taksia aamusta yöhön. Eli sen ajan , kun grilli auki.
- Anonyymi00009
Taidat olla kaupungin kateellisin tyyppi.
- Anonyymi00010
Tuskinpa enään taksin rattiin kykenee.
- Anonyymi00011
Voihan se viedä sähkömopolla woltkuletuksia.
- Anonyymi00012
Hyvä etteivät ole grillillä vaan Espanjassa syömässä suomikaupasta haettua hernekeittoa.
- Anonyymi00013
Viikon ruokailut . Hernekeitto ja lehtipihvi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3161325Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101277- 981033
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103935
- 106930
- 111772
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20724- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607