Tuntuuko sinusta siltä, että olet nähnyt kaksoisolentoja ? Joku näyttää ihan tutulta, muuta ei olekaan se, joksi luulit.
Tästä voi varmaan leikkiä tai huumoria keksiä, mutta olen ihan tosissani.
Minäpä aloitan.
Tuoppikellarin eräs tarjoilija näyttää minusta ihan samalta kuin Murhia ja kantrimusiikkia- ohjelman baarin omistajalta.
Kaksoisolentoja Iisalmessa
13
469
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos se onkin doppelgänger.
- Anonyymi00002
Olen nähnyt kaksoisolentoja (ihmisiä) ja minuakin on luultu monta kertaa joksikin toiseksi ihmiseksi.
- Anonyymi00003
On täällä Robert de Niro ja Paul Rudd. Ja minun veli oli käynyt kerran Charles Bronsonin luona kylässä.
- Anonyymi00004
Eräänä kesänä näin Björn Wahlroosin tuulitakki päällään ja kaljatölkki kädessä satamapuiston penkillä. Oli saapunut polkupyörällä paikalle.
Tai ehkä se oli vain heijastuma jostain rinnakkaisulottuvuudesta, jossa Nallella ei mennytkään ne Kouri-kauppa suhmuroinnit niin kuin Strömsöössä ja siinä kehityskulussa hän päätyikin asumaan Iisalmessa.
- Anonyymi00005
Näin Jeesuksen kaksoisolennon eilen Papinaholla , kysyin häneltä miten ristiinnaulaus tehdään. ✖️🔨
- Anonyymi00006
Sanoiko että naulat vaan ristiin
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sanoiko että naulat vaan ristiin
Neuvoi että isompaan naulaan porataan reikä, jonka läpi pienempi naula upotetaan 90 asteen kulmassa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Neuvoi että isompaan naulaan porataan reikä, jonka läpi pienempi naula upotetaan 90 asteen kulmassa.
Eihän tuo ole ristiin- vaan rastiinnaulaus.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eihän tuo ole ristiin- vaan rastiinnaulaus.
Tuommoiset kirjoitukset on jo Jumalan pilkkaa,eräänä päivänä vastaat kirjoituksistas itse kolmiyhteiselle Jumalalle.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuommoiset kirjoitukset on jo Jumalan pilkkaa,eräänä päivänä vastaat kirjoituksistas itse kolmiyhteiselle Jumalalle.
Naulan kantaan vasaroit 🔨
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Toinen naula oli paksumpi, johon reikä porattiin, ja toinen ohuempi, mutta naulat oli samanpituisia, niin miten te nyt tähän Jumalan sotkette?
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä en edes haluaisikaan semmoiseen taivaaseen, missä on noin tiukkapipoinen jumala päällepäsmärinä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi ristiinnaulaus on Jumalan pilkkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875085Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1452941- 522541
- 271939
- 561873
- 771824
- 221787