Että pitäis myös kysyä tuntomerkit. Etten sitten luule jotain toista ihmistä häneksi. Sehän olisi ihan palstaharharhassa elämistä. n>m
❤️❤️❤️❤️➡️❤️❤️❤️
Oon ymmärtänyt sen, että oon luottamut liikaa kirjotuksiin
10
235
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei täälä kannata tuntomerkkejä jakaa. Voin omasta kokemuksesta sanoa, että paras on vain ottaa häneen yhteyttä suoraan.
- Anonyymi00002
Kuka näin puhuu? Nyt kaipaisin lähinnä t-naisen neuvoa. Haluaisin jopa puhua puhelimessa. Olis kilttiä, mutta ymmrärrän ettei se käy.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kuka näin puhuu? Nyt kaipaisin lähinnä t-naisen neuvoa. Haluaisin jopa puhua puhelimessa. Olis kilttiä, mutta ymmrärrän ettei se käy.
Kannattaisi ehkä kysyä jos noin on.
- Anonyymi00010
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jos olen antanut numeroni, voi siihen tietenkin soittaa. Yksi t-nainen
- Anonyymi00003
Mä en tiedä kelle mä voisin puhua.
- Anonyymi00009
Sama. Ei kenelle tahansa voi puhua. Palstalla ihmiset on outoja. Ne suosittelee puhumaan vaikkei oikeasti kannata.
- Anonyymi00004
Oletko sä katsonut sen huojuva harju elokuvan?
- Anonyymi00005
En oo ihan varma. Mielestäni oon lukenut kaikki emily bronten kirjat, ja kahsonut elokuvia. Mr. Darcyt ja kaikki. Miksi kysyt?
- Anonyymi00007
Humiseva Harju. Huojuva talo on sitten taas ihan eri.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Humiseva Harju. Huojuva talo on sitten taas ihan eri.
Katson juuri sitä leffaa. Oli vaan pakko tulla käymään täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341952Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3801782Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921113
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665- 32664