Jos tietäis varmasti että nähtäisiin vielä 😞
Olisiko ikävä pienempi
17
322
Vastaukset
- Anonyymi00001
no se on ihan varma, että noilla tunnistetiedoilla ei ainakaan tule mitään tapaamista!!!
- Anonyymi00002
Nähdään ellei näkö mene.! ☺
- Anonyymi00005
Oma näkö jo mennyt..
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oma näkö jo mennyt..
Ulkonäkö?
- Anonyymi00003
Ei kun pysy vaan ikuisesti siellä turvassa ja piilossasi mies.
Mielummin sellainen mies minulle, joka uskaltaa olla edes pikkuisenkin herkkä ja haavoittuva kiinnostuksen edessä. Eikä pilkkaava ja ilkeä, töykeä, pas* kamainen, joka ottaa mielummin kaiken eikä halua antaa mitään itsestään. Ymmärrän kyllä, minä ja hän= liian erilaisia ihmisiä.- Anonyymi00006
Sinua vain harmittaa se että et päässyt itse olemaan pilkkaava, ilkeä, töykeä ja paskamainen kun mies ei ollut herkkä ja haavoittuva sinun edessä.
Nainen haluaa aina ylivallan miehestä tai sitten haukutaan mies. - Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sinua vain harmittaa se että et päässyt itse olemaan pilkkaava, ilkeä, töykeä ja paskamainen kun mies ei ollut herkkä ja haavoittuva sinun edessä.
Nainen haluaa aina ylivallan miehestä tai sitten haukutaan mies.Ei pidä paikkansa. Minä nainen haluan kohdata ihmiset normaalisti, ollen ystävällinen ja odottaen sitä myös muilta. Draamaa karsastan. Se taitaa olla joillekin se juttu, minä en silloin käy ollenkaan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei pidä paikkansa. Minä nainen haluan kohdata ihmiset normaalisti, ollen ystävällinen ja odottaen sitä myös muilta. Draamaa karsastan. Se taitaa olla joillekin se juttu, minä en silloin käy ollenkaan.
Ja tuo oli mun eka kommentti, en liittynyt aiempaan keskusteluun.
- Anonyymi00007
Olisi niin paljon helpompaa jos tietäisi..
- Anonyymi00009
Mitä haluat tietää?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä haluat tietää?
Lue tuo aloitus, siihen vastaus viittaa!
- Anonyymi00011
Itselleni on ihan sama jos tietää ettei asia etene ja siitä ei tule mitään.
Kaikkein pahinta on nähdä toista ja roikkua illuusiossa.
Siitä irti päästäminen on ainut oikea tapa.
Jos taas tahtoo tehdä jotain niin tekee jotain, ottaa vaikka yhteyttä. - Anonyymi00012
Minä en voi toivoa näkeväni naista. Kun en vain usko että tiemme kohtaisivat. Olen liian yksin maailmassa. Ei minulla ole sellaista paikkaa missä hänet kohdata. Enkä koskaan toivu itseaiheutetuista traumoistani. Kun olen liian herkkänä yrittänyt sopia joukkoon johon en kuulu. Ikävöin kuitenkin. Mieheltä.
- Anonyymi00013
En ole varma toivonko sitä, että nähtäisiin vielä säännöllisesti. Näin on ollut tavallaan hyvä.
Naiselta - Anonyymi00014
Minä voisin nähdä vaikka huomenna tai su? Sitten on vähän tiukkaa seuraavat pari viikkoa, ellei arki-iltana.
- Anonyymi00017UUSI
Eipä mulla. Ole ikävä tuollaista narsistista kiusaajaa yhtään en ees luota siihen että nähdään kun voit tehdä oharit ole yksinäs
- Anonyymi00018UUSI
Jos tietäisin etukäteen, että näen hänet, voisin ainakin yrittää puhua ja lämmitellä välejä. Mutta eipä ole enää mitään yhteistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096456Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884081L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa433418TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72800Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6231398- 66818
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55803- 9789
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193778Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47759