Kohta uus aloitus kerran jollakulla meni hermot ja poistatti edellisen.
Tallessa onneks on joka kommentti.
Mähän en tosiaan hiljaa enää aio olla.
Täytyy varmaa tehdä
8
126
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mä en ainakaan liity siihen poistoon... En koskaan poistattais yhtään mitään... Mua suututtaa eniten just poistot...
En ehtinyt illalla nettiin... oli kotiaskareita ja kaikenlaista häiriöö...
Jos sulla on kuvakaappaukset siitä ketjusta vähän ennen poistoa, niin lähetä ne mulle, koska en tiedä, mitä siellä on viimeksi ollut... Siinä ketjussa oli 20 viestiä, kun viimeks otin kaappaukset...
dzu - Anonyymi00002UUSI
Ukil paxu m u na
- Anonyymi00003UUSI
Poliisi auttaa sua enemmän tuossa asiassa kuin palsta. Käypä siellä kertomassa mitä ukkisi sinulle näyttelee.
- Anonyymi00004UUSI
Ukil paxu mu na
- Anonyymi00005UUSI
Minun mielestäni oli hyvä käytäntö kun ap pääsi poitamaan kaiken mitä halusi poistaa.
Mutta se ei ilmeisesti miellyttänyt kiusaajia.- Anonyymi00006UUSI
Ei täältä tekstejään voi kukaan poistaa.
Ainoastaan yp tai yp:ntekoäly niitä voi poistaa jos haluaa poistaa - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei täältä tekstejään voi kukaan poistaa.
Ainoastaan yp tai yp:ntekoäly niitä voi poistaa jos haluaa poistaaSiitä on aika kun alottaja itse pystyi poistamaan kaken moskan.
Minusta käytäntö oli hyvä.
Mutta piti olla kirjaantuneena ei välltämättä tarvinnut näkyä se että oli kirjaantunut.
Mutta pysty poistamaan se mitä halusi omasta aloituksesta.
- Anonyymi00008UUSI
Eikö vaan ykinkertaisti voi hytää kun tekee silleen? Jauto s josvoipi pirjon k, mistä minä sain sokay jo tv
Apukeino? Paitsi se, että es kerrala, sinä työnnät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018384- 565272
- 244917
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni284824Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364640Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h764535- 624113
- 423755
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403034- 452739