Olin aamulla aikeissa lähteä luistelemaan Taimonrannasta, mutta reitti oli suljettu. Miksi ihan oikeesti? Auratkaa nyt nopeasti baana auki niin pääsee taas harrastamaan liikuntaa meren jäälle.
Merenjään luistelureitit on suljettu
10
186
Vastaukset
- Anonyymi00001
Et voi oikeesti olla tosissasi. Vain hullu menee enää jäille. Sinä taidat olla sitten aika hullu kaveri jos oikeesti ajattelit mennä vielä jäille.
- Anonyymi00002
Mä olin eilen pilkkimässä Väskin rannassa ja kyllä jää keski ihan hyvin. Kumisaappaat jalkaan ei kastu sukat.
- Anonyymi00003
Oliko kontiot vai tavalliset saappaat?
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oliko kontiot vai tavalliset saappaat?
Älkää laittako betonisaappaita, kun lähette jäälle !
- Anonyymi00004
Luolalanjärvi on myös suljettu joten ei asiaa enää sinnekkään.
- Anonyymi00005
Kyllä jo on aikakin!
Jäätilanne heikkenee silmissä. - Anonyymi00006
Hyvä tieto. Kevät tulloo. Alan kohtapuoleen laittaan paattia. Ettei tule kiirus. Viime tinkaan ei sovi jättää. Tänään poikkesin telakalla ja raotin suojapressun kulmaa. Vesille tekkee veneen mieli.
- Anonyymi00007
Sama juttu, veneen laskua himoitsen!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sama juttu, veneen laskua himoitsen!
Malta vielä hetki ennen kun laitat purtesi vesille.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Malta vielä hetki ennen kun laitat purtesi vesille.
Löisin vetoa siitä, että jäät lähtevät maaliskuun aikana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756