Olin aamulla aikeissa lähteä luistelemaan Taimonrannasta, mutta reitti oli suljettu. Miksi ihan oikeesti? Auratkaa nyt nopeasti baana auki niin pääsee taas harrastamaan liikuntaa meren jäälle.
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Et voi oikeesti olla tosissasi. Vain hullu menee enää jäille. Sinä taidat olla sitten aika hullu kaveri jos oikeesti ajattelit mennä vielä jäille.
- Anonyymi00002
Mä olin eilen pilkkimässä Väskin rannassa ja kyllä jää keski ihan hyvin. Kumisaappaat jalkaan ei kastu sukat.
- Anonyymi00003
Oliko kontiot vai tavalliset saappaat?
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oliko kontiot vai tavalliset saappaat?
Älkää laittako betonisaappaita, kun lähette jäälle !
- Anonyymi00004
Luolalanjärvi on myös suljettu joten ei asiaa enää sinnekkään.
- Anonyymi00005
Kyllä jo on aikakin!
Jäätilanne heikkenee silmissä. - Anonyymi00006
Hyvä tieto. Kevät tulloo. Alan kohtapuoleen laittaan paattia. Ettei tule kiirus. Viime tinkaan ei sovi jättää. Tänään poikkesin telakalla ja raotin suojapressun kulmaa. Vesille tekkee veneen mieli.
- Anonyymi00007
Sama juttu, veneen laskua himoitsen!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sama juttu, veneen laskua himoitsen!
Malta vielä hetki ennen kun laitat purtesi vesille.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Malta vielä hetki ennen kun laitat purtesi vesille.
Löisin vetoa siitä, että jäät lähtevät maaliskuun aikana
- Anonyymi00011
Todella lämmintä luvassa sääennusteessa!!
- Anonyymi00012
Merivartiosto varoittaa kovasti jäiden petollisuudesta!
- Anonyymi00013
Nyt ei ole lunta jäällä, joten sinne on hyvä mennä aloittajan luistelemaan. Samalla voi sitten tutustua avantouinnin saloihin.
- Anonyymi00014
Viikko vielä ja jäät lähtevät
- Anonyymi00015
Nyt on jää täysin vapaa lumesta. Lähde nyt luistelemaan ennen kuin on liian myöhäistä !
- Anonyymi00016
Turhan aikaisn suljettiin. Vasta eilen (21.3.2026) olli pilkijöitä Kailon reunalla.
- Anonyymi00017
Jäät lähtee viinon sisään Hyvä että luistelureigit suljettiin ennen.
- Anonyymi00018
Luolalanjärvessä on vielä jäätä, mutta onko se kantavaa vielä?
- Anonyymi00019
Jopa oli turhaa hätiköintiä!
- Anonyymi00020
Siis olin lähdössä tänäänkin luistelemaan meren jäälle, mutta en päässyt koska jäätä ei ole. Huonoissa kantimissa on liikunnan suosiminen Naantalissa.
- Anonyymi00021
Ensi talvena taas !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1551037En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44707Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.127651Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23638- 43617
- 67605
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää160565Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal51547Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni34544Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518