Hesari kertoo näin, mutta kun katson Ylen tekstiuutisia lauantaina yhdeksän jälkeen, niin asiasta ei mainita mitään.
Ylelle on epämiellyttävää kertoa Suomen liittolaisten aggressioista. Tuollaiset uutiset vie vielä huomion pois siitä kun Stubb on kutsuttu tänään televisioon kertomaan, että Ukraina voittaa sodan
Israel ja Yhdysvallat aloittaneet hyökkäyssodan Iraniin
146
669
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suomi NATO-maana lähettää pataljoonan maataistelujoukkoja Teheraniin.
- Anonyymi00003
Ottaako ne jalkaväkimiinat mukaan?
- Anonyymi00007
Lähi-itään ei kannata suomalaisia lähettää jos haluaa heidän säilyvän hengissä. Viimeisen sofan kuvaus nimittäin löytyy Raamatusta jossa 200 miljoonaa sotilasta mätänee seisaallaan.
- Anonyymi00058
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ottaako ne jalkaväkimiinat mukaan?
Ei.
Koska jalkaväkimiinoja on ihan turha kylvää hiekkadyyneille, koska seuraavana päivänä se dyyni saattaa sijaita jo tuolla noin (osoittaa sormellaan epämääräiseen suuntaan) jossa miinat hautautuneena n. 10 metrin paksuiseen hiekkakerrokseen. - Anonyymi00060
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lähi-itään ei kannata suomalaisia lähettää jos haluaa heidän säilyvän hengissä. Viimeisen sofan kuvaus nimittäin löytyy Raamatusta jossa 200 miljoonaa sotilasta mätänee seisaallaan.
Juu. Ehottomast se onkin toi Raamattu ihan 100 % luotettavin sotahistorialähde!? :P
- Anonyymi00120
Sinne vaan kaikki sotahullut, saavat mässäillä sotaherkkuaan.
- Anonyymi00145
Putler ja Trumpelo = Nobelin rauhanpalkinto?
- Anonyymi00002
Onhan ylellä uutinen tekstitv:ssä ja ajat sitten ensimmäisenä uutisena netissä.
- Anonyymi00004
Siellä oli vain perjantainen juttu sodan uhkasta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siellä oli vain perjantainen juttu sodan uhkasta.
- Anonyymi00029
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siellä oli vain perjantainen juttu sodan uhkasta.
Ei ollut perjantainen uutinen. Oli ihan ensimmäisenä ajantasainen juttu juuri tehdystä iskusta. Jostain syystä noissa median verkkouutisissa aiheita välillä poistellaan tai sitten ne siirtyvät alemmaksi ja nousevat taas pintaan ensimmäisiksi uutisiksi.
- Anonyymi00032
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tieto saavutti teksti-TV:n vasta kymmenen jälkeen. Sivu 134
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tieto saavutti teksti-TV:n vasta kymmenen jälkeen. Sivu 134
Ei pidä paikkaansa. Etusivulla (100) ei ollut vielä otsikkoa, mutta kun laitat 130, niin siellä oli otsikko iskusta.
- Anonyymi00005
YLE ei kerro vaikka joku hyökkäisi suomeen. 😂
Yle noudattaa hallituksen positiivisuus politiikkaa.
Kaikki on niiiiiin positiivista vaikka lapsia tapettaisiin ja raiskattaisiin. Mutta ylekin katoaa pian maanpäältä. - Anonyymi00006
Onneksi muut maat kertoo nämä hyvät uutiset!!!
- Anonyymi00008
Lähi-idästä tulee sotatanner nyt kun Trump ja Netanjahu alkoivat yhdessä huseeraamaan Irania vastaan.
- Anonyymi00061
Niin. Toistamiseen parin päivän sisään. Kun vasta pari päivää sitten uutisoituun tuolta rauhanuskontohoodeilta että Pakistan ja Afganistan on nyt sitten ilmisodassa keskenään. Ja Turkissa rauhanuskontoa levitetään kurdien keskuuteen ainakin pommein. Kuten paikallisia kahinoita löytyy vielä myös Syyriasta. Ja Israel rauhaanpakottaa Libanonissa. Ja toisinaan Syyriassa. Somalit kähinöi yhä jakautuneessa Somaliassa. Ja sitten vielä Jemen.
Hyvinkin rauhanomaista uskoilua, eiks jeh? - Anonyymi00096
Anonyymi00061 kirjoitti:
Niin. Toistamiseen parin päivän sisään. Kun vasta pari päivää sitten uutisoituun tuolta rauhanuskontohoodeilta että Pakistan ja Afganistan on nyt sitten ilmisodassa keskenään. Ja Turkissa rauhanuskontoa levitetään kurdien keskuuteen ainakin pommein. Kuten paikallisia kahinoita löytyy vielä myös Syyriasta. Ja Israel rauhaanpakottaa Libanonissa. Ja toisinaan Syyriassa. Somalit kähinöi yhä jakautuneessa Somaliassa. Ja sitten vielä Jemen.
Hyvinkin rauhanomaista uskoilua, eiks jeh?Ai niin ihmisillä on ollut tapana kutsua Islamia sarkastisesti rauhanuskonnoksi.
Mutta että tänäänkin, kun kristityt ja juutalaiset ovat aloittaneet taas uuden, lajaan sodan?
Jotenkin menee puhti pois tuosta yrityksestä leimata yksi kolmikosta sotaisaksi. - Anonyymi00118
Netanjahu viisveisaa 10 käskystä, joista yksi on ÄLÄ TAPA! Vaikka kuuluu jumalan valittuun etuoiķeutettuun kansaan. Varmaan jo listinyt 80.000 palestiinalaista, joista lapsia 25.000.
Ja trumpelo ei uskonnollinen ollenkaan. Taitaa kostaa, kun ei saanut rauhan Nobel palkintoa.
Toivon tuollaiset paskiaiset HELVITTIIN ja mitä pikemmin sen parempi!
- Anonyymi00009
Pata kattilaa soimaa: "Yhdysvaltain ulkoministeri Marco Rubio on nimennyt Iranin laittomia pidätyksiä tukevaksi valtioksi."
https://yle.fi/a/3-7684671
https://www.kaleva.fi/vangit-kidutus-abu-ghraibissa-pahempaa-kuin-saddam/2187113
Minneapolis sijaitsee Yhdysvalloissa.- Anonyymi00012
Joka toista haukkuu,itse se on.
- Anonyymi00033
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joka toista haukkuu,itse se on.
Tuo on hiekkalaatikolta, mutta se kuuluu myös propagandaan.
- Anonyymi00010
Ajatollah Trump jälleen valloittamassa maailmaa. Varsinainen rauhanrakentaja.
- Anonyymi00017
Näinpä.
- Anonyymi00011
Mitä Israelin kuonaukko hakee hyökkäyksellään Iraniin. Lapsellinen äijä.
- Anonyymi00034
Ratkaisua vanhan testamentin Aabrahamin suvun selvittämättömiin sukuriitoihin.
- Anonyymi00097
No sitä suur-Israelia yhä.
- Anonyymi00014
Löytyy tästäkin ketjusta kuitenkin terorististen sadistien puolustajia jotka ei missään nimessä halua että iranin kansa pääsisi satanistien vallan alta vapaaksi.
- Anonyymi00018
Iranin kansa saa tehdä mitä haluaa, ei se kuulu usalle, eikä israelille. Nyt viimeistään pit
ää EU:n laittaa kaikki kauppasuhteet jäihin israelin kanssa ja häädettävä usa pois täältä . - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Iranin kansa saa tehdä mitä haluaa, ei se kuulu usalle, eikä israelille. Nyt viimeistään pit
ää EU:n laittaa kaikki kauppasuhteet jäihin israelin kanssa ja häädettävä usa pois täältä .Jos eu kovasti käy israelia vastaan niin se on eun tuho koska kosto tulee taivaasta.
Mutta itse olenkin ollut koko ajan sitä mieltä että goog joka hyökkää israeliin tuhoutuakseen on nimenomaan eurooppa eikä venäjä.
Mutta onneksi taivaassa on Tuomari joka hoitaa tämän sotkun täydellisen oikeuden mukaisesti eikä se riipu ihmisten mielipiteistä. - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos eu kovasti käy israelia vastaan niin se on eun tuho koska kosto tulee taivaasta.
Mutta itse olenkin ollut koko ajan sitä mieltä että goog joka hyökkää israeliin tuhoutuakseen on nimenomaan eurooppa eikä venäjä.
Mutta onneksi taivaassa on Tuomari joka hoitaa tämän sotkun täydellisen oikeuden mukaisesti eikä se riipu ihmisten mielipiteistä.no niin varmaan joo, heehheh, sanotaaanko nyt näin kohteliaan kevyesti: JUMALASI ON PERSEESTÄ JA SYVÄLT SIELTÄ! Että oikein tuomari, onko pilli suussa?
- Anonyymi00035
Missä? Anna esimerkki.
- Anonyymi00036
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos eu kovasti käy israelia vastaan niin se on eun tuho koska kosto tulee taivaasta.
Mutta itse olenkin ollut koko ajan sitä mieltä että goog joka hyökkää israeliin tuhoutuakseen on nimenomaan eurooppa eikä venäjä.
Mutta onneksi taivaassa on Tuomari joka hoitaa tämän sotkun täydellisen oikeuden mukaisesti eikä se riipu ihmisten mielipiteistä.Sekavaa, täsmennä vähän.
- Anonyymi00072
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos eu kovasti käy israelia vastaan niin se on eun tuho koska kosto tulee taivaasta.
Mutta itse olenkin ollut koko ajan sitä mieltä että goog joka hyökkää israeliin tuhoutuakseen on nimenomaan eurooppa eikä venäjä.
Mutta onneksi taivaassa on Tuomari joka hoitaa tämän sotkun täydellisen oikeuden mukaisesti eikä se riipu ihmisten mielipiteistä.Satutko tietämään, että koko kristinuskoon ei edes liity mikään taivasten valtakunta tai taivasten valtakunnan isä Jumala. Raamatun mukaan tämä on uskonnon se ristiin kuoliaaksi kidutettu uhri.
- Anonyymi00075
Anonyymi00023 kirjoitti:
no niin varmaan joo, heehheh, sanotaaanko nyt näin kohteliaan kevyesti: JUMALASI ON PERSEESTÄ JA SYVÄLT SIELTÄ! Että oikein tuomari, onko pilli suussa?
Juu, todellisuudessa se ei edes ollut mikään Jumala ollenkaan, se oli tarinan Saatana, Baal-jumaluus, raamatun tulivuori, löytyy 5.Moos. 4:10 alkaen.
- Anonyymi00078
Anonyymi00036 kirjoitti:
Sekavaa, täsmennä vähän.
EU luotiin natsi-Saksan pöydällä rahoittamaan Israel puoliksi Yhdysvaltojen kanssa. Natsit olivat sionisteja itse.
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
EU luotiin natsi-Saksan pöydällä rahoittamaan Israel puoliksi Yhdysvaltojen kanssa. Natsit olivat sionisteja itse.
Mutta kun juutalaisten jumaluus olikin huijaus, niin jos sillä tosi Jumalalla paloikin hihat ja lähtee niin EU kuin Israelkin?
- Anonyymi00085
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos eu kovasti käy israelia vastaan niin se on eun tuho koska kosto tulee taivaasta.
Mutta itse olenkin ollut koko ajan sitä mieltä että goog joka hyökkää israeliin tuhoutuakseen on nimenomaan eurooppa eikä venäjä.
Mutta onneksi taivaassa on Tuomari joka hoitaa tämän sotkun täydellisen oikeuden mukaisesti eikä se riipu ihmisten mielipiteistä.Tiesitkö että kristinuskon harjoittaminen on kielletty Israelissa?
- Anonyymi00090
Anonyymi00018 kirjoitti:
Iranin kansa saa tehdä mitä haluaa, ei se kuulu usalle, eikä israelille. Nyt viimeistään pit
ää EU:n laittaa kaikki kauppasuhteet jäihin israelin kanssa ja häädettävä usa pois täältä .Kun Iranin kansa on yrittänyt tehdä mitä se haluaa, on hallinto murhannut kansasta ainakin kymmeniä tuhansia ihmisiä muutamassa päivässä. Ehkä tänä vuonna jo satoja tuhansia.
Olisiko liittoutuneet pitänyt ajaa pois natsi-Saksasta ja antaa natsi-Saksan jatkaa kansanmurhaa? - Anonyymi00091
Anonyymi00085 kirjoitti:
Tiesitkö että kristinuskon harjoittaminen on kielletty Israelissa?
Kristinuskon harjoittaminen ei ole kiellettyä Israelissa.
- Anonyymi00093
Anonyymi00090 kirjoitti:
Kun Iranin kansa on yrittänyt tehdä mitä se haluaa, on hallinto murhannut kansasta ainakin kymmeniä tuhansia ihmisiä muutamassa päivässä. Ehkä tänä vuonna jo satoja tuhansia.
Olisiko liittoutuneet pitänyt ajaa pois natsi-Saksasta ja antaa natsi-Saksan jatkaa kansanmurhaa?Hyvä kysymys
- Anonyymi00015
Olihan tämä jo pari tuntia sitten, milloin lie tullut.
https://yle.fi/aihe/tekstitv?P=134 - Anonyymi00019
Maailma on sotaisa.
- Anonyymi00021
Suomi24ssä kirjoittelee paljon kotoutuneita matuja ihan selvästi. Sillä eihän normaali suomalainen voi näin täyisin olla terroristien kannattaja?
- Anonyymi00039
Heidän kirjoitustaito on parempaa kuin monen perisuomalaisen. Pointsit heille. Liekö ne niitä uusukrainalaisia suomalaisia.
- Anonyymi00069
Anonyymi00039 kirjoitti:
Heidän kirjoitustaito on parempaa kuin monen perisuomalaisen. Pointsit heille. Liekö ne niitä uusukrainalaisia suomalaisia.
Kommarilogiikkaa?
Miks ukrainalaiset olis Iranin puolella?
Niin vai onks niillä vielä jotain Neuvostoaikaista ydinaseteknologiaa kaupan? Koska eikä iso osa Neuvostoliiton ydinohjuksista vallan väsätty Ukrainassa.
Vaikka eihän toki missään nimessä al-Yleeran omat ihq pikku kultamussukka iranilaiset ole edes väsäämässä mitään ydinaseita!? :) Ihan pelkkää äärioikeistolaisen Trumpin salaliittoteoria fake nyyssiä väittää edes moista!
- Anonyymi00022
Eiköhän ne ohjukset rakenneta semmoisissa paikoissa mitkä ei sateiittikuvissa näytä ollenkaan siltä että sielä tehdään ydinaseita.
Veikkaan että näillä iskuilla on varmempaa että tel aviv tuhotaan ydinohjuksella ja niille itelle on se pääasia eikä haittaa vaikka vastaisku tulee pääseepähän paratiisiin sen jälkeen.....- Anonyymi00026
Iranilla ei ole ydinasetta, eikä ollut tarkoituskaan rakentaa, koka Ajatollah on asettanut sille Fatwan, siis kieltänyt rakentamisen. Näitten jatkuvien iskujen jälkeen tietysti Iran joko rakentaa ydinaseen, tai ostaa, myyjiä löytty (Pakistan, Pohjoiskorea)
- Anonyymi00041
Anonyymi00026 kirjoitti:
Iranilla ei ole ydinasetta, eikä ollut tarkoituskaan rakentaa, koka Ajatollah on asettanut sille Fatwan, siis kieltänyt rakentamisen. Näitten jatkuvien iskujen jälkeen tietysti Iran joko rakentaa ydinaseen, tai ostaa, myyjiä löytty (Pakistan, Pohjoiskorea)
Jenkit haluaa sinne tottelevaisen Rizlan hallitsijaksi.
- Anonyymi00070
Anonyymi00026 kirjoitti:
Iranilla ei ole ydinasetta, eikä ollut tarkoituskaan rakentaa, koka Ajatollah on asettanut sille Fatwan, siis kieltänyt rakentamisen. Näitten jatkuvien iskujen jälkeen tietysti Iran joko rakentaa ydinaseen, tai ostaa, myyjiä löytty (Pakistan, Pohjoiskorea)
Ai sä uskot jotain musua?
Lainaa tonni, saat huomenna takas? :) - Anonyymi00080
Juu ei pääse islamillakaan taivaaseen/paratiisiin.
- Anonyymi00092
Siinä menisi muslimeita pari miljoonaa samalla. Iran ymmärtää sen, ettei se voi sellaista tehdä.
- Anonyymi00024
Saadaanko Ajatollah nyt siltaan?
- Anonyymi00025
Kannattaa suunnistaa pian bensapumpuille kanisterien kanssa. Kohta polttoaineiden hinta raketoi.
- Anonyymi00038
Iranissa kuulemma raketoi myös.
- Anonyymi00071
Tai sit autokaupan kautta vaihtamaan se Skoda kiinalaiseen sähköautoon?
- Anonyymi00027
Putin hyppii tasajalkaa Kremlin muurin alla lähtee viimeinen tukija lähi-idässä.
- Anonyymi00042
Vaihda täyssähköautoon.
- Anonyymi00119
Anonyymi00042 kirjoitti:
Vaihda täyssähköautoon.
Tää onkin Muskin sota.
- Anonyymi00028
YLE tuottaa propagandaa ei oikeita uutisia.
Kurosen kaltaiset tuottaa valheita kansalle. - Anonyymi00030
Trump ilmoitti että Iranin laivasto ja ohjusteollisuus tuhotaan. Tällä hetkellä varmastikin Tehran pimenee kyberhyökkäyksistä.
Ensimmäinen 24h tuntia on kun hävittäjälentokoneet ja laivoista ammututut risteilyohjukset tuhoavat ilmapuolustuksen ja muita kohteita tasaisella rytmillä tauokoa pitämättä. Sen jälkeen tulevat pommikoneet. Ammuksia ei säästellä.
Sääliksi käy tavallisia iranilaisia, jotka ovat ihan normaaleja ihmisiä, jotka itsekin vastustavat Iranin konservatiivista uskonnollista hallintoa.- Anonyymi00086
Ai että tuhoaa Venäjän ja Kiinan Iraniin intgroiman 3-ulotteisen tutkaverkoston joka näkee häivekoneet 450 mailin päästä?
- Anonyymi00094
Tämä Israelin ja USA:n toiminta on nimenomaan tavallisten iranilaisten edun mukista.
Iranin hallinnon ongelma ei ole konservatiivisuus vaan islamistisuus.
- Anonyymi00031
Aikaisemmin Trump uhkasi Irania, jos se ei lopeta siviiliin kohdistuvia murhia mielenosoituksissa, mutta nyt hyökkäyksen aihe oli, ettei ydinasetta pystytä tekemään. Trump olisi siis hyökännyt kuitenkin syystä tai toisesta. Kuinkahan paljon niitä siviilimurhia tulee nyt jenkkien ja jutikoidwn hyökkäyksestä, kuin Iranin hallinnon tekeminä? Taitaa öljy olla suurin syy hyökkäykselle, kuin muut edellä mainitut syyt.
- Anonyymi00040
Toivottavasti Iranin terroristihallinto tuhotaan täydellisesti.
- Anonyymi00043
Näemme nyt tällä hetkellä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopuolella.
Yleensä vastaaville iskuille on haettu laillinen oikeutus joko YK::n kautta tai ainakin liittolaisilta. - Anonyymi00045
Toivottavasti Iranin kansa vapautetaan heimomafian kynsistä.
- Anonyymi00046
Kuten monet muistavat Arabikevään kansannousu keväällä 2010 Lähi-idässä lupasi muutosta, kuitenkaan se ei muuttanut mitään edelleenkin on uskonnolliset johtajat vallassa,,,
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kuten monet muistavat Arabikevään kansannousu keväällä 2010 Lähi-idässä lupasi muutosta, kuitenkaan se ei muuttanut mitään edelleenkin on uskonnolliset johtajat vallassa,,,
Nyt ei ole vuosi 2010.
- Anonyymi00050
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kuten monet muistavat Arabikevään kansannousu keväällä 2010 Lähi-idässä lupasi muutosta, kuitenkaan se ei muuttanut mitään edelleenkin on uskonnolliset johtajat vallassa,,,
Kyllä muutti, Libyan Gadafi kaatui, kun Nato suomalaiskomentajansa johdolla taisteli humanitäärisellä ilmavalvonnalla Al Qaidan rinnalla, heille päämajan Libyaan, mistä nyt lähtevät pakolaispaatit Eurooppaan. Arabi-keväällähän laitettiin pakolaiset liikkeelle. EU:ssa tehtiin päätös, että myös Afrikka voidan lukea EU:n kuuluvaksi. Siellä on valtvat potentilaalit sijoittajille - kiitos Urpilaiselle rahastoista, joita olemme uudelleen pääomittamassa, jos sijoittajien rahat katoavat.
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kyllä muutti, Libyan Gadafi kaatui, kun Nato suomalaiskomentajansa johdolla taisteli humanitäärisellä ilmavalvonnalla Al Qaidan rinnalla, heille päämajan Libyaan, mistä nyt lähtevät pakolaispaatit Eurooppaan. Arabi-keväällähän laitettiin pakolaiset liikkeelle. EU:ssa tehtiin päätös, että myös Afrikka voidan lukea EU:n kuuluvaksi. Siellä on valtvat potentilaalit sijoittajille - kiitos Urpilaiselle rahastoista, joita olemme uudelleen pääomittamassa, jos sijoittajien rahat katoavat.
Ne on naiiveja juttuja mitä pällikansalle syiksi selitään, kun raha puhuu.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ne on naiiveja juttuja mitä pällikansalle syiksi selitään, kun raha puhuu.
Vieläköhän saavat paljonkin irti suomalaisten selkärangoista. Kenen asialla te kuvittelette poliitikkojen olevan?!
- Anonyymi00057
Ei niin tapahdu koska itse Petteri Orpo on sanonut, että "hyökkäys on lopetettava heti!"
Kyllä Israelin ja USA:n johtajat nyt tottelevat Petteri Suuren käskyä :D - Anonyymi00059
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kuten monet muistavat Arabikevään kansannousu keväällä 2010 Lähi-idässä lupasi muutosta, kuitenkaan se ei muuttanut mitään edelleenkin on uskonnolliset johtajat vallassa,,,
Katosiko viidessä vuodessa jo taju, että mitä sitten todellisuudessa tapahtui vuonna 2015?
Minä ihmettelen teitä, että te ette koskaan saa ajan kuluessa eteenpäin palapelin palasia kohdilleen, vaan unohdatta heti edellisen tapahtuman, kun seuraava tapahtuu?!
Te ette näe loogista syy-seuraussuhdetta. - Anonyymi00077
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kyllä muutti, Libyan Gadafi kaatui, kun Nato suomalaiskomentajansa johdolla taisteli humanitäärisellä ilmavalvonnalla Al Qaidan rinnalla, heille päämajan Libyaan, mistä nyt lähtevät pakolaispaatit Eurooppaan. Arabi-keväällähän laitettiin pakolaiset liikkeelle. EU:ssa tehtiin päätös, että myös Afrikka voidan lukea EU:n kuuluvaksi. Siellä on valtvat potentilaalit sijoittajille - kiitos Urpilaiselle rahastoista, joita olemme uudelleen pääomittamassa, jos sijoittajien rahat katoavat.
Ai? Kerros lisää tuosta NATOn suomalaiskomentajasta joka taisteli Al Qaidan rinnalla?? :)
Vai keskusteletko siitä mieluummin kahden kesken psykiatrisi kanssa? Sitten Iranin Tulee demokratia samanlainen kuin Irak ja Afganistan
Usa osa rakentaa demokratia
Sinä tarve mennä takaisin päiväkoti- Anonyymi00132
Anonyymi00077 kirjoitti:
Ai? Kerros lisää tuosta NATOn suomalaiskomentajasta joka taisteli Al Qaidan rinnalla?? :)
Vai keskusteletko siitä mieluummin kahden kesken psykiatrisi kanssa?Ei minun tarvitse, kun itse olen ammattilainen, tosin sieltä kognitiivisen linjan puolelta, joka liittyy aivojen käyttöön, enkä Freudilaisen psykoanalyysin, joka on erikoistunut teidän uskon tunnepuolen penkomiseen, mitä on niin hyvä manipuloida lähes millä keinolla vain. Ehkä sinunkin kannattaa tarkistaa lääkityksesi, kun lasket vain niitä muumeja laaksossa.
- Anonyymi00152
Anonyymi00132 kirjoitti:
Ei minun tarvitse, kun itse olen ammattilainen, tosin sieltä kognitiivisen linjan puolelta, joka liittyy aivojen käyttöön, enkä Freudilaisen psykoanalyysin, joka on erikoistunut teidän uskon tunnepuolen penkomiseen, mitä on niin hyvä manipuloida lähes millä keinolla vain. Ehkä sinunkin kannattaa tarkistaa lääkityksesi, kun lasket vain niitä muumeja laaksossa.
No hyvä, siispä kerro siitä suomalaiskomentajasta joka taisteli Al Quidan rinnalla.
- Anonyymi00048
Tapahtumat tapahtuvat ja uutiset kerrotaan sitten.
Katsoi YLE areenasta tämän aamun uutiset klo 8: siellä eilinen tieto, että USA ja Iran ovat pääsemässä sopimukseen
Uutiset klo 9: Israel oli ilmoittanut iskusta Teheraniin
uutiset klo 10. Yhdysvallat ja Israel tekevät ilmaiskuja Iraniin. Viidestä kaupungista puhutaan.
Kai se tappaminen on tyhmille ainoa keino, tuhoista huolimatta.- Anonyymi00133
Aika raju ajatus tulevaisuutta ajatellen, kun lopulta selviää (lisää alempana), että kuinka paljon niitä tyhmiä onkaan maailmassa.
- Anonyymi00049
Asiantuntijat pähkäilevät, että miksi ensimmäinen isku tehtiin Israelista?!
Siksi tietysti, että kun Iran saikin ydinaseensa valmiiksi, ampuvat sen Israeliin.
Näin loppuu Israel jahkaaminen.- Anonyymi00053
Israelista on tullut iso ongelma toisen maailmansodan aukaistujen tietojen ja Epsteinin tutkinnan myötä. Siis juutalaisista jumalahuijauksineen, minkä raamattu todistaa - liekö pidetty kirja hengissä ihan sen takia.
- Anonyymi00062
Anonyymi00053 kirjoitti:
Israelista on tullut iso ongelma toisen maailmansodan aukaistujen tietojen ja Epsteinin tutkinnan myötä. Siis juutalaisista jumalahuijauksineen, minkä raamattu todistaa - liekö pidetty kirja hengissä ihan sen takia.
Suomeksi se logiikka: juutalaisten jumalahuijauksella, holokaustilla, mikä sana tulee raamatusta ja tarkoittaa kokonaan poltettu uhrilahjaa juutalaisuuden jumaluudelle, joka ei ollutkaan muinainen Israelin Jumala, juutalaiset hankkivat itselleen Palestiinasta oman valtion.
He ovat jääneet rysän päältä kiinni, koska maailman johtajatason kiristykset liittyvät tuon jumaluuden seksiorgioihin, mikä johtajien kiristysaineisto toimitettiin niin CIA:lle ja Mossadille, millä luotiin globaali maailma. - Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Suomeksi se logiikka: juutalaisten jumalahuijauksella, holokaustilla, mikä sana tulee raamatusta ja tarkoittaa kokonaan poltettu uhrilahjaa juutalaisuuden jumaluudelle, joka ei ollutkaan muinainen Israelin Jumala, juutalaiset hankkivat itselleen Palestiinasta oman valtion.
He ovat jääneet rysän päältä kiinni, koska maailman johtajatason kiristykset liittyvät tuon jumaluuden seksiorgioihin, mikä johtajien kiristysaineisto toimitettiin niin CIA:lle ja Mossadille, millä luotiin globaali maailma.Tässä kohdassa olemme nyt.
- Anonyymi00066
Anonyymi00063 kirjoitti:
Tässä kohdassa olemme nyt.
Suurella mielenkiinnolla odotan nyt, että - hups - miten tämä kertotaan 4,5 miljardille uskovaiselle, joiden jumaluutena on tuo sama jumaluus juutalaisten huijauksella (kristinusko ja Islam).
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Suurella mielenkiinnolla odotan nyt, että - hups - miten tämä kertotaan 4,5 miljardille uskovaiselle, joiden jumaluutena on tuo sama jumaluus juutalaisten huijauksella (kristinusko ja Islam).
Kysyin tekoälyltä, että kuinka monta erillistä kristinuskon lajia ja seurakuntaa on maailmassa, sain vastauksen 40.000 - 45.000, joten on ollut ongelmia totuuden löytämisessä todella.
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Kysyin tekoälyltä, että kuinka monta erillistä kristinuskon lajia ja seurakuntaa on maailmassa, sain vastauksen 40.000 - 45.000, joten on ollut ongelmia totuuden löytämisessä todella.
Ymmärrättekö - kyseessä on VALTAVAN kokoinen asia kaikkineen.
- Anonyymi00081
Anonyymi00068 kirjoitti:
Ymmärrättekö - kyseessä on VALTAVAN kokoinen asia kaikkineen.
Myös tähän - EU luotiin jo elokuussa 1944 Strasbourgin kokouksen suunnitelmana valtiosopimuksin natsien uudelleen valtaanousuun, jotka olivatkin sionisteja - myös rahoittamaan puoliksi Yhdysvaltojen kanssa luotava Israel. EU:n talouspolitiikan kansallissosialismilla on luonut natsien ekonomisti Ludwig Erhard.
- Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
Myös tähän - EU luotiin jo elokuussa 1944 Strasbourgin kokouksen suunnitelmana valtiosopimuksin natsien uudelleen valtaanousuun, jotka olivatkin sionisteja - myös rahoittamaan puoliksi Yhdysvaltojen kanssa luotava Israel. EU:n talouspolitiikan kansallissosialismilla on luonut natsien ekonomisti Ludwig Erhard.
Wiki väittää teille, että luotiin sodan jälkeen - se on valhe, aukaistu sotilastiedusteluraportti, mihin kokoukseen oli soluttauduttu (ns."Red House report", kertoo totuuden.
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Wiki väittää teille, että luotiin sodan jälkeen - se on valhe, aukaistu sotilastiedusteluraportti, mihin kokoukseen oli soluttauduttu (ns."Red House report", kertoo totuuden.
Ja sitten vain seuraamaan, että miten peli etenee...
- Anonyymi00054
Nyt on monet Iranin johtajiston partaukot paskoneet kaapunsa likaiseksi!
- Anonyymi00099
Kyllä siinä turbaani tutisee kun tulee tomahawkkia niskaan...
- Anonyymi00055
Iranilaiset on aika tyhmää porukka kun ei oo oppinu Trumpista yhtään mitään!? :/
Kun ikös e vasta eilen tää iranin pääneugottelija kehunu että neuvottlut meni ihan hyvin? Jasotä edellisenä päivänä Trump sanoi etti ole hyökkäämässä Iraniin.
Koska aina kun Zelenskyikin kehuu että neuvottelut Yhdysvaltojen kanssa on menneet ihan hyvin, niin seuraavana päivänä Trump huonontaa jotain aseapua tms. Ukrainalle.
Ihan vaan osoittakseen, että voi. - Anonyymi00065
Vale, emävale.
- Anonyymi00074
Allamullaheille kiitollisuus on käsittämätöntä vaikka saivat lähes vuoden odottaa.
- Anonyymi00076
Taivaallakin tapahtuu. Katse sinne
- Anonyymi00084
Senkin natsi! Taivashan on kristittyjen patentoima mesta, ei muslimit sinne uskalla katsoa!
Sovitaanko että horisontti? Sit ei ole tietääkseni vielä mikään uskonto ominut. - Anonyymi00088
Anonyymi00084 kirjoitti:
Senkin natsi! Taivashan on kristittyjen patentoima mesta, ei muslimit sinne uskalla katsoa!
Sovitaanko että horisontti? Sit ei ole tietääkseni vielä mikään uskonto ominut.Kaiken vallankäytön idea onkin, että on kaksi vastakkaista,tappelevaa ryhmä, tässä naurettava jako kristityt vastaan islam, jotka molemmat ovat samassa, syvässä huijauskuopassa.
- Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Kaiken vallankäytön idea onkin, että on kaksi vastakkaista,tappelevaa ryhmä, tässä naurettava jako kristityt vastaan islam, jotka molemmat ovat samassa, syvässä huijauskuopassa.
Mutta en yhtään ihmettele, etteikö tästä saa oikein hyvän propaganda-aseen sokeille ja tyhmille.
- Anonyymi00107
Anonyymi00084 kirjoitti:
Senkin natsi! Taivashan on kristittyjen patentoima mesta, ei muslimit sinne uskalla katsoa!
Sovitaanko että horisontti? Sit ei ole tietääkseni vielä mikään uskonto ominut.Lue uutinen mitä taivaalla tapahtuu niin tiedät enemmän
- Anonyymi00111
Anonyymi00084 kirjoitti:
Senkin natsi! Taivashan on kristittyjen patentoima mesta, ei muslimit sinne uskalla katsoa!
Sovitaanko että horisontti? Sit ei ole tietääkseni vielä mikään uskonto ominut.Ei maassa ole natseja. Äärimmäisen vasemmistolaisia kyllä pilvin pimein
- Anonyymi00112
Anonyymi00111 kirjoitti:
Ei maassa ole natseja. Äärimmäisen vasemmistolaisia kyllä pilvin pimein
Toisaalta natsismi on käytännössä sama aate kuin vasemmistoaate.
- Anonyymi00113
Anonyymi00112 kirjoitti:
Toisaalta natsismi on käytännössä sama aate kuin vasemmistoaate.
Sosialismeja kumpikin antisemitismeineen.
- Anonyymi00134
Anonyymi00113 kirjoitti:
Sosialismeja kumpikin antisemitismeineen.
Ja sanan "antisemitismi" käyttäminen paljastaa sitten sen huippuhauskan juutalaishuijauksen tyhmille idiooteille - sana nimittäin tarkoittaa todellisuudessa arabian kielen vastustamista.
- Anonyymi00087
Palstan tieto teksti-tv varassa jota ylläpitää 1 henkilö!
HUoh- Anonyymi00102
Ei väliä. Pandemialla jo testattiin, että piuhat ovat vain yhden ja saman käsissä, mitään ei tule ohi niiden kätösten, ja voi tulla sitäkin, mikä ei edes ole totta, emme vain tiedä, että kenen kädet ne ovat.
- Anonyymi00103
Anonyymi00102 kirjoitti:
Ei väliä. Pandemialla jo testattiin, että piuhat ovat vain yhden ja saman käsissä, mitään ei tule ohi niiden kätösten, ja voi tulla sitäkin, mikä ei edes ole totta, emme vain tiedä, että kenen kädet ne ovat.
Ja pandemialla myös nähtiin ilmatilan tyhjäystä myöten, että miten kyseenalaistamatta kaikki tottelivat. Ei ollut mitään säröjä. Ja koko maailma.
- Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
Ja pandemialla myös nähtiin ilmatilan tyhjäystä myöten, että miten kyseenalaistamatta kaikki tottelivat. Ei ollut mitään säröjä. Ja koko maailma.
Oli uskomattominta kuuliaisuutta, minkä olen eläissäni nähnyt. Se ei ole kadonnut mihinkään.
- Anonyymi00098
Hyvä vaan et maailman poliisit,USA/Israel pistää rätit ojennukseen...siinä on turha puten verikoiran lierovin
Aukoo kitaansa. On jo aika vapauttaa Iranin kansa ja koko lähi-itä murhaaja-diktaattorin, muka/uskovaisten ikeestä,toivottavasti palavat helvetin tulessa, saman kohtalon saa myös Putte hännysteliöineen....- Anonyymi00100
Jenkit eivät ole voittaneet yhtäkään maata Kaukoidässä sotiessaan, kaikki maat siellä, jossa ovat sotineet, ovat edelleenkin islamilaisten tai kommunistien johtamia edelleenkin!!!
- Anonyymi00105
Anonyymi00100 kirjoitti:
Jenkit eivät ole voittaneet yhtäkään maata Kaukoidässä sotiessaan, kaikki maat siellä, jossa ovat sotineet, ovat edelleenkin islamilaisten tai kommunistien johtamia edelleenkin!!!
Kuule, voi olla ettei kukaan edes tee mitään. Sinä vain luulet.
- Anonyymi00108
Anonyymi00105 kirjoitti:
Kuule, voi olla ettei kukaan edes tee mitään. Sinä vain luulet.
Koulupudokastenavan kannattaisi opetella ymmärtämään lukemansa ja vähä edes yrittää tutustua historiaan ennen kuin möläyttelee,,,
- Anonyymi00135
Anonyymi00108 kirjoitti:
Koulupudokastenavan kannattaisi opetella ymmärtämään lukemansa ja vähä edes yrittää tutustua historiaan ennen kuin möläyttelee,,,
Ja se historia oikaistiin - sana "holokausti" tulee VT:sta ja tarkoittaakin kokonaan poltettua uhrilahjaa juutaisuuden Baal-jumaluudelle, joka ei ole Israelin Jumala.
Kenen arvelet olleen näin avokätinen juutalaisille, että he saivat 6 miljoonalla kokonaan poltetylla ihmisuhrilla oman valtion.
Kannattaisi tutustua myös muuttuvaan historiaa, kun totuudet tulevat julki.
- Anonyymi00101
Ja ne totuudet on varmaan kirjoitettu tähtiin, pitäisi olla kaukoputki, että näkisi ne.
- Anonyymi00106
Kyllä asia on niin, että pandemia vei uskottavuuden maailman toiminnasta ja Epstein vei sen poliitikkojen toiminnasta.
- Anonyymi00109
Valtaosa iranilaisista kannattaa tätä hyökkäystä koska haluavat länsimaisen kulttuurin ja demokratian.
Näin sanoo iranilaistaustainen tubettaja Bijan Rezai Jahromi tubessa.- Anonyymi00110
Hän puhuu Suomea.
- Anonyymi00114
Vassut sanoo että tämä on sen kansan oma asia mitä tulee vanhan vallan kaatamiseen. No sitä ihmiset yritti mutta mellakat taltutettiin aseilla. On äärimmäisen vaikeaa kansan tehdä hirmuisen hallinnon aikana mitään. Ruumiita tulee valtavasti jos kansa haluaa muutosta. Ellen väärin muista niin kymmeniä tuhansia ihmisiä kuoli luoteihin näissä mellakoissa. Kansa on yrittänyt.
Tämä on samanlainen juttu kuin toisen maailmansodan aikana. Silloin tarvittiin ulkovallat kaatamaan natsihallinto. Muuten se olisi vallassa vieläkin.- Anonyymi00115
WW2 jälkeen jenkit eivät ole yhdessäkään käymässään sodassa onnistunut kaatamaan yhtäkään hirmuhallintoa missään maassa!!!
- Anonyymi00124
Anonyymi00115 kirjoitti:
WW2 jälkeen jenkit eivät ole yhdessäkään käymässään sodassa onnistunut kaatamaan yhtäkään hirmuhallintoa missään maassa!!!
Höpö-Höpö.
Etelä-Amerikka on ollu täys Yhdysvaltalaisten nukkehallitsijoita. - Anonyymi00128
Anonyymi00115 kirjoitti:
WW2 jälkeen jenkit eivät ole yhdessäkään käymässään sodassa onnistunut kaatamaan yhtäkään hirmuhallintoa missään maassa!!!
Tiedätkö edes kuka moisen sodan loi ja miksi?!
- Anonyymi00116
Sotaisaa menoa.
- Anonyymi00121
Jumalan siunauta ja varjelusta Israelille 🙏🇮🇱🙏
- Anonyymi00122
Nyt on käynyt kyllä niin, että raamatun juutalaisten uhrikultti- ja orgiajumaluus (JHWH, Jahve, Allah, Jehova, Marduk), joka on Baal-jumala, mihin kristinusko ja islam myös perustuvat, onkin taamatun tarinan Saatana, ja on jäänyt Epstein kohulla rysän päältä kiinni, ja Jeesuksen opettaman Israelin Jumalan hihat ovat palaneet Jeremian temppelin huijauskuviosta. Löytyy raamatusta Jeremia 7. luku tuo juutalaisten huijaus.
- Anonyymi00125
Anonyymi00122 kirjoitti:
Nyt on käynyt kyllä niin, että raamatun juutalaisten uhrikultti- ja orgiajumaluus (JHWH, Jahve, Allah, Jehova, Marduk), joka on Baal-jumala, mihin kristinusko ja islam myös perustuvat, onkin taamatun tarinan Saatana, ja on jäänyt Epstein kohulla rysän päältä kiinni, ja Jeesuksen opettaman Israelin Jumalan hihat ovat palaneet Jeremian temppelin huijauskuviosta. Löytyy raamatusta Jeremia 7. luku tuo juutalaisten huijaus.
Tarkistin tekoälyltä, että kuinka monta kristinuskon eri linjan ja haaran seurakuntaa on maailmassa, kun tätä Baal-jumalan pahuutta on yritetty muuttaa jopa pyhyydeksi, sain vastauksen, että noin 45.000! Eikä kukaan onnistunut löytämään raamatun totuutta, mutta nyt se tiedetään.
- Anonyymi00126
Anonyymi00125 kirjoitti:
Tarkistin tekoälyltä, että kuinka monta kristinuskon eri linjan ja haaran seurakuntaa on maailmassa, kun tätä Baal-jumalan pahuutta on yritetty muuttaa jopa pyhyydeksi, sain vastauksen, että noin 45.000! Eikä kukaan onnistunut löytämään raamatun totuutta, mutta nyt se tiedetään.
Nyt eivät ainoastaan uppoa juutalaiset huijauksellaan, vaan myös kristinusko ja Islam valhejumalan sanoineen.
Ja tietysti myös lopulta Israel - ei heidän jumalansa ollutkaan mikään muinainen Israelin Jumala, jota Jeesus opetti, ja jonka Jeesuksen tappoivat juutalaisuuden vastustamisesta.
Raamattu myös todistaa, että juutalaiset Benjamin heimo tappoi muinoin Israelin heimon saadakseen kuninkuuden kuningas Salomon pojalle, jonka kuningas Salomon jumaluus luvulla 666 on juuri tuo huijausjumaluus pahuudella, ilmestyskirjan kuvun 13. puhuva Pedon kuva.
Luku 666 tulee siitä, että tuon määrän talentteina Salomo keräsi kultaa lasten hengen säästämisestä, jotka oli määrätty tapettavaksi, ja nämä lapset myös syötiin, mitä riittiä kirkon ehtoollinen mukailee Jeesuksen syönnillä, kun on kuviteltava ruumiin ja veren olevan todellisesti läsnä. - Anonyymi00127
Anonyymi00126 kirjoitti:
Nyt eivät ainoastaan uppoa juutalaiset huijauksellaan, vaan myös kristinusko ja Islam valhejumalan sanoineen.
Ja tietysti myös lopulta Israel - ei heidän jumalansa ollutkaan mikään muinainen Israelin Jumala, jota Jeesus opetti, ja jonka Jeesuksen tappoivat juutalaisuuden vastustamisesta.
Raamattu myös todistaa, että juutalaiset Benjamin heimo tappoi muinoin Israelin heimon saadakseen kuninkuuden kuningas Salomon pojalle, jonka kuningas Salomon jumaluus luvulla 666 on juuri tuo huijausjumaluus pahuudella, ilmestyskirjan kuvun 13. puhuva Pedon kuva.
Luku 666 tulee siitä, että tuon määrän talentteina Salomo keräsi kultaa lasten hengen säästämisestä, jotka oli määrätty tapettavaksi, ja nämä lapset myös syötiin, mitä riittiä kirkon ehtoollinen mukailee Jeesuksen syönnillä, kun on kuviteltava ruumiin ja veren olevan todellisesti läsnä.Toisin sanoen - olemme nyt ihan konkreettisesti ilmestyskirjan 'maailmanlopun' sivuilla. Suunnitelma vai mikä?
- Anonyymi00130
Anonyymi00127 kirjoitti:
Toisin sanoen - olemme nyt ihan konkreettisesti ilmestyskirjan 'maailmanlopun' sivuilla. Suunnitelma vai mikä?
Putsaus vai uusi vallanmuoto tulossa? En lähestyisi tätäkään tilannetta vain uskolla, mikään ei tämänkään hetken uutisoinnissa vaikuta todelliselta.
- Anonyymi00131
Anonyymi00130 kirjoitti:
Putsaus vai uusi vallanmuoto tulossa? En lähestyisi tätäkään tilannetta vain uskolla, mikään ei tämänkään hetken uutisoinnissa vaikuta todelliselta.
Mutta, mutta - jokaisella on kuitenkin nyt mahdollisuus herätä 2000 vuoden horrosunesta, jos aivot vielä toimivat, tajuamaan miten pahuudella luotiin muka pyhyyttä ja saatiin koko maailman moraali nurinniskoin.
Kuinkahan monta muka elämän säästämiseksi koronarokotettua, on sodilla tapettu viimeisen 4 vuoden aikana ja ihan laillisesti. - Anonyymi00140
Anonyymi00131 kirjoitti:
Mutta, mutta - jokaisella on kuitenkin nyt mahdollisuus herätä 2000 vuoden horrosunesta, jos aivot vielä toimivat, tajuamaan miten pahuudella luotiin muka pyhyyttä ja saatiin koko maailman moraali nurinniskoin.
Kuinkahan monta muka elämän säästämiseksi koronarokotettua, on sodilla tapettu viimeisen 4 vuoden aikana ja ihan laillisesti.Ja koska juutalainen orgiakultti (edellä enemmän), minkä Jeffrey Epsteinin veljentytär paljasti olleen maailman johtajatason kiristyksen ideana, liittyy lasten syömiseen. Uhrasivatko he, ja söivät ihmisiä?
Tämä kysymys heräsi tautiluokituksesta, missä on diagnoosina Werdigo psykoosi - ihmislihan syöntihimo.
Wendigo nimi tulee intiaanien mytologiasta, mikä on yhdistettävissä raamatussa juutalaisen määräämään ehtoollisriittiin, jonka hän antaa 1.Korinttolaiskirjeen 11. luvussa, jakeesta 23 alkaen Herran kuoleman julistamiseksi kannibalistisella ihmissyöntiriitillä.
Itse raamatun evankeliumit on kirjoitettu satavuottakin myöhemmin, kuin tuo kirje, ja kaikessa törkeydessään tuo riitti on sitten siirretty israelilaisen Jeesuksen sanomaksi. - Anonyymi00141
Anonyymi00140 kirjoitti:
Ja koska juutalainen orgiakultti (edellä enemmän), minkä Jeffrey Epsteinin veljentytär paljasti olleen maailman johtajatason kiristyksen ideana, liittyy lasten syömiseen. Uhrasivatko he, ja söivät ihmisiä?
Tämä kysymys heräsi tautiluokituksesta, missä on diagnoosina Werdigo psykoosi - ihmislihan syöntihimo.
Wendigo nimi tulee intiaanien mytologiasta, mikä on yhdistettävissä raamatussa juutalaisen määräämään ehtoollisriittiin, jonka hän antaa 1.Korinttolaiskirjeen 11. luvussa, jakeesta 23 alkaen Herran kuoleman julistamiseksi kannibalistisella ihmissyöntiriitillä.
Itse raamatun evankeliumit on kirjoitettu satavuottakin myöhemmin, kuin tuo kirje, ja kaikessa törkeydessään tuo riitti on sitten siirretty israelilaisen Jeesuksen sanomaksi.Herätkää ihmiset - näyttää siltä, että edessä on vielä entistäkin järkyttävämpää tietoa uskonnon varjolla, kuin vain uskonsodat, noitaroviot, ristiin kuoliaaksi kiduttamiset ja inkvisiitio giljotiinein päiden katkomisilla.
- Anonyymi00142
Anonyymi00141 kirjoitti:
Herätkää ihmiset - näyttää siltä, että edessä on vielä entistäkin järkyttävämpää tietoa uskonnon varjolla, kuin vain uskonsodat, noitaroviot, ristiin kuoliaaksi kiduttamiset ja inkvisiitio giljotiinein päiden katkomisilla.
Ja miettikääpä tätä totuutta vasten nyt edellä olevan kommentti "Jumalan siunausta ja varjelusta Israelille", ja kaikki antamani tiedot ovat raamatusta todistettavissa. Tällaista tyhmyyttä on uskovaisuus.
- Anonyymi00143
Anonyymi00142 kirjoitti:
Ja miettikääpä tätä totuutta vasten nyt edellä olevan kommentti "Jumalan siunausta ja varjelusta Israelille", ja kaikki antamani tiedot ovat raamatusta todistettavissa. Tällaista tyhmyyttä on uskovaisuus.
Ja tällä tyhmyydellä on sitten Pyhänä uskontona huijattu niitäkin, jotka eivät ole tienneet edes, että mitä raamatussa lukee.
- Anonyymi00123
Eiku todennäkösesti YLE oli jo yhtä innolla kirjottelemassa "...TUN TRUMP!" uutisia, siinä missä HSkin. Mut kun huomas et Iranin kansa onkin iskujen puolella, narinkkatorin jengi mukaanlukien, niin tuli kiire kumittaa jo aloitetut uutiset. Etteivät vahingossakaan joudu kehumaan Trumpia.
- Anonyymi00129
Suomen edistykselliset rauhanvoimat tuomitsevat jyrkästi siionistien hyökkäyksen viattoman Iranin kansan kimppuun murhaten naisia ja lapsia.
- Anonyymi00136
Trump oli niinku et "mulle ei vittuilla!"
- Anonyymi00137
Isku savustaa ulos loputkin tapettavat...
- Anonyymi00139
Juuri oli guardian uutis sivuilla että ovat nitistäneet yli sata lasta pommittamalla iranilaista koulua
- Anonyymi00144
Usko Herraan Jeesukseen Kristukseen, niin sinä pelastut. Jeesus rakastaa sinua. Itse sain ottaa Jeesuksen Kristuksen henkilökohtaisesti pelastajakseni maaliskuussa 1986 Joensuun Vapaakirkossa.
- Anonyymi00146
Mielenkiintoinen näkemys, kun Raamatusta Galatalaiskirjeen 3. luvun ja jakeen 13. mukaan Jeesus Kristuksena on kiroukseksi kirottu uhri. Miten Jeesus kirottuna kiroukseksi tosi Jumalana opin ja Raamatun mukaan pelastaa?
- Anonyymi00147
Anonyymi00146 kirjoitti:
Mielenkiintoinen näkemys, kun Raamatusta Galatalaiskirjeen 3. luvun ja jakeen 13. mukaan Jeesus Kristuksena on kiroukseksi kirottu uhri. Miten Jeesus kirottuna kiroukseksi tosi Jumalana opin ja Raamatun mukaan pelastaa?
Etsikää raamattuhaulla tuo juutalaisen Galatalaiskirjeen kohta 3:13, ja ihmetelkää, että mitä nämä uskovaiset oikein hourivat?! Miten kirous onkin pelastus?!
- Anonyymi00148
Anonyymi00147 kirjoitti:
Etsikää raamattuhaulla tuo juutalaisen Galatalaiskirjeen kohta 3:13, ja ihmetelkää, että mitä nämä uskovaiset oikein hourivat?! Miten kirous onkin pelastus?!
Ja jokainen kadun mies ja nainenkin tietää, että kirouksia luetaan Saatanan voimalla.
- Anonyymi00149
Jeesus kantoi meille kuuluvat kirouksen ja synnit omassa ruumiissaan ristin puulle, synnittömänä, meidän syntisten puolesta. Kuolemalla hän kuoleman voitti. Kolmantena päivänä hän heräsi eloon. Ota sinäkin vastaan Jeesuksessa Kristuksessa vastaan iankaikkinen elämä, niin minäkin tein. Joh 3:16
- Anonyymi00150
ISRAELIN APUMIES RAUNIOISSA HAASTATTULUSSA KIROSI, ETTÄ IRAN TAPPAA SIVIILEJÄ----MITÄH..MITÄ MITÄ..
EIKÖS ISRAELILAISET SURUTTA BRUTAALEINA JUURI ITSE MURHAA LAPSIA JA NAISIAKIN SUMEILEMATTA UMPIMÄHKÄÄN GAZASSA VIELÄKIN - HYI HEMMETTI...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372