Häneen itseensä, itseesi ja elämään. Niin minulle kävi. Sinä sait tuon kaiken aikaan. Oikea ihmiseni. ❤️
Oikea ihminen saa sinut rakastumaan kolme kertaa
16
403
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joko olette yhdessä vakavammin vai alkuhuuma menossa.
- Anonyymi00006
Emme ikävä kyllä ole olleet ikinä yhdessä, muuten kuin henkisellä tasolla. Alkuhuumaa on kestänyt kohta jo kymmenen vuotta, niin huumaava hän on.
- Anonyymi00002
Ihana 🙂 Sä oot myös huikea tyyppi!
- Anonyymi00013
Niin olenkin, tiedän sen nyt.
- Anonyymi00003
Kivasti kirjoitettu.
Toisaalta hänhän voi saada sinut huomaamaan, että tuo tuollainenkin on mahdollista. Anna minä selitän. Lähtökohtaisesti yleensä rakastaa itseään, elämäänsä ja läheisiään. Ei tietenkään aina, poikkeuksia en luettele, mutta ei aina.
Kivasti kirjoitettu joka tapauksessa.- Anonyymi00009
En minä rakastanut ja arvostanut itseäni aiemmin. Eikä elämä tuntunut ihmeelliseltä, vaan raskaalta ja vaikealta puurtamiselta, vailla mitään järkeä ja merkitystä. Hän herätti minut ja sai kaiken tuon aikaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
En minä rakastanut ja arvostanut itseäni aiemmin. Eikä elämä tuntunut ihmeelliseltä, vaan raskaalta ja vaikealta puurtamiselta, vailla mitään järkeä ja merkitystä. Hän herätti minut ja sai kaiken tuon aikaan.
Eli sai sinut huomaamaan? Hieno asia kuitenkin. Todella hieno.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eli sai sinut huomaamaan? Hieno asia kuitenkin. Todella hieno.
Hän herätti sieluni ja sai sydämeni aukeamaan.
- Anonyymi00004
Olet löytänyt kultakimpaleen. Onnea ❤️
- Anonyymi00010
Olen, kiitos.
- Anonyymi00005
Hyvin kiteytetty rakkauden ydin! 😊
- Anonyymi00012
😊
- Anonyymi00007
Ei munia ja majoneesia samaan aikaan🤔
- Anonyymi00015
Olet siis vegaani varmaan sitten vai? Tai ehkä vitsisi on härskiintynyt kasaan
- Anonyymi00017
Luin että ihmesieni😂
- Anonyymi00018
Oikea rakkaus tulee itsestä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708