Jeesus sanoi: "Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en minä ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan" (Matteus 10:34)
Ja niinhän siinä kävi, asian konkretisoituminen vaan kesti 2000-vuotta.Jeesushan lanseerasi oman taivaspaikan priorisointi opin, siis itsekkyyden ideologian, missä ihmisen elämän tarkoitus on toimia itsekkäästi, niin että itse pääsee taivaasseen. Ja nyt eletään tässä egosentristen ja minäkeskeisten yksilöiden maailmassa, missä itsekkyys ja oman egon palvonta on ihmiselämän tarkoitus.
Hyvyys, siis empatia ja Inhimillisyy on sitä, että otetaan toiset ihmiset huomioon, Käytännössä se tarkoittaa epäitsekkyyttä. Jos epäitsekkyys kerran on hyvyyttä, niin tietenkin se päinvastainen, siis itsekkyys, on pahuutta. Taisi se jeesus olla itse se antkristus joka toi helvetin maanpäälle. Ja sä, joka olet kasvanut juutalais-kristillisen arvomaailman pohjalle rakennetussa yhteiskunassa ja arvomaailmassa, taidat olla itsekkyyden, siis pahuuden vanki. Ei ole valintoja, on vain syy ja seuraus.
Kalevalanpäivän pakanasaarna
8
158
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hallituksen toiminta kertoo aivan samaa. KD on varsin paholaismainen.
- Anonyymi00002
Mutta vain Tampereella...
- Anonyymi00005
kalevan kirkossa saarnataan
- Anonyymi00003
Eipä se seuraavakaan yksijumalaisuuden agitattori Muhammed mitään rauhallisuutta ole aikaan saanut.
- Anonyymi00004
Pakokauhussa ihmiset päätyvät ajattelemaan vaan itseään. Pelastukoon ken voi, suomilaiva uppoaa velkataakan alla.
- Anonyymi00006
Sana on miekka.
- Anonyymi00007
Ei koskaan pidä aliarvioida itsekkyydestä aiheutuvaa subjektiivisuutta, siis egoismia, sen avulla ihminen pystyy kuvittelemaan uskomaan sokeasti siihen että pahuus on hyvä.
- Anonyymi00008
Joo, tämä piirre on kyllä huomattu pääministerissä ja valtiovarainministerissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää432218Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten652088Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211950HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363931697Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041655Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241484Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821102Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75945
- 27909