Kuinka moni mies haluaa toisen miehen mukaan panemaan omaa vaimoa?
Kuinka moni mies haluaa toisen miehen vaimon kanssa kimppaseksiä?
Itse kuulun ensimmäiseen ryhmään kun haluan jakaa kokemuksen vaimoni kanssa enkä halua pettää häntä.
Kuinka moni
23
1327
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itse kuulun myös ekaan ryhmään..+50 ukm
- Anonyymi00002
Mistäpäin olette? Täällä olisi luotettava toinen mies, varamies ät meiliboxi piste fi
- Anonyymi00003
Kaveri pyysi heille iltaa viettämään ja vihjasi, että hänen naisystävä on kiinnostunut saamaan kahta miestä yhtäaikaa.
Siis puhtaasti vain että panisimme kahdestaan hänen naista. Jäi lähtemättä. Arvaatteko syytä? Ei! Nainen oli aivan pantavan näköinen ja ilmeisen kiihkeä. Mutta kaveri on ylipainoinen läski. Olisi jumalauta oksettanut katsoa sellaisen läskin nussivan samaa naista yhtäaikaa. Hyi helvetti!- Anonyymi00004
Minä en kehtaisi tarjota vaimoani jos vaimo tai minä ei oltaisi normi kunnossa.
Ollaan hoikkia molemmat ja käydään salilla ja lenkkeillään.
Olen ylpeä vaimostani ja kaveri on mielissään kun on päässyt kimpassa panemaan juuri minun vaimoani.
- Anonyymi00007
Meillä hakusesss mies kavetiksi panemaan naisystävää! Me n44 ja m57. Vaimoa haluttaa kokeilla myös naista kolmanneksi...
- Anonyymi00008
Moi, mistäpäin olette? Täällä kiinnostunut mies
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi00014
30v mies olisi kiinnostunut panemaan sun vaimoa!
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ylivieska
- Anonyymi00009
Minä haluaisin että vieras mies panis vaimoa mutta vaimo ei oikein innostu.
- Anonyymi00012
Ei siihen mätisäkkiin tikullakaan koske
- Anonyymi00016
Haluis panna vaimosi. Sano hänelle, että urheilullinen 180cm/75kg ukko tulis käymään
- Anonyymi00024
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei siihen mätisäkkiin tikullakaan koske
Hähähää mitäs olet tollasen akan ittelles ottanut. Etkö kelvannut muille.
- Anonyymi00010
toi eka vaihto ehto on kiimasempaa
- Anonyymi00017
Niin löytyykö ylivieskan seudulta kimppaa? N44 m57
- Anonyymi00018
Voisin spermata sinut miehesi katsoessa?
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Voisin spermata sinut miehesi katsoessa?
Kuulosta houkuttelevalle...
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kuulosta houkuttelevalle...
Kestäisikö miehesi kantti katsoa?
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kestäisikö miehesi kantti katsoa?
Parin mies kirjoittelee! Mutta joo, jos vaimo imee sua ja saat roiskia suuhun ja kasvoille...
- Anonyymi00019
Etelä-Pohjanmaalla tälläisiä pariskuntia? Täälä olis 43v mies joka voi tulla antaman paksua munaa
- Anonyymi00022
Vaimo kiinnostui paksusta kalusta ja haluaa kokeilla kanssasi.
Voisimme tavata Seinäjoella joku kerta jos löydämme yhteisen sävelen.
Rouva on 31v 58kg 171cm
Heteroja olemme molemmat ja vain rva on tarjolla!
T. M33v 82kg 178cm
- Anonyymi00023
N35M49 pari vailla vakituista kalua vaimolle. Hyvät kokemukset takana. Uutta matoa koukkuun
- Anonyymi00025
Voishan se olla kiva katsella, kun vaimo sais isoa vierasta kyrpää.
M56
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi313585Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473157Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo593057Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs532970100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es522569Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks342149Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522119Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa601962- 451839
- 491637