Miten suhtautuisitte seuraavaan jäynään.
Sen jäynän nimi on: Suolaa suuhun.
Pelisäännöt.
Heippa kaikki lapsukaiset, nyt leikitään uutta leikkiä nimeltä suolaa suuhun.
Se on vähän kuin simon says tai kapteeni käskee.
Se on samalla ihmeellinen taikatemppu jossa jokaisella on kädessään näkymätön suolasirotin mutta kaataessasi siitä suolaa suuhun voit todella maistaa suolaisen maun.
Ja mitä enemmän siroittelet suolaa suuhusi, sitä voimakkaammin suola maistuu.
Aina kun kuulette jonkun sanovan "Suolaa suuhun", jokainen pelaaja sirottelee suolaa suuhun kunnes maistaa suolaisen maun.
Minä otan leikistä videokuvaa ja laitan sen nettiin.
Ja kun te kasvatte vanhemmiksi, on teillä kiva hymyä tuottava muisto tästä leikistämme.
Ja ehkäpä ymmärrätte sen jäynä osuuden.
Sinäkin aikuinen nainen voit kokeilla ja tulla leikkiin mukaan.
Tästä tulee päiväkoteihin uusi leikki.
:/
Nainen, osaan tehdä viattomasti tosi jäynän
74
641
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nainen, kokeile pelata vaikka peilin edessä.
Peli ei ole mitenkään rasistinen kuten afrikantähti, vaan ihan viaton ja hauska kapteeni käskee tyylinen leikki.
:/ - Anonyymi00002
Haen myös työpaikkaa päiväkodeista ja lastentarhoista.
Tykkään leikkiä ja pelata lasten kanssa.
Olen luonteeltani hauska ja huumorintajuinen.
Mitäs tykkäätte?
Saanko paikan?
:/- Anonyymi00012
Eikö lapset kuitenkin tykkäisi enemmän siitä leikkisästä kivasta "päiväkodin sedästä" kuin tuimasta, kiukkuisesta, pelottavasta ja tylsästä "tädistä".
:/ - Anonyymi00013
Mulla on aina jotain kivaa leikkiä ja hauskaa.
Ja lapset olisi ihan riemuissaan ja ne oikein haluaisi päiväkotiin kun siellä on aina kivaa.
Nyt ne ei halua mennä sinne kun siellä on se kärttyinen "päiväkodin Irma" joka vaan huutaa ja toruu ja käskee olla hiljaa.
:/ - Anonyymi00061
Mulla on myös se tarvittava "poikkeuksellisen kova motivaatio", vaikka muut kriteerit ei täyttyisikään, joten pääsen varmasti virkaan niiden pätevien hakijoiden ohi.
:/ - Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Mulla on myös se tarvittava "poikkeuksellisen kova motivaatio", vaikka muut kriteerit ei täyttyisikään, joten pääsen varmasti virkaan niiden pätevien hakijoiden ohi.
:/Tykkään erityisesti lapsista, mitä nuorempi sen parempi.
Kai mä sen paikan saan, kun on "motivaatiot jo sykkii suurena ja kovana".
Ehkä jos tietäisitte mihin tunnettuihin piireihin kuulun, niin se voi auttaa jopa valinnassa että pääsen niinku niillä suhteilla etenemään tällä uralla.
:/ - Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Tykkään erityisesti lapsista, mitä nuorempi sen parempi.
Kai mä sen paikan saan, kun on "motivaatiot jo sykkii suurena ja kovana".
Ehkä jos tietäisitte mihin tunnettuihin piireihin kuulun, niin se voi auttaa jopa valinnassa että pääsen niinku niillä suhteilla etenemään tällä uralla.
:/Sydämeni ja koko kehoni sykkii lapsille, kovin ja hartaasti toivoisin jo pääseväni heidän kanssaan leikkimään.
Tykkään läheisistä leikkihetkistä lasten kanssa.
Mitä enemmän lapsia, sen parempi.
Voimme myös laulaa lauluja: vaarilla on saari se oma saari on......
Ja vaikka lähteä retkelle saarelleni leikkimään......
- Anonyymi00003
Sinut on merkitty. Älä mieti sitä liikaa kun tiedät sen; sinut on merkitty.
- Anonyymi00008
Niinku miten muka?
- Anonyymi00004
Jooooo leikitään vanhemmatihmiset suolaasuuhun ja uskokaa tai älkää niin katokäy
- Anonyymi00009
Kyllä vanhemmatkin voi leikkiä ja pelata.
- Anonyymi00005
Ajatelkaa nyt kuinka viaton kiva peli ja leikki se olisi.
Ja lapsukaiset olisivat innoissaan kun kertoisin heille, että tänään pääsette youtubeen.
Leikitään uutta leikkiä ja kuvataan se youtubeen ja jaetaan koko maailman nähtäväksi kuinka hauskaa meillä on.
:/- Anonyymi00006
Mikä ilo ja riemu siitä tulekaan ja kuinka innoissaan nuo pienet lapsukaiset ovatkaan.
Ja vielä vanhempanakin se muisto tuottaa paljon iloa ja riemua.
:/ - Anonyymi00027
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mikä ilo ja riemu siitä tulekaan ja kuinka innoissaan nuo pienet lapsukaiset ovatkaan.
Ja vielä vanhempanakin se muisto tuottaa paljon iloa ja riemua.
:/Siitä leikistä voi tehdä tarinan ja lapset esittävät.
Lapset kävelevät ympäriinsä ja odottavat taikasanaa.
Edessä on joukko ihania refugee wellcome pakolaisia.
George floydin kunniaksi menemme polvillemme ja tuon pakolaisjoukon edessä otetaan "Suolaa suuhun".
Näin suomalaiset nuoret ja lapset voidaan leikkisästi kasvattaa setan ja woken oppien mukaan ja ovat valmiita uuteen uljaaseen yhteiskuntaamme ja siihen oppiin jota kouluissa heille opetetaan.
:/ - Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Siitä leikistä voi tehdä tarinan ja lapset esittävät.
Lapset kävelevät ympäriinsä ja odottavat taikasanaa.
Edessä on joukko ihania refugee wellcome pakolaisia.
George floydin kunniaksi menemme polvillemme ja tuon pakolaisjoukon edessä otetaan "Suolaa suuhun".
Näin suomalaiset nuoret ja lapset voidaan leikkisästi kasvattaa setan ja woken oppien mukaan ja ovat valmiita uuteen uljaaseen yhteiskuntaamme ja siihen oppiin jota kouluissa heille opetetaan.
:/Näin tytöt ja pojat ovat kaikki samanarvoisia ja polvillaan palvelemassa väestönvaihdon tuomia siirtolaisia ja ihmiskaupan ja salakuljetuksen uhreja.
Niin tytöt kuin pojatkin ottavat "suolaa suuhun" vain käskettäessä automaationa.
Näin kasvatetaan ja koulutetaan jo haluttu massa uutta yhteiskuntaa varten tarhasta asti ja posiitiivinen syrjintä toteutuu ja seta ja woke on leikkiin enemmän kuin tyytyväinen
- Anonyymi00007
Jokainen pelaaja voi kertoa kommenteissa kuinka kauan heiltä meni, että tuli suuhun suolainen maku.
:/ - Anonyymi00010
Tervemenoa käräjille.
- Anonyymi00011
Jäikö sulle tästä paha maku?
Jos jäi, niin lisää vaan: Suolaa suuhun.
:/ - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jäikö sulle tästä paha maku?
Jos jäi, niin lisää vaan: Suolaa suuhun.
:/Kannattaa tutustua mitä tuosta kuvaamisesta laissa sanotaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kannattaa tutustua mitä tuosta kuvaamisesta laissa sanotaan.
Onhan niitä videoita muitakin tiktokit täynnä.
On videoita kun lapset laulaa ja esittää laulun.
Leikistäkin voi ottaa videon ja sille on suostumus jos kysyy lapsilta:
"Leikitään uutta leikkiä ja kuvataan se youtubeen ja jaetaan koko maailman nähtäväksi kuinka hauskaa meillä on."
Nehän on innoissaan ja huutaa JOO!
Kotona ne sitten innoissaan kertoo vanhemmille että päästiin televisioon juutuupiin.
Maailmanlaajuisesti uutisiinkin ehkä.
Niistä tulee kaikista julkkiksia.
Ja kivempaa heillä on kuin niillä muilla siellä Epsteinin saarella, joita salakuvattiin kun niille tehtiin tuhmia.
:/ - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onhan niitä videoita muitakin tiktokit täynnä.
On videoita kun lapset laulaa ja esittää laulun.
Leikistäkin voi ottaa videon ja sille on suostumus jos kysyy lapsilta:
"Leikitään uutta leikkiä ja kuvataan se youtubeen ja jaetaan koko maailman nähtäväksi kuinka hauskaa meillä on."
Nehän on innoissaan ja huutaa JOO!
Kotona ne sitten innoissaan kertoo vanhemmille että päästiin televisioon juutuupiin.
Maailmanlaajuisesti uutisiinkin ehkä.
Niistä tulee kaikista julkkiksia.
Ja kivempaa heillä on kuin niillä muilla siellä Epsteinin saarella, joita salakuvattiin kun niille tehtiin tuhmia.
:/Tuollaisena kuin tuon edellä selitit, olet käräjillä alta aikayksikön ja häviät sen jutun. Lapset eivät voi noihin lupaa laillisesti antaa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuollaisena kuin tuon edellä selitit, olet käräjillä alta aikayksikön ja häviät sen jutun. Lapset eivät voi noihin lupaa laillisesti antaa.
Huom, lapset ei edes tajua, niillä on vielä viaton puhdas mieli.
Esim mun jäynällä heihin ei kosketa eikä satuteta eikä heidän vapautta leikkiä riistetä.
Aikuinen jolla on jo turmeltunut mieli, ymmärtää ja tajuaa asian, että siinä on jäynä.
Noille opetetaan sitten koulussa jo muutenkin sitä setan sukupuolipaskaa ja syväkurkutusta, eikä siihenkään puututa eikä mitään sanota.
Dragqueenit käy jo päiväkodeissa heille opettamassa twerkkaamista jne.
Että sillee.
Käräjiä odotellessa.
Mun juttua ei ole tapahtunut mutta noi muut on.
:/ - Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuollaisena kuin tuon edellä selitit, olet käräjillä alta aikayksikön ja häviät sen jutun. Lapset eivät voi noihin lupaa laillisesti antaa.
Meillä on ongelma ja mä tuon niitä myös esiin.
Afrikantähti oli ihan viaton peli kunnes möykkämoosekset ja muut vähä-älyapinat alkoi siitä meuhkaamaan.
Me puutumme ennemmin johonkin joka ei ole ongelma tehden siitä ongelman kuin puuttuisimme niihin todellisiin ongelmiin jotka ovat ongelmia ja jäävät pysyviksi ongelmiksi.
:/ - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Meillä on ongelma ja mä tuon niitä myös esiin.
Afrikantähti oli ihan viaton peli kunnes möykkämoosekset ja muut vähä-älyapinat alkoi siitä meuhkaamaan.
Me puutumme ennemmin johonkin joka ei ole ongelma tehden siitä ongelman kuin puuttuisimme niihin todellisiin ongelmiin jotka ovat ongelmia ja jäävät pysyviksi ongelmiksi.
:/Hei mies, kirjoitatko tänne naiselle, jonka tiedät lukevan sinun tekstejäsi, vai yleisesti palstaa lukeville naisille?
- Anonyymi00018
Kirjoitatko tänne palstalle näitä juttujasi jollekin tietylle naiselle, jonka tiedät lukevan palstaa, vai yleisesti?
- Anonyymi00020
Hei, olisi kiva, jos vastaisit kysymykseeni. Tahtoisin tietää, mies.
- Anonyymi00024
Sekä että, tapaus ja aihekohtaisesti.
:/ - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
:/Eli tiedät jonkun tietyn naisen, joka lukee sinun juttusi täältä palstalta?
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
:/Tietääkö nainen, että kirjoitat hänelle tietäen sinun tietävän hänestä? Eikö se ole juuri tuota korruptiota ja lain väärinkäyttöä, jos sinä tiedät naisen liikkeet palstalla mutta hän ei sinun?
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tietääkö nainen, että kirjoitat hänelle tietäen sinun tietävän hänestä? Eikö se ole juuri tuota korruptiota ja lain väärinkäyttöä, jos sinä tiedät naisen liikkeet palstalla mutta hän ei sinun?
Joo, tietää.
Hän on jumalatar.
:/ - Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Joo, tietää.
Hän on jumalatar.
:/Ilmeisesti kiertelet vastauksesi joksikin vitsiksi. Joko nainen tietää oikeasti ja varmasti, tai ei tiedä. Oli mielestäsi jumalatar tai ei.
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ilmeisesti kiertelet vastauksesi joksikin vitsiksi. Joko nainen tietää oikeasti ja varmasti, tai ei tiedä. Oli mielestäsi jumalatar tai ei.
Tiedän kuka on. Sitä en tiedä miksi haluaa aina satuttaa ja loukata.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kysyinkin tietääkö nainen sinut? Mikä tässä muutenkaan loukkaa, ihan peruskysymyksiä ovat?
- Anonyymi00039
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ilmeisesti kiertelet vastauksesi joksikin vitsiksi. Joko nainen tietää oikeasti ja varmasti, tai ei tiedä. Oli mielestäsi jumalatar tai ei.
Pysyn vastauksessani.
:/ - Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ja mistä hänet tiedät, ja hänen tänne kirjoittelevan? Minulle ei kukaan tuttu ole ainakaan kertonut tänne kirjoittavan. Oletko sinä siis kertonut jollekin kirjoittavasi tänne, ja hän sinulle?
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kysyinkin tietääkö nainen sinut? Mikä tässä muutenkaan loukkaa, ihan peruskysymyksiä ovat?
Hän tietää kyllä mikä loukkasi. Se oli tarkoitettukin siksi.
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ja mistä hänet tiedät, ja hänen tänne kirjoittelevan? Minulle ei kukaan tuttu ole ainakaan kertonut tänne kirjoittavan. Oletko sinä siis kertonut jollekin kirjoittavasi tänne, ja hän sinulle?
Tiedänpähän vaan.
- Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Pysyn vastauksessani.
:/Ei tarvitse silti sanoa ikävästi, vaikka sisimpään todistaa muuta.
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tiedänpähän vaan.
Kysymys oli, tiedätkö varmasti jonkun tietyn naisen kirjoittavan tänne? Jotta tietää varmaksi, pitää se jostain joko nähdä (seuraten) tai olla kuullut hänen tekevän niin.
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ei tarvitse silti sanoa ikävästi, vaikka sisimpään todistaa muuta.
Tai kirjoittaa tai miten vaan.
- Anonyymi00046
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ei tarvitse silti sanoa ikävästi, vaikka sisimpään todistaa muuta.
En tiiä mitä tarkoitat, mä reagoin asioihin tavallani ja tilanteen mukaan.
:/ - Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kysymys oli, tiedätkö varmasti jonkun tietyn naisen kirjoittavan tänne? Jotta tietää varmaksi, pitää se jostain joko nähdä (seuraten) tai olla kuullut hänen tekevän niin.
Juttelet sitten tuossa jonkun toisen sivusta kirjoittajan kanssa.
:/ - Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
En tiiä mitä tarkoitat, mä reagoin asioihin tavallani ja tilanteen mukaan.
:/Etpä tietenkään. Että olet sitten pihalla kuin lumiukko?
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Etpä tietenkään. Että olet sitten pihalla kuin lumiukko?
Niin, satoja anonyymeja ja kaikki kirjoittelee vähän ristiin rastiin kelle sattuu.
Ei sitä aina tiedä mitä anonyymi missäkin kohdassa tarkoittaa ja meneekö viesti edes oikealle.
:/ - Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Niin, satoja anonyymeja ja kaikki kirjoittelee vähän ristiin rastiin kelle sattuu.
Ei sitä aina tiedä mitä anonyymi missäkin kohdassa tarkoittaa ja meneekö viesti edes oikealle.
:/Niin kun pidät anoilusta nettipalstalla :/ tämä on vallan hauskaa.
- Anonyymi00051
Anonyymi00041 kirjoitti:
Hän tietää kyllä mikä loukkasi. Se oli tarkoitettukin siksi.
Oikeasti, mikä tämän ketjun kirjoituksissa loukkasi? Erikoista.
- Anonyymi00056
Anonyymi00032 kirjoitti:
Joo, tietää.
Hän on jumalatar.
:/Ja sä oot Jumalani rakkaani. Tykkään lukea näitä sun juttujasi...
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ja sä oot Jumalani rakkaani. Tykkään lukea näitä sun juttujasi...
Tämä kaikki täällä on täydellistä shaissea.
Haluan uskoa, että kaiken motiivina, on ollut se, että olet halunnut nähdä sen aidon minuuden ja haluat näyttää, että minulla on ollut paljon sellaista, mitä et meidän suhteeseen halunnut painolastina ja taakaksi. Se uskonnollisuus jo itsessään olisi sitonut säännöillä ja velvoitteilla.
Olenko väärässä? - Anonyymi00064
Anonyymi00057 kirjoitti:
Tämä kaikki täällä on täydellistä shaissea.
Haluan uskoa, että kaiken motiivina, on ollut se, että olet halunnut nähdä sen aidon minuuden ja haluat näyttää, että minulla on ollut paljon sellaista, mitä et meidän suhteeseen halunnut painolastina ja taakaksi. Se uskonnollisuus jo itsessään olisi sitonut säännöillä ja velvoitteilla.
Olenko väärässä?Sivusta, eikö tällaiset kannata keskustella kasvotusten. Uskonnollisuus on niin laaja ja syvä aihe, mitä se kellekin tarkoittaa. Itse haluan säilyttää oman omatuntoni, kokemuksieni ja järkeni uskon asioita miettiessäni (toki kuulla muidenkin), enkä antaa jonkun muun ihmisen tai hurmostilan määritellä mikä on oikein.
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Sivusta, eikö tällaiset kannata keskustella kasvotusten. Uskonnollisuus on niin laaja ja syvä aihe, mitä se kellekin tarkoittaa. Itse haluan säilyttää oman omatuntoni, kokemuksieni ja järkeni uskon asioita miettiessäni (toki kuulla muidenkin), enkä antaa jonkun muun ihmisen tai hurmostilan määritellä mikä on oikein.
Sivusta siis vain mietin, että eihän täällä palstalla tiedä edes ketkä kirjoittelee.
- Anonyymi00066
Anonyymi00064 kirjoitti:
Sivusta, eikö tällaiset kannata keskustella kasvotusten. Uskonnollisuus on niin laaja ja syvä aihe, mitä se kellekin tarkoittaa. Itse haluan säilyttää oman omatuntoni, kokemuksieni ja järkeni uskon asioita miettiessäni (toki kuulla muidenkin), enkä antaa jonkun muun ihmisen tai hurmostilan määritellä mikä on oikein.
Se mikä oli osa minua ennen, sitä ei ole enää. Kaikki vanha on riisuttu pois. Olisin hullu ilman häntä. Se vanha uskonnollisuus tappoi kaiken. Hän ei ole ohjannut, mutta hänen henkensä on.
Ei sitä voi ymmärtää täällä kukaan. - Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Se mikä oli osa minua ennen, sitä ei ole enää. Kaikki vanha on riisuttu pois. Olisin hullu ilman häntä. Se vanha uskonnollisuus tappoi kaiken. Hän ei ole ohjannut, mutta hänen henkensä on.
Ei sitä voi ymmärtää täällä kukaan.Mikset keskustele kyseisen henkilön kanssa oikeassa elämässä, siis jos sinulla on yhteys häneen?
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Mikset keskustele kyseisen henkilön kanssa oikeassa elämässä, siis jos sinulla on yhteys häneen?
En tiedä vastausta tuohon. En pysty kaikkea ymmärtämään. Siksi kait tänne olen jäänyt ihmettelemään kaikkea.
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
En tiedä vastausta tuohon. En pysty kaikkea ymmärtämään. Siksi kait tänne olen jäänyt ihmettelemään kaikkea.
Kai tiedät, miksi et keskustele suoraan hänen kanssaan?
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Kai tiedät, miksi et keskustele suoraan hänen kanssaan?
En tiedä, enkä ymmärrä. Se on totuus.
- Anonyymi00072
Anonyymi00070 kirjoitti:
En tiedä, enkä ymmärrä. Se on totuus.
No, voihan sitä sitten täällä palstallakin kirjoitella. Ehkä vain itse ajattelen, että keskustelu oikeassa elämässä, asioista, helpottaa oloa.
- Anonyymi00077
Anonyymi00072 kirjoitti:
No, voihan sitä sitten täällä palstallakin kirjoitella. Ehkä vain itse ajattelen, että keskustelu oikeassa elämässä, asioista, helpottaa oloa.
Ei se ole minusta kiinni. En koe, että palsta on sellainen paikka, jossa voi aidosti kahdestaan asioita jakaa. Ei varmasti hänkään niin ajattele.
Mietin näissä aloituksissa, mikä ihme juttu tämä aloituksen tyyppi on.
- Anonyymi00021
suolaa suuhun, kun noita talvikilpailuja, on aika suuri tuo lentomäki-torni
- Anonyymi00028
Tosi huono minusta.
- Anonyymi00052
Tee se kavereillesi jossain partyissa.
Tiesittekö, että ihmisen mieli on ihmeellinen ja jos teeskentelee sirottavansa suolaa suuhun kielenpäälle niin sen voi jopa maistaa.
Kuvittele nyt käteesi suolasirotin.
Nyt sirota siitä kielenppäälle ja kerro maistuuko.
Sitten vaan kuvaat, kun ne kokeilee ja sulla on hauskaa.
Näytät niillekin sen videon ellei ne tajua ja niilläkin on hauskaa.
Sitten sovittekin montako kierrosta ne maksaa että poistat sen videon.
- Anonyymi00029
Mitä arvelet mies, näkeekö, tai ovatko nähneet, ylläpidossa, lokaatiotietoja palstan seuraajista ja kirjoittelijoista? Entä voivatko seurata vaikkapa evästeillä sitä millausia nettihakuja he tekevät?
- Anonyymi00033
Joo, kyllä he näkevät jos osaavat, ja mulla on välillä se ollut jopa prahassa.
En tiedä syytä, en käytä vpn.
Evästeet näkevät jos osaavat, että täsmämainonta toimii.
Koneen järjestelmän jotkut tiedot ja selaimen tiedot versiot ja resoluutiot ym.
- Anonyymi00031
Vedä siitä VTT:n letkusta bensaa suoraa omaan suuhus. Näkkis palaa jo ilmankin. -sivu
- Anonyymi00035
Otitko "suolaa suuhun" ja loukkaannuit?
- Anonyymi00053
No suolat on suolattu ja kielelläkkn koeteltu. Ja olipa makoisaa.
Hmmm. Nam nami. :) enkä omaa yhtä huonoa huumoria. Uskotko?- Anonyymi00054
Tee videotodiste tiktokkiin ja laita linkki tai en usko.
:/ - Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Tee videotodiste tiktokkiin ja laita linkki tai en usko.
:/Ei lle tiktokkeja. En laita, uskot tai et. Tylsää jsnkkaamista.
Kasva aikuiseksi. - Anonyymi00060
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ei lle tiktokkeja. En laita, uskot tai et. Tylsää jsnkkaamista.
Kasva aikuiseksi.Kai nyt aikuisetkin voi pilailla.
- Anonyymi00058
Ihan niin, kuin et tietäis, että minulla on paketti MALDON MERI SUOLA HIUTALEITA ja minulla on välillä tapana ottaa siitä hiutaleita suuhun.
Kävin hakemassa paketin tuohon viereen niin on huomattavasti HELPOMPI HERKUTELLA SUOLA HIUTALEILLA.
Suola ei onneksi vanhene vaikka paketin väittämän mukaan se vanhenee.
Joku turisti oli jättänyt tuon suola paketin ja minä otin KIITOLLISENA PAKETIN KOTIIN, koska oli niin KAUNIS PAKETTI.
Samaiselle mökille joku oli jättänyt HOPEISET KORVARENKAAT JOISSA OLI KAUNIIT VAALEAN SINISET KIVET.
Ei ole kukaan kaipaillut niitä ja ne ovat olleet minulla jo yli 2vuotta eli ne ovat minun.
Otin tietenkin SUURELLA KIITOLLISUUDELLA VASTAAN NIIN, KUIN AINA.- Anonyymi00059
Lisään tähän pikku vinkkinä, että KYLLÄ HARAKKA HARAKAN TUNNISTAA 🤣🤣🤣
Harakkaa ei ole näkynyt, mutta VARIS on kyllä välillä käynyt vahtimassa.
Kyllä kai minä nyt MIEHENI LINTU MAAILMASTA TUNNISTAN.
- Anonyymi00071
Mikä hel... in aloitus taas tämäkin🤢🤮😩😱🫨
- Anonyymi00074
Tai sitten taisit vetää jo vähän liikaa.
Mistä sitä tietää.
:/ - Anonyymi00075
Päinvastoin. Suolan ripotteleminen poistaa oksennusrefkeksiä. Siis oikeassa elämässä. Sitä käytetään esimerkiksi hammashoidossa joskus hyväksi.
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Päinvastoin. Suolan ripotteleminen poistaa oksennusrefkeksiä. Siis oikeassa elämässä. Sitä käytetään esimerkiksi hammashoidossa joskus hyväksi.
No sitten on hyvä syy äkkiä aittaa sitä suolaa suuhun.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3511550- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111004
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938