Nainen, oletko huumorintajuinen

Anonyymi-ap

Kykenetkö ymmärtämään huumoriani?
Vai onko minulla vain yksin hauskaa, jos vähän keppostelen toisen kustannuksella?
Oon kuitenkin viaton kuin kyyhky ja viekas kuin käärme.

:/

93

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Huumoria ja huumorintajua tarvitaan ja se on tärkeä ominaisuus ja hyve.

• Anonyymi00002

Kiusaan naista enkä koskaan lopeta!

• Anonyymi00004

Niin kiusaatkin ja tunnustit sen.

• Anonyymi00063

Täällä tuuleen huutelemalla kaikille ihan vai jotenkin faktuaalisestikin? Anna ihmeessä muillekin hörhöille vinkkejä jos on muutakin kuin tätä muminaa anonyymilla palstalla kohteelle, jota ei edes ole

• Anonyymi00003

Kirjoitatko täällä jollekin tietylle naiselle, jonka tiedät lukevan näitä juttuja? Vai yleisesti?

• Anonyymi00006

Tietylle lihavalle joo!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tietylle lihavalle joo!

Tuo oli kyllä rumasti kirjoitettu. Oli lihava tai ei. Minun huumorintaju ei riitä tuollaiseen.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tuo oli kyllä rumasti kirjoitettu. Oli lihava tai ei. Minun huumorintaju ei riitä tuollaiseen.

Toi oli juuri tuo feikki Anonyymi00002.
        Kuten sanoin se kiusaa naista ja tunnusti sen.

• Anonyymi00020

Siis vai niin.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Lihava on tuntomerkki. Ei se ole haukkumasana. Kyllä ihminen varmaan tietää, kun on lihava. Ihan normi suomenkielen sana. Älä ole herkkis.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Lihava on tuntomerkki. Ei se ole haukkumasana. Kyllä ihminen varmaan tietää, kun on lihava. Ihan normi suomenkielen sana. Älä ole herkkis.

Mutta jos esiintyy toisena kirjoittajana on tarkoituksena kiusata, niin lihavaksi sanominen on silloin siinä kiusaamisessa käytetty haukkumasana.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Mutta jos esiintyy toisena kirjoittajana on tarkoituksena kiusata, niin lihavaksi sanominen on silloin siinä kiusaamisessa käytetty haukkumasana.

Eli trolli.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Niin just ja ihan itsekö keksit nämä slurrit?

• Anonyymi00076
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Niin just ja ihan itsekö keksit nämä slurrit?

Sen toisena esiintyjän motiivi tässä on tarkastelussa.
        Ole sinäkin hiljaa ellet kykene ymmärtämään missä mennään.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Sen toisena esiintyjän motiivi tässä on tarkastelussa.
        Ole sinäkin hiljaa ellet kykene ymmärtämään missä mennään.

Minä kysyin sinulta palstaäijä aivan selkeän kysymyksen, että koetko tämän naisiin kohdistuvan läskilällättelysi olevan erityisen efektiivistä

• Anonyymi00086
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Toi oli juuri tuo feikki Anonyymi00002.
        Kuten sanoin se kiusaa naista ja tunnusti sen.

Niin tämä sinun ns toinen persoonasi siis, aloittajaäijä? Ehkä sinulla on oikeasti jakomielitauti, vaikka tätä termiä ei sais enää kai käyttää

• Anonyymi00089
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Minä kysyin sinulta palstaäijä aivan selkeän kysymyksen, että koetko tämän naisiin kohdistuvan läskilällättelysi olevan erityisen efektiivistä

Sä et taida ymmärtää, että täällä on kirjoittajia enemmän kuin yksi sinun lisäksesi.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Niin tämä sinun ns toinen persoonasi siis, aloittajaäijä? Ehkä sinulla on oikeasti jakomielitauti, vaikka tätä termiä ei sais enää kai käyttää

Ei kun joku muu kirjoittaja joka feikkaa.
        Sinulla on ongelma päässäsi ellet kykene yksinkertaista tosiasiaa ymmärtämään.

• Anonyymi00005

No, täällä voi olla naisia, jotka toivovat viestisi olevan heille. Kyselevät, kelle kirjoitat. Ehkei ihan huumorintaju riitä siihen, että he elävät fantasiassaan ja pidät heitä siinä. Roolisi on kyllä aika limainen ja ikävä tyyppi.

• Anonyymi00007

Joku nainen voi toivoa toki sellaistakin. Minä nainen kyselen tuota asiaa, koska se kiinnostaa minua. Erinäisistä syistä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Joku nainen voi toivoa toki sellaistakin. Minä nainen kyselen tuota asiaa, koska se kiinnostaa minua. Erinäisistä syistä.

Mikä kelläkin syynä. Miksi sinua se kiinnostaa?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mikä kelläkin syynä. Miksi sinua se kiinnostaa?

Miksi sinua kiinnosta se, jos jotain toista kiinnostaa? Sivusta.

• Anonyymi00087

Tottakai löytyy avautumisestasi kiinnostuneita naisia kun vain itse käsikirjoitat niitä tänne puuharuudullesi kysemään vaikka, että olipa kivasti kirjoitettu, oliko ihan minua varten

• Anonyymi00088
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Tottakai löytyy avautumisestasi kiinnostuneita naisia kun vain itse käsikirjoitat niitä tänne puuharuudullesi kysemään vaikka, että olipa kivasti kirjoitettu, oliko ihan minua varten

Mun sy sy sydämestä puuttuu palanen ja uu uu se on sun näköinen. Repikää siitä

• Anonyymi00008

Naisena sivusta ihmettelen näitä tekstien ristiriitaisuuksia. Ensin on huumori hyve. Sitten puolustetaan kiusaamista. Ja kohta tuomitaan muu paheellisuus.

• Anonyymi00010

Minulla on teoria. Rooli esittää tyypillisen uskovan miehen liioitellun karikatyyrisesti. Tuollainen miestyypoihän on karmea tapaus. Naista alistava, mukamas moraalin huipentuma, mutta sokea omalle egolleen ja kierolle ajattelulleen.

• Anonyymi00012

Ei tarvi ihmetellä, kun tiedät missä nyt ollaan.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minulla on teoria. Rooli esittää tyypillisen uskovan miehen liioitellun karikatyyrisesti. Tuollainen miestyypoihän on karmea tapaus. Naista alistava, mukamas moraalin huipentuma, mutta sokea omalle egolleen ja kierolle ajattelulleen.

Minä olen miettinyt, josko on ai luomus, ja siksi on välillä niin outoja kommentteja. Kuten tässä ketjussa.

• Anonyymi00016

Kiusaaminen ei ole hyve enkä sitä puolusta.
        Ja se ei ole sama kuin esim. kiusoittelu.
        Kiusaaminen on huono asia, siinä loukataan ja aiheutetaan pahaa mieltä tahallaan.
        Nälvitään, tönitään, pilkataan, varastetaan ja haukutaan jopa lyödään.
        Mutta ymmärrän sen vastatoimena ja kostotoimena, että kiusaajasta tulee kiusattu, se on kunnon karmaa ja ihan oikein kiusaajalle kun saa samalla mitalla takaisin ja oikein korkojen kera.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kiusaaminen ei ole hyve enkä sitä puolusta.
        Ja se ei ole sama kuin esim. kiusoittelu.
        Kiusaaminen on huono asia, siinä loukataan ja aiheutetaan pahaa mieltä tahallaan.
        Nälvitään, tönitään, pilkataan, varastetaan ja haukutaan jopa lyödään.
        Mutta ymmärrän sen vastatoimena ja kostotoimena, että kiusaajasta tulee kiusattu, se on kunnon karmaa ja ihan oikein kiusaajalle kun saa samalla mitalla takaisin ja oikein korkojen kera.

Kelle haluat antaa samalla mitalla? Minulleko?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Yleisesti jokaiselle joka antaa siihen aihetta.
        Mutta se on sama mitta.
        Jos esim. mun vapaus riistetään viranomaisen toimesta ja mulle aiheutetaan vahinkoa, niin riistän sen vapauden kun toimitan hänet kaltereiden taakse ja maksamaan korvaukset.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mutta se on sama mitta.
        Jos esim. mun vapaus riistetään viranomaisen toimesta ja mulle aiheutetaan vahinkoa, niin riistän sen vapauden kun toimitan hänet kaltereiden taakse ja maksamaan korvaukset.

Vai niin. Ihmisiä nekin on ja tekevät vsin työtään.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mutta se on sama mitta.

Oletko siis rikollinen? Ei normaalin kansalaisen vapautta riistetä. Olet tehnyt jotain lainvastaista, jos vapaus viedään.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Eivät tee työtään vaan rikoksen.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Oletko siis rikollinen? Ei normaalin kansalaisen vapautta riistetä. Olet tehnyt jotain lainvastaista, jos vapaus viedään.

Ei tarvitse, sulta voidaan riistää perusoikeudet kun olet rikoksen uhri.

Esim. on kansalaisvelvollisuus todistaa.
        Jos sun täytyy todistaa jotain jonkun rikoksesta, niin se rikollinen jos sattuu olemaan viranomainen se voi kiristää, ylittää toimivaltansa ja johtaa harhaa ja yrittää hyssytellä asian.
        Sä et saa oikeuksiasi, koska se toimii väärin sua kohtaan ja sulle aiheutuu vahinkoa siitä etkä voi nauttia oikeuksistasi kun ne väärillä toimilla riistää ne sulta.

Se on jonkin asteista kiristystä, nyt hiljaa tai et saa mitä pitää saada, en kirjoita sulle puoltamusta tms. jota tarvitset.

Esim. Lääkäri toimii väärin ja tekee rangaistavan teon, uhkaat sen käräyttää se laittaa sulle esim. harhaluulodiagnoosin, ettei kukaan uskoisi sua ja selittää kaikille ummet ja lammet susta.
        Eli vaikka poliisi kyselisi asiaa niin se näkee vain viranomaistiedot, se on vaan hullu, ei sen ilmoituksia kannata ottaa tosissaan.
        Näin voi käydä.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Esim sun edunvalvoja voi olla rikollinen.
        Sen uhri on vaikka maatilan perijä ja masentunut vanhempien kuolemasta.
        Tuo edunvalvoja sitten hoitaa hänet puoli lobotoituna lypsykavereidensa lypsettäviksi ja myy maatilansa totulle alihintaan ja vie siitä roimat välityspalkkiot ja lypsää minkä irti saa.

Kuka auttaa sitä uhria?
        sen läheiset ovat kuolleet ja jos poliisi tarkastaa, niin se kysyy edunvalvojalta joka sanoo: Pekalla on kaikki hyvin, se vaan höpsöilee.
        Tässä dokumentit, pekalla on hoitosopimus ja edunvalvonta sopimus.
        Pekka on hyvän hoivan piirissä.

Mutta kun poliisi menisi paikalle, se huomaisi että Pekka makaa puoli kuolleena sängyssä 24/7.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Esim sun edunvalvoja voi olla rikollinen.
        Sen uhri on vaikka maatilan perijä ja masentunut vanhempien kuolemasta.
        Tuo edunvalvoja sitten hoitaa hänet puoli lobotoituna lypsykavereidensa lypsettäviksi ja myy maatilansa totulle alihintaan ja vie siitä roimat välityspalkkiot ja lypsää minkä irti saa.

Kuka auttaa sitä uhria?
        sen läheiset ovat kuolleet ja jos poliisi tarkastaa, niin se kysyy edunvalvojalta joka sanoo: Pekalla on kaikki hyvin, se vaan höpsöilee.
        Tässä dokumentit, pekalla on hoitosopimus ja edunvalvonta sopimus.
        Pekka on hyvän hoivan piirissä.

Mutta kun poliisi menisi paikalle, se huomaisi että Pekka makaa puoli kuolleena sängyssä 24/7.

Todellisuudessa se Pekka on rikolliskartellin uhri.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Todellisuudessa se Pekka on rikolliskartellin uhri.

Ja kartelli on vaarallinen, sillä siihen voi kuulua koko kööris.
        Lääkäri, virkailija, edunvalvoja, poliisi ja jopa asianajaja ja vielä päälle jäävi tuomari jos asia joskus pääsee oikeuteen asti.

Esim. jos asiat toimii toisessa pitäjässä ja toisessa palataan aina lähtöpisteeseen, niin jotain on vialla.

Esim. poliisit on käynyt täällä 2 kertaa 3 vuoden sisällä.
        Eli jos ne tulee vielä kerran jostain syystä ja on mennyt 4 vuotta kun asiat on ollut viranomaisten hoidossa ja näkevät että ollaan edelleen lähtöpisteessä, eli edelleen tarvitaan ne "kävelykepit". Niin luulisi jo poliisienkin reagoivan, koska on ilmeistä että jotain on pahasti vialla.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Lääkäri, virkailija, edunvalvoja, poliisi ja jopa asianajaja ja vielä päälle jäävi tuomari jos asia joskus pääsee oikeuteen asti.

Esim. jos asiat toimii toisessa pitäjässä ja toisessa palataan aina lähtöpisteeseen, niin jotain on vialla.

Eli jos ne tulee vielä kerran jostain syystä ja on mennyt 4 vuotta kun asiat on ollut viranomaisten hoidossa ja näkevät että ollaan edelleen lähtöpisteessä, eli edelleen tarvitaan ne "kävelykepit". Niin luulisi jo poliisienkin reagoivan, koska on ilmeistä että jotain on pahasti vialla.

Sinä siis et ole hän? Ja olet oikeasti joku palstatyyppi, joka tänne heittää tämmöistä tavaraa ja jankuttaa samaa roskaa.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Olisiko sinulla peräti hyviä arvauksia siitä, mitä tämä palstaäijä olisi voinut tehdä, tukari oloinen nolo spinnaaja? LMAO

• Anonyymi00067
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Niin ajatella- mutta onko tämä välttämättä vielä varmistettua tietoa? Ehkä otat vähän liiankin tosissasi tämän puupaahymiöäijän jutut,

• Anonyymi00068
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Meneekö sinulla tosiaan näin huonosti että etsit palstsäijän teksteistä vastetta omille kuvitelmillesi? Näköjään

• Anonyymi00070
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Eivät tee työtään vaan rikoksen.

No mutta sehän muuttaisi tilanteen tai tilanteet täysin, hymiöäijä aapee ja muut. Tuskin tällä kertaa tai siis sinun kohdalla näin on käynyt, mutta kuitenkin

• Anonyymi00071
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Sinä siis et ole hän? Ja olet oikeasti joku palstatyyppi, joka tänne heittää tämmöistä tavaraa ja jankuttaa samaa roskaa.

No miltä muulta tämä palstaäijän performaatio näyttää kuin kioskin alelaarin romaanilta trolliversioina? Onkohan netti sinulle oikea paikka ns

• Anonyymi00072
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Niin ajatella- mutta onko tämä välttämättä vielä varmistettua tietoa? Ehkä otat vähän liiankin tosissasi tämän puupaahymiöäijän jutut,

Jollakin verkkorikollisella lähti taas lapasesta- mikä tämä olisi ollut yleinen henkilöön menevä henkilöivä herja? Ota kersa iisisti siellä studiossasi ja hae vaikka alan töitä👍

• Anonyymi00082
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Olisiko sinulla peräti hyviä arvauksia siitä, mitä tämä palstaäijä olisi voinut tehdä, tukari oloinen nolo spinnaaja? LMAO

”Ei normaalin kansalaisen vapautta riistetä” alusti yksärinkertainen. Ymm, esim seksuaalirikolliset pääsee liian usein ehdollisella, mutta ei heitä silti läheskään kaikki pidä normaaleina kansalaisina. Muutenkin spinnauksen kieliasu on yhtä todellisuudesta irtautunutta opportunistista spinnailuhaihattelua kuin voi odottaa

• Anonyymi00083
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Luetteloinnista päätellen sinulla on palstaäijä voimakkaasti työllistävä vaikutus

• Anonyymi00084
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kuka sinun pääsi on saanut näin jontkalle

• Anonyymi00011

Huumorintajuakin on niin kovin monenlaista

• Anonyymi00017

Huumoria on monenlaista, hyvää, huonoa, likaista, viatonta, mustaa jne.
        Kaikilla on rajansa mitä pitää huumorina ja mitä sietää.

Monesti se on vielä tulkinta kysymys.
        Esim. miten sovinisti vaihtaa lampun?
        Ei mitenkään, tiskatkoon akka pimeässä.

Kummasta siinä väännettiin huumoria, akasta vai sovinistista?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Nuo kirjoitetut kommentit ovat vain niin ristiriitaisia, minun mielestäni. Kiusaan naista. Ja sitten ylipaino mainitaan. Minua loukataan. En vain ymmärrä yhtään näitten pointtia. Eikö kuitenkin olisi parempi olla vaikkapa nostamatta toisten painoa täällä esille -tiedäthän, että se on joillekin arka kohta, ja kiusaavaa huomauttelua.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Nuo kirjoitetut kommentit ovat vain niin ristiriitaisia, minun mielestäni. Kiusaan naista. Ja sitten ylipaino mainitaan. Minua loukataan. En vain ymmärrä yhtään näitten pointtia. Eikö kuitenkin olisi parempi olla vaikkapa nostamatta toisten painoa täällä esille -tiedäthän, että se on joillekin arka kohta, ja kiusaavaa huomauttelua.

Se Anonyymi00002 oli feikkaaja.
        Eli sama kuin Anonyymi00006.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Selvennyksenä, jos haluat antaa samalla mitalla takaisin -miksi kaikki ylipainoiset palstaa lukevat naiset ovat jotenkin vailla sinun kostoasi? He eivät ole tehneet sinulle yhtään mitään pahaa, eivätkä ansaitse mitään samalla mitalla.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ai, ok. Mutta mistä sinä olet loukkaantunut?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No oletko sinä tuo 00018? Jota aina vainotaan ja joka käy kamppailua koko yhteiskuntaa vastaan? Rehellisesti. Niinkö ajattelet elämästä? Et ole se, jonka tunnen, jos asia on niin. Täytyy olla suppea maailmsnkatsonus, jos kaikki on sinua vastaan ja kaikki vain haluaa pahaa sinulle.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ai, ok. Mutta mistä sinä olet loukkaantunut?

Mistä loukkaannut täällä palstalla? Toki paljon tärkeää asiaa yhteiskuntamme rappiosta ja siitä, että korruptio pitäisi kitkeä.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Selvennyksenä, jos haluat antaa samalla mitalla takaisin -miksi kaikki ylipainoiset palstaa lukevat naiset ovat jotenkin vailla sinun kostoasi? He eivät ole tehneet sinulle yhtään mitään pahaa, eivätkä ansaitse mitään samalla mitalla.

Sitä voit kysyä siltä feikkaajalta.
        Se sitä tekee.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00017 kirjoitti:

😂😂😂 Tykkäsin. Olenkin kieron huumorin ystävä.

n

• Anonyymi00037
        Anonyymi00027 kirjoitti:

No oletko sinä tuo 00018? Jota aina vainotaan ja joka käy kamppailua koko yhteiskuntaa vastaan? Rehellisesti. Niinkö ajattelet elämästä? Et ole se, jonka tunnen, jos asia on niin. Täytyy olla suppea maailmsnkatsonus, jos kaikki on sinua vastaan ja kaikki vain haluaa pahaa sinulle.

En ole tuo 00018.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Sitä voit kysyä siltä feikkaajalta.
        Se sitä tekee.

Jos sinä ajattelet takapajuisesti, jossa virkavaltaa alinomaa on oven takana ja jonnekkn bryssellin laitat valituskirjelmiä...niin totuus on, minä en sinua halua lähemmin silloin tuntea. Silloin tiedän, ettei psyykeesi ole kunnossa ja lähinnä se on pelottavaa.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Jos koet lihava-sanan loukkauksena, niin itseasiassa itse olet sitä mieltä, että kokosi on väärä. Et haluaisi olla lihava, mutta sinulla ei ole luonteenlujuutta laihduttaa. Et kestä kuitenkaan kuulla totuutta ja syyllistät muita, kun he kertovat sinusta totuuden. Haluat siis elää mieluummin valheessa kuin tehdä elämääsi terveydenkannalta tarvittavia muutoksia, jotta pääsisit eroon ei-toivotusta lihavuudestasi. Sinä itse olet päättänyt, että lihava on ruma. Näin todellakin monen mielestä on, mutta jokainen päättää sen itse.

Ei lihava-sanalla tuomita sinua helvettiin, mutta ei sanan ”ylipainoinen” käyttäminen muuta kokoasi toiseksi tai terveydentilaa paremmaksi.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Jos koet lihava-sanan loukkauksena, niin itseasiassa itse olet sitä mieltä, että kokosi on väärä. Et haluaisi olla lihava, mutta sinulla ei ole luonteenlujuutta laihduttaa. Et kestä kuitenkaan kuulla totuutta ja syyllistät muita, kun he kertovat sinusta totuuden. Haluat siis elää mieluummin valheessa kuin tehdä elämääsi terveydenkannalta tarvittavia muutoksia, jotta pääsisit eroon ei-toivotusta lihavuudestasi. Sinä itse olet päättänyt, että lihava on ruma. Näin todellakin monen mielestä on, mutta jokainen päättää sen itse.

Ei lihava-sanalla tuomita sinua helvettiin, mutta ei sanan ”ylipainoinen” käyttäminen muuta kokoasi toiseksi tai terveydentilaa paremmaksi.

On se loukkaus, jos sen sanojan motiivi on loukata, tai tuntea ylemmyyttä.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Etkä huomaa itse, ettei tuo sisällä aitoa ymmärrystä ja empatiaa yhyään enempää kuin sanoa vain totuus lihava on lihava. Sinusta lihavan tulee tehdä itselleen jotakin ja haluat sen kertoa. Pidät lihavia ilmeisen tyhminä etteivät sitten itse tiedä mitä tulisi tehdä? Sinun tulee siispä neuvoa.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Etkä huomaa itse, ettei tuo sisällä aitoa ymmärrystä ja empatiaa yhyään enempää kuin sanoa vain totuus lihava on lihava. Sinusta lihavan tulee tehdä itselleen jotakin ja haluat sen kertoa. Pidät lihavia ilmeisen tyhminä etteivät sitten itse tiedä mitä tulisi tehdä? Sinun tulee siispä neuvoa.

Ei, nimenomaan toin esille sen asian, että kun lihava ihminen ei halua ”tietää” olevansa lihava, vaikka sen tietääkin, niin ongelma on hänestä itsestään lähtöisin. Näkee lihavuuden ongelmana. Se on hänen omassa päässään.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ei, nimenomaan toin esille sen asian, että kun lihava ihminen ei halua ”tietää” olevansa lihava, vaikka sen tietääkin, niin ongelma on hänestä itsestään lähtöisin. Näkee lihavuuden ongelmana. Se on hänen omassa päässään.

Eli,jotta tietää alkaa tehdä jotain sinun tulee viisastella?

• Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Se todellakin voi olla arka paikka. Eihän sitä kukaan kiistä. Jos sanojan motiivi on ivata tai tuntea ylemmyyttä, se on loukkaus.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ei se minulle ole ongelma.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Se todellakin voi olla arka paikka. Eihän sitä kukaan kiistä. Jos sanojan motiivi on ivata tai tuntea ylemmyyttä, se on loukkaus.

Eikö hän haluaisi tulla rakastetuksi ja hyväksytyksi sellaisena kuin on? ”Olet mulle rakas ja tärkeä…. ”

• Anonyymi00058
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Kyllä ihmiset tietää oman painonsa, ja vaikkapa varallisuutensa etc (lähes aina). Mutta voivat tuntea häpeää. He voivatkin saada joltain/joiltain oikeilta rakkautta, juuri noissa epävarmuuksissaan. Mutta mitä kohtaa täydellisestä ihmisestä voi rakastaa?

• Anonyymi00059
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Jos sinä ajattelet takapajuisesti, jossa virkavaltaa alinomaa on oven takana ja jonnekkn bryssellin laitat valituskirjelmiä...niin totuus on, minä en sinua halua lähemmin silloin tuntea. Silloin tiedän, ettei psyykeesi ole kunnossa ja lähinnä se on pelottavaa.

Mutta ennen kuin tiedät tapauksen, et voi antaa siitä mitään tuomiota etkä tehdä mitään oikeita päätelmiä, kun et tiedä kuka puhuu ja mitä ja kuka on oikeassa ja kuka väärässä.
        Ehkä sinun psyykkeesi ei ole silloin kunnossa, jos kerran pystyt antamaan diagnooseja ilman asiaan perehtymistä ja tutkimista.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Mutta ennen kuin tiedät tapauksen, et voi antaa siitä mitään tuomiota etkä tehdä mitään oikeita päätelmiä, kun et tiedä kuka puhuu ja mitä ja kuka on oikeassa ja kuka väärässä.
        Ehkä sinun psyykkeesi ei ole silloin kunnossa, jos kerran pystyt antamaan diagnooseja ilman asiaan perehtymistä ja tutkimista.

No kerro nyt psyykeeni tila? Ei ne työtään tekevät varmaan mitään äititeresoja ole. Tekevät työtään.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00062 kirjoitti:

No kerro nyt psyykeeni tila? Ei ne työtään tekevät varmaan mitään äititeresoja ole. Tekevät työtään.

Sinä voit itse kertoa sen tässä.
        Takapajuinen ajattelutapa on kenellä?
        Ihmisellä jolla virkavaltaa alinomaa on oven takana ja jonnekkn brysselliin laittaa valituskirjelmiä?

Valtion leivissä työskentelee tuollaisia ihmisiä ihan valtion virastossa.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Ihmisellä jolla virkavaltaa alinomaa on oven takana ja jonnekkn brysselliin laittaa valituskirjelmiä?

No en usko. Sori.

En tykkää tuollaisesta ajattelutavasta. Onnea sinulle palstailuun.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00069 kirjoitti:

No en usko. Sori.

En tykkää tuollaisesta ajattelutavasta. Onnea sinulle palstailuun.

Mitä et usko?
        Mut kiitti vaan ja hei.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Tarkoitko palstaäijä viranomaisella ehkä muitakin viranomaisia, kuten ulosottoviranonaisia? Siinä tapauksessa perittävää on jo hieman enemmän kuin kymppitonni tms

• Anonyymi00080
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Missä vaiheessa olet sitten ajatellut, että voisit ehkä tutustua tähän palstasetään paremmin, kuten muotoilit? Ehkä koet hänet joksikin toiseksi ja se saattaa asettaa sinun psyykkeen tilan kyseenalaiseksi. Vohoi hyvää päivää

• Anonyymi00081
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No enpä osaa aloittajaäijä tätä arvioida muulta kannalta kuin, että tällaisilla sovinisteilla ei ole välttämättä niin kykyä nauraa itselleen ja ns sukupuolelleen, mutta naista halveeraavat keukeutasoiset pikkukalle vitsit naurattaa niin makoisasti, sekin tosin voi vaikuttaa jähmettyyneeltä tekonauruhohottelulta se säälittää välillä

• Anonyymi00092
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tuo olis kyllä pitäny huomata ett oli eri tyypin kirjoitukset. Nimittäin sellainen juttu kuin kirjoitustyyli paljastaa ettei olleet oikean :/ kirjoituksia. Selvä ero ja täällä näitä kaikenlaisia hulluja riittää mutta kun jokaisella on oma tapa kirjoittaa siitä on hyvä tarkistaa.

• Anonyymi00031

Jos haluaa ajaa jonkun pois elämästään, sen voi tehdä rehellisesti. Tiedätkös. Ei tarvita valheita. :)

• Anonyymi00095

Ehkä hän ei siis halunnut ajaa pois 😁

• Anonyymi00096
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Ehkä hän ei siis halunnut ajaa pois 😁

Ehkäpä, niin. 🙂

• Anonyymi00042

Toisen köyhdyttäminen ei ole huumoria vaan rikos ja synti

• Anonyymi00043

Aloitukseen kommentoisin. Koska en tunne sinua, tai saa otetta sinusta täällä palstalla, en voi sanoa huumorintajuimme yhteneväisyydestä oikein mitään. Itse nautin tilannekomiikasta, ja hulluttelusta.

• Anonyymi00049

Sitähän sinä toivotkin, että jossain vaiheessa mitta on täysi.

• Anonyymi00050

Käärme on aina käärme luottaa tuskin voi koskaan

• Anonyymi00060

Käärme on myös hyötymatelija, se syö niitä tuholaisia.

Matt. 10:16
        Katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle; olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset.

• Anonyymi00075

Toiset on eksperttejä tai luulee ainakin olevansa toiset on serpenttejä olosuhteista johtuen tui tui

• Anonyymi00078
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Käärme on myös hyötymatelija, se syö niitä tuholaisia.

Matt. 10:16
        Katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle; olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset.

Näin- aloittajaäijä sen kertoi suurinta kirjaa siteeraten. Onko jollakin suuria hahmotusvaikeuksia sen suhteen, että tämä samaan hymiöön monolofisaagansa kommentit lopettava on ehkä koko ajan sama henkilö? Muutamasta kommentista päätellen vielä on petraamisen varaa🙄

• Anonyymi00061

Ja tunteet kuin ameeballa.

• Anonyymi00074

No voi sekin vielä ainakaan näköjään palstsäijän aloituksessa omaa messua pitävä sinulle ei ymmärrystä riitä juku

• Anonyymi00091

Olen lähes tosikko aina ollut..
      Se ole sinun syysi. Eikä minunakaan.
      Yritin van pärjätä ja selviytyä
      Se on ilottoman ,nauruttoman ja huumoritoman kasvuympäristön vika jossa kasvoin 16 vuotiaaksi .
      VANHEMPIENI TAPA Kasvattaa on jättänyt myös elinikäiset yramat ja etäisyyden tunteen suvun suhteen
      Saisin varmaa edelleen sydän kohtauksen
      Jos näkisin äitini iloisena tai nauravan jossain
      Kun se ei sitä ikinä ollut ...
      Aina väsynyt ja vihainen ja syyttävä
      Ja mikään ei ikinä riittänyt sille .
      Sen lisäksi kyseinen käärme sanainoi joskus
      Että palasin hänen suunitelman
      Olemalla ei toivottu tyttö.
      Perheeni ei hyväksynyt minua
      Sinä mies teit samoin en riittänyt sellaisena
      Mitä aidosti olen
      Vaan syytä minua kaikesta.
      Sitten kuitenkin selität että välität.
      Miksi se di sitten näy sun käytöksessä
      Tai teossa mies...
      Miksi olit vain seliteliä
      Eikä sinulla tainnut olla todellista halua toistua minuun
      Olit ihastunut tosi autistisen tyyliin vain
      Tietynlaiseen ihannekuvasm minusta..
      Mutta et ikinä sittenkään oikein halunnut
      Tutustua minuun.
      Naiselta

• Anonyymi00093

Voisiko sitä oppia ymmärtämään, mikä on sitä huumoria ja mikä ei? Kenties elämässä kaikki ole valmista, vaan elämä myös opettaa ja näyttää tietään.

Nähdään!

• Anonyymi00094

Elämää ei voi kaikilta osin täysin hallita. Kohtalo on määrätty ennalta. m>n

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4802
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3942
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3840
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      116
      2249
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1974
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1288
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      169
      1283
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      524
      1118
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1115
    Aihe