Meillä useilla on haluja jotka vievät suuren osan ajattelusta. Kuinka usein ne valtaavat sut päivisin? Ovatko ne toteutumattomia fetissejä, vai oletko päässyt toteuttamaan halujasi. Itse pidän aikuisista submissive naisista. M Oulun lääni.
Fetissit ja halut.
6
219
Vastaukset
- Anonyymi00001
On muuten hankala löytää aikuista naista, joka haluaa olla sub ja uskaltaa pukeutua naisellisesti ja rohkeasti. Minun sub/dom leikit ovat vielä kesyjä, joissa ulkopuolisen silmin minä olen se alistuva ja naista palveleva mies, vaikka roolit ja tehtävät on jaettu hyvinkin selkeästi. Nainen saa nauttia huomiosta, palvelusta, herrasmiehen tavoista, mutta joutuu suorittamaan jotain illan aikana.
- Anonyymi00002
Ajattelet rooliasi alistuvana miehenä. Miten kumppanisi siihen suhtautuu? Alistaa lisää? Aloittaja.
- Anonyymi00003
Nyt et selvästikään lukenut riittävän tarkasti.
- Anonyymi00004
Totta. En tarkkaan. Osaako sun Sub olla niinkuin pitää? Mulle on ihan sama mitä muut näkevät tai ajattelevat.
- Anonyymi00005
En minäkään tai sub siitä välitä mitä muut näkevät. Totesin vain että meidän yhteinen oleminen näyttää enemmän siltä, että minä pidän naista kuin kukkaa kämmenellä. Mutta naiseni joutuu illan aikana toimimaan kuten pyydän. Kesyjä pieniä seksuaalisia juttuja, mutta oikein toteutettuna ja naisellisuutta korostaen näyttävät äärimmäisen kiihottavalta. Usein käsken ne juuri silloin kun joku sen toiminnan huomaa.
- Anonyymi00006
Välillä kovemmat otteet on tarpeen, välillä taas pitää vain tietää kuka käskee. Naiset. Mielipiteitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi423057Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452877100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502495Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472317Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks302081Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451759
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä381600- 461525
- 261361