Tunnetko sen 🪷☀️
Nainen tässä sulle parantavaa voimaa
19
372
Vastaukset
- Anonyymi00001
älä viitzi edes katsoa j otain niin naisten sweiväshyppyä, hyppää korkealtsa
- Anonyymi00002
Nään että on yhtä kuivaa ku koulunäkkis.
- Anonyymi00003
Kiitos, kyllä mä tunnen nuo parantavat energiat 🙏🪷☀️🥰
- Anonyymi00015
Itseni yllätti kans tänään yksi nainen, joka vaikutti sekä sisältä, että ulkoisesti miellyttävältä (ensivaikutelma) 😘 teki jotain, mikä liikutti näin jälkeenpäin ajateltuna, et teko häneltä minulle oli sydäntä lämmittävä. Minulle tuntemattomalle setämiehelle. Oli mieleen jäävä kokema, hyvällä tavalla 🤗
Ajattelin, et ei ole hänenlainen nainen minua yllättänyt koskaan näin myönteisellä tavalla. Pieneltä tuntuvat asiat jäävät mieleen, jos ne kokee merkitykselliseksi ja näin koin. Kiitos tästä kokemasta! Ehkä jotenkin tämän vielä korvaan Jnaiselle. Mietin, et miten sen voisin tehdä, et tuottaa hyvää mieltä myös hänelle?
- Anonyymi00004
- Anonyymi00005
Ääntä kohti pimeässä 👋🏻
- Anonyymi00006
illalla elokuva Lohikäärmeen Kidassa, en muista olenko kstsonut siksidemmin tuota juttua, on ilmaisrelkkaeilla mtv sub, jotenkin voi liittyä joihinkin juttuihin kuin joku Hong Kong Tria ja sellsaisiin..
- Anonyymi00007
Kiitos. Samaa hyvää energiaa kaikille takaisin. 🪷💚🪷
- Anonyymi00008
Kiitos rakas 🪷
Onhan meillä tämä sanaton yhteys ❤️
Vähän ennen tuota kellon aikaa myös minä lähetin sinulle läheisyyttä ❤️ - Anonyymi00009
Olen lopettanut ajattelun. joten tunnen. ☀️
- Anonyymi00010
ketään en mieti niin paljon kun itseäni. miten minusta tulikaan niin syntinen. olin sitä jo viiden vanhana
- Anonyymi00011
olen aina ollut juoniva ja outo
- Anonyymi00012
olin viime elämäs noita
- Anonyymi00013
sekä narsistisuus ja psykoottisuus ja pakkomielteisyys tosiaan sieltä 5v
- Anonyymi00014
kiero mikä kiero ehkä en ansaitsekaan mitään sitten
- Anonyymi00016
Nousee päivä, laskee päivå🌙🎶
- Anonyymi00018
Olisiko suojakupolia sitä vastaan, ettei minulle enää yritettäisi lykätä muslimeja tai somaleita yms. Ei oikein maailmannäkemys ja arvomaailma istu yksiin.
- Anonyymi00019
Kiitos 🤗💛😍
- Anonyymi00020
Kiitos, kaikki apu on nyt tarpeen ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857