Tunteeko joku ton pellen, joka tubettaa ja tiktokkaa raahesta tarinaa?
https://youtube.com/shorts/eG9qtsvmPrw?si=VjRzB5Jw1rLUfe0i
Kuka toi on?
20
1739
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Meiä taloyhtiön pj
- Anonyymi00002
Joku pelle, niinkuin koko raahe on pelle paikka
- Anonyymi00005
Onko raahe Pelle paikka, voi sinua kerro ihmeessä lisää asiasta, minua kiinnostaa kovasti mielipiteesi.
- Anonyymi00003
Anttila tai konola??? Vaiko muu?
- Anonyymi00004
AI Teko äly
- Anonyymi00007
Miksi hän on pelle?
- Anonyymi00010
Miksi asialliset viestit poistetaan? Kysyin ainoastaan että miksi hän on mielestäsi pelle?
- Anonyymi00011
Suomi24 on ihmeellinen paikka, jotkut saa haukkua ja uhkailla ja niitä ei poisteta kerran minun "juurikin näin" kommentti poistettiin yhdestä keskustelusta.
- Anonyymi00013
Se on. Naaiiikii fakifaki vakii, se o tuol toisapuole truputi obukkoki byörii ja nakibikamiki eli köntuuu t.ehehe
- Anonyymi00015
Kuntyy teki peesän asu sielä keesän, kävi sielä fakkii, siitä synty kakkii, tarina o toosi ruputtiaa soosi t.lekenta 1
- Anonyymi00016
Heibää naksuuget, aasi aito läheti ja tpinen tuleti ees taas ne kontugeenit ravaa millo. Lähte ja toine tulee välilä käy ruputti js akkaki se huomasi t.10 tehtaala ono sitärahaki
- Anonyymi00019
näimää piilostani kuntyn, tekikööse sielä rynkun? meitäbää ei paljo naapa, on tuo palio sitäärahaa. t.teivone111
- Anonyymi00023
Hyviä juttuja jäbä duunaa tiktokkiin , ihan niiden juttujen takia tulin Raaheen yhden yön lomalle. Kyllä Raahessa pari päivää lomailee täysiään, hieno pieni merikaupunki.
- Anonyymi00024
Hyvää juttua jäbä tekee , hänen tiktok juttujen takia käännyin 8 tieltä Raaheen ja kävin katselemassa mikä paikka se Raahe oikein on ja yllätyin iloisesti . Teillä on kaunis kaupunki olkaa ylpeitä siitä. Niin ja eksyin todella kivaan kahvilaan siinä Pekka patsaan vieressä.👍
- Anonyymi00025
no kuntygeenio hehhehe...ps meiö´lä vehkeit ja rahhaaa hahaahahahah
- Anonyymi00030
On juuuomaa on rahaa, on vehkei on kakei hejeje t.nro1
- Anonyymi00028
Tervetuloa sinullekkin arvoisa aloittaja kerhoon!
Sellaista se elämä on.
(Varsinkin Raahessa)
https://m.youtube.com/watch?v=tLulu1Ovi2c&pp=ygUWamFjb2IncyBsYWRkZXIgdHJhaWxlcg - Anonyymi00029
Raahessa asunnon arvo on periaatteessa puhdas nolla, ellei jopa miinusmerkkinen.
- Anonyymi00031
No sehän on hyvä ,saa asunnon halvalla.ostajat kiittää.
- Anonyymi00037
Oooon peeerjantsin ja tsuptsuptsuo nsmsu santukka hihihi t.ensaxmox
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371471Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2821043Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94824Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110619
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41501
- 32491
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48465Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77451- 32429
- 31429
- 77422
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381