Minulta puuttuu aivoista jotain. Puhuminen on todella vaikeaa mistään. Ei ole kyse edes sosiaalisista taidoista, koska en usein edes halua puhua.
Olen miettinyt paljon tätä omaa haasteellisuuttani, ja ymmärrän hyvin miksi olen yksin ja miksi varmaan tulen jatkossakin olemaan yksin. Siihen olen tyytyväinen, että katkeruus ei kalva. Ymmärrän täysin miksi nainen ei ole kanssani ja jos ei ikinä halua olla kanssani. Olen ihan liian tuppisuu mörökölli.
Kun en osaa ilmaista itseäni, niin on vaikea tuntea myötätuntoa minua kohtaan. Mutta ihan kärsivä ihminen minäkin olen. Minuun sattuu aika paljonkin. Mieheltä.
Kyllä tiedän että
15
355
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Osoitatko kuitenkin teoilla olevasi mukava ihminen? Eihän ihmisen tarvi pälpättää, jos muuten huomioi toista.
- Anonyymi00002UUSI
Ehkä tapaat jonkun, joka ei myöskään välitä puhumisesta. Tai tapaat jonkun, jolle puhut. Jis siis toivot tapaavasi jonkun.
Minulle, naiselle, jakaminen siitä mitä olen ja tunnen, ovat ehkä välttämättömät. Ei tarvitse usein puhua, mutta täytyy olla löytyä avoimuus, tulla ymmärretyksi kokonaisuudessaan, ja saada ymmärtää. Pelkkä kuori, yritys pelkistää suhde kosketukseen ja yhteisiin tekoihin, pintasanoihin, jättää yksinäisyyden tilaan. Mutta osa ei pyytele tälläisia.- Anonyymi00003UUSI
Kuten huomaat, tuossa yllä joku kirjoittaa, ettei pidä merkityksellisenä.
- Anonyymi00005UUSI
Kyllä voit löytää jonkun samanlaisen. Siis jonkun, jota ei kiinnosta puhuminen, vaan tykkää samanlaisesta elosta kuin sinä.
- Anonyymi00006UUSI
Ei nuo ihmiset voi kohdata mitenkään, tiedän tuollaisia lähes mykkiä naisia, jotka eivät kykene normaaliin keskusteluun miesten kanssa, yksin ovat, vaikka eivät rumia ole, joillakin vain joku naisystävä.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei nuo ihmiset voi kohdata mitenkään, tiedän tuollaisia lähes mykkiä naisia, jotka eivät kykene normaaliin keskusteluun miesten kanssa, yksin ovat, vaikka eivät rumia ole, joillakin vain joku naisystävä.
Jos naisella ei oo edes miespuolisia kavereita niin on kyllä pahasti vmmainen. 🙆🏼♂️
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mikseivät voisi? Voisi toimia hyvinkin, kun tykkäävät elää samoin tuolta osin.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos naisella ei oo edes miespuolisia kavereita niin on kyllä pahasti vmmainen. 🙆🏼♂️
Höpöhöpö. Tuolla ei ole merkitystä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Höpöhöpö. Tuolla ei ole merkitystä.
Kyllä se kertoo paljon, jos ei ole yhtään miespuolista ystävää.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä se kertoo paljon, jos ei ole yhtään miespuolista ystävää.
Nainen jolla on miespuoleisia kavereita, ei herätä luottamusta.
- Anonyymi00007UUSI
Ootko puhunut sen naisen kanssa edes?
- Anonyymi00011UUSI
No kirjoita, näyttää onnistuvan sitä kautta avautuminen.
- Anonyymi00014UUSI
minäkään en osaa siis keskustella. en ole koskaan osannut. olen vain minä minä minä tai sitten olen hiljaa. en osaa reagoida mitenkään mihinkään. kaikkea sitä
- Anonyymi00015UUSI
Kyllä monella nykyään puheliasllakin naisella on takanaan ujous aihe. Trust me!
Ja voit olla silti kiva - Anonyymi00018UUSI
Kirjoittaa osaat. Kirjoita asioita. Potentiaalinen nainen voisi olla halukas kirjoittamaan kanssasi puhumisensa lisäksi. Eloisa rakastava oma nainen on ihana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa563990TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6892057Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2361432- 661348
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja561297Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972