En hyväksy Kristuksen kuvaa

Anonyymi-ap

Erika Vikmanin esityksessä oli risti ja Kristuksen kuva. En hyväksy tällaista Jumalan halveeramista.

43

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Sä oot ainoo kuka ees huomas sen? Muut mulkoili sen tissivakoa.

      • Anonyymi00002

        Kenties. En silti hyväksy tällaista Kristuksen ja kristinuskon käyttämistä huomion hakemiseen, - tai mitä se sitten onkaan.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Kenties. En silti hyväksy tällaista Kristuksen ja kristinuskon käyttämistä huomion hakemiseen, - tai mitä se sitten onkaan.

        No toisaalta, eks varsinkin monessa renesanssimaalauksessa ja -patsaassa esiinny neitsyt Maaria ainakin toinen tissi suht paljaana? Niin suhtaudu tohon performanssiin modernina versiona tollasesta "Maarioinnista"?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        No toisaalta, eks varsinkin monessa renesanssimaalauksessa ja -patsaassa esiinny neitsyt Maaria ainakin toinen tissi suht paljaana? Niin suhtaudu tohon performanssiin modernina versiona tollasesta "Maarioinnista"?

        Ei ole. Pilkkaa vaan ja huomiohakuisuutts.


    • Anonyymi00003

      Kristus on Pyhä. Jeesus on Pyhä. Tunnustan hänet maailman Pelastajaksi. Hän ei ole biisin rekvisiittaa.

      • Anonyymi00005

        Ei se o pyhä kuin abrahamilaisten uskontojen kannattajille. Mulle ateistina Jeesus on vaan yks heppu muiden joukosta.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ei se o pyhä kuin abrahamilaisten uskontojen kannattajille. Mulle ateistina Jeesus on vaan yks heppu muiden joukosta.

        Kristus on Pyhä. Jeesus on Pyhä. Tunnustan hänet maailman Pelastajaksi.
        TÄNÄ päivänä en tunnista, koska sota alkoi.

        HUMPS, sanoo Raamattu ja bensa yhdessä.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ei se o pyhä kuin abrahamilaisten uskontojen kannattajille. Mulle ateistina Jeesus on vaan yks heppu muiden joukosta.

        Jeesus elää.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Jeesus elää.

        Siis elää erakkona omassa rauhassaan, ei tule sotia lopettamaan, tarkoitin yllä 2026-02-28 21:38:31


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Siis elää erakkona omassa rauhassaan, ei tule sotia lopettamaan, tarkoitin yllä 2026-02-28 21:38:31

        :D Hyvä kommenti avaukseeni, nauroin

        Tuntuikin tuo pelkkä "Jeesus elää." irralliselta
        tosin moni muu, ei enää elä , taas alkoi yksi turha sota roskaRaamatun ikeen takia


        ░█████╗░██╗░░░██╗░█████╗░░█████╗░░░░░░██╗░█████╗░
        ██╔══██╗██║░░░██║██╔══██╗██╔══██╗░░░░░██║██╔══██╗
        ███████║╚██╗░██╔╝███████║███████║░░░░░██║███████║
        ██╔══██║░╚████╔╝░██╔══██║██╔══██║██╗░░██║██╔══██║
        ██║░░██║░░╚██╔╝░░██║░░██║██║░░██║╚█████╔╝██║░░██║
        ╚═╝░░╚═╝░░░╚═╝░░░╚═╝░░╚═╝╚═╝░░╚═╝░╚════╝░╚═╝░░╚═╝


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Jeesus elää.

        Niin elää. Jeesus on luonamme joka päivä.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        :D Hyvä kommenti avaukseeni, nauroin

        Tuntuikin tuo pelkkä "Jeesus elää." irralliselta
        tosin moni muu, ei enää elä , taas alkoi yksi turha sota roskaRaamatun ikeen takia


        ░█████╗░██╗░░░██╗░█████╗░░█████╗░░░░░░██╗░█████╗░
        ██╔══██╗██║░░░██║██╔══██╗██╔══██╗░░░░░██║██╔══██╗
        ███████║╚██╗░██╔╝███████║███████║░░░░░██║███████║
        ██╔══██║░╚████╔╝░██╔══██║██╔══██║██╗░░██║██╔══██║
        ██║░░██║░░╚██╔╝░░██║░░██║██║░░██║╚█████╔╝██║░░██║
        ╚═╝░░╚═╝░░░╚═╝░░░╚═╝░░╚═╝╚═╝░░╚═╝░╚════╝░╚═╝░░╚═╝

        Jos et tunne Jumalan läsnäoloa elämässäsi, emme voi auttaa. Jumala elävä on luonani joka päivä.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Niin elää. Jeesus on luonamme joka päivä.

        Näin on. Jeesus onlionani. En tiedä, teenkö Hänen tahtonsa mukaan . Mutta yritän. Jeesus on rakkaus


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Niin elää. Jeesus on luonamme joka päivä.

        En kyllä ole itse havainnut jesusta markkinapaikoilla tahi työmaalla. -Taitaa jehu pitää rokulia ihan päntiönään vaikka fanit täällä sitä silmät ristissä ylistävätten. ;))


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        :D Hyvä kommenti avaukseeni, nauroin

        Tuntuikin tuo pelkkä "Jeesus elää." irralliselta
        tosin moni muu, ei enää elä , taas alkoi yksi turha sota roskaRaamatun ikeen takia


        ░█████╗░██╗░░░██╗░█████╗░░█████╗░░░░░░██╗░█████╗░
        ██╔══██╗██║░░░██║██╔══██╗██╔══██╗░░░░░██║██╔══██╗
        ███████║╚██╗░██╔╝███████║███████║░░░░░██║███████║
        ██╔══██║░╚████╔╝░██╔══██║██╔══██║██╗░░██║██╔══██║
        ██║░░██║░░╚██╔╝░░██║░░██║██║░░██║╚█████╔╝██║░░██║
        ╚═╝░░╚═╝░░░╚═╝░░░╚═╝░░╚═╝╚═╝░░╚═╝░╚════╝░╚═╝░░╚═╝

        Jeesus ei elä kaikkien elämässä, koska Häntä ei oteta vastaan.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Jos et tunne Jumalan läsnäoloa elämässäsi, emme voi auttaa. Jumala elävä on luonani joka päivä.

        Jos koet tuollaisia harhoja, emme voi auttaa. Kannattaisi kääntyä mielenterveyspalveluiden pariin aina kun kuulee päässään ääniä ja näkee myyttisiä taruolentoja.


    • Anonyymi00006

      Lisään avaukseeni. Jumala sallii teon ,joten miksi edes valitan

      Muutehan, dornkkaan Raamatun kostoksi tyhjään piharoskikseen ja bensaa sekä tulitikku perään!

    • Anonyymi00010

      Kristus on Pyhä. Jeesus on Pyhä. Tunnustanko hänet maailman Pelastajaksi.

      ███████╗███╗░░██╗██╗
      ██╔════╝████╗░██║██║
      █████╗░░██╔██╗██║██║
      ██╔══╝░░██║╚████║╚═╝
      ███████╗██║░╚███║██╗
      ╚══════╝╚═╝░░╚══╝╚═╝

      Hän/he, edes Jumala ei ole näemmä arkena töissä vaan Pyhää viettämässä

      kun taas yksi sota alkoi.

      Keskisormet ristinmerkiksi viistettynä, kohti taivasta kostoksi

      • Anonyymi00015

        Jumala päättää kohtalomme. Olemme jokainen saman tuomion alla,Jumalan armo meitä auttakoon. 👃


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Jumala päättää kohtalomme. Olemme jokainen saman tuomion alla,Jumalan armo meitä auttakoon. 👃

        Pyhä Putin on Jumalan mies ja toteuttaa Hänen tahtoaan.


    • Anonyymi00016

      Alkaa olla aika kulunut juttu kristinuskolla häväistely ja irstailu ja kaikenlainen mässäily. Tosin ehkä se kristinusko on historiansa aikana ansainnut kaiken häpäisyn ja halveksunnan.

      Siinä oli eritavalla tyyliä kun madonna tai ozzy laittoi ison ristin kaulaan ja esittäytyi syntisenä pyhistelijänä.

    • Anonyymi00017

      Ei mielikuvitusolentoa voi halveerata. Esim. muumeja voi kutsua vaikka homoiksi.

      • Anonyymi00018

        Jumala päättää kohtalomme. Olemme jokainen *saman tuomion alla, Jumalan armo meitä auttakoon. 👃

        *Jumalan viskaan itse pää edellä alas Taivaasta
        Putinin niskaan 👃 ilman laskuvarjoa

        Ei armoa, jollei itse anna.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Jumala päättää kohtalomme. Olemme jokainen *saman tuomion alla, Jumalan armo meitä auttakoon. 👃

        *Jumalan viskaan itse pää edellä alas Taivaasta
        Putinin niskaan 👃 ilman laskuvarjoa

        Ei armoa, jollei itse anna.

        Satuolennot eivät päätä yhtään mistään.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Satuolennot eivät päätä yhtään mistään.

        Kristus on elävä Jumala. Minä todistan.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Kristus on elävä Jumala. Minä todistan.

        Heh heh.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Kristus on elävä Jumala. Minä todistan.

        Minä tuhoan täten todistuksesi.


    • Anonyymi00019

      Raamattu on tunnetusti kaikkien Saastakristittyjen orjuuttajien ja joukkomurhajien suosituin opaskirja kautta historian!!!

    • Anonyymi00021

      Ämmä ei uskalla tehdä samaa puolikuulla ja muhammetilla :D
      Ja kaikki tietää miksi...

    • Anonyymi00022

      Elämämme armosta. Kiitos siitä.

      • Anonyymi00024

        Kiitos siitä! Näin on, elämme armosta, ja armo meidät pelastaa.


    • Anonyymi00023

      Kristinuskon halveeraaminen on vähän samaa kuin varastaisi karkkipussin pikkulapselta.

      Muhamettilaisia nuo kristinuskoa halveeraavat idiootit ei uskalla halveerata. Se olisi vähän sama kuin varastaisi kaljapullon rikollisjengiläiseltä.

    • Anonyymi00027

      ’Voi maailmaa pahennusten tähden’, on lopun aika!

    • Anonyymi00029

      Entä jos Kristus haluaa kuvansa olevan esityksessä? Oletko miettinyt sitä vaihtoehtoa?

      • Anonyymi00035

        Hihhulit kuvittelevat aina tietävänsä mielikuvituskavereidensa tahdon, joka kumma kyllä on aina sama kuin hihhulin oma tahto. Jostain syystä tämä tahto on kuitenkin usein täysin eri tahto kun kysytään toiselta hihhulilta jolla on sama mielikuvituskaveri.


    • Anonyymi00031

      Tunnetusti SaastaKristityt eivät malta pysyä omalla palstallaan kitisemässä kun eivät saa tarpeeksi huomiota itselleen siellä!!!

    • Soita Erikalle ja ilmaise pöyristymisesi.

    • LoL! xD ..kaikki jumaluuksien kuvat ovat yhtä oikeita..tai vääriä..

    • Anonyymi00036

      Satuolentoa ei saa halventaa.

      • Anonyymi00038

        Ei saakaan.
        Muhamettia jos halvennat, niin saat sakot ja sapelista.


    • Anonyymi00037
    • Anonyymi00039

      En hyväksy sontauskontoasi ja syljen naamallesi.

    • Anonyymi00041

      Jeesus ei ansaitse tällaista julkisuutta. Menneen maailman hemmo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe