Tykkään isoista tapeista. Tiedättekö onko missään hyvää keskustelua aiheesta? Kiinnostaisi muiden kokemukset.
Isot lelut
8
540
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täältä mahdollisesti löytyisi juttuseuraa ja kokemusta aiheesta.
- Anonyymi00002
Itse tykkään myös käyttää isoja anaalitappeja , aloitin pienemmillä mutta nykyisin on isoimmat 10-11 cm halkaisija olevat käytössä , jotka venyttää ja antaa täyteläinen nautinto .
M 64 CD 💃- Anonyymi00004
Mee sirkukseen friikki
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mee sirkukseen friikki
Tuskin tätä saa tehdä sirkuksessa , mutta rauhassa kotioloissa kylläkin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mee sirkukseen friikki
Älä näytä tyhmyyttäsi joka keskustelussa. Jos olet noin vajakki niin älä kommentoi ja nolaa itseäsi ja sukuasi.
- Anonyymi00003
Paska haisee ja banjot soi kun tappi perseessä moukaroi trallallaa
- Anonyymi00006
Onko tämä jotenkin sinulta pois , jos toiset tästä nauttii ja haluaa jakaa kokemuksia . Aika pöljä olet tuollaisilla kommenteilla.
- Anonyymi00008
Se on jännä juttu että yp n kaverit saa laukoa mitä tahansa mutta asiallisia kommentteja poistetaan, ollaan silti Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439