Nainen, nyt on illan rauhoittavien aika

Anonyymi-ap

Hengitä syvään 3 kertaa ja rauhoitu.
Onko varpaasi kylmät taikka lämpimät?
Mikäli kylmät laita villasukat jalkaan ja hengitä uudelleen syvään 3 kertaa.
Mikäli lämpimät, voit huokaista helpotuksesta ja hengittää syvään 3 kertaa.
Onko olosi rento?
Mikäli olosi on rento, voit huokaista ja hengittää syvään 3 kertaa.
Mikäli olosi ei ole rento, voit hengittää syvään 3 kertaa.
Rauhoituitko?
Mikäli rauhoituit, voit huokaista helpotuksesta ja hengittää syvään 3 kertaa.
Mikäli et rauhoittunut, hengitä syvään 3 kertaa ja toista koko harjoitus

:/

20

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On tärkeää välillä rauhoittua hetkeksi, hengittää syvään ja antaa mielen levätä.

• Anonyymi00002

Mikäli villasukkia on mennyt jo 3 paria, niin kokeile seuraavaksi lämmintä jalkakylpyä ja toista harjoitus.

• Anonyymi00009

Olen edelleenkin villalle allerginen.
        En edes tiennyt sitä ja tilasin aikoinaan kalliin villaisen petauspatjan ja peitoin jotka makso melkeen tonnin.
        Ihmettelin kun en pystyny nukkumaan.
        Sain täys villaa olevan villatakin ja laitoin sen päälle, kun lähin töihin.
        Tein työt ja menin odottamaan kyytiä työpaikan respaan.
        Rouva joka piti sitä paikkaa oli vielä kadehtinut sitä takkia.
        Minä sanoin hänelle, että : Olen allerginen villalle.
        Hän alko nauramaan ja minä sanoin hänelle, että : Kyllä minuakin naurattaa, mutta tämä kutina ei kyllä naurata yhtään.
        Minulla oli pitkä hihainen paita alla niin sekään ei auttanut.
        Pääsin kotia niin poistin käytöstä petauspatjan ja peiton.
        Untuvalle olen myös.

Sanoin vanhemmille, että : Ette sitten ole koskaan maininneet minulle, että minä olen villalle ja untuvalle allerginen ollut jo lapsena.
        He eivät ole voineet sanoa, että minä olen allerginen ja sen takia minun ei tarvi syödä, koska siskoni EI OLE ja me asuttiin Ruotsissa. Minä olin syntynyt Suomessa ja sisko Ruotsissa ja me oltiin arvoisia suomalaisia.
        Siskoni on Ruotsin suomalainen ja minä sekä vanhemmat oltiin suomalaisia jotka asuttiin Ruotsissa.

• Anonyymi00003

Niin. Miksi minä aikoinaan sitä 3 numeroa viljelin sinulle. Niin minä tein. Se oli varmaan maanista. Olisiko ollut ihan omaa sekopäisyyttäni? Vain hän tietäisi sen.

• Anonyymi00004

Numero 3 on sopiva luku.
        Ei liikaa eikä liian vähän.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Numero 3 on sopiva luku.
        Ei liikaa eikä liian vähän.

Eli sinä heitit sen ihan lonkalta? Asia selvä. Oletko kirjoittanut tällä palstalla jo kauan aikaa? Tunnetko naisen mistään tosielämässä, jolle kirjoitat?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eli sinä heitit sen ihan lonkalta? Asia selvä. Oletko kirjoittanut tällä palstalla jo kauan aikaa? Tunnetko naisen mistään tosielämässä, jolle kirjoitat?

Miksi se olisi kiinnostava tai merkittävä yksityiskohta, että onko palstaäijän horinoille varsinaista kohdetta (ei ole) vai ei- onko itselläsi joku fiksaatio henkilöidä tämä nainen (on) jolle se kirjoittelee? Se olisi kompulsiivista ajattelua se

• Anonyymi00006

Miksi ei elämäänsä ymmärtää voi.
      Kunpa se kuiskaisi nukkuessa, kaikki hyvin.
      Poistaisi mielen ihmetyksen.
      Antaisi kaivatut vastaukset.

Hyvää yötä, sinulle.

LS

• Anonyymi00008

Eipä näitä vastauksia ymmärrä.
        Tämä palsta on outo paikka.

Hyvää yötä.

• Anonyymi00010

Ihme lässytystä, kohtele naista kuin aikuista ja tasavertaista. Hän varmaankin hoitaa terveyttään ja niin kannattaa sinunkin.

• Anonyymi00011

minä käytän oikeita ohjaajia. ne on hyviä sieltä puuttuu teidän iva. mutta siksi ette taida olla ohjaajia eikä teistä koskaan tule niitä.

• Anonyymi00014

Tämä sinun elämänkouluversio shakespearesta ei ole kovinkaan häävi, aloittajaäijä

• Anonyymi00012

paras tapa päästä omaan hyvään oloon on tapella takaisin ja vetää turpaan takaisin. ei se muuten olisi ikinä loppunut. tässä julkisesti kaikki minkälaista sakkia ovat. kirjallisuus puhuu puolestaan jatkossa, saatiin paljon hyvää matskua. ja hyvä jos muutkin kirjoittaa saadaan kunnolla vaikutusta ja luettavaa mihin kaikkeen tuommoiset psykopaatit ja, narskut pystyy.

• Anonyymi00015

Aika monta vuotta olet aloittajaäijä täällä kuivaharjoitellut ja valmistautunut johonkin. Ei varmaan maksa vaivaa miättiä mihin, mutta jos liian tylsää on niin

• Anonyymi00016

👍

• Anonyymi00017

Varo ettei rälläkkä vie peukkua.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Varo ettei rälläkkä vie peukkua.

Odota sinä siellä luukussas vaan seuraavaa ohjeistusta kaikessa rauhassa. Sivusta

• Anonyymi00018

Villikset ja villasukat ja villapaitakin, kokonainen Bruce Willis -pukeutuminen

• Anonyymi00020

Tietäisitpä, kuinka paljon origi rakastaa sua... En ole nähnyt koskaan kenenkään välittävän toisesta niin paljon, kuin hän välittää sinusta... Ehkä hän ei osaa ilmaista itseään, mutta totuus on, että olet hänelle rakas.
      Mielestäni voisit antaa hänelle mahdollisuuden... Ja, jos näyttää siltä, että ette tule toimeen, niin origi kyllä luovuttaa silloin varmasti...

dzu

• Anonyymi00021

En tiedä miksi kauppaat aloittajalle jotakin ihmistä, mutta en luottaisi tuntemattomiin palstalaisiin. Se tiedoksi.

LS

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      39
      2208
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1787
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      127
      1659
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1346
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      54
      1070
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1018
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      925
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      837
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      811
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      61
      803
    Aihe