Gynekologi, mies vai nainen

Anonyymi-ap

Kumpaako suositte.

16

286

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minulle kelpaa vain vanha nainen, luonnollisesti vain niin vanha että on työelämässä. Hänen kanssaan voi ottaa esille vertaistuella ratkaistavia asioita, näissä herkissäkin asioissa se on tärkeä minulle. Kaikkea ei ratkota lääketieteellä. Tottakai osaaminen ja ammattitaito on ehdoton.

• Anonyymi00003

Pitkiä karvaisia sormia ei voita mikään!

• Anonyymi00002

Tasapuolisuuden vuoksi: Urologi, kumpaako suositte, mies vai nainen ?

• Julkisella puolen ei voi valita gynekologia eikä urologia.. Gynekologin yksityisellä puolen voi eikä julkiselle puolen gynekologille kovin helposti edes pääse.

• Anonyymi00005
        Siili25 kirjoitti:

Julkisella puolen ei voi valita gynekologia eikä urologia.. Gynekologin yksityisellä puolen voi eikä julkiselle puolen gynekologille kovin helposti edes pääse.

En ole kertaakaan päässyt julkisen puolen gynelle ja ei onneksi ole ollut tarviskaan viimeiseen 28 vuoteen leikkauksen jälkeen.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

En ole kertaakaan päässyt julkisen puolen gynelle ja ei onneksi ole ollut tarviskaan viimeiseen 28 vuoteen leikkauksen jälkeen.

Voi sanoa että onneksi julkiselle ei tarvetta sillä jos sinne "pääsee" on aina jostain vakavammasta kyse.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kumma. Olen päässyt kolem kertaa.

• Anonyymi00004

En suosi gynekologia.

• Anonyymi00006

Olen käynyt sekä mies- että naispuolisilla gynekologeilla. Minulla oli kauan sitten kierukka ja sen ollessa vielä paikoillaan kävin eräällä yksityisellä naisgynekologilla tutkimuksessa. Hän totesi, että se kierukka ei ole kunnolla paikallaan, mutta hän vain jätti sen sillä tavalla. Ei sille ollut siinä vaiheessa enää tarvetta, mutta olen aina ihmetellyt, että miksi tuo gynekologi ei sitä poistanut. Jouduin sitten erikseen käymään sen poistattamassa.

Mieluummin näin vanhemmiten kuitenkin käyn naisgynekologilla, jos voin asiaan vaikuttaa.

• Anonyymi00008

Toivottavasti ei tarvitse mennä koskaan enää.

• Anonyymi00009

Tuntuu että naisgynegologi ymmärtää enemmän naisen g-vaivoista ja anatomiasta sekä hormoonien vaikutuksesta niihin.
      Miesurologi puolestaan miesten alapään vaivoista ja anatomiasta.

• Anonyymi00010

alottajalle :

en suosi kumpaakaan,
      inhottaa pyllistellä kellekkää,

joskus vaan on ollu pakko kun lapsia on syntyny useampia,

hyyyiiiii en halua vanhana enään ollenkaan pyllistellä kellekkäääääääää,,, yööööök

• Anonyymi00011

Eikai sillä ole väliä. Ammattitaito.

• Anonyymi00012

Loppukevennys; gynekologin mantra on, seitsemän tähteä Otavassa, seitsemän veljestä Jukolassa, seitsemän senttiä vaginassa.

• Anonyymi00013

Mulle sopii naispuoleinen urologi :)

Gubbe 77

• Anonyymi00014

Ovat hellempiä luultavasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      93
      1729
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      473
      1297
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      87
      1154
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      72
      1098
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1073
    6. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      42
      1001
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      917
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      695
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      174
      680
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      672
    Aihe