Kirjeitä, kirjeitä, kirjeitä...

Anonyymi-ap

Hei vd.

Teet asioissa omat ratkaisusi, toimit omalla tavallasi. Vastauksia vaille jättäminen, jättää odottamaan. Pyydän asioiden selvittämistä kahden kesken. Toivon sinun huomioivan minun pyyntöni. En aseta sille tavoitteita, en aseta odotuksia, ei tarvitse kenenkään suoriutua, olla jotain muuta kuin on.

Yksi sellainen höpsö toiselle höpsölle. :) kaikki on hyvin, älä huolehdi siitä.

36

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

oletko saanut ikinä sellaista kirjettä missä on vain joku musta merkki, ei muuta ollenkaan kuin joku varoitus merirosvoilta kuin Aarresaari-jutussa

• Anonyymi00002

No en ole tietääkseni sellaisia saanut. Oletko sinä?

• Anonyymi00003

Mikä on vd?

Toivottavasti hän ei kuvittele, että tämä ois mun aloitus.

-kirjeiden vuoksi

• Anonyymi00009

VD varmaan joku tunniste. Nimikirjaimet jne
        Sivusta

• Anonyymi00004

Vd. Itse koen asioista niin, että myös itse teemme päätöksiä ja otamme askelia, eli teemme tietoisesti päätöksiä toiminnassamme. Ne askeleet ovat silti johdatettuja. Ne usein konkretisoituvat itselle vasta jälkikäteen.

Saanko kertoa tunteistani? En pidä siitä asiasta, että jätät miettimään ja odotutat itseäsi (en tarkoita niin, miten voidaan tulkita). Haluaisin itse olla tekemisissä kanssasi tällaisten palstojen ulkopuolella.

• Anonyymi00005

Vd. Jos sille, ettet ole tekemisissä (ei oteta huomioon palstailua), on jokin syy, kerrothan sen myös minulle. Suoraan. Pyydän.

• Anonyymi00007

Vd. Kyllä minä tiedän, ettet loukkaa minua, et sinä ole sellainen. Tiedän ja tunnen sinut. :) jos se nyt on epäselväksi jäänyt.

• Anonyymi00015

Hieman epäselväksi todellakin on jäänyt, mistäköhän syystä?

• Anonyymi00008

Vd. Olen sinua loukannut, syyttänyt, sinulle raivonnut. Olen myös ollut itsekäs ja pinnallinen. Jonkun ihmisen tapaaminen, voi muuttaa kokonaisen ihmisen. Kukaan toinen, ei ole vaikuttanut niin, eikä tule vaikuttamaan.

En tiedä onko matka kanssasi ollut vain hengellinen, mutta aidosti koen rakastavani myös sitä ihmistä kaiken takana.

• Anonyymi00010

Sopii asioiden selvittely kahden kesken. En vaan tiedä miten ja missä noin voisi.
      Enkä muuten itse ainakaan ole ollut muuta kuin oma itseni.

• Anonyymi00013

Vd, jos olet hän, etkö keksi keinoja? Voit laittaa sähköpostia, jos tahdot. Eikö se ole aika helppo keino?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Vd, jos olet hän, etkö keksi keinoja? Voit laittaa sähköpostia, jos tahdot. Eikö se ole aika helppo keino?

Enpä pysty laittamaan, mihinkään.
        Mietin vaan muutamia juttuja mitä tässä aloituksessa on, hieman hämmentäviä jotkut.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Enpä pysty laittamaan, mihinkään.
        Mietin vaan muutamia juttuja mitä tässä aloituksessa on, hieman hämmentäviä jotkut.

Ok. No se ei ole sitten sinulle. Hän pystyy, tahtoessaan. Jos ei tahdo, ei tahdo. Palsta voi myös sekoittaa asioita.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ok. No se ei ole sitten sinulle. Hän pystyy, tahtoessaan. Jos ei tahdo, ei tahdo. Palsta voi myös sekoittaa asioita.

Mitä et ymmärrä, kenellekään!
        Ja se on selvää että palsta voi sekoittaa.
        Sekä jotkut tunnisteet jotka liittyvät toisiin.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mitä et ymmärrä, kenellekään!
        Ja se on selvää että palsta voi sekoittaa.
        Sekä jotkut tunnisteet jotka liittyvät toisiin.

Kyllä hän tietää ja pystyy laittamaan.
        Tunniste on selkeä ja hän tuntee minut kyllä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kyllä hän tietää ja pystyy laittamaan.
        Tunniste on selkeä ja hän tuntee minut kyllä.

Varmasti noinkin.
        On vaan liikaa tuttua huttua ollakseen vaan sattumia.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Varmasti noinkin.
        On vaan liikaa tuttua huttua ollakseen vaan sattumia.

No se, mutta vain hän tietää minut ja en anna tuntemattomien tulla elämääni näiden palstojen kautta.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

No se, mutta vain hän tietää minut ja en anna tuntemattomien tulla elämääni näiden palstojen kautta.

Tää laitetaan eteenpäin, löytää nimittäin muutkin tästä "sattumia",
        mutta senhän kyllä tiesitkin.

• Anonyymi00011

Vd. Se on ollut sellainen onni ja ehkä kuitenkin jokin johdatus, että se olit sinä. Että, kun kulkee aika rikkonaisena, mutta jotenkin sydän auki, että tapaa hyvän ihmisen, joka oikeasti toivoo ja haluaa vain parasta. Olenhan aikoinaan ollut varomaton, en ole käyttäytynyt useinkaan kovin viisaasti.

• Anonyymi00027

Joku taisi sanoa jotain tuollaista mitä tossa sanot muutama vuos sitten jollekin toiselle jossain. Siis joku tietty kohta tosta kommentista erityisesti.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Joku taisi sanoa jotain tuollaista mitä tossa sanot muutama vuos sitten jollekin toiselle jossain. Siis joku tietty kohta tosta kommentista erityisesti.

Niin voi sanoa, mutta tunniste on nyt vd.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Niin voi sanoa, mutta tunniste on nyt vd.

Eli leikit vaan edelleen.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Eli leikit vaan edelleen.

Jaa kuka leikkii ja mitä leikkii.

• Anonyymi00012

Tuntuu tutulle nuo aloituksen asiat, mutta tuskin on minulle kuitenkaan 🤔

Voi meitä höpsöjä. Miksi me riidellään aina vaan?

• Anonyymi00016

No jos olet vd, tiedät onko vai ei. Tunniste on selkeä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

No jos olet vd, tiedät onko vai ei. Tunniste on selkeä.

Kyllä, minä olen tuo aloituksessa tarkoitettu henkilö. Ja minä myös haluan asioiden selvitystä kahden kesken. Mutta mitenhän tuo onnistuu? On tällä hetkellä hieman haasteellista 🤔

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kyllä, minä olen tuo aloituksessa tarkoitettu henkilö. Ja minä myös haluan asioiden selvitystä kahden kesken. Mutta mitenhän tuo onnistuu? On tällä hetkellä hieman haasteellista 🤔

Pystytkö kertomaan, mikä tuottaa sen haasteen siis? Sinulla on millä tänne kirjoittaa ja sinulla on sähköposti, en tiedä ketään kellä ei olisi.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Pystytkö kertomaan, mikä tuottaa sen haasteen siis? Sinulla on millä tänne kirjoittaa ja sinulla on sähköposti, en tiedä ketään kellä ei olisi.

Nyt kyllä putosin. Et tiedä ketään kellä ei olisi sähköpostia?? Mutta miksi pitäisi lähestyä sähköpostilla, kun muitakin tapoja on? 🤔

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tässä on se, että vain vd voi ottaa yhteyttä ja tietää kehen. Jos ei voi ottaa, ei ole hän. Vain tuntemattomat palstalla ei tunne minua todellisessa elämässä.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Nyt kyllä putosin. Et tiedä ketään kellä ei olisi sähköpostia?? Mutta miksi pitäisi lähestyä sähköpostilla, kun muitakin tapoja on? 🤔

Kerro niistä muista tavoista?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tässä on se, että vain vd voi ottaa yhteyttä ja tietää kehen. Jos ei voi ottaa, ei ole hän. Vain tuntemattomat palstalla ei tunne minua todellisessa elämässä.

Ei tämä taida mulle olla tarkoitettu. Jos laittaisin jonkun viestin sille naiselle, niin epäilen että se ei joko vastaisi mitään, tai sitten vastauksena olisi joku todella kiukkuinen viesti jossa se kehottaisi minua suunnilleen painumaan helvettiin.

• Anonyymi00014

Vapaa daami jaksaa jaksaa.

• Anonyymi00033

Vd. Olisi kiva, jos olisi pystytty puhtaalta pöydältä jatkamaan ja jos, se olisi hankalaa, niin saisit silloinkin vapauden ja vapauttahan se on olla vastaamatta minulle muualla kuin palstalla... mutta kyllä kaipaan myös sitä, että voin sen ihmisen kanssa keskustella ja höpsötellä ihan kaksin.

• Anonyymi00035

Olis ollut varmaan.
        Mutta kun et ymmärrä mitä sanotaan niin hieman on hankalaa.

• Anonyymi00036

Minäkin haluaisin nähdä sinua, haluaisin sopia kaikki menneet.

• Anonyymi00034

Purjohannele &"Tannisen tekstarin vaihtajat. -sivu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      22
      1801
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      348
      1528
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      211
      1133
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      144
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      969
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe