Kaivattusi katseita

Anonyymi-ap

Miten reagoit kun hän katseenne kohtaa? Milloin viimeksi kävi niin?

39

746

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei sua kukaan kattele!!!

• Anonyymi00002
        UUSI

🥹...

• Anonyymi00003
        UUSI

Onko tämä obsessiosi kohde todella niin katsetta kestämätön, että sinun lapsellinen kateus saa näkemään hänet joka paikassa esim näiden emojiäijän aloitusten takana? Ainakin sinä taidat tästä psy koosiksi äityneestä käytöksestä päätellen nähdä asian aivan toisin. T naiselta jaksamisia, yksäri

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Onko tämä obsessiosi kohde todella niin katsetta kestämätön, että sinun lapsellinen kateus saa näkemään hänet joka paikassa esim näiden emojiäijän aloitusten takana? Ainakin sinä taidat tästä psy koosiksi äityneestä käytöksestä päätellen nähdä asian aivan toisin. T naiselta jaksamisia, yksäri

Ai niin- listasta unohtui sua ei halua ”ketään”, et ole mitään -teema. Jeskamandeera yksäri

• Anonyymi00007
        UUSI

Katteleehan. Minä ainakin.

• Anonyymi00012
        UUSI

Taitaa katella enemmän kuin jotain wannabeetä. Kyllähän se kismittää

• Anonyymi00005
      UUSI

Sydän hakkaa, mitä mä sanon mitä mä sanon, niin kaunis, niin seksikäs, mitä mä sanon mitä mä sanon.

• Anonyymi00009
        UUSI

Hey good looking what are you cooking?

• Anonyymi00008
      UUSI
    • Anonyymi00011
      UUSI

Ei olla nähty vähään aikaan, mutta kyllähän se aina kuumottaa ja hermostuttaa kun katseemme kohtaa ❤️‍🔥

• Anonyymi00038
        UUSI

Eikä nähdä. Ei ole mitään syytä.

• Anonyymi00013
      UUSI

Olen kuin poro ajovaloissa 🤩

• Anonyymi00032
        UUSI

Se on huomattu 😽

• Anonyymi00014
      UUSI

Jos ei tunne mitään erityistä kun katseet kohtaa, mahtaako sitten myöhemminkään mitään suuria tunteita syttyä?

• Anonyymi00015
      UUSI

Annan kohdata. Katson hetken ja käännän katseen pois. Yritän pysyä mahdollisimman neutraaleina.

• Anonyymi00016
      UUSI

Se on kuin elokuvissa se hetki. Kaikki ympärillä jotenkin häviää. Sydän hakkaa, pala nousee kurkkuu jotenkin jähmettyy.

• Anonyymi00017
      UUSI

Muu maailma pysähtyy ympäriltä. Samaan aikaan upein mies maailmassa, että ärsyttävin.

• Anonyymi00018
      UUSI

Luulen, että katseemme kohtasivat kerran loppukesästä. Minä olin väsynyt ja hämilläni, tuijotin. Hän vastasi katseeseen suoraan kerran mutta ei tunnistanut. Luki minua ehkä väärin, ehkä ärsyyntyi.
      Rakastan häntä. En unohda tuota hetkeä, vaikka se ei merkinnyt hänelle mitään. Kadun vaan, että hetki ja tilanne kiisivät ohi.

• Anonyymi00019
        UUSI

Miehelle tämä?

• Anonyymi00022
        UUSI

En tunnistanut. Joskus luulin että olet ainoa maailmassa mutta sitten niitä samannäköisiä alkoi näkyä joka kadunkulmassa. Tunnistuskyky hävisi.

Rakastat? Miten se sellainen tunne säilyy ....

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En tunnistanut. Joskus luulin että olet ainoa maailmassa mutta sitten niitä samannäköisiä alkoi näkyä joka kadunkulmassa. Tunnistuskyky hävisi.

Rakastat? Miten se sellainen tunne säilyy ....

Sehän on hyvä, jos samannäköisiä näkyy joka kadun kulmalla niin paljon, että tunnistuskyky hävinnyt Aivan turhaa vaan sitten kommentoit täällä.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sehän on hyvä, jos samannäköisiä näkyy joka kadun kulmalla niin paljon, että tunnistuskyky hävinnyt Aivan turhaa vaan sitten kommentoit täällä.

Sovinistin kommentti? Olet sitä mieltä että samannäköiset on vaihdettavissa tai korvattavissa. Että sama vaan kuka niistä otetaan ku kerran samannäkösii ...

Vai etkö ymmärrä että ajan kuluessa ihmiset muuttuvat, ne näyttää erilaisilta, et näe enää koskaan sitä kuvaa jonka kerran näit. Ja silmien näkökyky muuttuu.

• Anonyymi00030
        UUSI

Kenelle?

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Miehelle tämä?

Kyllä.

• Anonyymi00020
      UUSI

Odotan nainen sitä että voimme vihdoin pysähtyä toistemme luo. Kerran se oli mahdollista kun ohitit minut suoraan edestäni tiellä, mutta menin niin hämmennyksiin. Pelkäsin että pahastut jos kävelen perääsi. Olisin halunnut koska toiseen suuntaan kävely tuntui siltä että sydäntäni revitään rinnasta irti.
      Viime kesän lopulla olin jo padonnut tunteeni syvälle koska muuten olo olisi hankala. En voinut pysähtyä juttelemaan kuten tiedät.

• Anonyymi00025
        UUSI

Ovatko sun tunteet vieläkin padottuna?

En tiedä, missä nämä tapahtuivat... Mutta toivottavasti kohdataan vielä.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ovatko sun tunteet vieläkin padottuna?

En tiedä, missä nämä tapahtuivat... Mutta toivottavasti kohdataan vielä.

ohi

• Anonyymi00021
      UUSI

Olisin kuin huumaantunut ja kaikki katoaisi ympäriltä.

• Anonyymi00023
      UUSI

On siitä jonkun aikaa. Se on ihana kun sen silmät nauraa 🫶🏻

• Anonyymi00037
        UUSI

Miten silmät voi nauraa?

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Miten silmät voi nauraa?

Jos et näkisi hänen hymyään, silmistä näkisi että hän hymyilee.

• Anonyymi00027
      UUSI

Ai sul on kaivattu? 🤣

• Anonyymi00028
        UUSI

Tyst ämpäri rönttäne

• Anonyymi00033
      UUSI

En reagoi mitenkään erityisesti, olen aika hyvä pitämään naaman peruslukemilla ja keskittymään olennaiseen. Edellisestä katseiden kohtaamisesta on vuosia.

• Anonyymi00034
        UUSI

Eihän sua kukaa pysty enää katsomaan!

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Eihän sua kukaa pysty enää katsomaan!

Voin vakuuttaa, että kenet tahansa kuvitteletkin minuksi, niin en ole tuo henkilö.

• Anonyymi00039
      UUSI

Ei kiinnosta kun yksi ainut mies jonka näin viimeksi n.vuosi sitten bussissa 59. Istui bussin takaosassa.

• Anonyymi00040
      UUSI

Yritä nyt eräs mies jo uskoa että en ole susta kiinnostunut millään tavalla. En halua tutustua enkä nähdä. Välttelen sua kun ei mene perille.

• Anonyymi00041
      UUSI

Se tuntui hyvältä, lämpimältä ja rauhalliselta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2381
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1981
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      25
      1866
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1663
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      999
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      850
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe