Pääsis metsälenkille..
Sulais jo lumet..
22
171
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minun koira tappaa sinut siellä metsässä heti
- Anonyymi00002UUSI
Mikä sinä olet ketään uhkailemaan, pitäiskö tuosta ilmoittaa eteenpäin!
- Anonyymi00003UUSI
Nimi ja paikkakunta ketä uhkailet
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pitäisi esim suoraan koskiin
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nauravat varmaan että meemmä kattomaan kun kahvit ensin juomma
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nauravat varmaan että meemmä kattomaan kun kahvit ensin juomma
Sinne metsään siis
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
En tiedä- vaikka sinua jos tulet minun metsään?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
En tiedä- vaikka sinua jos tulet minun metsään?
Meilläpäin lyödään puoliksi nämä virkistysalueet
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onko tällainen läppä sinun mielestäsi oikeasti tuon blaastin arvoinen aihe? T eräs jonka koiran säkäkorkeus on 30 cm lahjetta ei ehkä jäis enää jäljelle, hui
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tarkoitan web-poliisiin
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tarkoitan web-poliisiin
Eikun keskusrikospoliisiin
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eikun keskusrikospoliisiin
Tarkoitan aluesyyttäjälle- mutta mikä alue?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kalervo Palsa Inarista?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kalervo Palsa Inarista?
Se on Kittilä, eikä hän ole enää keskuudessamme- nyt annoin väärää tietoa netissä. Oikeasti kyseessä oli testi jota eräs sensationalisti ei läpäissyt. Tästä jokapaikan hikeentyjästä en sinänsä välitä yhtään, hyvä ns astinlauta ja naurunaihe vrt ”mikä sinä olet kaikkea täällä netissä kokemaan”
- Anonyymi00004UUSI
täällä sulaa aika nopeasti autot lämmirrävät nekin kun paljon liikennettä.
kun jääkelit lähtevät sitten on parempaa ulkoillakin, kun ei tarvitsisi luistimia peilijäällä jonka päällä vettä, edetä - Anonyymi00016UUSI
Ethän sä ees jaksa mitään! laiska pska
m-n- Anonyymi00017UUSI
Hienoa- ny tämä ylläoleva häpeän aihe on varmaan servattu, asia kunnossa. Harasoo
- Anonyymi00018UUSI
vahtivuorossa hehhh
- Anonyymi00019UUSI
Mahtavaa, joko soittelit kans? Nimim en minä Vaan ketään nolannut. Hyvää jatkoa dasvidaanja
- Anonyymi00020UUSI
Mitäs ne lumet estää? Hiihtelee menemään, vapautta on vain umpihanki👍
- Anonyymi00021UUSI
🐻 tervetuloa
- Anonyymi00022UUSI
Pistät lumikengat lintuihin ja painut metsään etkä selittelet itselle et talvi on suomalaiselle este xD.
Eli onko pakko mennä niille latureiteillei liikkumaan .. mee toisaalle missä kävelystä ei tuu sanoimista.
Jos taas asut johnaki syrjäs nii asia on vain laiskan ja modernin ihmisen pullamössö asennetta!!!!!!!
Keksi oma tapasi liikkua metsäs talvella ja sitte mee ja tee se.
Suome on talvi valtaosan vuodesta .
Täälä kuuluu keksiä keinoja miten liikkua talvisessa ympäristössä paremmin ja omalla tavalla ei maata laiskana sohvalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207081Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1214855L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634126TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143424Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7082181Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2521581- 671415
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581398Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561354Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221216