Olet pahempi kun kukaan maailmassa oleva ihminen. Toivottavasti saat takaisin vielä joltakin ja lujaa.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Näit että olen herkkä ihminen halusit satuttaa. Olen lopullisesti rikki en välitä itsestäni enkä muista. Välitin susta enemmän kuin kenestäkään koskaan ennen. Eipä tule koskaan tapahtumaan toisen kohdalla.
- Anonyymi00002
Gubbe esiintyy a miehenä,tuo on kyllä aika ilkee,oiegiksi myös kutsuttu,joutais todenteola jonnekki psykiatriseen hoitoon!
- Anonyymi00006
Taitaa olla A-mies guben omaa tarinaa tää ketju myös naisena kirjoittelut. Tyypillistä hänelle tuo draamatarinointi. Kaikki tietää ettei hänellä oo ketää naista ollu moniin vuoskymmeniin.
- Anonyymi00004
negatiivinen energia vetää negatiivistä energiaa puoleensa
- Anonyymi00005
Taidat olla aika ujo kysyy satuttava A mies. Kyllä olen niin paljon olen saanut turpaan miehiltä kun ne olivat haukkunet ja arvostelleet,irvistelleet päin naamaa kuinka ruma olen. En voinut uskoa mihikään mitä tämä A mies sanoi. Lopulta uskoin sen kaiken kehun. Ei olis pitänyt. A mies oli jatke tälle kaikelle haukuille ja paskalle mitä olen kaikilta miehiltä saanut koko elämän ajan. Se oli vaan kaikista pahin teko. Nosti minut suosta ja paiskas niin syvään kuiluun että kuolema vaan korjaa.
- Anonyymi00007
No voi voi gubbesetä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361917Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja178883- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37798Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47742- 73691
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34622