😪😪😪😪😪😪
Tiedätkö miltä paniikkikohtaus tuntuu?
14
239
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä. Varmaankin kauhealta.
- Anonyymi00002
Eräs mies sai sen aikaan... ikuisesti katkera siitä!!! ☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️
- Anonyymi00003
Ikävä kyllä tiedän, liiankin tuttu eitoivottu vieras.
- Anonyymi00004
Ainaki tiedetään miltä se näyttää. -sivu
- Anonyymi00005
Niin se mies vai paniikkikohtaus?
- Anonyymi00006
Paniikkihäiriö on tunneherkkien ja lahjakkaiden ihmisten tauti. Esiintyvien ihmisten.
- Anonyymi00007
Varsin hyvin, mulla on paniikkihäiriö. Lääkäreiden mielestä se on jo poissa mut itse olisin taas eri mieltä. Se on vähän palannut taas isommin kuvioihin 😰
- Anonyymi00008
Alkoholin käyttö lisää kohtauksia.
- Anonyymi00009
Joo, oikein hyvin tiedän.
- Anonyymi00010
Aloitus taisi tulla väärään paikkaan.
- Anonyymi00011
hirveeltä:) mulla meinaa oikeesti lähtee sydän pois paikoiltaan ja oon semmonen hysteeritila päällä :)
- Anonyymi00012
joskus tuntuu kun ei osais hengittää
- Anonyymi00013
Sain nuorena muutaman kohtauksen kerran jopa jouduin päivystykseen. Sain papeperi pussin johon hengitellä hyperventiloin niin paljon. Sekä muuta vuosi sitten eräs mies huusi minulle ja haukkui sekä oli aggressiivinen sen jälkeen sain taas pari kohtausta julkisella paikalla.
- Anonyymi00014
en tiedä vaikka kaikenlaista on tullut koettua jo pikku taaperosta lähtien, mutta oletan, että tuskaisen ikävältä,
tilannetta, josta haluaisi pois, mutta ei kykene lähtemään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924716Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1311204
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934