😪😪😪😪😪😪
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
En tiedä. Varmaankin kauhealta.
- Anonyymi00002
Eräs mies sai sen aikaan... ikuisesti katkera siitä!!! ☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️
- Anonyymi00003
Ikävä kyllä tiedän, liiankin tuttu eitoivottu vieras.
- Anonyymi00004
Ainaki tiedetään miltä se näyttää. -sivu
- Anonyymi00005
Niin se mies vai paniikkikohtaus?
- Anonyymi00006
Paniikkihäiriö on tunneherkkien ja lahjakkaiden ihmisten tauti. Esiintyvien ihmisten.
- Anonyymi00007
Varsin hyvin, mulla on paniikkihäiriö. Lääkäreiden mielestä se on jo poissa mut itse olisin taas eri mieltä. Se on vähän palannut taas isommin kuvioihin 😰
- Anonyymi00008
Alkoholin käyttö lisää kohtauksia.
- Anonyymi00009
Joo, oikein hyvin tiedän.
- Anonyymi00010
Aloitus taisi tulla väärään paikkaan.
- Anonyymi00011
hirveeltä:) mulla meinaa oikeesti lähtee sydän pois paikoiltaan ja oon semmonen hysteeritila päällä :)
- Anonyymi00012
joskus tuntuu kun ei osais hengittää
- Anonyymi00013
Sain nuorena muutaman kohtauksen kerran jopa jouduin päivystykseen. Sain papeperi pussin johon hengitellä hyperventiloin niin paljon. Sekä muuta vuosi sitten eräs mies huusi minulle ja haukkui sekä oli aggressiivinen sen jälkeen sain taas pari kohtausta julkisella paikalla.
- Anonyymi00014
en tiedä vaikka kaikenlaista on tullut koettua jo pikku taaperosta lähtien, mutta oletan, että tuskaisen ikävältä,
tilannetta, josta haluaisi pois, mutta ei kykene lähtemään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091005
- 61917
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun73706- 64670
- 41655
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33578Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22562Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka25531- 51522
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37488