Väkevä YLISTYS kaikille kilpailun edistäjille!
https://yle.fi/a/74-20209915
Väkevä YLISTYS Lauri Helkeelle!
13
244
Vastaukset
- Anonyymi00001
KUNINGAS on jälleen valtakunnan mediassa!
- Anonyymi00002
Lauria kuunnellaan herkällä korvalla.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lauria kuunnellaan herkällä korvalla.
Lauri on Kommunismiä vastaan.
- Anonyymi00004
Onhan kivaa, että pöllinkuljetuskin on nykyisin joukkoliikennettä.
Koskahan aletaan kirjoittamaan broilerien kuljetuksesta teurastamoille joukkoliikenteenä? - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onhan kivaa, että pöllinkuljetuskin on nykyisin joukkoliikennettä.
Koskahan aletaan kirjoittamaan broilerien kuljetuksesta teurastamoille joukkoliikenteenä?Kuninkaan HENKI johtaa yhä Onnibussia ja iankaikkisesti on Kuningas joukkoliikenteen Vapahtaja.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuninkaan HENKI johtaa yhä Onnibussia ja iankaikkisesti on Kuningas joukkoliikenteen Vapahtaja.
Kyllä Laurin henkeä varmasti muistellaan Koivisto-konsernissa. Kukaan muu ei ole aiheuttanut konsernille yhtä suuria tappioita kuin Lauri. Potkut olivat ainoa oikea ratkaisu hänen kohdallaan. Jos minä olisin konsernijohtaja, vaatisin myös vahingonkorvauksia aiheutetuista tappioista.
- Anonyymi00005
Late on kyl suht huumori jätkä. Käy täällä kirjoittelemassa itse itsestään. Hyvin samantyyppinen kuin vasilijevi
- Anonyymi00007
"Juna tarvitsee vetureita ja vaunuja" jyrähtää Lauri Helke!
- Anonyymi00009
VÄKEVÄ ylistys!!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
VÄKEVÄ ylistys!!
Hartaimmiten todistan Totuudeksi.
- Anonyymi00011
Ja hieman kiskojakin, muuten juna on aika hyödytön.
- Anonyymi00013
Jyrähtää kuin Fenniarailin ULJAS Dr18 painavan pöllijunan edessä!
- Anonyymi00012
Hei. Minun nimeni on helke. Lauri helke. Minä käyn palstoilla itse kehumassa itseäni.
Ai miksi?
No kun kukaan muukaan ei sitä tee, vaikka olenkin tosi kiva mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697