Vieläkin ihmettelen...
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Se vain oli niin kohtelias.
- Anonyymi00002
Tarkoitat siis koiraa? Se se, tule tänne, tule nyt. Voi kun olet komea poika!
- Anonyymi00003
Vuh vuh! Minä vartioin täällä!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vuh vuh! Minä vartioin täällä!
Pentulive hyvä ohjelma. m>n
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pentulive hyvä ohjelma. m>n
Saattanut joku virasto kiinnostua tästä palstaäijän "pentuliven" mainostamisesta. Pedarin salakatselua.. Kuollut mies jo teoriassa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Saattanut joku virasto kiinnostua tästä palstaäijän "pentuliven" mainostamisesta. Pedarin salakatselua.. Kuollut mies jo teoriassa.
B.X 3.4 .....
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
B.X 3.4 .....
Koodattu
- Anonyymi00008
ken tietää? sovitte yhteen … enkä ajatellut ny hei olla mikään ilkeä äityli. kunhan käyttäydyt mun silmäterille just silleen ku sun kuuluu
- Anonyymi00009
niin minäkin ihmettelen, eikä mitään jatkumoa tullut kuitenkaan, koska Hän nainen oli varattu silloin ainakin...
- Anonyymi00010
Itse rakastuin jollain tapaa nuorena poikaan joka ei ollut ikinä oikeastaan mulle mitenkään mukava aina jotenkin tyly ja kummallinen. Joo se katto mua silmiin ja hymyily varmaan koko yläasteen ja vähän sen jälkeekin kaikki sanoi et se on ihastunut muhun. Jopa sen paras kaveri sanoi niin. Sitte yritin jotain se oli ihme m* lkku koko jätkä. Niin kummallista jälkeen päin et mitä ihmettä oikein ajattelin. Mä kieltäydyin monista treffeistä sen takia. Ne oli kivoja ja komeita jätkiä. En ymmärrä itseäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361937Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja178883- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37808Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47742- 73701
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34632