Vieläkin ihmettelen...
Miksi rakastuin silloin erääseen?
10
406
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se vain oli niin kohtelias.
- Anonyymi00002
Tarkoitat siis koiraa? Se se, tule tänne, tule nyt. Voi kun olet komea poika!
- Anonyymi00003
Vuh vuh! Minä vartioin täällä!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vuh vuh! Minä vartioin täällä!
Pentulive hyvä ohjelma. m>n
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pentulive hyvä ohjelma. m>n
Saattanut joku virasto kiinnostua tästä palstaäijän "pentuliven" mainostamisesta. Pedarin salakatselua.. Kuollut mies jo teoriassa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Saattanut joku virasto kiinnostua tästä palstaäijän "pentuliven" mainostamisesta. Pedarin salakatselua.. Kuollut mies jo teoriassa.
B.X 3.4 .....
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
B.X 3.4 .....
Koodattu
- Anonyymi00008
ken tietää? sovitte yhteen … enkä ajatellut ny hei olla mikään ilkeä äityli. kunhan käyttäydyt mun silmäterille just silleen ku sun kuuluu
- Anonyymi00009
niin minäkin ihmettelen, eikä mitään jatkumoa tullut kuitenkaan, koska Hän nainen oli varattu silloin ainakin...
- Anonyymi00010
Itse rakastuin jollain tapaa nuorena poikaan joka ei ollut ikinä oikeastaan mulle mitenkään mukava aina jotenkin tyly ja kummallinen. Joo se katto mua silmiin ja hymyily varmaan koko yläasteen ja vähän sen jälkeekin kaikki sanoi et se on ihastunut muhun. Jopa sen paras kaveri sanoi niin. Sitte yritin jotain se oli ihme m* lkku koko jätkä. Niin kummallista jälkeen päin et mitä ihmettä oikein ajattelin. Mä kieltäydyin monista treffeistä sen takia. Ne oli kivoja ja komeita jätkiä. En ymmärrä itseäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912561Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww881496- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi16930Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39838- 54793
- 30726