Jos sä vaan oot valmis muhun💖 tiedäthän että kuka tahansa ei hänen paikkaa sydämestäni saiskaan... täytyy olla tosi erityinen🫶❤️
Mä oon valmis sitoutumaan suhun nainen
18
496
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minullakin on standardit ja sen päättää mun sydän. Passaa kokeilla.
- Anonyymi00002
Mä olen jo luovuttanut.
- Anonyymi00003
Nössö.
- Anonyymi00004
Ei kuka tahansa pysty samaan asioihin, kuin minä sinun vaimona 😘🥰💋💋💋
Täys kuu kuulemma tulossa ja kuu siirtyy minun SYNTYMÄ kohtaan joka on myös syy miksi ajatukset kirkastuu…
Tällä tulevalla viikolla minä olen ollut jo 3vuotta mieheni VAIMO ja me ollaan muka siveettömiä sekä yhteiskunta kelvottomia…
Mieheni on lääkäri, mutta hän oli myös tarkastajana rakennuksilla.
Tuo oli kunnian loukkaus niin nyt pitää purkaa ne rakennukset ja rakentaa uudelleen, koska nuo on loukkaa FB kunniallisten kunnioita.
Yks 2 kerroksinen luhtirivitalo, hotelli, Saamelaisten ammattikoulun lisärakennus ja 2 poliisilaitosta menee purkuun, koska FB KUNNIALLISET haluaa rakentaa ne uudelleen. Ehin tietenkin olemaan myös töissä, kun tekivät viimisen remontin S-markettiin ja minä kävin uutta Saleakin vielä siivoamassa.
Edes vasta valmistunut KIRKKOHERRAN VIRASTOKAAN ei säästynyt vaan purkuun menee sekin, koska minä kävin sielläkin äitinä auttamassa siivouksessa.
Sen jälkeen he toivat vasta huonekalut sinne.- Anonyymi00005
Lisään, että unohdin OLYMPIASTADIONIN remontin jossa olin myös mukana.
- Anonyymi00006
Kenelle tää on tarkoitettu? Ja keneltä?
- Anonyymi00007
Kenen hänen?
- Anonyymi00008
On väärin ottaa uutta rakasta vain laastarisuhteeseen, jotta unohtaa edellisen rakkauden. Pitää ensin hoitaa se oma särkynyt sydän kuntoon, eiks vaan?
- Anonyymi00010
Kai sitä nyt saa keskutella kuka hyvänsä aiheesta, vaikka ei olisi mitään aiheita? Olen samaa mieltä laastariasiasta.
- Anonyymi00009
Niin rikki että en usko pystyväni enää mihinkään.
- Anonyymi00012
Miksi olet rikki?
- Anonyymi00011
Olen valmis ja halukaskin sitoutumaan ihanaan P- mieheen! ❤️
Marika - Anonyymi00013
ja mäkö olen...erityinen? 🥰 Mä en oo vielä valmis, odota mua vielä hetki!
- Anonyymi00014
Eiks oo tullu selväksi mitä mä oisin halunnut sun kanssa aina? :( Olla yhdes, sitoutua.
- Anonyymi00015
En halua kenenkään j äijän kanssa yhtään mitään.
- Anonyymi00018
Multa on.jn
- Anonyymi00017
Olen valmis sitoutumaan🫂✨💫🌛🔥🤗🙏
- Anonyymi00019
Rakas!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731