Paska ihminen ettei mua voi kukaan rakastaa tai edes aidosti tykätä.
Olen kai niin
20
209
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minusta tuntuu samalta. Jään aina viimeiseksi vaihtoehdoksi.
- Anonyymi00002UUSI
Siitähän ei ole sitten kuin suunta ylöspäin. Voitko kehittää itseäsi jotenkin? Ja ei tarvii rähistä, hyvällä tarkoitan.
- Anonyymi00003UUSI
En kun haluan olla minä ja minusta joko tykätään tai ei.
- Anonyymi00004UUSI
Ihan hyvällä vaan tottakai :))
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
En kun haluan olla minä ja minusta joko tykätään tai ei.
Itsensä kehittäminen voi olla myös omien käytösmallien ja tunne-elämän kehittämistä. On hyvä ymmärtää ettei teit ole sama kuin se mitä on. Sivust
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itsensä kehittäminen voi olla myös omien käytösmallien ja tunne-elämän kehittämistä. On hyvä ymmärtää ettei teit ole sama kuin se mitä on. Sivust
En jaksa enää kehittää. Vaan haluan riittää sellaisena kuin olen. On niitä tunteita jo jumpattu ihan tarpeeksi
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En jaksa enää kehittää. Vaan haluan riittää sellaisena kuin olen. On niitä tunteita jo jumpattu ihan tarpeeksi
Jees, vedä välillä happee. Ei kokoajan tarvitse painaa sata lasissa. Mut jos toi vaivaa sun mieltä niin silloin varmasti haluat yrittää muuttaa asiaa. Niin ettet tunne olevasi "paska ihminen ettei kukaan tykkää susta". Onko se sun itse muodostama mielipide? Älä ole noin ankara itsellesi.
- Anonyymi00005UUSI
Tiedätkö ett susta ei kukaa tykkää
- Anonyymi00008UUSI
Tiedän vaikka en aloitusta kirjoittanutkaan. Somessakin inhotaan.
- Anonyymi00013UUSI
Minäkään en tykkää kaikista. Sivusta
- Anonyymi00009UUSI
Joo.
- Anonyymi00010UUSI
Monet paskat ihmiset suhteissa.
- Anonyymi00011UUSI
On suhteissa siis..
- Anonyymi00012UUSI
Minunkin elämä on niin häiritsevä että pitäisi varmaan juosta junan alle niin ei enää häiritse ketään
- Anonyymi00017UUSI
Kannattaako se olla niin häiritsevä? Jos vähän vähentämistä niin sekin helpottaisi. Mitä pahaa veturinkuljettaja on tehnyt että sille tommosen tekisit? Syytön se sun pahaan oloon on. Vai?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kannattaako se olla niin häiritsevä? Jos vähän vähentämistä niin sekin helpottaisi. Mitä pahaa veturinkuljettaja on tehnyt että sille tommosen tekisit? Syytön se sun pahaan oloon on. Vai?
Ei tarvi enää katella ärsyttäviä ihmisiä sillo mulla on oikeus juosta minne haluun
- Anonyymi00014UUSI
Et voi kyllä minua paskempi olla, koska minä olen sentään META:N Somen käyttäjien kunnioita loukannut 8 kertaa!
Mieheni huoli vielä tuonkin jälkeen vaimoksi vaikka minä sanoin, että olen loukannut FB:n käyttäjien kunnioita 8 kertaa ja he ovat tunkeneet itsensä joka paikkaan.
Anonyyminä en sentään voi loukata yksin heidän kunnioita. - Anonyymi00016UUSI
kyllä sä olet hyvä ihminen rakastettava just sellasena kuin olet
- Anonyymi00018UUSI
No saatko säälirinkusta AP?
Tuliko paljonkin?
Helpottiko? - Anonyymi00019UUSI
Sä se sitten vaan osaaketään rakastaa itseäsi vain rakadtat ja sun päätökset on tärkeämpiä kuin muiden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265025L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694462TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153533Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242331Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3391911Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241796Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681517
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468