Arvoista mussa sitten on? Tai mitä piirteitä on?
Mitä rakastamisen
19
225
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Silmät (upeat)
Nenä (täydellinen 🙈)
Persoona (ihana)
Luonne
Energia (my people)
Naama (saat mut hulluks)
Tunteet (niin söpöä)🥺❤️- Anonyymi00004UUSI
xD miks sä trollaat näin
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
xD miks sä trollaat näin
Kiusaan ja irvailen siks
- Anonyymi00009UUSI
Ja haluat että mua pidetään pöpinä kun et halunnut paljastua.
- Anonyymi00010UUSI
Oot rakas❤️
- Anonyymi00012UUSI
Entä tissit
- Anonyymi00020UUSI
Kokeile
- Anonyymi00002UUSI
Oot niin kiva ja osaat hyvin rapsuttaa.
- Anonyymi00003UUSI
Ei mtn, kysy vaikka siltä sun kamulta 🙆🏻♂️
- Anonyymi00005UUSI
dikki ja kestävyys
- Anonyymi00006UUSI
kaikki muu onkin roskiin pantavaa
- Anonyymi00008UUSI
En ite päättänyt kitua tässä tunteessa. Hänessä miehessä vaan on jotain.
- Anonyymi00011UUSI
sait aikaan rakastumisen tunteen vaikka en sanonut mitään. jotenkin vaan olit kiinnostava. olen uskova ja tutkin asiaa rukoilemalla vastaus oli se löyti paremman.
on niin sairaat perintötekijät ei se haitannut taikka vähän harmitti. - Anonyymi00013UUSI
Korvat ja takaraivo.
- Anonyymi00015UUSI
naama kuin petolinnun pärze
m
- Anonyymi00014UUSI
No se että sä olet sä. <3
- Anonyymi00016UUSI
Pidän siitä kun naurat mun huumorille.
Oot myös aika kiltti ja kunnollinen hyvällä tavalla.
Ne hiukset ja ripset on myös söpöt (miehestä ei voi sanoa kauniit)
Oot kans miehekkään oloinen.
Onko viel jotain? - Anonyymi00017UUSI
Kauniit silmät, uskomaton hymy, ihana olemus, empaattisuus, se, että osaat kuunnella ja olla läsnä.
- Anonyymi00018UUSI
Kiva kun joku sanoo että osaan olla läsnä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377189Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265005L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694402TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153503Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242311Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3031823Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241726Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91619- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458