Harmi nyt "nopea syövät hitaat," vaikka ei sekään aina auta jos ei ole hyvää laatua halvala.
Nyt Iranin sota pahentaa talouskasvua lopulisesti, energia hinnan nousut odotettavissa, ketjua?
Ensin touhotettiin taloukasvusta, tyhjää puhetta sitten oliki
1
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
No Suomi on kusessa jo.kannattaa pitää yllä kaiken maailman virastoja yms jotka ovat byrokratiaa ja hyvä veli työpaikkoja.puoluetukea myös jaetaan auliisti.ottakoon enempi jäsenmaksua heiltä ketkä astetta ihannoi.mikä puolue se on kun pitää tukea häh maksakoon ne ketkä kuuluvat näihin.yritystuet kanssa naurettavia.tuetaan firmoja jotka takovat rahaa yötä päivää.no osakkaat kiittävät tästäkin.on paljon epäkohtia joihin rahaa menee.mentiin natoon muna ojossa ja nyt ihmetellään jäsenmaksua.ruoki oma armeija ja vielä NATO.pakolaisia kyllä halataan tänne hinnalla millä hyvänsä pitäähän monikultturia olla.paljon on mutta mitään ei tehdä eikä omaa pesää liata ja hyvä veli kerho toimii aina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041720Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2121333- 731323
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521039- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18863- 42847