Realistisin ajatus IRL meistä? Sekö ettei meitä tule koskaan olemaan
Mikä olisi kaikkein
32
340
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Se, että mennään treffeille ja pussaat mua pitkään, muuta en hyväksy! - Bunny
- Anonyymi00002UUSI
Realistisin ajatus on rakastavaiset ja parhaat ystävät, jotka elävät yhteistä elämää. Elämänkumppani. Pist3
- Anonyymi00003UUSI
Niin epärealistinen tällä hetkellä
- Anonyymi00004UUSI
Tuo olisi ihanaa, paras ystävä jota saisin myös rakastaa. Joka olisi mun tuki ja turva mut kun et ole 😢
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin epärealistinen tällä hetkellä
En tunne sinua ja vastasin kuin hänelle, älä ole harhainen.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
En tunne sinua ja vastasin kuin hänelle, älä ole harhainen.
Jaa..
- Anonyymi00007UUSI
Puuma ja toyboy -suhde.
- Anonyymi00034UUSI
Ei multa 😄
- Anonyymi00008UUSI
Minä en pysty edes ajattelemaan itseäni yhdessä
Itseäni lyhyemmän miehen kanssa.
En vaikka olen nähnyt pareja joissa mies on lyhyempi.
Tosi harmi jos tumpilla tyypillä olis kiva luonne.
Tarvin itseä pidemmän miehen ...
Pitkä nainen- Anonyymi00028UUSI
Entäs jos mies menisi venytyshoitoon. Entäs jos mies käyttäisi hyvin korkeakorkoisia kenkiä ja käyttäisi maahan asti yltäviä housuja? Tai sitten otettaisiin vaan kuva teistä, jossa mies seisoo jakkaralla.
- Anonyymi00009UUSI
No ei meitä tule. Voin jäädä kiinni tähän tunteeseen ja kadottaa itseni. Tai myöntää sen, ettei mitään tule ja keskittyä elämääni ja muihin ihmisiin.
- Anonyymi00010UUSI
Rakastatko mua yhtään
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Rakastatko mua yhtään
En, koska rakkaus vaatii sitä, että se sanotaan, näytetään ja koetaan. Rakastuin, mutta sen pitää loppua.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
En, koska rakkaus vaatii sitä, että se sanotaan, näytetään ja koetaan. Rakastuin, mutta sen pitää loppua.
Ja en tiedä, kuka olet. Häntä ajatellen vastasin.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onhan se totta
- Anonyymi00016UUSI
Tämä olisi oma vastaukseni myös
- Anonyymi00011UUSI
Törmätään jossain. Käy selväksi molempien käytöksestä, että ikävä on ollut. Jutellaan, sovitaan parempi tapaaminen. Päätetään yrittää, olisiko meistä suhteeseen, jossa taivas vain on rajana. Yritetään, molemmat on siinä sataprosenttisesti mukana. Loppu hyvin, kaikki hyvin.
- Anonyymi00013UUSI
Oot mun liekinheitin
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oot mun liekinheitin
Sinä olet selvästikin nainen, minä kaipaan miestä ja kirjoitin tuon kaivattuni mielessäni.
- Anonyymi00018UUSI
Jos haluaa realistisesti kohdata ja tutustua, silloin kannattaa jättää mahdollisimman vähän sattumien varaan ts. etukäteen sopiminen tapaamisesta on ainoa varma tapa varmistaa kohtaaminen ja tutustuminen.
- Anonyymi00019UUSI
Jaahas. Kapteeni Itsestäänselvyys on saapunut palstalle.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jaahas. Kapteeni Itsestäänselvyys on saapunut palstalle.
Aivan kuten lemmenlaivan kapteeni, haluaa saada rakastavaiset yhteen.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Aivan kuten lemmenlaivan kapteeni, haluaa saada rakastavaiset yhteen.
Rakastuitko jo 80- luvulla?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Rakastuitko jo 80- luvulla?
Joillakin oli elämää jo silloin.
- Anonyymi00022UUSI
Kuvottaa ajatuskin, se tuskin tulee enää tässä vaiheessa yllätyksenä.
- Anonyymi00024UUSI
1. Ei kohdata ellet ota yhteyttä
2. Sattumalta kohdataan ja voi käydä kuin tossa ylempänä joku haaveili
3. Sattumalta kohdataan ja kumpikaan ei tee mitään - Anonyymi00025UUSI
Minä en halua realististä vaihtoehtoa. Tahdon että se nainen pitää minut omanaan loppuelämämme ajan. Mieheltä.
- Anonyymi00026UUSI
Ei se viimeinen kerta oli viimeinen naula arkkuun syytä itseäsi en kaipaa sinua enää ole nyt onnellinen
- Anonyymi00029UUSI
Ei ole eikä tule olemaan mitään "meitä." Itken itseni uneen vielä pari vuotta ja yritän vältellä näkemistä parhaani mukaan.
- Anonyymi00031UUSI
No eihän meitä voi koskaan tulla olemaan, tarviiko tuota edes kysyä?! En kestäisi sitä painetta ja stressiä ja tuskaa niistä kaikista seurauksista jos alkaisimme olla jotenkin yhdessä! Kun jo juttelukin kanssasi tuntuu olevan väärin niin monien mielestä.
- Anonyymi00033UUSI
Siis kuunteletko sinä tosiaan muiden mielipiteitä omissa asioissasi.
- Anonyymi00032UUSI
Puspusnusnusmusmus 😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265035L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694472TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153533Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242341Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411920Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241826Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681517
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468