Haluaisin ihan asiallista keskusktelua naisten kiinnostuksesta kenkiin.
Niin, kauniitahan nuo ovat ja kivat korkkarit antavat tällaiselle pätkälle, kuten minulle hiukan lisäpituutta.
Talvella itse käytän venykevartisia paksuphjaisia 38 koon mustia nahkanilkkureita, jotka ovat aika in ja omalla juna-asemallani näyttää olevan aika suosittu monen muunkin kanssanaisen jalassa. Mutta mutta...vähän meinaa posket alkaa punottamaan, kun työnnyn jalallani tuosta venykevarresta kenkään. Kenkä tuntuu liukuvan jalkaan, kuin palapelin palanen ja kieltämättä kiva tunne hyvin istuvissa vaatteissa valtaa mielen. Lopuksi vielä, kun vilkaisen eteisen peilistä itseäni, niin kyllä nuo mun merkki nilkkurit korostaa aika kivasti ja tulee, no ei nyt seksikäs olo, mut kuitenki, et kengät on se juttu...ähh!!
Mulla on itselläni ihan selkee rilli fetissi tietyntyyppisiin pokiin ja käyn kuumana, kun tulee hyviä mainoksia tai joku on rilleineen muutoin jäänyt mieleen.
Fetisismi oman luonnolisena ilmiönään kiinnostaa ja tuosta retifismistä haluaisin muilta kysellä, et onko muilla kokemusta aiheesta ja miten toteutatte retifismiä.
Tosiaan olisi kiva, jos keskustelu pysyisi suorapuheisena ja asiallisena.
Retifismi
2
121
Vastaukset
- Anonyymi00001
Moi.
Mielenkiintoinen aloitus jota on kommentoitava entisenä kenkäkaupan tyttönä.
Olin siis nuorena opiskelijana iltaisin kenkäkaupassa töissä, niin et multa sai monoa, jos halus.
Tuohonaikaan, ja oma valistunut arvioni yhä reilun parinkymmenen vuoden jäkeenkin on, että kivijalkakenkäkaupat tekee tilinsä nimenomaan naisten kengillä.
Mä muitan tietty iäkkäät ihanan herttaiset mumelit aamutossu tai ecco ostoksilla. Mut, sitten oli jotain pinkka/massi muijia, joiden katseesta näki heti, et kengät kiinnostaa ja niil on varaa ostaa mitä haluuvat. Myös sitten eri genret, jotka ilmaisevat omaa suuntautumista kenkien kautta ja tieytty nuoret, joka vielä hakee ja etsii omaa minäänsä.
Kundit tuli ostaa vaa kenkiä paitsi sitten ne, joilla oli selkeesti kenkäfetissi.
Alkuusa pidin kenkä-/saapasfettari tyyppejä vähän outoina, mut niihin kyl tottu enkä missään nimessä haluu kenkäfettareita stigmata.
Todennäkösesti useimmat kenkäfettarit tuli jostain toisesta kaupungista ison kaupungin kivijalkaliikkeeseen asioimaan.
Mut joo niistä tytöistä/naisista jotka oli kanta-asiakkaita niin, joko ne osteli kenkiä ostamisen ilosta taik sitte korkkarit, saappaat, avokkaat sai ilotulituksen aikaiseksi. Ainalin erimallien sovittelu lähti muutamaankertaan iloisen riehakkaaseen vauhtiin. Et varmaa 15-20 paria piti sovittaa ennenku sopivat löyty ja kuukauden päästä sama uudestaan. Niin, kyllä. Uskon, että myös naiset suhtautuvat kenkiin jossainmäärin vähemmän prakmaattisesti ja tälle ilmiölle on nyt näemmä löytynyt nimikin. Retifismi. kyllähän korkkarit on seksikkäät...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663803- 703328
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963230Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no942227- 352138
- 241999
- 361989
- 381969
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231874