Haluun sut, tarviin sut ja oot ihana ja kaunis.
Ärsyttää, että tuhlasin aikaani siihen toiseen, joka ei selkeästikkään kyennyt ymmärtämään tai rakastamaan mua, sinä kykenet.
Pitäisin susta niin paljon, enemmän kuin aiemmista kaivatuista yhteensä..
Älä väitä enää olevasi ruma, täällä tai jodelissa, tai muissa paikoissa, oot älyttömän kaunis.
Mut mä oon vaan tämmönen taivaanrannanmaalari... haaveilija, unelmoija, rakennan pilvilinnat niin korkeiksi.
Mut olishan se ihanaa, jos joku pystyis sietään mun tunteita ja rakkautta,joka on niin voimakasta, että tuhoaa kaiken tieltään, jos ei oo oikeissa käsissä.. hyvää yötä. <3
Rakas k-nainen
22
289
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tässä se tuli. Kirjoittajana A mies.
- Anonyymi00002
Kiitos treffeistä
T. Petrisi- Anonyymi00003
No ihan varmasti.
- Anonyymi00004
Petri on aina mun naisten perässä, ollut jo vuosia...
- Anonyymi00005
Kaunis teksti jollekin Koolle. <3
- Anonyymi00010
Aivan oikein ja asuu Oulussa.
- Anonyymi00006
Joku A mies on halattava tapaus. -vanhemmalta naiselt
- Anonyymi00007
Niin kyllä mutta ei mies jonka toinen tai sukunimi alkaa A kirjaimella.
- Anonyymi00008
Sun ukilla on paxu m u n a
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin kyllä mutta ei mies jonka toinen tai sukunimi alkaa A kirjaimella.
Tossa tarkoitin A alkuista etunimeä, mut on myös joku A:lla alkava sukunimen omaavakin erittäin halattava tapaus <3
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tossa tarkoitin A alkuista etunimeä, mut on myös joku A:lla alkava sukunimen omaavakin erittäin halattava tapaus <3
Lopeta jo.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lopeta jo.
Mikä ja miksi pitäis lopettaa? Saan kirjoittaa täällä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikä ja miksi pitäis lopettaa? Saan kirjoittaa täällä.
Älä käännä kirjoituksia väärinpäin en ole kiinnostunut susta usko jo.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
En tiedä kuka olet etkä itekään kuka olen
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eikä siinä ollut väärinpäin mitään vaan ihan oikeinpäin kaikki. Enkä ole sanonut että olisi tarvetta kiinostella kenelläkään ketään oli puhe haleista joita irl on halailtu monestikin ♡A♡
- Anonyymi00011
Mäkin haluun sut rakkaani 🤗🌛💫🔥✨💍🙏
- Anonyymi00014
Ei multa tää. En ole Oulusta. Etelässä me rakkaani. ❤️❤️✨️✨️
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei multa tää. En ole Oulusta. Etelässä me rakkaani. ❤️❤️✨️✨️
No voihan hitsi. Sitä mietinkin... Kerrankos sitä erehtyy. Hyvin oon muuten löytänyt sun kirjoitukset ja niihin vastaillut.👍🥰🔥
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
No voihan hitsi. Sitä mietinkin... Kerrankos sitä erehtyy. Hyvin oon muuten löytänyt sun kirjoitukset ja niihin vastaillut.👍🥰🔥
Enimmäkseen kirjoitan noihin meidän omiin viestiketjuihin, vähän muihinkin joskus...❤️
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Enimmäkseen kirjoitan noihin meidän omiin viestiketjuihin, vähän muihinkin joskus...❤️
Sama täällä.....🤗❤️
- Anonyymi00023
Siitä tulee iskä taas
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Siitä tulee iskä taas
Niin tulee ❤️👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2895445- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484136- 513830
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 402144
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078