Aseita kaikille - ei oikeesti johda siihen et joku ampuu sua kohti motaril road rage incidentis ku tööttäsit
Kirjaimellisesti part 2 of
12
74
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
woo nukke tilattu sitten etsitään mustat loitsut 😂 saadaan kostettua lisää ja joka asiasta, saadaan kunnon vaino päälle 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂aina kun tekee jotain minä isken 😂
- Anonyymi00002UUSI
veitset toimii jo aika hyvin, mutta tarvita vielä tujumpaa 😂
- Anonyymi00003UUSI
kirotaan ke kunnolla ja viedään elämästä yhtä monta vuotta ja tehdään samat asiat niille..... vittu että tekee hyvää päästä kostamaan kunnolla. 😂ja toki jatketaan vwtsijakkausta etänä, tuntu toimivan. ja aina karmaan ja, takaisin.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
kirotaan ke kunnolla ja viedään elämästä yhtä monta vuotta ja tehdään samat asiat niille..... vittu että tekee hyvää päästä kostamaan kunnolla. 😂ja toki jatketaan vwtsijakkausta etänä, tuntu toimivan. ja aina karmaan ja, takaisin.
tiettyjä naisia hakkaan joka päivä ja miehiä.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
niin monta vuotta tehdään niille pahaa, kun ovat elämääni estäneet, hakanneet ja häirinneet. megahakkaulsista tehdään takas isin megahakkaulsista. keinot löytyy kyllä.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
niin monta vuotta tehdään niille pahaa, kun ovat elämääni estäneet, hakanneet ja häirinneet. megahakkaulsista tehdään takas isin megahakkaulsista. keinot löytyy kyllä.
Susannas, papua ja koko porukkaa joka päivä hakataan pahaa sinne ja estettä kaikkeen. ja myös muille jotka veivät ja olivat mukana. ja ei ole hulluutta tuntuu toimivan. ja lisää hakataan koko ajan. kunnes 15 vuotta on kulunut.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Susannas, papua ja koko porukkaa joka päivä hakataan pahaa sinne ja estettä kaikkeen. ja myös muille jotka veivät ja olivat mukana. ja ei ole hulluutta tuntuu toimivan. ja lisää hakataan koko ajan. kunnes 15 vuotta on kulunut.
50 kpl iskuja lähetetty taas heihi. eikä unohdeta Juhaa 😂tai Jennejä 😂
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
jokaiselle jolle vietiin ja hakattiin ja jonka takia minulle tehtiin mitä tehtiin. hakataan nyt takaisin ja kaikkea samaa.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
jokaiselle jolle vietiin ja hakattiin ja jonka takia minulle tehtiin mitä tehtiin. hakataan nyt takaisin ja kaikkea samaa.
itseasiassa jokaista muokvistia elmässäni on kiva hakata pahaa veitsin ja karmaan. upea tunne päästä antamaan kunnolla takaisin.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mahtavaa palstasetä, hakkaa ”ne naiset” ensin niin urheaa tekstiä, että liikuttaa
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Viistoista vuotta kestohakkaamista gubbe?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jodidiidii jodidoodoo enpä sano tähän henkilöintiin nyt palstasetä muuta kun ei tartte ns
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163