Täytyyhän mulkkujenkin jollain ajaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0b988d9e-8dd6-4dff-9677-90ff98fb00b5
Tyypillinen pemarikuski.
16
261
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sattuu noita ihan merkistä riippumatta jos vauhti ja keli ei ole sovitettu yhteen.
Itse näin Corollan kahden ison betoniporsaan päällä killumassa ja kuskilla oli ovi auki, jalka ulkona ja veti tyynesti kessua ja ilmeisesti odotteli apua paikalle. Oli nimittäin tehty porsailla pieni shikaani tietyön ajaksi ja se pääsi yllättämään sedän.- Anonyymi00014
Toyota ei oikein käänny edes ammattilasten ajamana.
https://tekniikanmaailma.fi/talviauto-2021-nain-toyota-rav4-ajautui-penkkaan-vaistokokeessa-katso-video/
- Anonyymi00002
Kannattaa pysyä ajoradalla.
- Anonyymi00003
Heh hyvä että huomataan. Noita tuulipuku kansan kiinanpoppareita ja koreanpingpongeja ei edes uutiskynnys ylity kun tötöilevät.
Kovin tylsiä vehkeitä.
Terv. Bmw kuski joka kiittää kaikkia huomiosta- Anonyymi00005
Katsoo vaan mikrokikkeli pääsi ääneen🤯bmw munanjatkeena ja romu jo uutena.
- Anonyymi00007
Bayern Milk Wagon
Haista perse !
- Anonyymi00006
Joutuu haistelemaan, kun sieltäpäin tuulee.
- Anonyymi00013
Tsekkasin profiilistasi minkälaisia viestejä olet kirjoittanut. Aika komeaa luettavaa.
- Anonyymi00004
Tesla alkaa olla pahin pahis heillä aivan oma tapa ajaa ja estellä. Perkele turpaansa sietäisivät saada.
- Anonyymi00010
Kateellisen pimmeri omistajan tuskan parahdus 😄
- Anonyymi00008
Siinä on pizzat jääneet toimittamatta.
Huomenna lauhtuu
joten tee uusi tilaus. - Anonyymi00009
Kyllä noita lipsuneita autoja on ihan kaiken merkkisiä.
Bemari vaan herättää intohimoja ja kateutta, nuorison suosikki merkki varmasti vaikuttaa asiaan.
Mutta pitäähän tuokin linkki laitaa tänne suoleen, se varmasti helpottaa?- Anonyymi00011
Sinä voit työntää sen intohimosi vaikka pperrrseeseessi.
- Anonyymi00012
sdp
- Anonyymi00015
Suomen Daijummat Piimerikuskit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511