Tulisit ja edelleen varmaan toivon.
Toivoin että
25
1502
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuntuu että huokaisen vasta kun olisin sylissäsi mutta ei sitä hetkeä tule
- Anonyymi00004
Olet kysynyt kasvotusten. Hyvä.
- Anonyymi00002
Tulisin mielelläni.
- Anonyymi00003
Mihin pitäisi tulla kultaseni?
- Anonyymi00005
Luokseni
- Anonyymi00009
En uskalla
- Anonyymi00017
Haluaisin jutella...paljon ja vähän päälle? Epäilen, että olen jo liian vanha tällaiseen? Haluaisin kuitenkin tehdä selväksi senkin, etten ole jättänyt mitään pahaa mieltä taakseni tietämättäni? Kaikki on aina mahdollista, vaikka kuinka tuntuisi itselle mahdottomalta?
Näin ajattelen ja siksi Kait olen vähän tällainen vanha höppänä jo 🎅olen jo vanha kuin joulupukki. Niin voi päätellä myös ulosannistani. Väsynyttä ja unettavia luettavia tällaiset jorinat. Näin jo ajattelen. Kuu-ukkona lumiukon kaverina. 😴💤 - Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Haluaisin jutella...paljon ja vähän päälle? Epäilen, että olen jo liian vanha tällaiseen? Haluaisin kuitenkin tehdä selväksi senkin, etten ole jättänyt mitään pahaa mieltä taakseni tietämättäni? Kaikki on aina mahdollista, vaikka kuinka tuntuisi itselle mahdottomalta?
Näin ajattelen ja siksi Kait olen vähän tällainen vanha höppänä jo 🎅olen jo vanha kuin joulupukki. Niin voi päätellä myös ulosannistani. Väsynyttä ja unettavia luettavia tällaiset jorinat. Näin jo ajattelen. Kuu-ukkona lumiukon kaverina. 😴💤Puolikuuta Piepposesta ja Vastarannan Kiiskestä sitäkin enemmän. -sivu
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Puolikuuta Piepposesta ja Vastarannan Kiiskestä sitäkin enemmän. -sivu
Peipposeen- korjaus!
- Anonyymi00007
Kyllä mä joskus aina tuleekin. Se tekee hyvää
- Anonyymi00008
Joo, enköhän mä pääse. Josko muutama sana ehdittäisiin vaihtamaan. En odota suuria. Älä sinäkään.
Naiselta - Anonyymi00010
Tehkääpä ohjelma ni autatte lissää ihmisiä
- Anonyymi00011
Koko tämä maailma on täys pska
- Anonyymi00024
On se ku tollasii ihmisiä,jotka ei kunnioita toisia ihmisiä,eivätkä noudata lakeja!
- Anonyymi00012
Ehkä kevät tai kesä saattaa meidät yhteen. En oo vielä valmis.
- Anonyymi00015
Mitä sitten?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä sitten?
Mitä sä haluaisit? Sitä oon miettinyt.
- Anonyymi00025
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä sä haluaisit? Sitä oon miettinyt.
Jutella joskus ja ehkä muutakin
- Anonyymi00013
Älä kuvitele sinäkään kyylä pskapää semmoisia
- Anonyymi00026
Tuota kyylää ja varasta valehtelijaa ei täällä tarvita!tuhoaa kaikkien elämät,tuhonnut jo!eikö tuo opi koskaan ihmisyen tavoille? On sit muka niin uskovainen!
- Anonyymi00014
En mää enää sinne. Oli se aika ja meni.
- Anonyymi00018
Surullinen tarina kun ………
- Anonyymi00019
En tule kiitä itseäsi kun niin typerä olit mä en enää sorru sun kiusattavaksi
- Anonyymi00022
Kiusaajat kantsii unohtaa,niistä ei ole kuin harmia loppupeleissä!
- Anonyymi00027
Mietin sua ihan hulluna jokapäivä. Vaikka löytyy joku toinen kiva yhteys, niin senkin aina kruunaa ajatus siitä, että olisitpa se sinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1544548Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1963248Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1082841Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis342803Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1462759Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos412131Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132007Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131885Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381139