Rivitaloasunnossamme sattui iso vesivahinko toissakeväänä. Aluksi oli vielä epäselvää kenen vakuutuksesta asia korvataan, vai korvataanko yleensä lainkaan. Korvauksista sai tapella toista vuotta.
Tarvittiin sijaiskoti ja siitä syntyi idea muuttaa remontin ajaksi mieheni tyhjillään olevaan, isovanhempiensa entiseen pieneen kotitaloon. Paikka oli rantasaunoineen sinänsä nätillä paikalla, eikä työmatkatkaan olleet mikään pulma. Paikka oli peräkylällä, jossa lähellä muutama talo, ei muuta. Molemmilla oli omat autot ja joskus onnistui yhteiskuljetus, vaikka molemmilla hetkiset ja vastuulliset työt.
Pikkuinen talo oli sinällään hyvässä, tosin kunnon tuuletusta kaipaavassa kunnossa. Pihamaa oli päässyt kasvamaan lähes umpeen. Rantasauna, ainoa kunnon pesupaikka, olikin ongelma. Lämmityskuntoon siitä ei ollut ennen hormin korjausta.
Korjausapua löytyikin naapurista. Isäntä oli mieheni tietämän mukaan muuraustaitoinen, vaikka mieheni mukaan käytökseltään vähän erikoinen ja puheissa ronski. No vähän samaa vikaa hänen mukaansa oli koko kylän väessä.
Naapuri, isokokoinen yli 190 senttinen köriläs kävi katsomassa saunan korjaustarvetta. Samalla huomasin, kuinka hän mittaili minua päästä varpaisiin useamman kerran. Oli lämmin päivä ja olin ollut pihaa raivaamassa pienissä shortseissa ja olkaimellisessa paidassa ja hikisenä tietysti, tukka hapsottaen.
Miehet menivät edellä saunalle ja minä vähän perässä mehukannun ja lasien kanssa. Mies nimitti minua heti pikkurouvaksi ja välillä tohtoriksi. Tunsin kylmiä väreitä hänen tuijotellessa minua. Vaistomaisesti vilkaisin etumustani ja huomasin, kuinka rintani ja nännini törrlttivät aika selvästi ohuen paidan läpi. Rintsikoita ei ollutkaan yllä.
Mies arveli remontin vievän viikon pari. Tuossa ei nyt saunota, eikä vesiä lotrata, hän sanoi. Voitte käydä meillä saunomassa ja pesulla, saunahan on tuossa seuraavana ja hyvässä kunnossa. Lämpiää päivittäin. Voitte käyttää vapaasti. Pitäähän pikkurouvankin saada pylly pestyä. Mies virnisteli.
Mieheni, tarkka talousmies kyseli muuraushomman hintaa. Jaa hintaa naurahti naapurimme. Täällä maallaan asiat hoidetaan naapurihengessä ja maksut luonnossa ja samalla mies vilkaisi minua nuolaisten huuliaan.
Mieheni oli varoittanut naapurin ronskiudesta ja minäkin kuittasin puheet vain hymähtämällä.
Sovimme menevämme päivän töiden jälkeen naapurin saunalle uimaan ja peseytymään. Meidän rannassa on sitten uimapuvut kielletty. Mies ilmoitti vielä poistuessaan.
Olimme sitten mieheni kanssa sovittuun aikaan saunalla ja hiet huuhdottuamme lauteilla, kun pihalta alkoi kuulua pulinaa. Pian saunan ovi aukesi ja sisään työntyi kaksi alastonta körilästä.
Tultiin velipojan kanssa myös saunomaan ja samalla tutustumaan naapureihin. Velipoika oli kooltaan lähes samaa kaliberia naapurin kanssa, mutta vatsaa olikin reilusti enemmän. Muitta mutkitta miehet kiipesivät kanssamme lauteille, veljekset änkeytyivät istumaan minun molemmille puolille.
Kyllä vähän ihmetytti moinen ronskius, mutta en nyt siänällään hätkähtänyt. Olinhan yliopistoaikoina saunonut useinkin erilaisissa kimpoissa.
Aluksi oli aika hiljaista, mutta pian alkoi miehillä juttu luistaa. Minä istuskelin enimmiltään hiljaisena Huomasin kuitenkin, että pari kertaa miehet siirtyivät lähemmäs ja olimme ihokosketuksessa toisissamme kiinni, vaikka tilaa saunassa olisi ollut.
Tämä velipoika nappasi löylykauhan ja heitteli kiukaalle reilusti vettä ja jouduin kumartumaan. Rinnat painuivat kiinni polviin ja taas uusi löylynkihaus.
Nyt uimaan kuului komento. Eikä minua tarvinnut yllyttää. Selkää poltti kipakka kuumuus jo pahasti. Lähdin ensimmäisenä ovelle ja laiturille. Aioin laskeutua veteen laiturin sivusta, mutta kuului kipakka komento. Ei siitä, mutaa, vesi sotkeentuu. Laiturin päästä.
Vilkaisn taakseni. Miehet olivat takanani saunan ovella. Kipitin sitten pitkän laiturin päähän ja pulahdin veteen ja uin hieman kauemmaksi. Miehet juoksivat perässäni hetken päästä ja sukelsivat laiturin päästä veteen. Huomasin, että vesi oli tosi kirkasta ja puhdasta. Uiskentelin aikani ja palasin laiturin päähän. Miehet istuskelivat jo rantatuoleilla saunan edustalla tietysti oluttölkit käsissään.
Vähän epäröin, mutta kiipesin laiturille ja kävelin itseäni peittelemättä hiuksia hieman oikoen ja miehet ohittaen aioin mennä takaisin saunaan pesulle. Huomasin kävellessäni miesten jutustelun tauonneen miesten tuijottaessa kävelyäni.
Tohtori istuu seuraan, tässä on tuoli ja olutta. Aioin hakea pyyhkeen suojakseni, mutta naapuri tarttui käsivarteeni ja veti minut istumaan vierelleen puutarhatuoliin työntäen oluttölkin kouraani. Ei täällä tarvitse itseään peitellä. Ollaanhan me jo nähty tohtorin komiat paikat. Kelpaahan noita näytellä. Kyllä tohtorin pyllykin keinahteli tuossa laiturilla niin pehmeästi.
Vilkaisin miestäni, joka vain naureskeli puheita ja nilkkasi minulle silmää, kuin sanoakseen, mitä sanoin, ronskit puheet.
Myöhemmin ilmeni, etteivät ne olleet pelkkiä
puheit.
Syrjäkylän kokemuksia
129
9019
Vastaukset
- Anonyymi00002
Erittäin hyvä!jatkoa kiitos👍👍
- Anonyymi00003
🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi00004
Juttu on kesken. Jatka.
- Anonyymi00005
Syrjäkylä:
Oma iso oluttölkki tyhjeni hitaasti, miehillä meni jo toinen. Naapuri kohottautui ja kävi lisäämässä puita kiukaan alle ja palatessaan kulki editseni tahallaan aivan polviani hipoen ja samalla vemputti kädellään kaluaan juuri edessäni.
Aiemmin en ollut edes vilkaissut miesten vehkeisiin, mutta nyt tajusin, että isolla köriläällä oli myös ison miehen kalu. Voi sanoa, että melkoinen mela joka heilahteli puolelta toiselle miehen kävellessä. Hän istuutui viereeni, tietysti jalat harallaan virnistellen huomattuaan minun kiinnittäneensä huomioni hänen kaluunsa.
Vilkaisin hän veljeään joka istua rötkötti minua vastapäätä jalat harallaan ison, puolijäykän kalun ja mehevien pussien roikottaessa jalkojen välissä tuolin reunan yli. Häpeilemättä mies hiveli kädellä kaluaan tuijottaen minua.
Vaistomaisesti vedin jalat entistä tiukemmin yhteen ja kohotin kädet paljaiden rintojeni suojaksi.
Oluttölkkini tyhjennettyä sanoin meneväni vielä saunaan lämmittelemään ja pesulle. Voisin tulla pesemään selän ja tohtorin pyllyn kuului huikkaus takaani ja suorastaan tunsin miesten katseiden poraantuvan vartalolleni. Kiitos vaan, mutta selviän pesuista yksin, vastasin mennessäni ja suljin saunan oven takani.
Sain onneksi saunoa ja pestä rauhassa.
Omalla mökillä mieheni hieman humaltuneena kysyi mitä pidin veljeksistä ja huumorista.
Sanoin, etten oikein välitä noista alatyylin jutuista enkä tuollaisista himokkaista katseista.
Onhan nuo aika roikaleita ja huomasitko millaiset melat molemmilla. On hyvä, ettet ruvennut heidän edessään mamoilemaan, vaan annoit äijien katsella vartaloasi rauhassa. Täällä maalla on vähän omat tavat ja jos olisit ruvennut jahtaamaan äijiä pois saunasta olisit saanut tiukkapipon maineen.
Sanoin, ettei noita heilureita voinut olla huomaamatta, kun niitä noin selvästi esiteltiin silmien edessä. Kysyin mitä juttelivat mentyäni saunaan.
Kehuivat sinua maasta taivaaseen. Sanoivat sinun olevan pienikokoinen nainen, jolla on muodot kohdallaan ja ettei tuollaista alastonta venusta täällä ihan jokapäivä näe ja saa katsella.
Kehuivat pystyjä tissejäsi ja arvelivat sinulla olevan silikonia. Kerroin heille, että ovat taatusti luomua tavaraa. Taisipa sinuakin vähän hivellä äijien mielenkiinto. Kiihotuitko?
Mieheni kaatoi minut sama tien pöydän päälle ja työntyi sisääni. No olet ainakin hemmetin märkä.
Niin muuten olin. Tajusin sen vasta itsekin. Rakastelimme ensimmäisen kerran useampaan viikkoon. Tuntui hyvälle.
Seuraavana päivänä, vapaapäivänäni, jäin pihatöihin mieheni mentyä töihin. Lähteissä hän kehotti myös rentoutumaan. Lämmitä illalla sauna, naapuri on jossain hommissa, eikä jouda lämmitysuuhiin.
Aurinko helotti ja puin bikinit ylleni. Leikkasin pensaita kitkin ja siistin pihaa. Jossain vaiheessa traktori meni ohi ja sieltä tervehdittiin, vaikka en erottanut kuskia. Kohottauduin ja tervehdin takaisin. Iltapäivällä päätin lekotella. Hyvä kirja kainaloon pyyhe mukaan ja rantaan. Aurinko osui vasta juuri laiturimme päähän. Siinä ei oikein voinut vielä lekotella.
Koska minun piti myös lämmittää sauna naapurissa päätin siirtyä sinne. Aurinko paistoi jo naapurin rantaan juuri ja juuri. Ajattelinkin lämmittävän saunan jo hieman ennemmin ja kylpeväni yksin rauhassa.
Aluksi lekottelua laiturilla pyyhkeen päällä kirjaa lukien. Jossain vaiheessa kohottauduin ja katseeni kiersi rantaa ja ympäristöä. Ketään ei näkynyt. Riisuin bikinien yläosan ja hetken päästä myös pöksyt ja naurahdin muistaessani naapurin sanat, että heidän rannassa uima-asun käyttö oli kielletty.
Aurinko lämmitti. Välillä vaihdoin asentoa ja torkahdinkin. Sitten havahduin johonkin risahdukseen. Kohottauduin kädet rintojen suojana. Ketään ei kuitenkaan näkynyt. Hetken päästä kohottauduin, kävelin kiireettä saunalle. Sytytin puut kiukaan alle ja kävelin taas laiturin päähän. Oli hiljaista. Mutta jotenkin oli tunne, että joku katselisi.
Useamman kerran tutkailin pihaa ja rantaa. Ketään ei kuitenkaan näkynyt. Sauna lämpeni ja heittelin kipakat löylyt ja sitten uimaan. Vesi oli ihanaa. Uin pienen lenkin, kiipesin laiturille, venyttelin kiireettä, ihastelin maisemaa ja kävelin rantaan. Silloin huomasin naapurin saunan ovella katselemassa tuloani.
Pelästyinkin.
Ei pidä pelästyä, mies sanoi ihan asiallisen tuntuisesti. Pääsinkin työmaalta vähän aikaisemmin ja päätin tulla saunan lämmityspuuhiin, mutta täällähän onkin jo sauna ja sauna majuri kuumana. Mies katseli alastomuuttani kaikessa rauhassa. Peittelin käsillä rintojani ja etumustani.
Pikkurouva on vaan ihan rennosti, ei tarvitse peitellä paikkoja. Kelpaahan tässä katsella. Saunottiinhan eilen jo porukalla. Nyt huomasin miehen kädessä pitkä putkisen kameran.
Ajattelin tullessa kuvata lintuja, on harrastuksena, mutta nyt löytyikin kuvattavaksi toisenlainen tipu. Samantien mies nappasi minusta kuvia seisoessani rannalla.
Mitä et kai kuvaa minua luvatta! Kivahdin jo suuttuneena ja peitteli uudelleen paikkojani käsilläni.
Oma piha ja ranta. - Anonyymi00006
Jes kivasti etenee. Pian jatkoa.
- Anonyymi00007
Syrjäkylä
Asiasta toiseen, mies jatkoi samantien. Anna puhelinnumerosi, niin saan soiteltua milloin pääsen muuraushommiin, niin tiedät olla paikalla.
Mies laski kameran pöydälle, otti puhelimensa esille ja annoin hänelle numeroni. Hän näppäili sen talteen ja sanoi tulevansa kanssani saunaan pesemään päivän hiet pois. Minusta kuviennäppäily jäi siinä tavallaan tarka-alalle.
Sanoi saunovani mieluummin yksin, mutta siitä hän ei välittänyt vaatteet lähti pois kuistilla ja samantien hän hoputti minua saunaan.
En oikein tiennyt pitäisikö kerätä bikinit, pyyhe ja kirja ja hipsiä kotipihaan. Olisinko mamari, kuten mieheni varoitteli olemasta, vai menisinkö saunaan vieraan alastoman körilään kanssa.
Alahan tulla löylyt karkaavat. Kuului lauteilta.
No vähä ärsyyntyneenä päätin, etten ole mikään mammantyttö, menin saunaan ja kiipesin miehen viereen lauteille.
Niistä kuvista aloitin.
Älä niistä huoli, muistoksi itselle, kun oli niin nätti rantapyy, hän naurahti ja jatkoi olevansa innokas lintubongari ja jakavansa innokkaasti ottamiaan kuvia nettiin. Heillä on lisäksi oma pieni paikallinen ryhmä johon kuvia liitetään ja kommentoidaan ja esitetään ehdotuksia kuvauskohteista ja aiheista.
No niitä rantapyyn kuvia ei sinne laiteta, kivahdin topakkana. Mies räjähti nauramaan. Ei mutta sehän onkin hyvä idea. Kyllähän pitää nähdä ja kuulla mitä mieltä muut ovat tästä harvinaisesta löydöstä.
En kommentoinut mitään. Ajattelin miehen härnäävän ja parempi olla ja jättää koko aihe.
Kipakasti löylyä ja nyt uimaan mies komensi. Olinkin jo kapuamassa alas. Löylyä oli liikaa. Juoksin laiturin päähän ja veteen ja mies perässä.
Ylös noustuamme mies käveli aivan takanani ja rannassa läimäytti pyllyäni kämmenellään, niin että pelästyin. On se tuo tohtorin pylly niin kauniin keinuva ja tissit pompahtelevat uljaina.
Näytin hänelle kieltä ja siirryin pesulle. Mies kiipesi lauteille, seurasi peseytymistäni ja tarjoutui selän ja pyllyn pesuun. Vilkaisin miestä ja kerroin selviytyvän itse. Huomasin miehen kalun kangistuneen, mutta en ollut huomaavinani asiaa.
Nopeasti kietouduin pyyhkeeseen, otin bikinit käteeni ja lähdin kotimökille. Mies huikkasi perääni että se oli niin, ettei heidän rannassa uimapuku ollut sallittua.
Heilautin kädessäni olleita bikinejä ja jatkoin matkaani.- Anonyymi00011
Hyvin kirjoitat! Jatkoa...!
- Anonyymi00013
Syrjäkylä
Sapetti koko naapurin äijä. Kyllähän sen huomasin, kuinka äijä kokoajan katseli minua arvioiden ja kuolaten. Kuvien näppäys kenkutti myös. Onneksi olin pitänyt käsiä paikkojeni edessä huomatessani miehen kohottelevan pitkäputkista kameraansa.
Ei sinällään tuo katselu nyt niin pahalle tuntunut, jotenkin sitä oli myös ylpeä omasta vartalosta ja siitä, että selvästi edellisiltana ja nyt oli näkymistä tarkan arvioinin jälkeen pidetty ja etten ollut mamoillut herkkähipiäisenä, kuten mieheni varotteli.
Olisin nyt kuitenkin viihtynyt rannassa yksin rentoutuen, saunoen ja vielä aurinkoa ottaen.
Kului muutama päivä töissä ja kaupungissakin pari yötä viipyen, eikä naapurista kuulunut muraushommaa aloittamaan. Kehottelin jo miestäni kyselemään, että päästään omaan saunaan vielä tänä kesänä.
Sitten naapuri soitti ja kyseli tohtorin kiireitä, kun ei ole yhdessä saunomaankaan päästy.
Hän kyseli miten ollaan paikalla. Aloittaisi maanantaina ja apumies taloväestä olisi tarpeen.
Kerroin meillä alkavan kesäloman ja maanantai sopisi hyvin. Oli hetken hiljaista ja kuului, Jaa että johtajakin on paikalla. No aloitetaan kuudelta. Ei ole vielä niin kuumaa. Ihmetelin ajankohtaa, mutta sanoin sen sopivan.
Jaa niin laitan tohtorille muutaman harvinaisen lintupongauskuvan. Kiittelin kohteliaasti.
Hetken kuluttua kilahteli puhelimeni muutaman kerran kahvia keitellessäni. Juodessa avasin puhelimen. Olin saanut muutaman kuvatiedoston. Lintupongauskuvia tosiaan!
Minähän niissä kuvissa olin pongattuna! Eikä kuvia ollut yksi tai kaksi, niitä oli monta.
Ensin lojuin bikineissä laiturilla, sitten riisumsssa bikineitä ja lojuessani ja liikkuessani alasti laiturin ja saunan väliä. Kuvia minusta alastomana edestä ja takaa.
Oli siis ollut oikeassa tuntuntiessani, että rannalla on joku. Sitten oli lopuksi kuvanauhan pätkä, jossa menemme naapurin kanssa alastomina laiturille, uimaan ja takaisin ja näkyy kuinka naapuri läimäyttää minua takamukselle naureskellen. Pyllyni ja rintojeni kehumiset kuuluvat myös nauhalta. Myös oma hämmentynyt ilmeeni näkyy selvästi ja kuinka vilkaisen alas rintojani miehen kehuessaan niitä.
Kävelen vielä suoraan kohti kameraa ja sen ohi millään lailla suojaamatta itseäni ja naapuri tulee ihan perässäni kalu pystyssä.
Hän oli siis laittanut uimaan mennessämme pöydällä olleen kameransa nauhoittamaan huomaamattani. Nyt kuohahti.
Tekstasin ettei moinen kuvaaminen salaa ole luvallista ja uhkasin kertoa asiasta miehelleni ja poliisille ja kuvat piti hävittää heti.
Vastaus tuli heti. Kerro pois. Oma piha oma lupa. Mitäs arvelet miehesi luulevan meidän tehneen saunaan mennessämme. Eikös olekin komea seisokki, huomasin molempina iltoina, että tykkäät. Otetaan myöhemmin bongauskuvia lisää.
Viestiin vielä, että asia jää silleen, kun hän hävittää kuvat. Vastauksena pari hymiötä.
Kihisin kiukusta.
Mitä tekisin. Tiesin mieheni sen verran äkkivääräksi, että jos hän tietäisi vaikkapa tästä pelkästä toisesta saunomiskerrasta kahden naapurin kanssa, niin siitä ei hyvä seuraisi, vaikka hän porukalla ollessamme olikin vähän kuin ylpeänä esitellyt alastonta vaimoaan vieraille. Saman olin huomannut joskus seurusteluaikana.
Päätin olla puhumatta kuvista mitään. Useamman kerran ne tuli kuitenkin otettua esille. Täytyi myöntää, että kun en ollut tietoinen kuvaamisestani ja liikkuessani rentona, niin olin aika vetävän näköinen. Vähän jo naurattikin, että siinä saa naapurin peräkamarin köriläs itselleen runkkausmateriaalia. Sitten puistatti, mistä tuollainen edes tuli mieleen.
Tuli maanantai. Naapuri tuli kuudelta kauhatraktorin kanssa. Ajoi sen saunan viereen. Kauha ulottui piipun viereen ja purkutyö alkoi. Se kävikin joutuisasti. Rapautunut piippu piti purkaa hieman välikaton alapuolelle. Ihmeen paljon tiiliä parissa hormissakin oli.
Kokoajan naapurin puheet olivat rempseitä ja pikkutuhmia ja mainitsi, ettei ole saanut muutamaan päivään pongattua yhtään harvinaista tipuakaan rantamaisemissa. Miehet juttelivat lintupongauksesta ja kokoajan naapuri vihjaili ja härnäsi, mitä mieheni ei voinut tietää.
Aamulla aloitetaan muuraus. Tiilien ojentajaa ja laastin sekoittaja tarvitaan. Minun on lähdettävä nyt kaupunkiin. Tuon tarveaineet itse, kun tiedän mitä tarvitaan. Lämmittäkää sauna ja kylpekää, tällä kertaa ilman minua, ehdin saunaan vasta ilta kymmenen jälkeen.
Uimaan mennessämme aioin kietoutua pyyhkeeseen epäluuloisena, että jos taas joku kyttää ja kuvaa. Mieheni naureskeli, ettei täällä mitään pyyhkeitä tarvittu edellisellä kerralla, eikä tarvita nyt. Uimme, saunoimme ja laiturilla auringossa vierekkäin lojuessamme mieheni alkoikin hyväillä rintojani ja jalkoväliäni ja vaikka estelin halusi rakastella siinä.
Jos joku näkee, estelin itsekin jo vähän kiihottuen. Tai jostain syystä naapurin aikana ja hänen puheitaan kuunnellessa olin ollut kiihottunut kokoajan.
Eihän täällä ketään ole, mieheni sanoi. Käännyin kyljelleni ja ihana kuuma kalu työntyi sisääni.- Anonyymi00014
Hyvä just noin kiireettä edeten.
- Anonyymi00015
Hienoa tarinaa....Hyvin kirjoitettu 😀 odotan lisää...
- Anonyymi00016
Mehukas aloitus.
Jatkohuipennusta odotellessa. - Anonyymi00017
Syrjäkylä
Seuraavana päivänä satoi ja työt siirtyivät. Tulen huomenna iltapäivällä jos poutaa, tuli puhelimeeni viesti ja ohessa kuva minusta laiturilla pylly paljaana. Kummasti kuumotti poskia. Tajusin naapurin härnäävän.
Illalla ilmeni, että mieheni on mentävä lomastaan huolimatta työpaikalleen. Saattaa mennä pitkään. Hoida sinä muurarin avustaminen, hän huikkasi lähteissään.
Tulikin taas lämmintä ja jatkoin pihahommia. Jonkin ajan kuluttua puin ylleni uudet bikinit, jotka olivat aika niukat. Pienehköt rintalaput nauhoissa ja stringimalliset narupöksyt. Tykkään ottaa aurinkoa ja muurarikin tulisi vasta myöhemmin, eikä minua näin kukan näkisi.
Kuulokkeet korville, hyvää musaa ja töihin.
Aikani kitkettyäni ja kyykisteltyäni tuli tunne, että joku katselee. Kohottauduin ja niinhän siellä istuikin naapuri traktorin ohjaamossa katsellen minua kaikessa rauhassa. Hän olikin tullut reilusti ilmoittamaansa aiemmin. Yhtään en tiennyt kuinka kauan minua ja kyykistelyjäni oli tuijotettu. .
Se on tuo rantapyy uusissa sulissa siirtynytkin tälle pihalle. Hän huikkasi avaamastaan traktorin ovesta. Niin nätisti tuo naru katoaa tuonne tohtorin persvakoon, ihan ilo silmälle.
Näytin hänelle kieltäni. Nyt töihin. Tules heti mukaan. Sanoin pukevani työvaatetta ylleni.
Olet jo ihan hyvissä työvaatteissa. Aurinko paistaa ja hommasi on helppo. Epäröin mitä tekisin. Eikö tohtoria työt kiinnosta, eikö kantti riitä mies virnisteli tuijottaen minua pistävästi. Missäs johtaja? Selitin hänen joutuneen lähtemään töihin. Jaa sellaisiahan ne johtajan hommat ovat ja jätävät pikkutohtorin raatamaan.
Vähän epäröiden kävelin traktorin perässä saunalle. Mies aloitti ripeästi työt. Hän neuvoi laastin sekoituksen, apuna akkukäyttöinen sekoittaja ja muutenkin työt ja sitten nostelimme tiiliä ja muuraustarvikkeita traktorin kauhaan ja mies nosti sen katolle kiiveten tikkaita perässä. Hän vei nuoran mennessään. Sido toinen pää laastiämpäriin. Tuen ämpäriä aina kun nostat sen tikaita pitkin tänne piipun viereen.
On se ihan ilo silmälle, kun komea rantapyy liikkuu tälläkin pihalla. Mies naureskeli katolla. Irvistin takaisin.
Työt etenivät. Äkkiä muurari oikaisi katolla selkänsä. Valkoselkätikka, kuului kuiskaus. On, on se, hitto otas traktorista penkin vierestä laatikosta kamera ja ojenna tänne, varovasti. Hiljaa, ettei pelästy. Pian nyt.
Tein työtä käskettyä. Kiipesin pitkäputkisen kameran kanssa vaivaloisesti tikkaita katolle ja tervapahvista kattoa pitkin muurarin luo. Ojensin kameran. Hitto. Nyt on harvinaisia tipuja kahtakin sorttia, ettei tiedä kumpaa ensin kuvaa. En ensin, edes tajunnut mitä mies tarkoitti vaan tähystelin lähipuita linnut nähdäkseni. Mies näppäsi kameran itselleen, viritti sen ja kuulin kameran äänestä sen laukeava jo useamman kerran.
Missä kysyin. Tuo koivu, nyt puun takana, pyrstö näkyy, mies selitti ja kamera lauloi. Sitten tikka tuli esiin. Nätti. Tämä tarkentaa automaattisesti selitti mies ja otti kuvia. Hetken päästä tikka lehahti lentoon. Pahus, ehkä palaa. Onneksi toinen tipu jäi sanoi mies ja nyt huomasin hänen kuvaavan minua.
Annappa olla sanoin topakasti. Mies vain virnisteli ja nappasi vielä kuvia kiivetessäni alas.
Vähän työmaakuvia, hän sanoi ja kuvasi myös piipputyömasta.
Työt jatkuivat vaitonaisina. Sitten nostaessani laastiämpäriä tikkailla räystään reunalle kaadoin siitä laastia vahingossa päälleni ja rinnuksilleni. Ämpäri oli tullut liian täyteen.
Pelästyin ja hädissäni riuhtaisin bikinien yläosasta niin, että narut irtosivat ja yläosa tippui maahan. Pidin kaksin käsin ämpäristä jalat tikkailla ja punnersin sitä ylemmäs rinnat paljaina. Huomasin muurarin istuvan katon harjalla kamera kädessään ja kokoajan kuvaavan minua.
On komiaa näkymää tohtori työntouhussa tissit paljaina. Nosta ämpäri tänne. Säikähtäneenä ja varomattomuuteeni tuohtuneena punnersin ämpärin miehen viereen edelleen kiinni pidellen.
Mies sanoi, odota putsataan vähän, ettei tule tisuihin ihottumaa laastista. Hän veti ison kangaspalan taskustaan kostutti sen juomapullostaan ja alkoi pyyhkiä rintamustani kaikessa rauhassa.
Sanoin että putsaa itse. Noo ei pidä aristella. Pidä sitä ämpäriä nyt vaan pystyssä ettei kaadu vinolla katolla, minä putsaan tisulit.
Niin sitten mies puhdisti ja pyyhki huolella rintojani puhdistaen laastit pois minun pidellessä laastiämpäriä pystyssä.. Lopuksi hän vielä puristi molempia rintojani. On nämä tosiaan aidot ja niin kimmoisat. Yritin väistää.
Äläpäs käpälöi. Älähdin. Silloin valkoselkätikka lennähti takaisin saunan viereiseen koivuun aivan eteemme. Hysss, näytti mies suullaan, kurkotti kameran käteensä ja kuvasi vain n. kymmenen metrin päässä olevaa kaunista lintua, minun pidellessä edelleen ämpäriä pystyssä molemmin käsin.
Oli hetki aivan hiljaista Kuului vain terävä tikan naputus ja vaimeat kameran moottoriperän napsahdukset. Sitten tikka taas lennähti pois ja samantien mies käänsi objektiivin minuun ja kamera lauloi.- Anonyymi00018
Kivasti etenee, joudut vielä antamaan naapurille.
- Anonyymi00019
Syrjäkylä
Kamera pois kivahdin ja aloin kohottautua. Mies vain nauroi. Tulee hyviä lähikuvia tohtorin tisseistä. Hei äläs nyt päästä ämpäriä kaatumaan. Pidä kiinni.
Katto oli sen verran jyrkkä, ettei ämpäri pysynyt pystyssä kiinnipitämättä ja tarrauduin siihen uudelleen kaksin käsin eteenpäin kumartuneena. Kuulin edelleen kameran pitävän ääntä. Sitten mies kohottautui, tuli luokseni ja tarttui ämpäriin. Laitoit turhan täyteen. Olisikin pitänyt olla leveämpi matala palju.
Tules nyt pitelemään sitä, niin saan muurattua, ennenkuin laasti kuivuu. En näin ärähdin.
Mites sitte, nyt ei ole aikaa kursailuun. Työt on hoidettava, huvit sitten ja kivahan muuratessa on tissejäsi katsella. Mies suorastaan ärähti minulle.
Siirryin polvillani pitelemään sankoa ja mies asetteli tiilejä ja laasteja näppärästi. Jalat puutuivat ja nousin seisomaan ja kannattelin ämpäriä jalat suorina kumartuneena. Välillä mies haki takaani tiilejä traktorin kauhasta. En sen kummemmin ajatellut asentoani ja asuani. Ärsytti koko äijä. Tuijottelin lähinnä eteeni ja taas koivuun tullutta tikkaa. En välittänyt edes mainita tikan paluusta. Sitten tajusin, että takaani kuului kameran moottoriperän surinaa.
Vilkaisu taakseni. Mies oli kyykyssä aivan takanani kameran kanssa. Hiljaa komensi mies, tikka palasi. Kamera surisi.
Sinne meni taas kuului takaani hetken päästä ja kuitenkin kamera lauloi edelleen.
Se tuo tohtorin pöksyjen naru katoaa mukavasti tuonne persvakoon ja näin alempaa tarjoutuu komeaa nähtävää ja pongattavaa. Pyörähdin sivuun. Ainako tuo kamera pitää olla käsissä.
Kyllä on syytä varautua, yleensä pidän sitä aina mukana ja tänäänkin tosiaan kannatti. Paljon hyviä kuvia harrastajaporukallemme.
Nyt kiehahdin tosiaan. Minun kuvaamiseni on loppu. Poistat kuvat heti. Niitä ei näytellä kenellekään. Onko selvä. Tärisin kiukusta.
Mies ärähti. Äläs nainen uhoa. Itse olet keikistellyt ilman rihmankiertämää saunalla, melkein kuolannut kaluni perään ja nyt esitetään niin siveää. Kyllä minä tuollaiset kaupunkilaiset hienostonaiset tunnen. Esitetään niin hienoa edustusrouvaa tutkintoineen ja kuitenkin vierasta tekee mieli.
Hyvä on. Laitetaanpa muutama kuva johtajalle. Ei varmaan tykkää kun näkee, että rouva tohtori on uinut ja saunonut kanssani kahdestaan ja täällä katolla häärännyt tissit paljaina noissa naruissa. Uskooko ettei ole naitu, vaikka porukalla antoikin rouva tohtorin keikistellä meille. Mitäs tohtori luulee, niin, että lopetetaanpas nyt tämä peli.
Tästä lähtien tehdään juuri niinkuin sanon. Jos haluan kuvata, niin kuvaan ja rouva tohtori tottelee kiltisti, eikä kukkoile, onko selvä.
Hämmästyin miehen purkausta ja tuimaa ilmettä.
Niin että onko asia nyt rouva tohtorille kertakaikkiaan selvä, vai laitanko kuvia heti johtajalle ja nakupalat nettiin kaikkien nähtäväksi.
Mies tuijotti minua edelleen tuimana. Nieleksin hämmentyneenä. Tiesin, ettei mieheni ymmärtäisi mitään selitystä, jos hän saisi nähdä niitä kuvia, joita naapuri oli jo minulle lähettänyt.
Niin, että onko asia ihan selvä? Mies julmisteli edessäni uudelleen.
O-on. Sain sanottua, kun en muutakaan keksinyt siihen hätään.
Hyvä ja että asia tulee täysin selväksi parannetaan näkymiä. Rouva tohtori avaa nyt nuo pöksyjen sivunauhat ja antaa pöksyjen pudota. Lopputyöt tehdäänkin niin, että rouva työskentelee alasti pillu ja perse paljaana. Tänään ja huomenna. Saadaan homma valmiiksi ja minä kuvaan, kun kuvaan. Onko selvä.
Eikä. Sain henkäistä hämmentyneenä.
Kyllä juuri niin, tai kuvia lähtee heti eteenpäin. Pöksyt pois heti.
Mies siirsi lähes tyhjentyneen laastiämpärin katon tasolla olevan piippuaihion päälle ja kohotti kameraansa. No pöksyt pois nyt. Vittu paljaaksi!
En edes tajunnut mihin olin joutunut ja mitä tein.
Seisoimme saunan katolla, mies kameran kanssa edessäni. Nieleskellen tyhjää vein kädet bikinien alaosan sivunaruille ja hitaasti avasin solmut.
Mies kuvasi minua kokoajan. Noin vedä pöksyt pois takaa hitaasti saan hyviä kuvia. Tein käskyn mukaan. Tunsin punasuvani kunnolla. Ujostutti ja hävetti samalla kertaa ihan kamalasti.
Noin sieltähän se rouva tohtorin kuuma vittu paljastuu ja nyt vähän jalkoja haralleen ja kädet ylös niskan taakse. Rouva poseeraa nyt. Mies kuvasi kokoajan. Nyt rouva siirtyy tuon laastiämpärin luo ja kumartuu jalat suorina perse tännepäin. Jalat auki, enemmän. Rouva kumartuu syvempään.
Olin kuin puudutettuna, tai unessa ja tein miehen käskyjen mukaan. Sitten mennään alas Menen edellä ja rouva kiipeää alas hitaasti perse pitkällä. Otan kuvia. Kapusin tikkaille. Noin hitaammin, siinä seis. Perse pidemmälle jalat haralle. Noin rouvan vartalo ja perse onkin hyvin auringossa.
Rouvan vittu näkyy hyvin. Mehut kiiltelevät. Tiesinhän. Rouva on kiimassa, tulee hyviä kuvia.
Melkein nyyhkäisin ja tunsin kyllä kiihottuneeni miehen härskistä puheista ja määräyksistä., vaikka kuinka nolotti.
Laskeuduin alemmas, jalat osuivat maahan. Seis siinä. Jalat leveämmälle. Nyt naidaan. - Anonyymi00020
Arvasinhan. Saat isoa maalais aisaa.
- Anonyymi00021
Jatkoa please.
- Anonyymi00022
Syrjäkylä
Ennenkuin ehdin liikahtaakkaan mies oli takanani, lukitsi isolla kourallaan molemmat käteni tikkaiden pienalle ja toisella kädellä kouri takamustani ja jalkoväliäni. Värähdin miehen sormien työntyessä syvemmälle. Suustani pääsi varmasti voihkaisu, tai jonkinlainen älähdys ja samalla hain tasapainoa ja kaiketi levitin hieman jalkojani.
Rouva tohtorilla onkin jo vittu valmiina nusssittavaksi. Kuuma ja ihan limainen. En ehtinyt edes kieltää, kun mies tunki kalunsa huulilleni alkaen työntää sitä sisääni.
Ompas tohtorilla tiukka tavara, ei meinaa mahtua tällainen maalaiskalu sisään. Mies puski takamustani vasten ja tunsin paksun nupin yrittävän tunkea väkisin häpyhuulieni väliin.
Ei meinaa mahtua. Rouva onkin niin pienikokoinen ja tosi tiukka vittu. Nyt tehdään niin, että irrotan käteni ja rouva siirtää kädet kiltisti tikkaiden alapienalle ja pitelee siitä kiinni ilman mitään vastusteluja. Tulee perse paremmin pystyyn ja vittu aukeaa.
Mies vapautti käteni ja siirsin ne ensin portaiden toiseksi alimmalle pienalle. Noin hyvä, nyt onnistuu. Mies tunki kaulaan sisääni ja vähitellen se upposi syvemmälle ja syvemmälle. Vähän sattuikin ja varmasti inahtelin. Taitaa tehdä hyvää tällainen kunnon maalaiskalu, mies puhisi. On tainnut rouva saada aiemmin vain kaupunkilaiskikkeleitä. No nyt saa rouva tohtori kunnon kalula ja harjoitusta.
Mies puristeli takamustani, kouri välillä rintojani ja lanteistani pidellen alkoi työnnellä edes taas vähitellen lisäten tahtia. Kalun työntyessä voimalla sisääni kohosin aina väkisin varpailleni. Olin kuin vartaassa.
Tässä otetaan nyt vähän ennakkoa urakan maksuun, mies puhisi. On se vaan komea näky kun rouva tohtori naitattaa kiltisti ja halukkaasti itseään. Mies härnäsi kokoajan puheillaan.
Sitten mies vetäytyi taaemmas. Kalu liukui kokonaan ulos pimpistäni. Kuului pieni ääni. Vaikka minua edelleen kiukutti. Tuntui vartalossani melkein pettymys.
Pitää ihailla välillä näkymää ja rouvan pystyä persettä. Mies silitteli ja kouri takamustani minun nojatessa tikkaiden pienaan kumartuneena. Rouvan vittukin on oikeen tyrkyllä. Kuvataampa välillä näkymiä.
Ei ei, yritin sanoa, mutta kuulin kameran jo surisevan takanani. Korjasin hieman asentoani.
Siirsin käteni tikkaiden alimmalle pienalle ja samalla levitin hieman jalkoja saadakseni helpomman asennon.
Noin nyt on hyvä, Rouva tohtorihan suorastaan tarjoilee vittuaan kameralle. Kuvataampa vähän kauempaakin ja tissejä myös ja nyt rouva kääntää päänsä tänne sivulle saadaan kasvot myös mukaan, noin kiltisti nyt vaan.
Sitten mies tuli aivan eteeni tarttui kourallaan hiuksiini. Kamera surusi kokoajan. Nyt rouva ottaa kalun kiltisti suuhun. Täytyyhän sekin kuvata, niin rouvalta unohtuvat nuo kaupunkilaisen kopeudet.
Näin edessäni valtavan kokoisen kalun. Vasta nyt tajusin sen koon kunnolla..Kalu kilteli mehuistani silmieni edessä. Mies tunki kalun päätä suutani vasten. Kiltisti nyt suu suki. Saa rouva maistella myös omia kiimamehujaan. Noin ja nyt imentää ja nuolentaa. Minä nuolen rouvan vittua toisilla kerroilla.
Kalu työntyi väkisin suuhuni miehen pitäessä kourallaan päätäni paikoillaan. Välillä olin tukehtua. Yritin imeä ja lipoa paksua nuppia kielelläni. Mies murahteli. Noin nyt kuvaan. Mies veti kalun pois suustani. Katso kameraan noin, nyt innokkaasti suu auki kieli ulos lipomaan, hyvä ja nyt suuhun. Ime, katso kameraan, syvemmälle. Lopulta mies tunki kaluaan niin syvälle, että tuli väkisin yökkäyksiä.
Hyvä upposihan se sinne mukavasti. Rouva onkin taitava. Tuli hyviä kuvia. Miltäs omat pillumehut maistuivat. Mies siirtyi samantien taakseni ja työntyi uudelleen sisääni ja säälimättä aloitti melkein ruhjovan nainnin. Joka työnnöllä olin varpaillani ja joskus jalat ilmassakin.
Nyt saa rouva tohtori maalaiskullia kunnolla mies puhisi. Laitoin kameran tuohon pöydälle nauhoittamaan. Hienostorouva onkin nyt pornotähti. En tiedä halusiko mies härnätä ja kiihottaa minua puheillaan, vai kiihottivatko ne myös häntä itseään.
Joka tapauksessa vaikka yritin tapella vastaan kiihotuin valtavasti ja tuon jätttikalun täyttäessäni pimppini ääriään myöten tunsin orgasmin lähestyvän. En olisi halunnut sitä miehelle suoda ja näyttää. Yritin tapella vastaan. En onnistunut. Mies takoi kalua sisääni melkoisen litinän kuuluessa ja näin kumartuneena jalkojeni välistä miehen harallaan olevat jalat ja valtaisat pussit heilumassa työntöjen tahdissa läjähdellen reisiäni vasten puolelta toiselle.
Äkkiä mies läjäytti muutaman kerran kämmenellä pakaroitani voimakkaasti ja silloin minua vietiin. Voimakas orgasmeiden aalto levisi nopeasti koko vartalooni. Huusin, voihkin ja uikutin ja anelin lisää. Noin, noin hienostohuora kerjää, puhisi mies takanani ja kiihdytti vauhtia.
Mies takoi ja pumppasi ja tahtomattani huusin ja voihkin orgasmin pyörteissä. Sitten mies jäykistyi, työntyi syvälle, kalu värisi ja väreili ja sykki lastinsa sisääni. Kuului vain huohotusta. - Anonyymi00023
Nyt olet tuon maalaisäijän armoilla.
- Anonyymi00024
Kuumottavaa. Et voinut kyllä tuossa mitään.
Miten jatkuu. - Anonyymi00025
Loistava tarina, eteni mielenkiintoisesti.
Tuohon kun saisi lisättyä aina tarinan lopuksi, jokin kuva tai video, niin kertomus olisi napakymppi.
Esimerkiksi tästä videosta kun saisi tarinan, miten kaikki alkoi ja miten päättyivät hotellille harrastamaan seksiä.
Ja mitä sen jälkeen tapahtui. näkivätkö uudestaan ja alkoiko seksisuhde.
https://www.porno-videot.com/videos/lasse-ja-sonja2
https://www.porno-videot.com/videos/lasse-ja-sonja-osa-2-jatkoa-videosta-osa-1 - Anonyymi00026
Joo kuvat tuosta naisesta oliski hienoa. Siinä tikkaillakin perse pitkällään.
- Anonyymi00027
Te tuossa videolla, laittakaa tarinaa tulemaan, miten tutustuitte ja miten päädyitte hotellille harrastamaan seksiä.
Ja miehelle kysymys, etkö ole mustasukkainen, kun naisesi tuossa videolla tunnusti ja kertoi, että hän tapailee myös muita miehiä.
Mitä ajatuksia se herätti sinussa, kun sait kuulla, että naistasi panee myös muut miehet.- Anonyymi00028
Katsoppa videot uudelleen ja äänen kanssa.
- Anonyymi00029
Peräkylä
Nojasin huohottaen tikkaiden alapienasta kiinni pitäen kumarassa ja jalat täristen. Mies piteli vielä kiinni tiukasti lanteistani.
Miltäs hienostorouvasta tuntui aito maalaiskalu.
Kuulin takaani. Huohotin edelleen voimattomana. Tunsin vielä kalun liikkeet sisälläni. Viimein mies veti kalunsa hitaasti ulos.
Aioin kohottautua. Pysy siinä. Kuului komento.
Kuulin vielä kameran äänen takanani. Puhki nussittu kaupunkilauspillu. Kuului takaani. Niin tietysti mies kuvasi sitä.
Pahus laasti. Haeppas sanko alas. Toivottavasti loput eivät kokonaan kovettuneet kun kovettui jotain muuta. No kipikipi nyt siitä tikkaita ylös.
Kohottauduin ja kiipesin voipuneena tikkaita katolle. Bikinipöksytkin oli jääneet sinne.
Etsin niitä katseellani, vaan ei löytynyt. Hei kuului hihkaisu alhaalta. Siirryin lähemmäs räystään reunaa sanko kädessäni. Mies sihtasi minua kameralla, kuvasi ja sanoi. Jos etsit pöksyjäsi, niin ne on jo täällä alhaalla. Tuo sanko alas.
Kyllä kenkutti. Jouduin kapuamaan myös alas täysin alastomana. Tunsin, että pimpistäni valui nesteitä reisilleni. Tikkailta ojensin sangon miehelle ja kapusi alaspäin.
Hei seis, ole siinä. Vittusi tulvii ja valuttaa spermaa. Pehva taakse tuo pitää kuvata. Hyvä nyt käänny siinä tikkailla. Pujota kädet pienojen taakse. Hyvä. Levitä jalkoja, lantio eteen.
Käskyjä tuli kokoajan. Olin kuin huumeessa ja tottelin konemaisesti miehen kaikkia käskyjä.
Mies kuvasi nöyryytystäni. Nyt kumarrus katsomaan valuvaa vittuasi. Hyvä, noin levitä vielä kunnolla polvia. Näetkös kun spermat valuu ja roikkuu vitustasi nyt jo polvien tasalla, levitä levitä. Näinhän minä. Paikasta johtuen lantio työntyi väkisin eteen ja pimpistäni valui pitkä sitkeä noro.
Vielä minua käskytettiin: Nyt kuvataan vielä kun irrotat oikean kätesi, noin, vie se nyt jalkoväliisi ja kerää spermat sormiisi, hyvä noin. Nyt sormet suuhun, nuole spermat ja pillumehut. Hyvä noin huolella. Maistuuko? Vittusi valuu vielä. Levitä mäihät vitullesi ja tisseiilesi. Hyvä oletkin nyt pornostara.
Lopulta komennot ja kuvaamiseni loppui.
Katselin bikineitäni. Laastinen liiviosa oli maassa, kyselin pöksyjä.
Tässähän nämä. Mies veti pöksyt taskustaan ja pyyhki housun sepaluksesta vielä ulkona roikkuvan kalunsa niihin virnistellen. Seurasin tekoa kuin hypnoosissa. Vieläkö tekis mieli mies virnuili ja heitti pöksyni liiviosan viereen nurmikolle.
Mutta jatketaampas hommia. Otin kuitenkin bikinini, menin laiturille ja huudoin ne kunnolla. Laastikin liukeni hyvin pois vähän aikaa liottuaan. Pulahdin myös vedessä huuhtoakseni paikkani.
Aioin pujottaa märät bikinit päälleni, mutta puuhiani seurannut naapuri komensi heti. Ei rihmaakaan päälle. Mehän sovimme, että minulla on apulainen vittu paljaana.
Eikä sovittu älähdin tulipunaisena. Jotenkin nyt kaiken jälkeen nolotti vielä enemmän miehen kokoajan katsellessa alastomuuttani virne suupielessä.
Suu kiinni. Nyt on niin hyvää materiaalia kertynyt, että herra johtaja varmasti ilahtuu. Parasta vaan tehdä juuri niin kuin sanon, nautihan itsekin. Sait selvästi useamman orkun ja olit jo sitä ennen selvästi kiimasta. Vittusi oli ihan mehuissaan.
Niin mutta... Ei mitään muttia. Hienostorouva nakuilee vaan ihan kiltisti. Mitä saatoin tehdä?
Vaitonaisena puhdistin laastisangon, hain katolta muut muurausvälineet ja pesin ne. Mies puhdisti sekottajan. Sitten lastasimme lisää piipputiiliä traktorin kauhaan. Mies nosti kauhan räystään reunalle ja kannoimme tiilit piipun vireen valmiiksi. Oli aika hiljaista, vaikka huomasin kuinka mies seurailee minua tarkasti.
Jossain vaiheessa jopa unohdin alastomuuteni, vaikka pää oli yhtä tunteiden myrskyä.
Huomenna jatketaan, nyt on mentävä kirkolle yhteen kokoukseen. Huolella mies laittoi kameransa laukkuun. Olin toivonut tilaisuutta tyhjentää sen muistin, mutta sitä ei tullut. Olisinko osannutkaan vieraan kameran kanssa.
Onko johtaja huomennakin töissä. On. Naapuri oli kuullut puhelun, kun mieheni soitti ja kertoi joutuvansa keskeyttämään lomansa työkiireiden takia.
Tulen aamulla ja kuten sovimme, kun tulen pihaan, niin rouva tulee ulos ilman rihman kiertämää, onko selvä. Mutta jos joku näkee, änkytin. Siten näkee kuului tyly vastaus. Onko asia nyt siis selvä. Sain nyökättyä. Ääntä ei tullut.
Mies poistui traktorillaan kättä heilauttaen.
Tunnin päästä hipsin naapurin saunalle, lämmitin sen ja nyt sain kylpeä ja uida rauhassa ja selvitellä ajatuksiani. Pimppiäkin vähän aristi miehen runnominen. Tajusin olevani liemessä ja pahasti. - Anonyymi00030
Hyvä. Vielä tulikin jatkoa ja eihän tuo ole vielä koettu. Tais kaupunkilaisrouvasta tulla panopuu.
Minkä alan tohtori? - Anonyymi00031
Paikallinen maajussi osaakin käsitellä kaupunkilaismuijaa just nii kuin pitää.
- Anonyymi00032
Äkkiä jatkoa.
- Anonyymi00033
Hyvä kertomus. Etenee juuri sopivan kiireettömästi. Jo yli 2100 lukijaa. Tosiaan nainen kirjoittaa. Mies ei kuvailisi tapahtumia noin.
Jatkoa please. Maalla on maan tavat, varsinkin syrjäkylillä. Otetaan nautinto, kun tilaisuus tulee. - Anonyymi00034
Laitahhan vaan jatkoa tulemaan, todellakin hyvää tarinaa 👍
- Anonyymi00035
Peräkylä
Oma mies tuli myöhään illalla ja kyseli miten urakka oli edennyt. Kerroin piipun olevan suunnilleen vesikaton tasalla. Mies näytti saamaansa kuvaa jossa sekoitan laastia, onneksi bikinit ylläni.
Tuli viestiä että myös tervapahvia tarvitaan pari rullaa. Toin mukanani. Olitkin aika kepeässä asussa. Kerroin naapurin tulkeenkin paljon sovittua aiemmin ja olin bikineissä kitkemässä ja aioin kyllä vaihtaa shortseihin ja paitaan, mutta naapuri veteli että alkaako rouva mamoilemaan ja härnäsi ja siitä sisuuntuneena olin sitten bikineissä.
No hyvä, ettet antanut periksi, mies totesi, vaikka olet tuossa kuvassa kyllä seksikkään näköinen. Aika pienethän nuo laput on. Varmaan tykkäsi ja härnäsi.
No niin teki kokoajan. Sain vastatuksi. No mitäs puet huomenna, kyseli mieheni ja tunsin vähän mustasukkaisuutta äänessä.
No en ainakaan noita bikineitä ärähdin takaisin.
Yöllä oli olo levoton. Näin painajaisunta, jossa juoksen alastomana kylänraittia ihmisten katsellessa ja naureskellessa. Lähes jokaisella oli naapurin ukon kasvot.
Aamulla oli oli levoton. Arvasin naapurin laittaneen bininikuvani miehelleni muistuttamaan minua, että pitää totella. Mieheni lähti ja huikkas vielä pihalta: Älä anna periksi! Suuta kuivasi. Otin jopa pari senttiä konjakkia rauhoittaaskseni levotonta oloa.
Puhelin kilahti. Kaksi kuvaa. Toisessa nuolen kalua ja toisessa roikun tikkailla spermat valuen jalkovälistä.
Riisuin mekkoni ja pöksyni ja katsoin vartaloani vanhasta isosta seinäpeilistä. No näytin kyllä hyvältä. En enää pukenut päälleni. Monta kertaa kävin katsomassa ikkunasta näkyykö naapuria ja traktoria. Vaeltelin mökissä levottomana. En osannut tarttua oikein mihinkään toimeen. Kohensin kuitenkin peilin edessä hiuksiani, laitoin hieman punaa huuliin ja ripsiin väriä.
Myönnettäköön olin kiihottunut.
Sitten traktori kääntyi pihaan ja hiljensi nopeuttaan mökin edessä ja pysähtyi.
Kyllä jännitti. Mitä jos vain jäisinkin sisälle. Laittaisiko naapuri kuvia miehelleni.
Kuului tyyttäys ja toinen. Siirryin kuistille. Ovi auki ja siitä portaille. Jalat tärisivät. Olin pillahtaa jännityksestä itkuun. Oli niin nöyryytetty olo. Mutta kyllä samalla pimpissä tuntui kiihottineisuuden syke. En kyllä nyt tunnistanut itseäni. Miten olin joutunut tällaiseen nöyryyttävään tilanteeseen ja kuitenkin olin kiihottunut.
Näin että mies kuvasi minua taas traktorin avoimesta ovesta. Huomenta misukka. Jokos kuumana odottelit pimppi märkänä. Sitten mennään työt odottavat, kävele edellä katsellaan lantion keinuttaa.
Raput alas, pystyin sentään kävelemään jännitykseltä. Kävelin saunalle ja traktori hurisi takanani.
Mies kapusi alas ohjaamosta. Toin apuvoimaa.
Vasta silloin huomasin naapurin veljen kiipeävän peräkärryltä alas virnistellen. Hän oli siis katsellut minua kokoajan.
Vaistomisesti suojasin paikkani käsin ja kyyristyin. Ei, sain sanottua.
No mutta ujostelut pois. Eihän noin työt hoidu. Nyt vaan laastia sekoittamaan. Me hoidellaan muut valmistelut.
Hain vettä rannasta sekoitin laastin ja kokoajan miehet härnäsivät puheillaan, mutta myös työt etenivät ripeästi.
Harvalla työmaalla on alaston tohtori repsikkana. Näytin kieltäni. Aina välilä naapuri napsi minusta kuvia. - Anonyymi00036
Annahhan nyt vaan kynän sauhuta, tätä jaksaa kyllä lukea kun vaan jaksat kirjottaa 👍
- Anonyymi00037
Hitsi kun kuumottava. Jatka!
- Anonyymi00038
Voi jee tuon kun olis ollu näkemässä.
Jatka. - Anonyymi00039
Peräkylä
Piipun muuraus eteni. Miehet touhusivat ahkerana ja minä pääsin vähemmällä alhaalla.
Kerran piti hakea sisältä juotavaa ja viedä se miehille katolle. Kokoajan kuulin pientä koukkua ja härnäämistä. Miehet yrittivät jututtaa minua kokkapuheillaan, mutta olin aika vaitonainen.
Miehet juttelivat myös minusta otetuista kuvista minusta välittämättä. Velimies sanoi haluavansa myös kuvat itselleen. Minä ärähdin, ettei niitä minnekään jaeta, eikä näytetä.
Miehet jatkoivat jutusteluaan kuin minua ei olisikaan. Saat kuvia kunhan ennätän.
Laita vaan kaikki. On niin komia kuvauskohde, oikein harvinainen tipu.
Joko olet laittanut valkoselkätikan ja tämän rantapyyn kuvia porukalle.
En vielä, kaikki aikanaan, laitan kun ehdin. Kerrankin on harvinaisia lintuja. Porukat tykkäävät varmasti.
Kuviani ei laiteta kenellekään, melkein huusin.
Äläs nyt hermostu. Emme puhuneet sinusta, vaan pongstuista harvinaisista tipuista, valkoselkätikka ja rantapyy. Äijät vain naureskelivat ja arvelin heidän vain härnäävän minua.
Piippu alkoi valmistua. Naapurin veli sai jonkun puhelun ja selvästi harmistuneena hän lähti pois enempiä selittelemättä. Viimeiset tiilit piippuun ja hatun valu. Välineet pesuun ja homma oli siltä osin valmis. Katon huovutus piipun juurelta ja piipun pellitys jäivät odottamaan piipun kuivumista.
Hikinen homma. Naapuri kuivaili kasvojaan. Olet kyllä reipasotteinen repsikka, sinussa on asennetta. Nyt mennään pesemään hiet ja pölyt pois. Uimaan ja saunaan.
Haen pyyhkeen ja pesuvälineet. Olikin niin kuuma, että mieli teki tosiaan uimaan.
Kietouduin pyyhkeeseen ja otin pesupussin ja bikinit käteeni. Mies odotti pihalla. Noita bikinejä et tarvi, nehän on meillä kielletty.
Poistullessa. Sanoin. Äsh, niitä ei tarvita. Mies nappasi ne kädestäni ja heitti pihakeinuun.
Traktori jäi pihallemme kävellessämme jo muodostunutta polkua naapurin saunarantaan.
Sain sentään kävellä miehen edellä pyyhe ympärilläni. Menin heti laiturille ja pulahdin uimaan. Naapuri kävi laittamassa tulet saunalle. Paksu savu nousi pian piipusta. Hetken päästä mies pulahti perässäni veteen. Olen hyvä uimari ja uiskentelin vähän kauemmas. En niin välittänyt hänen läheisyydestään.
Laituria lähestyessäni näin kuinka mies kiikutti alastomana tukevaa pöytää laiturin päähän.
Nousin laiturille ja kietouduin pyyhkeeseeni.
Mies toi kaksi tuolia ja pehmusteet pöydän luo ja haki vielä kylmälaukun ja nosti kylmät oluet pöydälle. Tässä käy edes pieni ilmavirta, on mukavampi istuskella ja lepäillä. Jotenkin huomioni kiinnittyi siihen, että vaikka hän härnäsi paljon, niin toisinaan oli ihan mukavaa ja asiallista käytöstä ja sitten taas ei.
Hetken päästä mies heilautti pöytää, kuin kokeillen sen tukevuutta. Ajattelin, että otetaan uusinta eilisestä ja naidaan tässä pöydällä.
No ei varmaan, puuskahdin. Katselin hätäisenä ympärille ja järvelle. Mökkejä lähellä ja järvellä liikkuu veneitä. Tässähän on kuin tarjottimella. Kuka vaan voi nähdä jos joku vielä kiikaroi.
Mitäs se haittaa. Kiihotut enemmän. Juodaas oluet, käydään saunassa ja sitten naidaan. Mielesi tekee kuitenkin kunnon kalua. Mies levitti vähän jalkojaan ja puoli kova kalu osoitti minua kuin hypnoottisesti.
Tuli hiljaisuus. Tunsin punan kohoavan poskille ja kaulaan. Nännit paisuivat pyyhkeen alla selvästi. Mies tuijotteli minua. Kas kas, nyt alkaa tohtori lämmetä ajatukselle. Aatteles, makaat tuossa pöydällä kirkkaassa auringonpaisteessa jalat levällään kalu sisälläsi. Tuolta naapurien laitureilta ja pihoilta on hyvä näkyvyys ja sinua katsellaan ja kiikaroidaan kun anna pilluasi innokkaana.
Nyt punastumiseni varmasti syveni. Älä edes kiusaa, sain sanotuksi ääni käheänä.
En kiusaa, vaan lämmitän. Kiimasi kohoaa ja kohta annat astua oikein innokkaana tuossa laturin päässä. Katsopa. Näkyyhän tuolla naapureissa liikkuvan väkeä. Varmasti huomaavat, tai taitaa olla jo sinut huomanneenkin, kun pulahdit alasti veteen ja kiipesit ylös.
Katselin turhan lähellä olevaan naapurin rantaan ja seuraavaan.
Kyllä siellä oli asukkaita paikalla. Naapurin laiturilla istuskeli kaksi miestä ja kauempana näkyi pihalla myös liikettä. Pariskunta näytti menevän juuri uimaan. Ei näkynyt sielläkään uimapukuja. Vähän kauempana liikkui kaksi soutuvenettä
Testataanpa vähän. Nouse seisomaan, ota pyyhe pois ja ole oikovinasi hiuksiasi. Nappaan samalla pari kuvaa. Niin kamerahan naapurilla oli mukana, tietysti.
Eikä, näkevät, jos vaikka tunnistavat, yritin estellä. Mies osasi kyllä taitavasti kiihottaa. Tunsin, kuinka koko vartaloa kihelmöi ja kuumotti.
Mitä sitten, sittenhän tietävät kuinka kuuma misu olet.
Entä jos mieheni saa tietää, siitä ei hyvä seuraa.
Eihän se mistään mitään tiedä, kunhan teet kiltisti mitä käsketään. Mutta ellet tottele, niin saa hyviä kuvia.
Kiristät. Parahdin jo hädissäni.
Ehei. En kiristä, kiihotan. Pian olet niin kiimassa, että annat tuossa pöydällä innokkaana, vaikka koko kylä olisi tuossa katselemassa.
.- Anonyymi00041
Tohtoria viritellään kiimaan.
- Anonyymi00040
Jäi aika paljon kesken,tohtii varmaan jatkaa
- Anonyymi00042
Koukuttavaa ja kiihotttavaa. Pöksyt kostuneina luen näitä.
- Anonyymi00043
Toivomus, olisi kiva jos tarinan yhteydessä, laittaisitte myös jotain kuvia tai videota, se tekisi tarinasta mehukkaamman.
Jos esimerkiksi näistä kuvista tai videoista joku laittais tarinaa tulemaan, miten tutustuitte ja miten päädyitte harrastamaan seksiä.
https://www.erome.com/a/UopDb26s
https://www.porno-videot.com/videos/lasse-ja-sonja2
https://www.porno-videot.com/videos/lasse-ja-sonja-osa-2-jatkoa-videosta-osa-1 - Anonyymi00044
Hyvä. Just noin. Älä pidä kiirettä. Fiilistele sopivasti. Eikä pelkän panon kuvausta. Etenee kivasti. Olet ollut kyllä pahassa koukussa.
- Anonyymi00045
Minä olen ollut vähän samanlaisessa loukussa naapurin äijän kanssa. Tietää mieheni pahasti mustasukkaiseksi ja osasi käyttää sitä hyväkseen.
- Anonyymi00046
Peräkylä
Vilkuilin taas ympärilleni. Yksi soutuvene kahden veneilijän kanssa oli selvästi lähempänä. Naapurianranoilla oli edelleen väkeä.
No nousehan seisomaan ja pudota pyyhe.
Naapuri piti kameraa edessään. Tänne näkevät ihan hyvin.
Mitä sitten, ylös nyt ja pyyhe pois.
Vilkuilin vielä ympärilleni ja hitaasti kohottauduin ja pudotin pyyhkeen pöydälle.
Hyvä. Siirry nyt ihan laiturin reunalle. Venyttele vähä ja oio hiuksiasi. Hyvä. Olet nyt hyvin esillä. Varmasti näkevät sinut ja katselevat.
Käännyin ja pakenin laituria pitkin rantaan ja saunan suojiin. Naapuri tuli perässä ja kiipesi viereeni. Hetken oli hiljaista. Sitten mies silitteli polveani ja reittäni.
Taidat olla aika kiihottunut.
No niin olen kun koko päivän härnätään ja joutunut olemaan alastomana ja kokoajan arvioitavana.
Mies virnisteli. Eiks olekin hyvää kiihoketta. Äskenkin kun tuossa strippasit pyyhkeen, niin tuntui varmaan hyvälle.
En vastannut mitään. Nokasin lauteilla oleviin jalkoihini.
Oletkos muuten koskaan stripannut yleisölle, tai haaveillut sellaisesta. No en ole stripannut, tai niin no täällä teille. Kai joka nainen joskus saattaa niin ajatella leikinpäiten, mutta ei todellisuudessa.
Ei kun ihan oikeaa striptease esitystä?
En, en ole koskaan. Siinä kyllä äkkiä leimautuisi hutsuksi. Ei kai suomessa ole enää edes strippipaikkoja.
Joo joskus oli paljonkin ja yleisökin sai stripata jossain paikoissa. No sellaisista en ole kuullutkaan, en kyllä kehtaisi.
Ainaski Italiassa on strippipaikkoja, joissa ihan kuka tahansa perheen äitikin pääsee strippaamaan paperipussi päässä, tai muuten kasvot peitettynä. On olleet kovasti suosittuja. Esiintyjiä ihan tungokseen saakka. Tuli jollain tv-kanavamlakin
No en kyllä kehtaisi. Mies siveli edelleen reittäni ja rinnan sivua jutellessamme.
Äläs nyt varmaan kiihottaisi sinuakin riisua yleisön edessä.
No niin varmaan, mutta mites tuo strippaus nyt niin kovasti kiinnostaa?
Ei kun ajattelin kysellä muuten. On meillä täällä kylälläkin ollut strippareita.
Niinkö, kukas on rohjennut? Hymähdin epäuskoisena.
No ei kyläläisistä, mutta loppukesästä on aina meidän pongareiden kokoontuminen ja täällä kun ei naiskauneutta paljoa näe, niin on järjestetty strippari esiintymään useamman kerran. Siitä on tullut jo perinne. Oho, no jopas on. Tokaisin ja heitin lisää löylyä.
Mies istui rentona vieressäni ja vähitellen huomasin hänen kalunsa kohoavan ja kovettuvan jutustelu aikana. Seurasin tapahtumaa syrjäsilmällä. Pian kalu sojotti pitkänä ja paksuna yläviistoon.
Tuli hiljaista. Sitten mies tarttui käteeni ja ohjasi sen kalulleen. Henkäisin. Mielesi tekee kuiteskin. Tartu nyt vaan kunnolla. Katseeni ohjaantuui väkisin miehen kaluun käteni liukuessa hitaasti sen vartta pitkin.
Valtaisa ryhmy. Melkeinpä ruma, mutta niin kookas ja jäntevä täydessä koossaan. Nieleskelin varmasti kuuluvasti. Hyvä lämpene. Kohta mennään pöydälle naimaan. Saat levittää herkkusi siinä levälleen.
Näkevät, parahdin. Ei haittaa, kiihotut enemmän.
Voinko enää kiihottua lisää, ajattelin. Koko aamu ja päivö oli ollut yhtä jatkuvaa kiihotusta ja nyt kun mies kiipesi alas ja totesi: Naimaan, seurasin miestä kiltisti alas lauteilta ja kävelin hänen edellään laiturille. Vartaloa kihelmöi ja pimppiä kuumotti. Tiesin olevani aivan märkä.
Samalla näin edelleen kaksi soutuvenettä järvellä. Naapurilaiturilla oli edelle istuskelijoita ja seuraavassa rannssa periskunta vielä uimassa.
Pysähdyin pöydän eteen. Ei, ei me voida tässä.
Kyllä vaan. Mies tuli taakseni, tarttui rintoihin, puserteli ja leipoi niitä. Suuteli kaulaani. Hänen kalunsa painui pyllyvaostani selkääni vasten. Toinen käsi hivuttautui jalkoväliin tunnustelemaan ja hyväilemään. Kuuma, kuuma tohtori, mies huohotti kiihtyneenä korvani vieressä.
Laitetaan tuolin pehmusteet pöydälle ja pyyhe.
Noin ja nyt tohtori nussittavaksi. Kallistuin pöydälle selälleni. Mies levitti jalkojani ja yritti samantien työntyä sisääni. Korkeus oli kuitenkin väärä, mies oli niin pitkä. Pahus. Haeppa saunan eteisestä tyyny. Saadaan perseesi korkeammalle.
Minä käännän vähän pöytää saadaan vittusi paremmin levälleen aurinkoon.
Kiltisti noudatin käskyä kipitin puolijuoksua saunalle ja hain tyynyn. Olin jo rannalla kun mies hihkaisi. Ota kolme tyynyä. Kaksi perseen alle ja yksi pääsialle.
Takaisin ja kolme tyynyä kainaloon. Olin niin kiihtynyt, etten voinut enää itselleni mitään. Tottelin vain mitä mies sanoi. Laiturille mennessäni en edes vilkuillut muualle. Näin vain silmissäni naapurin valtavan seisovan kivikovan kalun. Kohta se työntyisi ja täyäisi minut.
Tyyny pyllyn alle, toinen pää alle ja siinä olin valmiina ja halukkaana. - Anonyymi00047
Peräkylä
Sorri nuo kirjoitusvirheet. Puhelimen pienillä kirjasimilla kirjoitettu ja tuo oikoluku vielä välillä tekee tepposia. EI tullut itse oikoluettua. Ehkä kiihottikin, kun tapahtumia kertaan ja kirjoitan.
Joku kysyi minkä alan tohtori.
Olen väitellyt tekniikan tohtoriksi Helsingin yliopistosta. Väitöskirjan aihe ja ajankohta jääköön kertomatta.- Anonyymi00048
Rouva tohtori jatkaa pian. Nyt oli jo oma kiima ja into päällä.
- Anonyymi00049
Ei naapurin iso körmy ollutkaan enää vastenmielinen.
- Anonyymi00050
Peräkylä
Päänalla oleva tyyny oli paksumpi ja pääni kohosi ja taipui siinä ylös ja eteen. Näin hyvin kuinka naapuri sovittu kaulaan pimppihuulieni väliin.
Ehdin ajatella, ettei tuo mela voi millään mahtua sisääni. Vaikka olihan se siellä käynyt.
Äsh, kuului lähes tuskastuneena. Laitetaan toinen tyyny alle, nosta lantiota. Laskin jalat pöydän reunalle ja kohotin lantiota. Naapuri kumarrui jalkojeni välissä ottamaan toisen tyynyn laiturilta ja samalla nuolaisi pimppiäni. Värähdin ja voihkaisin.
Taitaakin tehdä hyvää. Nuollaampas ensin vähän vittua. Hän upotti suunsa ja kielensä jalkoväliin painaen käsillään jalkojani leveämmälle.
Mies nuoli, imi ja leikitteli kielellään kiusaten ja härnäten. Hmmmm, maistuu hyvälle, olet mehukas. Vittumehusi ihan pursuaa maisteltavaksi.
En pystynyt vastaamaan mitään. Huohotin ja voihkin. No niin ja nyt kalu sisään. Mies kohottautui tarttui kaluunsa ja alkoi ohjata sitä sisääni. Tuijotin hypnoottisesti kalun raivatessa tietään eteenpäin. Se ei voi mahtua ja mahtui kuitenkin.
Hitaasti mies painoi kalua syvemmälle ja ihmeestä pimppini antoi periksi. Ison nupin päästyä "portin" läpi miehen kalu liukui syvemmälle helpohkosti. Olin kyllä täynnä ja se todella tuntui ja tuntui niin hyvälle miehen alkaessa liikutella kalua verkkaisesti sisälläni.
Voihkin ääneen. Hyvä aurinkovittu. Mies puhisi ylläni. Nyt ainakin naapurilaiturin äijät huomasivat, että täällä naidaan.
Kohotin hädissäni päätäni ja katsoin laiturin suuntaan. Näin kuinka miehet olivat nousseet seisomaan ja katselivat suuntaamme ja sitten toi en mies poistui ripeästi laiturilta.
Ei, ei sain ynistyä. Tiesin, että nyt pitäisi paeta, mutta en pystynyt. Mies työnteli välillä hidastaen, välillä kiihdyttäen.
Kaskas, laiturille palattiin ja nyt kiikarin kanssa. Näkevätpä kuinka tohtoria naidaan. Eikä, eikä sain hoettua Kyllä, kyllä. Mies puhisi takaisin.
Sitten hän vetäytyi. Käännetäämpä vähän pöytää. Saat imeä kalua ja käännetään sinut niin että saavat kiikaroida avointa vittuasi rauhassa.
Ei. Lopetetaan nyt. Ei niin. Mennään saunaan. Naidaan siellä yritin.
Mies käänsi pöydän kuitenkin niin, että jalkovälini oli suoraan naspurilaituria kohti.
Puristin jalat yhteen. Mies siirtyi pääni viereen. Ime, kuului komento - Anonyymi00051
Rouva jo innokkaana mukana. Järki sanoo ei, vietit vievät mukana.
Heti jatko. - Anonyymi00052
Peräkylä
Mies veti hiuksista pääni pöydän reunalle ja virnistellen työnsi peniksensä tatin suoraan suuhuni. En edes ehtinyt sulkea suutani haukottuani ilmaa. Mies selvästi nautti ja vielä kokoajan härnäsi.
Nyt saa kaupunkilaistohtori herkkutattia maisteltavaksi katselijoiden edessä. Kiikarit on käytössä.
Noin, ahneestihan tohtori lutkuttaa. Ime nyt vaan mehut pois, kastellaan välillä vitussasi uusia makuja. Mitä mitä, eihän tuo käy, jalat noin yhdessä. Nyt ei tuolta naapurin laiturilta näe kiikaroitsijat kunnolla. Avaappas nyt jalkoja Aurinko lämmittää piirastasi ja saavat katsella.
Puristin tiukemmin jalkojani yhteen.
Mies kurottautui, tarttui nilkkoihini ja veti väkisin jalkani ylös isoilla kourillaan ja painoi niitä vartaloani vasten niin että polvet osuivat rintoihin. Tunsin kuinka takamukseni kohosi osin allani olleilta tyynyiltä.
Noin hyvä pidähän jalat noin ylhäällä lutkuttaessasi. Päästän irti. Sitten kun haluat kiimoissasi levittää jalat kiikaroirsijoille, niin siitä vaan. Haluat kuitenkin. Yritin ynistä vastaan. Kalu oli kuitenkin syvällä suussani, eikä ääntä juuri tullut.
Ime, ime, kuului komento. Paksu nupi osui kitalakeeni ja alkoi yskittää. Mies veti kalun hetkeksi pois suustani ja yskiessäni jalkani levisivät pääni kahta puolta.
Noin aukesihan ne. Nyt on katselijoilla vapaat näkymät. Vittusi ihan kiiltelee mehuista. Noin läheltä kiikareilla näkevät hyvin. Imes taas. Yritin puristaa jalat uudelleen yhteen, mutta mies komensi. Anna olla noin, levitä jalkoja lisää, näkevät paremmin.
Kävin niin kuumana, että tottelin.
Pian mies siirtyi pöydän toiseen päähän ja kalu liukui uudelleen sisääni. Nyt nussitaan tohtorille hyvät orkut katselijoiden nähden.
Eikä siinä enää paljoa tarvittu. Koko aamu ja päivä oli ollut jo sellaista jatkuvaa kiihotusta, että ensimmäiset orgasmin värinät alkoivat levitä pimpistäni vatsanpohjaan ja pian koko vartaloon jo muutaman työnnön jälkeen. .
Huusin ja ulisin väkisin. En voinut sille mitään miehen pumpatessa voimalla. Hyvä, just noin, kuulevat hyvin kuinka tohtorille naidaan orkkuja.
Orgasmin aallot puristivat vartaloani pian toistamiseen. Makasin pöydällä laiturilla ja jossain vaiheessa yritin tähyillä naapureihin ja järvelle.
Näin, kuinka kaksi miestä seisoi naapurin laiturilla selvästi kiikarit silmillään.
Sitten naapuri tyhjensi lastinsa sisääni murahdellen ja puhisten. Kalu jännittyi selvästi lisää ja purskahteli tuntuvasti. Noin, sinne pussit tyhjenee. Mies murahteli.
Mies läimäytti kevyesti kannikkaani ja veti kalun ulos. Imepäs vielä kalu puhtaaksi, kuului komento. Jätä jalat levälleen. Kiva katsoa kun alat valua. Näkevät myös naapurista vielä sykkivän vittusi. Mies härnäsi ja kiihotti kokoajan ja työnsi tahmaisen kalun suuhuni. Nuole se puhtaaksi. Maistuuko.
Niin kuin olisin pystynyt vastaamaan.
Silloin kuului aivan laiturin vierestä:Täällähän on nautiskelut menossa. Rouva tohtori näkyy jo saaneen lastin sisäänsä kun noin valuu jalat levällään pillun sykkien. Päästäänkin jälkiliukkaille.
Ponkaisin säikähtäneenä seisomaan. Laiturin viereen oli huomaamatta tullut soutuvene, jossa oli naapurin veli ja joku toinen mies.
Ukot virnistelivät ja mittailivat alastonta vartaloani. Taisi tehdä tohtorille hyvää.
En jäänyt miettimään. Nappasin pyyhkeen pöydältä ja pinkaisin juoksuun, en saunaan, kuten ensi aioin, vaan polulle ja kotipihaan. Kädessäni ollut pyyhe vielä tarttui johonkin oksaan ja jouduin hakemaan sen. Muut pesuvehkeeni jäivät naapuriin.
Olin kauhuissani, kuumissani ja edelleen melkoisen kiihottunut päästyäni omaan pihaan ja sisälle. Mitähän nuo nyt mahtoivat ajatella.- Anonyymi00053
Tohtori siemennetty. Olis ollu tilaisuus saada paria kaluaa lisää.
Tää on ryhmäseksi palsta, joten jatkoa on varmasti tulossa. Tuo rauhallinen etenemisvauhti koukuttaa.
- Anonyymi00054
Jatka!
- Anonyymi00055
No mitä mahtoivatkaan ajatella.
Pistäs jatkaen - Anonyymi00056
Peräkylä.
Myöhemmin naapuri poistui pihalta traktorilla heilauttaen kättään mökkiä ohittaessaan. Pesupussini oli ilmestynyt kuistin portaille.
Seuraavalla viikolla naapuri tuli viimeistelemään urakkaa ja mieheni oli mukana. Saunan piippu pellitettiin ja piipun ympäryksen huopakatto-osa uusittiin. Aioin pysytellä poissa, mutta mieheni vaati minua mukaan ojentelemaan katolle tarvikkeita ja huolehtimaan evästyksestä.
Kokoajan naapuri virnisteli ja vihjaili kaikenlaista ja kehui aiemminkin minun olleen tosi hyvä ja oppivainen repsikka. Yritä siinä nyt sitten olla mieheni läsnäollessa.
Välipalaa ja juotavaa hakiessani sain taas kännykkääni pari kuvaa aiemman urakoinnin ajalta. Oletko ajatellut stripteasea, josta puhuttiin?
Mitähän tuokin taas tarkoitti. Empä ollut sellaista ajatellut, mitä nyt pohtinut miksi naapuri oli niin sen asian ottanut saunoessamne esille. Oletin hänen vain sillä härnnänneen ja pyrkineen kiihottamaan minua.
Tein tuhdisti voileipiä, tölkit olutta ja kahvia ja kiikutin ne työmaalle.
Välipala maistuikin kaikille. Mieheni käydessä "nurkan takana", virnuili naapuri. Mitäs pidit kuvista. Pitäisikö myös johtajan saada muutama.
Eikä, niitä et hänelle laita! Melkein parahdin. Mites striptease.
Mikä ihmeen striptease? No siitähän oli puhe. Tulet strippariksi meidän kesäjuhlaan. No en varmasti tule.
Mieheni palasi. Mitäs täällä niin tiukasti jutellaan. Olutta kyselin lisää, mutta tohtori oli tiukkana, että nyt ei enempää, ettei tule katolla vahinkoja. Kuulema saunalla sitten työn valmistuttua. Vai oli niin tiukka, naureskeli mieheni. Näytin naapurille kieltä mieheni takaa.
Urakka valmistui. Naapuri sanoi menevänsä saunan lämmitykseen ja mieheni lupasi meidän tuovan syötävät ja juotavat.
Eväät kahteen isoon koriin. Pyyhkeet ja pesuvehkeet päälle ja viimeiseksi korin päälle bikinit. Mieheni hymähti, että naapurin rannassahan oli uimapuvut kielletty ja nosti biknini pois. Jos sinne taas änkeää muitakin. No, et kai nyt niin ujo ole.
No kun ei ole muita naisia, niin siinä on huomion ja tuijotuksen kohde.
Anna katsella. Eihä sinun tarvi muotojasi ja näköäsi häpeillä. Mielellään edelleen katselen minäkin.
Ilta saunottiin. Sama porukka. Naapuri oli jo saunalla ja myöhemmin sinne änkesi myös velimies. Olin kokoajan tulisilla hiilillä. Miesten tuijotus, virnistely, puheet ja eleet vihjailivat kokoajan aiemmista.
Puhe oli myös lintupongauksesta. Naapuri kertoi laittaneensa pongareiden porukalle pari kuvaa kahdesta harvinaisesta linnusta. Tuijotti samalla minua ja virnisteli. Mies katsoi kännykkäänsä.. Ovatkin jo pyytäneet lisää kuvia. Täytyy lähettää lisää. Mies räpläsi puhelintaan.
Mitä voin tehdä. Arvasin mitä kuvia hän tarkoitti, mutta en voinut mieheni kuullen asiaan puuttua.
Miehet juttelivat myös urakan maksusta.
Sehän oli puhetta, että täällä naapureiden kesken korvataan tällaiset avut luonnossa.
Tuli hetken hiljaisuus. Olin varmasti tulipunainen.
Hetken päästä naapuri jatkoi. Meillä on piakkoin lintupongareiden kesäjuhla ja tarjoilusta vastaava emäntä puuttuu. Jospa rouva tohtori tulisi emännäksi. Meillä on muuten kyllä kaikki tarjottava valmiiksi tilailtu. Emäntä puuttuu.
Jaa, miehelläni heti talouspää raksutti. Hän vilkaisi minua. Mutta riittääkö se. Olihan tuo urakka useamman päivän kestänyt. Kyseli mieheni välitämättä torjuvista ilmeistäni.
Tjaa, no jos toisen kerran emännöisi täällä rantasunalla yhtenä iltana vieraita. Minä kun olen vähän huono noiden ruokien ja tarjoiluiden kanssa. Lähinnä nyt olisi grillailua, kahvin tarjoilua ja sellaista ja seuran pitoa ja silmäniloa vieraille.
Mieheni minua vilkaisematta ojensi kätensä. Sovittu kyllä se järjestyy.
Vähän kuin minut olisi myyty.
Sain lähipäivinä tasaisen usein aina muutaman alastonkuvani kännykkään. Joskus mukana oli viesti: Muista harjoitella strippausta. Toisinaan. Johtajaa varmasti kiinnostaisi nähdä kuvasi.
Olin kuin tulisilla hiilillä. Sitten yhtenä päivänä olin yksin kotona, kun naapuri tuli pihalle.
Tässä on sinulle esiintymisasu. Toivottavasti on sopivaa kokoa. Voit harjoitella.
Ole huoleti, voit esiintyä kasvot peitettyinä. Vain minä ja velipoika tietää kuka strippaa. Muut emännänhommat siellä voit unohtaa. Saat riisua muuten kokonaan, mutta naamion voit jättää. Mukana on myös pari peruukkia. Käytä jompaa kumpaa jos haluat. Niin ja pongarit ovat nähneet muutaman kuvasi. Ovat tykänneet. Voit värjätä nuo vaaleat pillukarvasi mustaksi ja ajella pillusi paljaaksi. Jätä musta tupsu yläpuolelle. Eivät mistään osaa tunnistaa sinua.
Olipas mies ajatellut asian valmiiksi.
Onko ihan pakko, yritin anella. On, olet kuuma nainen ja varmasti itse nautit. Jotenkin huomasin sen, kun saunassa puhuimme. Anna viettien viedä ja nauti. Treenaa hyvin. Valitse mieluinen musiikki. Esityksen on oltava pitkä.
Mies taputti takamustani. Tämä tekee hyvää rouva tohtorille. Mutta jos asia jostain leviää.
Ole huoleti. Täällä kylällä jäävät paljastuneet asiat tänne. - Anonyymi00057
Nyt vaan jatkoa
- Anonyymi00058
Aivan mahtava tarina , toivottavasti jatkuu
- Anonyymi00059
Hyvä tarina ja hyvin kirjoitettu. Liian pitkä mielestäni, mutta se on vain minun mielipide.
- Anonyymi00060
Joo. Makuja on monia. Minä taas puolestani tykkään tästä kiireettömyydestä, eikä vain syöksystä naimisesta toiseen.
Jatkoa vain pian.
- Anonyymi00061
Hienosti tämä on kirjoitettu. Kiireettömyys sopii mielestäni hyvin tähän. Jatkoa toivoen .....
- Anonyymi00062
Te noissa linkkien videoissa, Laittakaa tarinaa tulemaan, miten tutustuitte ja miten päädyitte harrastamaan seksiä.
Teillä on aika iso ikäero, kiinnostais tietää, miten tutustuitte. Ja nainen videolla, voisi kertoa/kuvailla millaista seksi on vanhemman miehen kanssa.
Ja herra voisi kertoa, miltä tuntuu saada harrastaa seksiä noin nuoren naisen kanssa.
Laittakaa rakkaustarinaa tai vaikka seksitarinaa tulemaan.
Tuollaiset hyvät videot kaipaa tarinaa.
Ei ole järkeä laittaa vain noita linkkejä videoille, laittakaa nyt ihmeessä myös jotain tarinaa aina linkkien yhteydessä.- Anonyymi00063
No täähän on noita Lassen videoita, mutta ulosanti kirjoittaen on niin heikkoa, että kannattaa jättää kirjoittamatta. Lasselta näitä ilotyttökuvia on joitain kuukausia sitten satoja omakuva org sivustolla. Sieltä ne löytyy kun kahlaa viimevuotisia kuvia.
- Anonyymi00066
Anonyymi00063 kirjoitti:
No täähän on noita Lassen videoita, mutta ulosanti kirjoittaen on niin heikkoa, että kannattaa jättää kirjoittamatta. Lasselta näitä ilotyttökuvia on joitain kuukausia sitten satoja omakuva org sivustolla. Sieltä ne löytyy kun kahlaa viimevuotisia kuvia.
Tunnetko tätä Lassea, laita sille Lasselle viestiä, että täällä toivottu noitten videolinkkien jatkoksi jotain tarinaa, tarinaa miten tutustui siihen kauniiseen naiseen, joka siinä videossa esintyy.
Ja miten päätyivät harrasmtamaan seksiä.
Herkkä romanttinen rakkaustarina olisi kiva lukea.
Olisi kiva kuulla, miltä tuntui panna noin kaunista nuorta naista ja olisi myös ihana kuulla sen naisen näkökulmasta tarina ja kuvailla kokemus.
Laittakaa nyt ihmeessä sitä tarinaa tulemaan, tai lopettakaa noitten videolinkkien laittaminen tänne.
Ihan hyviä videoita, mutta kaipaavat kertomusta/tarinaa. - Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Tunnetko tätä Lassea, laita sille Lasselle viestiä, että täällä toivottu noitten videolinkkien jatkoksi jotain tarinaa, tarinaa miten tutustui siihen kauniiseen naiseen, joka siinä videossa esintyy.
Ja miten päätyivät harrasmtamaan seksiä.
Herkkä romanttinen rakkaustarina olisi kiva lukea.
Olisi kiva kuulla, miltä tuntui panna noin kaunista nuorta naista ja olisi myös ihana kuulla sen naisen näkökulmasta tarina ja kuvailla kokemus.
Laittakaa nyt ihmeessä sitä tarinaa tulemaan, tai lopettakaa noitten videolinkkien laittaminen tänne.
Ihan hyviä videoita, mutta kaipaavat kertomusta/tarinaa.Kuten kirjoitin Lassen kirjoitustaito on alle alakoulutason. Niitä juttuja ei yksinkertaisesti kukaan jaksa lukea.
- Anonyymi00064
Aloittajalta namia tekstiä. Kuumottaa ja etenee kivasti. Jatka edelleen.
- Anonyymi00065
Pitäs nyt jo jatkaen.
- Anonyymi00068
Peräkylä
Kumosin paperikassin keittiön pöydälle naapurin lähdettyä.
Kassissa oli mustat ihanan pehmeät pitkävartiset hansikkaat, musta ja punainen peruuki, musta/punainen kasvonaamio kullanvärisin somistein, mustat verkkosukat, punainen sukkanauhallinen korsetti mustin nauhoin ja somistein, mustat narustringit, musta minimekko, musta hieromasauva ja kullanvärinen anustappi, sekä iso pullo öljyä!!
Katselin, kääntelin ja pyörittelin tavaroita hämmentyneenä.
Istuin alas ja pohdin mitä minulta oikein oltiin vaatimassa. Mitä jos yksinkertaisesti kieltäydyn noista "emännöinneistä". Olisiko naapuri niin ilkeä, että laittaisi miehellelIeni minusta ottamiaan kuvia ja mitä mieheni tuumisi kieltäytymisestäni, miten asian selvittäisiin. Uskaltaisinko ottaa riskin.
Hetken päästä puhelin kilahti. Taas kaksi alastonkuvaani, toisessa kalu sisälläni ja kysymys, jokos olet sovittanut asuja. Nyt harjoittelemaan!
Istuin aloillani ja sitten, myönnettäköön naisellinen uteliaisuus heräsi. Hypistelin uudelleen hepeneitä ja halusihan niitä sovittaa.
Riisuuduin kokonaan. Sukat, ja stringit ensin ylle, Stringien etulappu ei peittänyt kunnolla karvoitustani, sivuilla ja takana oli ohut kapea nauha, joka katosi kokonaan takana pyllyvakooni.
Korsetti, takana nauhakiinnitys, edessä hakaskiinnitys, kolmet sukkanauhat puolellaan, rintakupit olivatkin avomallia. Kupit pingottivat rintoja yhteen ja vielä normaalia pystympään nännien sojottaessa yläviistoon. Uuma oli tosi kapea ja tiukka. Helma ulottui takaa pepun yläpuolelle, sivuilta aavistuksen alemmas ja edestä juuri pöksyjen nauhan lähelle.
Mekon miehusta oli aika avonainen, edessä neljä nappia, rinnat melkein pursusivat paljaina esiin. Helma oli lyhyt ja siinäkin halkiot molemmilla sivuilla lähes vyötäisille. Pienikin liikahdus, niin pöksyt näkyivät. Sukkanauhat ja sukkien reuna näkyivät kokoajan helman alta.
Peilasin asuja ison peilin edessä. Sovitin peruukeja. Molemmathan sopivat ihmeen hyvin. Materiaalit olivat ihan luonnollisen näköisiä. Naamio peruukien kanssa, eikä kasvojani voinut alta tunnistaa. No korkokengät kuuluisivat asuun. Ne pitäisi tuoda kaupungista. Bikiniraja pitäisi tosiaan huolia.
Äkkiä tajusin ajatusteni olevan jo lennossa. Olinko kiihottunut, kyllä. Ajattelin vain leikitteleväni koko strippausajatuksella ja jokin keino löytyisi, ettei se toteudu. Jos vaikka sairastuisi "vakavasti", vai olisinko sitten tuo parjattu mamari. Vaan haittaisiko se.
Radio oli auki, aloin keinutella vartaloani mukavan musiikin tahdissa ja pian huomasin riisuunruvani vähitellen mahdollisimman viettelevästi.
Huh, kyllä tuli kiihottunut olo.
Seuraavina päivinä puhelimeeni tuli useita kuvia minusta riettaissa asennoissa ja aina kehoitus: Muista treenata.
Treenasinhan minä. Mieheni ihmetteli toisinaan, että mites nyt olen niinkin usein kiihkeänä ja saunoessamme naapurin rannassa en lainkaan vastustellut, kun hän alkoi hyväillä minua takaa ollessani kiipeämässä uimasta laiturille, vaan suorastaan kiehnäsin paljaalla pyllylläni hänen kaluaan vasten ja sainkin se siinä sisääni. Rakastelimme siinä osin vedessä pidellessäni lairuritikkaista kiinni kumartuneena eteenpäin.
Kaupungissa asunnolla käydessämme sujautin mustat piikkikorkoni kassiin vaihtovaatteiden alle. Piikkikoroissa seksikkäät hepenet ylläni näyttivät vielä kuumemmilta. Vartalon asento muuttui ja jalat näyttivät pidemmiltä. Niiden kanssa piti myös osata liikkua pehmeästi, ettei kaadu. Treenasin mieheni poissaollessa aika usein.
Olinko tehnyt päätöksen esiintymisestäni. En osaa sanoa. Päätöksen teko siirtyi ja siirtyi ja siltikin strippasin yksin varsin usein, jopa nauhoitin esityksiäni ja katselin niitä suunnitellen ja muokaten.
Öisin näin levottomia unia.
Ajelin myös pimppini paljaaksi ja värjäsin "kiitoradan" mustaksi, kuten oli käsketty hyvissä ajoin, ettei mieheni osaisi yhdistää asiaa "emännöintiin". Mieheni nähdessä sen, hän ihmetteli, mutta tuntui pitävän siitä, paljonkin.
Määräpäivä lähestyi ja jännitykseni kasvoi.
Saunan piipun piti vielä kuivua ja yhden kerran ollessamme naapurin saunalla ilmestyi naapuri taas saunaan kanssamme ja huomatessaan ajellun pimppini äityi kehumaan sitä ääneen.
Nythän rouva vaihtanut väriä ja pillukin sileä kuin vauvan pylly. Kelpaa tuota näyttää. Mieheni kuuli tämän ja naureskeli, että rouva yllätti muutama päivä sitten ja minä punoitin, tajutessani mitä naapuri tarkoitti.
Kotona mies naureskeli, että huomasitko kun naapuria alkoi kangistaa, kun huomasi muutoksen. Hyvä, että härnäsit maalaisjunttia ja annoit katsella. Teki varmaan mieli.
Määräpäivänä minua tultiin hakemaan. Naapuri sanoi miehelleni, että voi olla huoleti. Rouva tohtorista pidetään hyvää huolta ja voi mennä myöhään. Naapuri kysyi onko kaikki ostamansa tarvikkeet mukana. Sanoin olevan, paitsi hieromasauva, anustappi ja öljypullo.
Mies löi jarrut kiinni. Tuli tuima komento. Ulos, hae ne mukaan. Heti, eikä mitään mutinoita. Puhisten kiipesin autosta. - Anonyymi00069
Kiihottavasti jatkuu
- Anonyymi00070
Uuh kiva kuulla strippauksesta. Olen joskus haaveillut, ikinä ei ole rohkeus riittänyt.
- Anonyymi00071
Hei sulla on pian 5000 lukijaa. Pistä jatkoa strippari.
- Anonyymi00072
Jatka nyt jo!
- Anonyymi00075
Peräkylä
Portailla istunut mieheni kysyi mitä unohtui. Sanoin sinappia eivät olleet ostaneet, onneksi kysyin, ettei tarvitse kirkolta hakea. Hain nopeasti sisältä välineet kaapin kätköstä ja nappasin keittiöstä ison sinappituubin ja kaksi talouspaperirullaa päällimmäiseksi muovikassiin. Mennessä sanoin, ettei tietenkään talouspaperiakaan ole huomanneet hankkia ja otin varalle.
Kiireesti autoon. Naapuri naureskeli miten ketterästi olin osannut valehdella.
Minua ei paljon naurattanut, suututti.
Perillä paikka osoittautui aika uudeksi isoksi hirsimökiksi. Iso tupa, tai sali, keittiö, hyvät tarjoiluvälineet ja pöydät ja kaikki oli valmiina. Pari muuta tilavaa huonetta sänkyineen. Siihen puoleen minun ei tarvinnut puuttua. Naapurin veli oli jo paikalla ja naureskellen tervehti; Kas stripparimme tuli. Harvoin sitä onkaan ihan tohtoria stripparina. Kai olet harjoitellut hyvin. Ellei esitys ole hyvä, saat riisuuntua uudemman kerran niin, että kaikki ovat tyytyväisiä.
Minut piilotettiin yhteen makuhuoneista ja pian paikalla oli ovenraosta laskemanani 11 vierasta ukkoa. Jännitti niin, että jalat tärisivät. Naapuri kävi muutaman kerran luonani ja toi juotavaa ja kertoi väliaikatietoja. Porukka aterioi ensin ja tietenkin ryyppäsi ja sen jälkeen tulisi minun vuoroni.
Minä kulautin hänen ensimmäisenä tuomansa paukun jännittyneenä saman tien suuhuni ja alas ja olin tukehtua. Juoma oli konjakkia ja vahvaa. Yskin tovin naapurin naureskellessa. Tuon kohta lisää, pääset tunnelmaan ja estot vähän kaikkoavat. Yritin vielä ehdotella, että unohtaisimme koko riisuuntumisen. Lupasin palkita sen hänelle oikein hyvin, jos asia jäisi nyt tähän.
Mies nauroi: Jaa että pillua tarjoaisit. No saanhan minä sitä sinulta koska haluan, et voi mitään. Porukat tietävät, että strippari esiintyy ja se esiintyy kohta. Alahan pukeutua ja valmistautua.
Lukitsin oven. Riisuunnuin ja puin noita hepeneitä ylleni. Pian kuului koputus ja avattuani, naapuri toi minulle uuden tuhdin lasillisen. Kumoa tuo ja katsotaas. Pyörähtele nyt vähän. Hyvä, nyt olet kuuma tohtori. Hyvä. Kiristetääs vähän noita korsetin nauhoja, ovat liian löysällä. Mies tiukkasi naruja kahteen kertaan. Korsetista tuli niin tiukka, että tuntui ensin, etten saa edes henkeä. Hyvä nyt tissisi pingottuvat vielä paremmin taivasta kohti. Jaa annas huulipunasi. Laitetaan vähän nänneihin lisäpunaa, noin. Nyt mekko ylle. Tyhjennä lasi.
Olen jo nyt humalassa, sanoin. Ei se mitään toinen lasi alas vaan noin. Kiltti nainen. Jaa niin ne muut välineet. Mies tarttui muovikassiini ja tyhjensi sen pöydälle.
Sinappia pitääkin muistaa vajentaa, hän naureskeli.
Mitäs, mitäs, täällähän on vielä anustappikin käyttämättömänä. Saman tien mies tarttui niskaani. Kumarru, levitä jalat. Hän veti stringini alas, pursotti pyllylleni öljyä ja muitta mutkitta painoi anustapin pyllyyni ja veti pöksynarut paikoilleen. Parahdin vähän. Noin, miltäs tuntuu. Hyvälle vai. Siinä on tuollainen lasikristalli päässä ja jää kannikoiden välistä näkyviin, kun kumarrut ja levittelet jalkojasi. Kimaltelee hyvin valokeilassa. Siinä on heti pöytien edessä tuollainen reilu esiintymiskoroke, tehty varta vasten näitä esityksiä ajatellen. Katsojan pääsevät siinä nauttimaan sinusta ihan vierestä. Valoja on hyvin, olet hyvin valokeiloissa. Älä ujostele mitään. Tee mitä käsketään. Minä otan tämän sauvan ja öljyn tuonne saliin. Kohta alkaa.
Minua vähän huimasi nautitut tuhdit paukut, mutta huomasin jalkojeni jännitystärinän hieman asettuneen.
Asettelin vielä mustaa peruukia paremmin peilin edessä, punasin huulet tummanpunaisiksi ja varmistin, että naamio pysyy silmien edessä.
Pian ovi aukesi ja minut talutettiin saliin ja korokkeelle. Katselin hätäisesti ympärilleni. Miehiä oli tullut lisää. Esiintymiskoroketta lähes ympäröi miesten kehä. Tuoleja siirrettiin lähemmäs. Minut esiteltiin ja sitten alkoi kuulua valitsemani taustamusiikki. Ensin jähmetyin kauhuissani. Joku jo hihkaisi, vauhtia nainen, ei tänne ole tultu patsaita ihailemaan.
Hitaasti aloin keinutella vartaloani. Yritin unohtaa ympärilläni kuolaavat äijät.
Yritin ajatella olevani yksin kotona ja tanssivani ja riisuuntuvani itselleni. Huomasin minuun suunnattujen valojen kirkastuneen. Kääntyilin, liikuin lavalla ympäriinsä, taivutin itseäni eteen, käännyin ja kumarruin hieman. Ooh, kuului tappi perseessä. Melkein pomppasin pystyyn, niin tietysti näkyihän se lyhyen helman alta heti.
Vähitellen avasin nappeja mekon edestä, ensin yksi, sitten kaksi ja silloin toinen rintani pulpahti jo esiin. Peittelin sitä ensin hämmentyneenä. Sitten piti kuitenkin avata loputkin napit ja valuttaa mekko hitaasti selin miehiin alas lanteille ja lattialle. Joku nappasi sen pois jaloistani. Hitaasti käännyin kädet rintojen suojana ja vähitellen paljastin ne. Kuului vihellystä ja töminää. Hitto mikä pystytissi. Ja noin isot. Pysyvätkö pystyssä ilman korsettia. No sehän kohta nähdään.
Hitaasti avasin sukkanauhat. - Anonyymi00076
jatka.
- Anonyymi00077
Kiihottava tarina
- Anonyymi00078
Taitaa olla tuttu rouva..blondi :)
- Anonyymi00080
Samaa elkeilen. Valmistunut 2019. Nyt 33 vuotias. On blondi ja muodokas hoikka nainen. Asuu nykyisin Turussa. Olkoon enempi.
- Anonyymi00079
Jatkoa odotellaan.
- Anonyymi00082
Tarinan johdanto ja juonen kuljetus on tälle palstalle aivan ylivoimaisen loistavaa, kympin arvoista kerrontaa aina 9.3. 2026 päivitettyyn osaan saakka, mutta sen jälkeen alkaa mahalasku ja selvä tason pudotus.
Kertomus ja alkuosien tekstin herkkä soljuminen muuttuu tuosta eteenpäin selvästi väkinäisen oloiseksi vääntäen tehdyksi ja samalla koko lennokas tarina alkaa sakata ja tekstistä paistaa selvästi tunkkaisuus ja väkisin vääntämisen maku.
Tarinassa on nyt liian monta osaa jotta se jaksaisi kantaa, pysyisi koossa ja lukijaa kiinnostavana ilman itsensä toistoa. Kirjoittajassa on kyllä novellikirjailija ainesta, mutta eihän hän muutoin olisikaan rouva tohtori. - Anonyymi00087
Anonyymi00082 kirjoitti:
Tarinan johdanto ja juonen kuljetus on tälle palstalle aivan ylivoimaisen loistavaa, kympin arvoista kerrontaa aina 9.3. 2026 päivitettyyn osaan saakka, mutta sen jälkeen alkaa mahalasku ja selvä tason pudotus.
Kertomus ja alkuosien tekstin herkkä soljuminen muuttuu tuosta eteenpäin selvästi väkinäisen oloiseksi vääntäen tehdyksi ja samalla koko lennokas tarina alkaa sakata ja tekstistä paistaa selvästi tunkkaisuus ja väkisin vääntämisen maku.
Tarinassa on nyt liian monta osaa jotta se jaksaisi kantaa, pysyisi koossa ja lukijaa kiinnostavana ilman itsensä toistoa. Kirjoittajassa on kyllä novellikirjailija ainesta, mutta eihän hän muutoin olisikaan rouva tohtori.Niinhän se on. Olet oikeassa. Eteenpäin tuosta mainitsemastasi ajankohdasta on ollut vähän vääntämistä, koska tapahtumatkaan kannaltani eivät ole minulle millään lailla eduksi eivätkä aina niin niin mieluisiaakaan.
Kokoajan olen tiennyt, ettei kaikkea pitäisi kertoa ja kirjoittaa.
Ehkä tämä on kuitenkin henkireikä ja purkautumistie. Aiemmin en ole kertonut näistä tapahtumista kenellekään. Olen kuitenkin kertonut, niin kuin olen tuntenut. Toistot, joita ilmenee ehkä kuvaavat sitä minulle aiemmin outoa kokemus- ja tunne alaa, joiden keskellä tapahtumien aikana painiskelin. - Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Niinhän se on. Olet oikeassa. Eteenpäin tuosta mainitsemastasi ajankohdasta on ollut vähän vääntämistä, koska tapahtumatkaan kannaltani eivät ole minulle millään lailla eduksi eivätkä aina niin niin mieluisiaakaan.
Ehkä tämä on kuitenkin henkireikä ja purkautumistie. Aiemmin en ole kertonut näistä tapahtumista kenellekään. Olen kuitenkin kertonut, niin kuin olen tuntenut. Toistot, joita ilmenee ehkä kuvaavat sitä minulle aiemmin outoa kokemus- ja tunne alaa, joiden keskellä tapahtumien aikana painiskelin.Hyvää kerrontaa minusta, eikä mitään väkinäisen tuntuista. Tykkään tuosta kiireettömyydestä, eikä vain syöksystä panosta toiseen. Kerronta on pitkä, mutta sopii tähän hyvin ja jättää kuitenkin mukavasti tilaa myös omalle mielikuvitukselle tapahtumista. Jatka samaan tyyliin.
- Anonyymi00090
Anonyymi00087 kirjoitti:
Niinhän se on. Olet oikeassa. Eteenpäin tuosta mainitsemastasi ajankohdasta on ollut vähän vääntämistä, koska tapahtumatkaan kannaltani eivät ole minulle millään lailla eduksi eivätkä aina niin niin mieluisiaakaan.
Ehkä tämä on kuitenkin henkireikä ja purkautumistie. Aiemmin en ole kertonut näistä tapahtumista kenellekään. Olen kuitenkin kertonut, niin kuin olen tuntenut. Toistot, joita ilmenee ehkä kuvaavat sitä minulle aiemmin outoa kokemus- ja tunne alaa, joiden keskellä tapahtumien aikana painiskelin.Ihan kiva, ettet lopettanut kesken. Jotain taitaa olla vieläkin kertomatta. Onnistuitko säilyttämään salaisuutesi mieheltäsi.
- Anonyymi00081
Peräkylä
Istuin korokkeelle tulleelle tuolille, anustappi painoi hankalasti, riisuin korkokengät ja hitaasti rullasin sukat jalkateriin ja sääriä ojenellen heilautin sukat katselijoita kohti. Pujotin kengät paljaisiin jalkoihin.
Nojauduin taakse, avasin jalkojani, mutta laitoin kädet suojaksi ja levitin jalat hetkeksi ylös levälleen ja vain nopeasti siirsin hetkeksi kädet sivuun.
Laskin jalat alas, käännyin tuolilla istuen aivan etureunalle ja kumarruin nojaamaan selkänojaan.
Nousin seisomaan ja aloin avaamaan korsetin hakasia, mutta asu oli niin tiukalla, etten hansikkaissa saanutkaan hakasia edestä auki.
Olin aikonut jättää hansikkaat käsiin, mutta nyt ne olikin riisuttava. Heitin molemmat hansikkaat miesten joukkoon. Syntyi melkein kiistaa kenen haltuun ne jäävät.
Nyt sain korsetin ylimmänkin hakasen auki ja vähitellen lavalla liikkuen avasin hakaset ylhäältä alas ja sitten seisoi siinä miesten edessä pelkkä narustringut yllän hetken paikallani. Kohotin kädet ylös ja vein ne niskan taakse. Annoin miesten katsella vartaloani.
Hengästytti ja jännitti. Katsokaa nuo tissit ovat ihan pystyt. Ei tuolla kynää pysy alla. Hei pimu on kiihottunut. Katsokaa nännejä. Pystyssä ja kaula ihan punainen. Kommentteja kuului kovalla äänellä ympäriltä.
Tuoleja vedettiin vielä lähemmäs. Jatka.
Käännyin paljastin miehille selkäni ja alastomat pakarani. Hitaasti hivutin kädet stringien narujen alle ja vedin ne takamuksen alle ja kumarruin hieman. Vedin narut uudelleen ylös, käännyin ja hivutin pöksyt uudelleen alas reisiin, polviin ja nilkkoihin. Pujotin ne pois ja kohottauduin kädet rintojen ja pimpin suojana.
Olin kuin huumattuna, kiihottuneena ja pelkäsin mitä minusta sanotaan ja ajatellaan.
Hitaasti paljastin rintani uudelleen ja sitten...
Siirsin käden pois pimppini edestä. Seisoin siinä kirkkaissa kohdevaloissa alastomana jalat hieman harallaan.
Nussittava, kuului hihkaisu. Upea vittu. Nyt tanssi ja esittele itsesi. Anna typy palaa, näytä kunnolla kaikki. Huomasin useammalla miehellä olevan kamerat käsissään.
Kuvatkoon.
Ja minä annoin palaa, Kuin villiinnyin ja kiihotuin kokoajan lisää. Esittelin itseni kunnolla joka suunnalta. Konttasin lattialla takamus pystyssä, tein spagaatin lattialla ja jalat ilmassa selälläni, avasin jalkani lavan reunalla ja annoin miesten katsella. Hyväili sormilla jalkoväliäni ja olin aivan märkä. Toivoin jo, että miehet ottaisivat minut siinä.
Naapurini ojensi minulle käynnistetyn, värisevän hieromasauvan ollessani selälläni jalat levällään ja epäröimättä hyväili sillä häpyhuuliani ja klitoristani ja työnsin sen sisääni huokaillen ja uikuttaen. Anustappi teki sauvan reitin tiukemmaksi ja tuntui vähän oudolta, mutta kiihotus vei mennessään.
Pian sauvoin orgasmia hakien mistään muusta välittämättä. Miehet yllyttivät, joku hyväili jalkojani ja sitten niitä myös levitettiin lisää.
Pian huusin ja tulisin ja käteni hervahti sauvalta orgasmin aaltojen ravistellessa. Joku tarttui sauvaan ja työnteli sitä edelleen. Katsokaa miten vittu elää ja sykkii. Hyvä panopuu. Eiköhän naida porukalla. Hakekaas patja ja tyynyjä. Nostetaan nainen tuohon pöydälle, siinä on hyvä nussia
Pian joku kiikutti yhdelle korokkeelle nostetulle pöydälle patjan, lakanan ja tyynyjä. Kiipeäs typy naitavaksi. Kuului komento ja minä kiipesin ilman mitään vastusteluja, kuumana, kiimaisena ja suorastaan halukkaana. En voinut itselleni mitään.
Sauva oli jo vedetty pois pimpistäni. Heti oli ympärilläni monta miestä. Minua kopeloitiin, puristeltiin, hyväiltiin ja jalkojani levitettiin. Joku työnsi kalun suuhuni ja heti joku työntyi minuun.
Välillä näin kuinka minua kuvattiin ihan läheltä ja taas kauempaa. Minun on täysin mahdotonta sanoa kuinka moni minua nai ja kuinka monta kalua kävi suussani imettävänä.
Kaikki oli yhtä mylläkkä ja jatkuvaa orgasmia.
En edes tajunnut, että anustappi oli vedetty pois, ennenkuin joku työnsi kalun pyllyyni.
Nopeasti sinne myös purkaannuttiin ja heti perään sinne tunki toinen kalu.
En pysty sanomaan kauanko olin siinä miesten vapaassa käytössä., mutta hetkessä se ei ollut ohi. Lopulta kuitenkin viimeisen pitkähkön nainnin jälkeen sain vielä lastin sisääni entisten joukkoon ja huohottaen makasin voimattomana pöydällä miesten kohotellessa lasejaan.
Miehet tarjosivat minulle vielä suun kostuketta kastamalla kaujaan juotaviinsa ja työntämällä vuoron perään kalunsa vielä nuoltavakseni. Kaikilla tuntui olevan hauskaa.
Löysitkin hyvän stripparin. Tiukka vittu ja vielä tiukempi perse, vaikka anustappi tekikin jo tilaa.
Ei ollutkaan silikonitissit.
Joku työnsi vielä tapin pyllyyni ja sauvan pimppiini maatessani siinä voipuneena ja voimattomana. Nousin kuitenkin autettuna ylös ja hoipuin takahuoneeseen ja pesutiloihin.
Suihkutin itseäni pitkään, sillä tuntui, että pimpistäni ja pyllystäni valui aina vaan spermaa.
Naapuri kävi välillä katsomassa miten pärjään.
Olit hyvä pano ja ammattitason strippausta.- Anonyymi00084
Sait kyrpäni kovettumaan näillä jutuilla blondi
Ei taida olla kokonaan fiktiota,tai jos on niin upeasti kirjoitettu.
Jos joskus tulisit Keltsuun ,niin eiköhän rouva saisi samanlaisen käsittelyn...
M66 - Anonyymi00092
Tiukka perse ja upeet tissit sulla.
Ja nymfo .
Punaisilla kynsilläsi raavit äijien perseet,eikö?
Olisinpa ollut mukana
M67hk
- Anonyymi00083
Vietit vie. Riittävästi kiihotusta ja kiimaa, sekä vähän viinaa, niin nainen on valmis ja halukas.
- Anonyymi00085
Kuuma tarina, jatka.
- Anonyymi00086
Kiihottava tarina
- Anonyymi00089
Olet kuuma blondi.
- Anonyymi00091
Upeeta. Jatka!
- Anonyymi00093
Varmasti tohtori jäi kiinni. Mitäs mies tuumasi?
- Anonyymi00094
Peräkylä
Naapuri katseli minua pesuhuoneen ovelta.
Porukat kyselivät, josko tulisit salin puolle seuraa pitämään ja syömään, juotavaakin on.
En kyllä kehtaa äskeisen jälkeen. Vastasin nolona.
No miksi ei. Syödään ja pidetään hauskaa. Eihän tuossa ole mitään häpeilemistä. Esityksesi oli hieno, parempi kuin aiempina vuosina ammattilaisilta. Olit aito ja kiihotuit kunnolla ja esiinnyt paljon rohkeammin ja lisäksi porukat saivat panna sinua. Aiemmat eivät suostuneet siihen. Aina oli vain nopea riisuminen ja paikkojen nopea vilautus, rahastus ja taksilla pois.
Olin ihan nolona miehen puheista. Mutta tunnistavat.
Mitäs se haittaa. Sittenhän tietävät ketä ovat panneet Tulepa saliin nyt. Ilta on vielä nuori.
Eihän minulla ole mitään juhla-asukaan.
Ei haittaa tule noin. Mitä alastiko. No en varmasti. No kaapissa on kylpytakkeja. Mies avasi kaapin ja ojensi minulle valkoisen froteisen kylpytakin. Enhän minä nyt näin. Alusvaatteet.
Ääh mitä sinä niillä. Jos vaikka innostuvat vielä, ei tarvi riisua. Höpö höpö, kyllä nyt on naimiset naitu. Nälkä on kyllä. Kuivasin itseni ja joka tapauksessa kietouduin kylpytakkiin, sillä naapuri tuijotti kokoajan alastonta vartaloani ja se häiritsi.
No nis, nyt mennään. Mies tarttui käteeni.
En tule ilman naamiota ja peruukia, tunnistavat, sain lähes parkaistua. Ääh mitä sinä niillä.
Pidin kuitenkin pääni. Hain makuuhuoneesta peruukin ja naamion ja asettelin ne huolellisesti paikoilleen ja punasin huulet. Tarkoitus oli pujottaa myös alusvaatteet ylle, mutt mies suorastaan raastoi minut ylös tuolilta ja veti perässään salin puolelle.
Ablodit ja huutelu oli kovaa tullessani näkösälle.
Syntyi melkein tappelu mihin pöydän ääreen istun.
Ruoka oli hyvää ja söin hyvällä ruokahalulla, mutta yritin jarrutella juomien suhteen, vaikka niitä runsaasti yritettiin tyrkyttää.
Minua kohdeltiin koko loppuillan ajan melkein kunnioittavasti. Esitystäni kehuttiin tosin jatkuvasti. Myös vartaloni sai kehuja, sekä se, että olin tosi hyvä ja kuuma pano. Kylpytakki pyrki jatkuvasti avautumaan syödessäni ja huomasin vieressäni istuvien hieman nykivänkin helmasta saadakseen paremmin näkymiä.
Minulle näytettiin melkein kilvan miesten ottamia kuvia minusta strippauksen ja naimisen ajalta. Huomasin kiihottuvani, vaikka kuvat kauhistuttivatkin. Olin kyllä menettänyt kontrollini ihan täysin esitykseni aikana ja sen jälkeen.
Ilta kului ja miesten humaltuessa aloin tehdä lähtöä ja pyysin tilaamaan taksin. Tällöin viereeni tuli yksi mies ja anteeksi pyydellen vähän aran oloisesti kysyi voisinko vielä riisua kylpytakkini tuossa lavalla.
Hän ei ollut takarivin pöydässä istuessaan saanut kuin jonkun huonon kuvan minusta stripatessani ja myöhempi kuvaaminen oli jäänyt. Mies sanoi kyllä päässeensä nauttimaan minusta ja kiitti siitä, mutta tahtoisi vielä muistoksi illasta saada itselleen kuvia minusta alastomana lähempää. Täällä peräkylällä ei kovin usein tarjoudu tilaisuutta nähdä ja kuvata alastonta upeaa naista.
Ensin kieltäydyin vähän tylystikin, mutta sitten miehen edelleen pyydellessä anteeksi ehdotustaan hieman nolona ja selvästi pahoillaan , tai harmissaan muutinkin äkisti mieltäni. Miehen ollessa jo poistumassa tartuin häntä hihasta ja sanoin kuitenkin suostuvani. Mies ilostui silmin nähden. Hän sanoi hakevansa autostaan hyvän järjestelmäkameran, jolla saisi taatusti hyviä kuvia.
Pian mies ilmestyikin kameroineen ulkoa ja katsoi minuun. Joku kyseli tarkoitusta ja kuulin miehen sanovan minun lupautuneen vielä poseeraamaan ja riisumaan kylpytakin lavalla.
Tulipa vipinää miesten kaivellessa kännyköitään esiin. No ihan sitä en ollut ajatellut. Olin kuitenkin jonkin verran humaltunut ja kiihottunutkin ja omaksi ihmeeksenikin nousin tuolilta ja kiipesin korokkeelle kylpytakissani.
Joku huusi odota ja hetkessä kirkastuivat korokkeelle suunnatut kohdevalot ympärilläni.
Miehet kehivät korokkeen. Hitaasti kääntyilin kylpytakissani ja sitten riisuin sen niin hitaasti ja viettelevästi kuin osasin. Miehet kuvasivat minua innokkaina ja hihkuivat erilaisia poseerausasentoja edestä ja takaa ja minä toteutin kaikki ehdotukset kiltisti. Avasin myös jalkani korokkeen reunalla selin kylpytakin päällä maaten ja kontillani peppu pystyssä ja annoin miesten kuvata kamerat lähes vartalossani kiinni.
Joku hihkui, että katsokaa. Strippari valuu vieläkin spermaa.
Pahimman kuvausinnnon tasaannuttua niiata niksautin lähetin lentosuukkoja, otin kylpytakin käteeni ja poistuin takatiloihin paljasta pyllyä korostetusti keinuttaen.
Vähitellen pukeuduin, käytyäni ensin uudelleen pimpin ja pyllyn pesulla ja poistuin paikalle tilatulla taksilla.
Olipa väsynyt olo. Onneksi mieheni nukkui, eikä herännyt käydessäni viereen nukkumaan.
Aamulla olikin paikat jäykkiä ja kipeinä. Muutama mustelmakin löytyi. Kävely oli aika kankeaa. Onneksi mies oli lähtenyt töihin herättämättä minua.
Naapuri oli jo lähettänyt viestin, jossa kiitteli illasta, mukana kuvia, tietysti.- Anonyymi00098
Väsynyt mies sulla Ei ihme että annoit kaikennäköisille ja- ikäisille suloista pilluasi.
Silmälasit ,oliko ne silloin ,vai piilareissa ko ?
Minua kiihottavat viileät ,silmälasipäiset blondit:)
Hra Jack68
- Anonyymi00095
Panin salaa vaimoni veljen tyttöystävää Niinaa.
Niinalla niin kauniit silmät ja pysty pikku tissit ja uskomattoman ihana nätti hyvä perse, että oli vaan ihan pakko päästä panemaan häntä.
Juu tiedän, että olin tuhma ja en olisi sellaista saanut mennä tekemään, mutta jos näkisitte miten kaunis se Niina on ja miten seksikäs ihana pylly hänellä on, niin ymmärtäisitte, miksi minulle tuli tarve päästä panemaan häntä.
Yllätyin kun Niina päätti antaa minulle ilon saada panna häntä, en osaa sanoa, miksi halus pettää omaa poikaystävää ja antaa minulle ilon päästä panemaan häntä. - Anonyymi00096
Jess. Kuuma mimmi, eikä enää tunnu lainkaan pistävän pahaksi, vaikka naapuri ohjailee mielin määrin.
- Anonyymi00097
Ihanasti kirjoitettu. Pöksyt kostuvat väkisin lukiessa. Saiko miehesi tietää.
- Anonyymi00099
Toivottavasti jatkoa tarinaan tulee.
- Anonyymi00100
Oli onnen aikaa kun seurustelin minua n. kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa. Hänellä oli vastaavasti minua kymmenen vuotta nuorempi tytär silloin jo yli kolmekymmentä vuotias. Minulla oli seksisuhde molempien kanssa tosin tytön äiti ei sitä tiennyt. Aina tilaisuuden tulle villi nainti alkoi kun tytön äiti lähti käymään esim. kaupassa. Loppui kun tytär alkoi seurustelemaan ja muutti pois.
- Anonyymi00101
Pistähän nyt jatkoa pian.
- Anonyymi00102
Peräkylä
Joitain päiviä myöhemmin naapuri kävi meillä tarkistamassa muuraamansa piipun ja katon korjauksen sekä ehdotti vielä piipun pellitystä. Lupasi tulla tekemää sen viikon, parin päästä.
Juttelivat saunalla mieheni kanssa hyvän tovin. Minä olin ruuanlaittopuuhissa sisällä.
Naapurin poistuttua mieheni kertoi tämän kiitelleen vuolaasti "rouva tohtorin" lainasta lintupongareiden kesäjuhlassa. Oli kuulema ollut oikein onnistunut ilta ja hyvät tarjoilut.
Mieheni kertoi vielä kyselleensä remontin maksua, johon naapuri oli naurahtanut, että maksuhan sovittiin luonnossa ja saunaillan emännöintini on vielä edessä.
Olin aika vaitonainen. Syödessä mieheni vielä kiusotteli, että mitähän tuo maksu luonnossa oikein tarkoittaakaan. Olin hyvin varovainen puheissani jutellessamme.
Vastasin vain, että eivätköhän nuo emännöinnit riitä.
Naapurilta tuli aina silloin tällöin kuvia kesäjuhlasta kuin muistutuksena.
Sitten tullessani töistä mieheni kertoi naapurin käyneen ja kysellyt, josko emännöintini saunalla sopisi perjantaina, jolloin hänelle tulee sai alle vieraita. Kuulema saadaan nämä remontin maksuhommatkin hoidettua. Olivat sopineet asian.
Naapuri soitteli ja sovimme käytännön järjestelyistä. Hän hommaisi kaikki tarvikkeet.
Puin ylleni kepeän kesäleningin ja menin sovittuna aikana naapurin saunalle.
Iso kaasugrilli oli jo pihalla, pöytä ja tuolit laiturin levikkeellä. Ruokia runsaasti kylmälaukuissa ja juomia saavissa jääpalojen seassa. Sovimme missä järjestyksessä tarjoilut tapahtuvat. Tein salaatit ja kattaukset valmiiksi ja järjestelin tavaroita.
Sitten vieraita alkoikin tulla. Kaksi pariskuntaa ja viisi miestä yksin. Tunnistin heti kaksi heistä jo tapaamikseni lintupongareiksi. Vähän hirvitti, mutta sitte arvelin, ettei minua voi mistään tunnistaa ilman peruukkia ja naamiota.
Sauna lämpeni. Juomia kilisteltiin heti alkuun jo aika reippaasti.
Pian rannan täytti iloinen pulina. Isäntä ilmoitti järjestyksen. Ensin saunotaan ja uidaan, sitten syömiset ja juomiset ja taas saunotaan ja uidaan ja juodaan ja.... hymyili paljon puhuvasti.
Naiset kyselivät saunomisjärjestystä. Täällä saunotaan kaikki yhdessä, eikä tällä rannalla sallita uimapukuja. Kuului iloinen naurahtelu.
Kyllö se meille sopii, vastasi toinen vieraista rouvista.
Pian alkoikin kuistilla vaatteiden vähentely.
Silloin toinen vierasta rouvista sano, että emännän pitää tulla myös saunoaan ja uimaan, eiväthän he kaksi naista muuten kehtaa saunoa moisen miesporukan kanssa.
Ilman muuta Inostui pari miestä heti.- Anonyymi00103
Jatka tuliko keskeytys?
- Anonyymi00104
Peräkylä
Selvitin toimivani emäntänä naapurin pyynnöstä ja jättäväni saunomiset ja uimiset vieraille.
Tämä ei kuitenkaan mennyt läpi. Toinen rouvista tarttui käsivarteeni ja veti minut saunan kuistille.
Saunotaan nyt yhdessä noiden köriläiden kanssa, uidaan ja nautitaan kesästä. Autamme kyllä ruokien kanssa ja kaikki näyttää olevan jo lähes valmiina.
Ei auttanut. Mekko pois, eikä minulla ollutkaan muuta ylläni. Rouvat vilkaisivat toisiaan riisuessaan. Pian olimme nakuina ja peflettien kanssa saunaan. Miehet olivat jo lauteilla ja pulinaan tuli hetken hiljaisuus kolmen alastoman. naisen tullessa ovesta.
Pian tuli vipinää. Meille tehtiin nopeasti tilaa. Saunan lauteet olivat L:n malliset ja miehet siirtyivät siten, että aina kahden miehen väliin tuli tilaa yhdelle naiselle ja kapeampaan osaan jäi vielä löylyn heittäjät.
Alun hiljaisuuden jälkeen pulina jatkui. Vähitellen lenteli myös pikkutuhmia juttuja. Minua vähän pelotti tunnistavatko nuo pari lintupongaria vartaloni. Kipakat löylyt ja naiset edellä laiturille ja veteen. Noustuamme vedestä isäntä ojensi kaikille tuhdit ryypyt.
Skoolasimme. Minä tosin katselin pyyhettä suojakseni, mutta koska toisetkaan eivät pyyhkeitä käyttäneet suojanaan, en sitten minäkään. Kyllähän meitä naisia kokoajan katseltiin ja mittailtiin. Onneksi en ollut ainoa alaston nainen tällä kertaa.
Olihan meistä jotain vaikutustakin. Osalla miehistä oli havaittavissa pientä jäykistymistä, eikä niitä kukaan peitellyt.
Saunottua ja uitua tuli useamman kerran. Minä lopetin hieman muita aiemmin ja sytyttelin grilliä ja mehevät pihvit kuumenemaan. Aioin pukea mekon ylleni, mutta naapuri keskeytti aikeeni ja ojensi minulle pienen pienen esiliinan. Tämä riittää emännälle. Huomasithan, kuinka sinua katsellaan ja ihaillaan. Anna nyt porukoiden nauttia.
Puin essulapun joka peitti lähinnä navan ja pienen osaa vatsaa. Pian toiset rouvat tulivat avukseni isoihin pyyhkeisiin kietoutuneena. Molemmat rouvat kertoivat olleensa täällä saunomassa myös edellisenä kesänä. Eikä jäänyt ihan saunomiseksikaan naurahteli toinen.
Kerroin emännöinillä makselevani saunaremonttiamme,mutta en ollut ajatellut emännöiväni näin niukassa asussa. Rouvat naurahtelivat. Täytyyhän näille peräkylän äijeliineille olla edes joskus silmäniloa.
Sitten he kertoivat lintupongareiden kesäjuhlasta, johon naisilla on pääsy kielletty. Kertoivat tietävänsä strippareista joka vuosi. Suotakoon se ukoille, suurin osa vielä peräkamarin poikamiehiä. Naiset kertoivat, että tänä kesänä olikin ollut oikein hyvä strippari. Heidänkin miehensä olivat kehuneet kovasti esitystä ja naista. Rouvat kertoivat nähneensä myös paljon valokuvia esityksestä ja kokonaisia kuvanauhoja.
Nainen oli kuulema riisuuntunut kahdesti ja ollut myös poikamiesten pantavana pöydällä. Herranjestas, oli tosi kiihottavaa katsella kuvia ja kuvanauhoja. Olin melkein kateellinen ja mies on antanut illan ansiosta kotona useat hyvät kyydit.
Samoin meillä jatkoi toinen rouva rupattelua. Olisi hurjaa stripata tuollaiselle köriläsporukalle ja olla kuvattavana ja pantavana, vaikka eihän sitä kehtaisi kuitenkaan. Tässä ihan kiihottuu. Naiset kysyivät oliko mieheni ollut mukana ja olimmeko kuulleet tapahtumasta.
Sanoin, että olemme kesäasukkaita, eikä mieheni ole tässä pongariporukassa mukana.
Pian siirryttiin ruokapöytään. Salaattia kolmea lajia, grillpihvit, uusia perunoita ja juotavaa montaa sorttia. Tarjoilin essussani ja kyllähän minua kokoajan katseltiin. Eipä muillakaan juuri vaatetusta ollut. Miehet pyyhe takamuksen alla ja pian toisilla naisilla myös pyyhkeet vähitellen aukenivat. Paljasta takamustani hyväiltiin tarjoillessani ja pitipä minun myös siirtyä pöydän ääreen.
Syömisen jälkeen isäntä viritteli musiikkia ja pian oli laituritanssit menossa. Vientiä naisilla oli kokoajan, olihan miehiä enemmän. Minä pelkässä essussa, toisilla naisilla pyyhkeet, mutta pian nekin tippuivat.
Pian huomasin toisen rouvan tanssivan parinsa kanssa niin, että hän piteli toisessa kädessään kivikovaa kalua ja mies puristeli naisen paljasta takamusta.
Hetken päästä menin lisäämään puita kiukaan alle ja siellähän sama pari oli jo rakastelemassa lauteilla, eikä kyseessä ollut rouvan mies.
Aioin vetäytyä, mutta rouva hihkaisi, laita vaan puita, ettei kiuas pääse hiipumaan. Rakastelu ei keskeytynyt kumartuessani laittamaan puita uuniin.
Ai että tekee niiiin hyvää, rouva huokaili miehen takoessa rytmikkäästi. Ollessani kumarassa peppu pystyssä tunsin kuinka lantiooni tartuttiin vahvoin käsin ja ennenkuin ehdin liikahtaakaan kalu työntyi pimppiini. Jouduin hakemaan tukea lauteita, etten kaadu päin kuumaa kiuasta.
Olin kyllä valmiiksi kuumana ja liukas. Mies alkoi heti takoa kaluaan voimalla sisääni minun yrittäessä pysyä pystyssä. Silmieni edessä näin miehen takova kaluaan lauteilla makaavan ja voihkivan rouvan pilluun isot kivespussit heiluen.
Koko tilanne kiihotti. Miehen tahti takanani kiihtyi. - Anonyymi00105
Tohtori makselee saunaremonttia 😊
- Anonyymi00106
Jatkoa.
- Anonyymi00107
Ymmärrän hyvin. Kiihottava tilanne koko emännöiminen vieraassa porukassa olemattomasta vaatetuksessa. Väkisin huomaa miesten nälkäiset katseet, pienet hipaisut, vähän juotavaa ja se onkin sitten menoa, ei voi mitään itselleen, vaikka haluaisikin.
- Anonyymi00108
Nuo kertomukset ovat takuulla naisen kirjoittamia. Ei kukaan mies kirjoittaisi noin ja hyvä niin. Jatka.
- Anonyymi00110
Joku peräkammarin mies tämän on selvästi kirjoittanut.
Ei naiset noin urposti kirjoittaisi. Haloooo
- Anonyymi00109
Peräkylä
Tuijotin lumoontuneena edessäni ollutta näkymää. Mies työnteli ylälauteilla makaavaa rouvaa rytmikkäästi kivespussit aivan silmieni edessä heiluen. Näin myös kuinka miehen kalu liukui kiiltelevään pimppiin. En ollut koskaan nähnyt mitään vastaavaa ja vielä noin läheltä.
Takanani ollut kiihdytti nopeasti työntöjä, tarttui voimalla lanteisiini ja puski voimalla syvälle sisääni ja purkaantui.
Tuijotin niin lumoontuneena edessäni ollutta näkymää. Näin kuinka miehen kivespussit äkkiä kuin supistuivat ja hän veti kalunsa ulos ja purkaantui kalu kiillellen avoimelle pimpille ja vatsalle. En heti tajunnut edes minua naineen miehen vetääntyneen minusta. Kuulin saunan ovelta sanottavan, kiitti, olet tiukka pano ja sinulla on hyvä perse.
En edes ehtinyt nähdä kuka minua nai!
Toinen mies laskeutui lauteilta, huuhtoi kalunsa ja sanoi janottavan noin hikisen urakan jälkeen ja poistui pihalle.
Toinen rouva kohottautui istumaan ja pyysi minua vierelleen. Oli hetken hiljaista ja sitten rouva naurahti. Huh, olipas se kuumottavaa ja oli ihana katsella kun myös sinua naitiin. Sanoin, etten edes ehtinyt nähdä kuka se oli. Molempia alkoi naurattaa. Aavenussija iski.
Rouva kertoi tämän syrjäkylän olevan laisensa. Täällä pidetään huolta myös noista naimattomista peräkamarinpojista, etteivät kaikki kaikkoa täältä.
Täällä ei ole kuin kuusi naimisissa olevaa naista ja pari naimatonta, miehiä on kolminkertainen määrä ja jos vähän menee kauemmas, vielä lisää.
Tarkoitatko huolenpidolla tuota äskeistä? Kysyin uteliaana.
Kyllä sitäkin nainen nyökkäili pyyhkiessään samalla sormillaan alavatsaltaan siemenesteitä ja vei sormet huulilleen ja nuoli ne puhtaiksi hymyillen. Eivätkö puolisot ole mustiksia?
Eipä juuri, kun itsekin pääsevät sitten vapaille, kuten tuohon lintupongareiden juhliin ja saammehan me naisetkin vaihtelua ja nautintoja ihan luvan kanssa.
Sitten nainen katseli minua ja naurahti: Muuten sinä olit se strippari siellä juhlassa jota miehet panivat pöydällä porukalla. Tunnistin sinut. Näin paljon lähikuvia ja kuvanauhaa kun riisuuduit ja sinua naitiin. Tunnistin nuo rintasi, tuon luomen reidessäsi ja tuon paljaan pillusi ja tuon pienen mustan karvanuolen pillusi yläpuolella. Sinulla olikin silloin peruukki. Olit kyllä ihan hurjana ja sait selvästi upeita orgasmeja.
Yritin kielellä, mutta eihän se mennyt läpi.
Miten rohkenit ja lupauduit strippaamaan ja naitavaksi? Kerroin hänelle, että olen tavallaan kiristyksen uhri naapurin saadessa napattua minusta ensin muutamia nakukuvia salaa ja sitten saunaremonttin jälkeen hän sopi vielä mieheni kanssa maksut näillä emännöinneillä, jotka sitten ovatkin vähän muuta.
Eikä miehesi tiedä mitään ja on tietysti mustasukkainen? Ei, ei tiedä, vaikka naapuri kertoikin jo alunperin perivän remonttimaksun luonnossa.
Vieressäni istunut rouva oli tikahtua nauruun. Pekka on aika veijari, mutta on sillä valtava kalu seisonnassa ja on jo nainut sinua aiemminkin.
No on pari kertaa, sain myönnettyä. On minuakin, hän hymyili. Ja minua kuului saunan ovelta. Toinen rouva kiipesi viereeni. Kuulin osan jutteluistanne.
Tässä on se strippari äijien kesäjuhlsta, minut esiteltiin uudelleen.
Oho. No jotenkin ajattelin, että sinussa on jotain tuttua, mutta nuo hiukset. Se oli peruukki, kuittasi toinen rouva.
Olit huisin rohkea. Sellaiset riisuuntumiset tappi pyllyssä ja sitten myös sauva pillussa. Huh. Olit kuin ammattilainen. Miehelläni oli lähes kaikki kuvanauhalla. Katselimme niitä monta kertaa. Tiedätkö muuten kuinka moni sinua nai siinä pöydällä?
Punotin varmaan naisten puhuessa niin suoraan.
E-en osaa sanoa, kaikki oli sellaista mylläkkä.
Täysin varmuudella pillussasi kävi ainakin 13 eri kalua. Imit vielä varmaan useampaa. Taisivat ensin juottaakin sinua? Myös se kikkeleiden kastot juomisiin ja niistä imemisesi olli hienoa.
Tuliko paikat kipeiksi, pystyitkö kävelemään aamulla?
Naiset kyselivät minulta kokoajan lisää. Ehdin hädintuskin vastata, kun jo kysyttiin tuntemuksiani ja orkkujani niin monen miehen alla. Sait myös pyllyyn lasteja. Olit kyllä aika spermassa lopuksi.
Eikö miehesi huomannut mitään? Kerroin tämän onneksi nukkuneen tullessani kotiin, eikä tiedä tapahtumista.
Kyllä ukot pihalla innostuu, kun kuulevat, että strippari onkin oman kylän tohtorinna.
Pyysin, etteivät paljastaisi asiaa, muuten joudun pian kotona pahoihin vaikeuksiin kun sana leviää.
Kuules nyt nainen, mitä tällä kylällä tapahtuu, se tälle kylälle jää, siitä ei muualle huudella, vaikka siitä keskenään puhutaankin, joten ole huoleti. Miehet vain arvostavat sinua enemmän ja vielä hieno tohtorisnainen, jota ovat saaneet panna.
Mennääs nyt pihalle ja annetaan äijien nauttia ja nautitaan mekin. - Anonyymi00111
No voi hyvää päivää mitä paskaa.
Toivottavasti tällaisesta ei kukaan nyt kuitenkaan kiksejä saisi.
On kyllä niin aneemisesti kirjoitettu kieli poskella ja toinen käsi housuissa.- Anonyymi00113
Joo ei olekkaan mikään äijä, joka piehtaroi pelkissä tisseissä, nänneissä, klitoriksessa ja vitussa ja kyrvässä. Tämä nainen kuvaakin asioita hienovaraisesti. Myös mielikuvitukselle jää varaa.
Just näin ja yläpuolisella arvostelijalla ei seiso muuta kuin järki. Ei auta edes käsi housuissa.
- Anonyymi00112
Hyvin rytmitettyä ja taitavaa kirjoitusta. Hyvä ! Jatkoa toivoen......
- Anonyymi00114
Upee kertomus. Tykkäsin kovin. Toivottavasti jatkuu vielä.
- Anonyymi00115
Onko tää Iitistä?
- Anonyymi00116
Paras nyt jatkaen ihanainen, miten loppuiltakin sujui.
- Anonyymi00117
Tiedän myös yhden kyläalueen, jossa meininki on vähä samansuuntaista. Paljon naimattomia miehiä ja vähän naisia. No rouvat saavat vierasta ja ovat tyytyväisiä.
- Anonyymi00118
Kun luin tuota eka saunomista. Ni kyllä mun muijani olisi humalassa tarrannu veljesten kyrpiin kiinni.
- Anonyymi00119
Lisätkää noihin tarinoihin aina joku linkki, josta löytyisi joku kuva tai video.
Kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Ja kuvat myös kertoo, että tarina on tosi, eikä keksitty.
Esimerkiksi tässä, nussitaan toisen miehen tyttöystävää ja vaikka kuinka kertoisin ja koittaisin kuvailla, miten kaunis tyttöystävä miehellä on ja miten kaunis seksikäs ihana pylly naisella on, niin sitä on mahdotonta kuvailla paremmin, kuin mitä kuvat kertoo.
Kuvat kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa, niin se vaan on, niin lisätkää noihin tarinoihin aina joku kuva tai video.
https://www.erome.com/a/UopDb26s- Anonyymi00121
Samaa mieltä, kuvat tuo kivan lisän tarinoihin.
Kuvat kertoo enemmän, kuin sanat.
Toki jotkut tykkää lukea kirjoja, mutta itse tykkään katsella elokuvia, niin kuvat/videot antaa jotain sellaista, mitä sanoilla ei voi saada aikaiseksi.
Tuossa oli loistava esimerkki, joku kertoi, että nussi salaa jonkun miehen kaunista tyttöystävää, jolla hyvännäköinen perse, niin ilman noita kuvia, jokainen olisi vaan joutunut käyttämän mielikuvitusta, minkä näköinen se nainen oli, mutta noista kuvista oli apua, niitä näkee miten kiva perse naisella on ja se luo ymmärrystä, miksi miehen oli päästävä nussimaan toisen miehen tyttöystävää. Minäkin olisin pannu ja uskon, että moni muukin mies olisi myös pannu, vaikka tietää, että ei saisi ja on väärin nussia toisen tyttöystävää, mutta kun katselee tuon muijan persettä, niin kyllähän sitä olisi ihan pakko päästä panemaan.
- Anonyymi00120
Jatkoa tarinaan...
- Anonyymi00122
Peräkylä
Kuvia en mukaan liitä syystä, että olen kaikki kuvat turvallisuussyistä poistanut puhelimestani, mitä olen naapurilta saanut. Paikkakuntaa en halua paljastaa.- Anonyymi00126
Käytätkö tiukkoja farkkuja,jotta upeat pakarasi korostuva?
Ja paitakin tiukka.
Punaiset kynnet
Aaahh - Anonyymi00131
Eli tää on Iitistä. Sittenpä tunnenkin sinut. 😊
- Anonyymi00123
Pikkurouva kirjoittaa loistavaa tarinaa!
- Anonyymi00124
Kyllä. Seisottavaa kirjoitusta. Kerros nyt mitä saunaillassa vielä tapahtui.
- Anonyymi00125
Jatkoa nyt vaan on niin pienet riipputissit saanut jo kyytiä
- Anonyymi00129
Mitähän tuollakin tarkoitit
- Anonyymi00127
Olen kuvitellut ex naiseni Maikin tuollaseen emännöintiin. Siltähän se kävisi.
- Anonyymi00128
Sullahan on sit upee ex. Sopis meidän poikamies porukkaa mökille kesällä.
- Anonyymi00130
Panetteko kunnolla jos tuon 29v vaimoni poikamiehille panokaveriksi?
Onko teitä monta miestä? - Anonyymi00132
Anonyymi00130 kirjoitti:
Panetteko kunnolla jos tuon 29v vaimoni poikamiehille panokaveriksi?
Onko teitä monta miestä?Tottakai,pikkurouvasi saa joka reikään
Missäpäin olette
Meitä 6 vanhempaa miestä Keltsussa - Anonyymi00133
Anonyymi00132 kirjoitti:
Tottakai,pikkurouvasi saa joka reikään
Missäpäin olette
Meitä 6 vanhempaa miestä KeltsussaViidestä miehestä on vaimolla yksin kokemusta kun toinen nainen perui tulonsa ja vaimo antoi kaikille kahdessa ryhmässä.
- Anonyymi00135
Anonyymi00133 kirjoitti:
Viidestä miehestä on vaimolla yksin kokemusta kun toinen nainen perui tulonsa ja vaimo antoi kaikille kahdessa ryhmässä.
Vielä kun ois se vaimo,no onhan sulla kuitenkin unelmia ja vilkas mielikuvitus
- Anonyymi00134
Tämä alkuperäinen tarina vois jatkua sikäli mustetta riittää kertojalla.
- Anonyymi00136
Pitäs nyt tohtorirouva kertoen lisää.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413030Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs442865100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482483Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462235Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks242068Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451739
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361