Raneäijäite

Anonyymi-ap

Miksi ylläpito ei tee mitään vaan antaa saman tyypin häiriköidä päivästä toiseen?

24

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Siksi koska raneäijäite on Suomi24 ylläpidon palkkalistoilla. Palkattu trolli

• Anonyymi00003
        UUSI

Epäilen samaa. Ei mikään muu selitä sitä, että tyyppi saa harjoittaa täällä vuodesta toiseen täysin vapaasti palstan sääntöjen ja Suomen lain vastaista toimintaa vonkaamalla esim. alaikäisiltä alastonkuvia.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Epäilen samaa. Ei mikään muu selitä sitä, että tyyppi saa harjoittaa täällä vuodesta toiseen täysin vapaasti palstan sääntöjen ja Suomen lain vastaista toimintaa vonkaamalla esim. alaikäisiltä alastonkuvia.

Mutta kun kyseessä on aito mielenvikainen idiootti, hänen jakama puhelinnumero on aito, hänen facebook tilinsä on aito, hänen veljensä on oikea ihminen ja hän myös kirjoittelee aidosti snäpissä yhtä vammaisia kuin täällä.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mutta kun kyseessä on aito mielenvikainen idiootti, hänen jakama puhelinnumero on aito, hänen facebook tilinsä on aito, hänen veljensä on oikea ihminen ja hän myös kirjoittelee aidosti snäpissä yhtä vammaisia kuin täällä.

Jos tuo on totta niin kumma ettei tuolle Kerpeikkarille löydy mitään kuria.

• Anonyymi00002
      UUSI

Minä itse otin heihin tänään yhteyttä ja kerroin että heidän täytyy tehdä asialle jotain tai muuten he itse voivat syyllistyä rikokseen.

• Anonyymi00004
        UUSI

Saitko vastausta?

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Saitko vastausta?

En minkäänlaista.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En minkäänlaista.

Eli kertoo sen että setä on heidän palkkalistoillaan

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Eli kertoo sen että setä on heidän palkkalistoillaan

Siltä näyttää.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Siltä näyttää.

Eli palstan ylläpito syyllistyy myös rikokseen kun heidän palkkaamansa trolli syyllistyy rikoksiin

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Eli palstan ylläpito syyllistyy myös rikokseen kun heidän palkkaamansa trolli syyllistyy rikoksiin

Tuskin tyyppiä on palkattu varsinaisesti trollaamaan, joku sekopää on onnistunut puliveivaamaan itselleen moden oikeudet.

• Anonyymi00012
      UUSI

Aikaisemmin ylläpito viitsi edes sulkea sedän nimimerkin samalla kun poistivat sedän ”ilmoitukset”. Nyt eivät tee edes sitä, vaan setä saa trollata vapaasti nimimerkillään.

• Anonyymi00013
      UUSI

!!! Ottakaa nyt epäilijät "järki käteenne", ei kukaan ns. normaali henkilö mies tässä tapauksessa voi olla noin slitsofreeninen jakomielitautinen kuten tämä tyyppibon osoittanut olevansa!

Viimeisempiä oli tuo Itä-Häme jutyu... kukaan ei osaa "näytellä" niin umpi järjetöntä ja samalla erittäin ristiriitaista henkilöä kuin tämä pitkin aikaa on tehnyt, ja toiminut!

Missään kohtaa ei edes vahingossa ole paljastunut että tää trolli kirjoittaisi jotain järkeen käypää ja ymmärrettävän älykästä tekstiä!

Tätä samaa tautofonista toistoa on nämä vastaukset ja myös "ilmoittelunsa" sanoitukset!

Tätä epäilyä trollin toiminnan "palkkauksista" tms. s24.n kirjoilla on ollut aikaisemminkin juttua, ja nyt taas omanlaosensa tyypit alkaa toistaa tätä jälleen!?

Lopettakaa sen seuraaminen ja lapselliset piikittelyt se jää lopulta yksin ja lopettaa myös!?

• Anonyymi00014
        UUSI

Sitäkin on aikanaan yritetty, että kukaan ei kommentoinut sedän ilmoituksia. Ei mitään vaikutusta. Ilmoituksia pukkasi liukuhihnalta samaan malliin.

• Anonyymi00015
        UUSI

Jokin syyhän siihen täytyy olla, että yp antaa juuri tuon tyypin riehua vapaasti. Käyttäjiä on suljettu keskustelupalstoilta paljon vähemmästäkin häiriköinnistä.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Jokin syyhän siihen täytyy olla, että yp antaa juuri tuon tyypin riehua vapaasti. Käyttäjiä on suljettu keskustelupalstoilta paljon vähemmästäkin häiriköinnistä.

Minä kun yhteen aikaan ilmoitin hänestä jatkuvasti, mitään ei tehty ja kun aloin sitten kirjoittelemaan Ranelle yhtä typeriä niin minut estettiin päiväksi mutta ei itse "Ranea".

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minä kun yhteen aikaan ilmoitin hänestä jatkuvasti, mitään ei tehty ja kun aloin sitten kirjoittelemaan Ranelle yhtä typeriä niin minut estettiin päiväksi mutta ei itse "Ranea".

Minä ilmoitin Sedästä yp:lle joskus n. 8 - 10 vuotta sitten. Suomi24:llä oli siihen aikaan eri omistaja. Sain sähköpostilla pitkähkön vastauksen, jossa kerrottiin, että ylläpidossa ollaan tietoisia häiriköinnistä ja että kyseinen henkilö on häirinnyt palstaa jo vuosikaudet, mutta että ylläpidolla ei ole käytettävissään teknisiä keinoja, joilla estää hänen toimintansa.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Samoin kävi minulle

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Samoin kävi minulle

Eli Rane on todistetusti ylläpidon suojeluksessa

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Normaalisti foorumeilta saa varoituksen,jos ei sääntöjä noudata.
        Sitten tulee bannit määräajaksi,tai kokonaan.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Samoin kävi minulle

Se että ylläpito ei tee asialle mitään, mahdollistaa hänen käytöksensä.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Se että ylläpito ei tee asialle mitään, mahdollistaa hänen käytöksensä.

Yp:n taitaa olla teknisesti melko mahdoton tehdä mitään. Kenelläkään ei ole enää kiinteää IP-osoitetta, jonka voisi bannata. Uuden IP:n saa kynnistämällä puhelimen/tietokoneen uudestaan. Laitteen tunnistamiseen perustuvan eston pystyy välttämään vieläkin helpommin. Uuden käyttäjätunnuksen saa tehtyä ekemällä uuden sähköpostiosoitteen, jos entinen on estetty.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Yp:n taitaa olla teknisesti melko mahdoton tehdä mitään. Kenelläkään ei ole enää kiinteää IP-osoitetta, jonka voisi bannata. Uuden IP:n saa kynnistämällä puhelimen/tietokoneen uudestaan. Laitteen tunnistamiseen perustuvan eston pystyy välttämään vieläkin helpommin. Uuden käyttäjätunnuksen saa tehtyä ekemällä uuden sähköpostiosoitteen, jos entinen on estetty.

Mutta nykyään he eivät edes estä pysyvästi hänen rekisteröityä nimimerkkiä kuten ennen, he eivät enää edes yritä.

Nuo asiat eivät ole Ranelle helppoja, tyyppi ei osaa edes osaa poistaa vanhoja Facebook profiileja.

• Anonyymi00024
      UUSI

!!! Joko olette kokeillut tätä omilla tiedoillanne" häirintä ilmoitusta yp:lle- tai mihin nyt meneekin!?

Ette varmaan - sillä silloin asia otetaan AIHEELLISENA IÖMOITUKSENA käsittelyyn!?

"Laiton sisältö
      Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

Sähköposti (Valinnainen):

Sähköposti
      Nimi (Valinnainen):

Nimi
      Syy:

Kirjoita...

__^^^^^__
      HUOM. OMAA OIKEAA NIMEÄ EI VAADITA TAI SP- YM.!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      237
      5133
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4171
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3803
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3609
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3540
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3275
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      7
      2704
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2596
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2426
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      59
      2377
    Aihe