Millaset vaatteet kiihottaa eniten?
Vaatefetissit
83
1865
Vastaukset
- Anonyymi00001
Farkkuhaalarit, lappuhaalarit. Oikeestaan kaikki haalarit mutta nuo eniten. Oon mies
- Anonyymi00002
Tiukat farkut ja legginsit hyväperseisellä naisella. Kuten freddyt! Tyrmäävät
- Anonyymi00003
Nahka, latex ja pvc
- Anonyymi00004
Kaikenlaiset sukkahousut niin naisilla kuin miehillä ohuista 15 den seiteistä villaisiin talvisukkiksiin ja kaikkea niiden väliltä
- Anonyymi00005
Nahka ja PVC. Lateksi on todellinen turn off, mautonta muovia 🤮
- Anonyymi00047
Latex on kumia, PVC on muovia.
Mutta olen samaa mieltä, PVC näyttää seksikkäämmältä. - Anonyymi00058
Anonyymi00047 kirjoitti:
Latex on kumia, PVC on muovia.
Mutta olen samaa mieltä, PVC näyttää seksikkäämmältä.Juu tiedän materiaalien erot. Kumi kuuluu autonrenkaisiin, ei vaatteisiin
- Anonyymi00006
piukat leggarit, farkut tai muut joista näkee naisten kauniit lantion muodot
- Anonyymi00007
Hame,polvi pituinen,mustat ohuet sukkahousut ja mustat korkonilkkurit..!
- Anonyymi00017
Tervemenoa!
- Anonyymi00008
Pitkät PVC tai nahkasaappaat ovat todella upeat ja naiselliset
- Anonyymi00011
En usko kerta siellä sinä esiinnyt. Huono show, ei ole vaivan väärti
- Anonyymi00015
Edelleen en, ei sirkuksen taso ole kummoinen kun sinä siellä olet
- Anonyymi00012
Turkikset. Nainen muhkeassa turkiksessa. Mieluummin aito kun feikki. Siihen vielä pitkät saappaat
- Anonyymi00013
Mee sirkukseen friikki
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mee sirkukseen friikki
Mene vaan, ei sun sitä tarvi täällä toistella
- Anonyymi00018
Igssä näkee niin mahtavia naisia. Juurikin nahassa, pvcssä jne.
- Anonyymi00019
Onko muodokkaita naisia nahassa ja PVC:ssä?
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onko muodokkaita naisia nahassa ja PVC:ssä?
On on...
- Anonyymi00020
Silkki ,satiini pikkarit pitsiteunaiset topit,läpikuultavat paidat,sukkikset,saapaat pitkät toppikset.Tyttöilles naisen valitsemat.M58
- Anonyymi00021
Märät pikkarit.
- Anonyymi00022
Märät strigit ja pikkarit.
- Anonyymi00023
Miehellä käytetyt, likaset työvaatteet päällä ja saappaat jalassa saa kiiman nousemaan.
- Anonyymi00030
Missä päin M58 S.joki
- Anonyymi00045
Löytyy likaiset työ kamppeet.Markku kaivuri mies.S.joki
- Anonyymi00051
Anonyymi00045 kirjoitti:
Löytyy likaiset työ kamppeet.Markku kaivuri mies.S.joki
Oon Oulusta. Harmi kun ei olla lähempänä.
- Anonyymi00024
Huomio kamppeet vähän likaset keltanen paita takki rinnuksille auki.Meet perjantaina viiden jälkeen päivän päätteeksi,syömään orituvalle jos panettaa apuja löytyy.
- Anonyymi00026
Anopin alusvaatteet.
- Anonyymi00027
Jätkien hieman kusiset bokserit
naisten nahka ja pvc asut , pukeudun niihin niin tulee ihanan kiimainen olo 😋
- Anonyymi00034
Millainen olo on kiimainen olo? Kiihottuneen kyllä tiedän mutta kiimainen olo on täysin vieras käsite
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Millainen olo on kiimainen olo? Kiihottuneen kyllä tiedän mutta kiimainen olo on täysin vieras käsite
Etkö osaa suomea?
- Anonyymi00059
Anonyymi00035 kirjoitti:
Etkö osaa suomea?
Osaan tietenkin. Mutta tuosta kun ei kysymäni asia käy selväksi. Epäilen vahvasti että sinulla sitä vastoin on puutteita suomen kielessä, luetun ymmärtämisessä ainakin
- Anonyymi00060
Anonyymi00035 kirjoitti:
Etkö osaa suomea?
Kerrohan sitten äidinkielen maisterina ja moniosaajana täysin tietämättömälle juntille, missä kohdassa tuossa kysymääni asiaan tulee selvyys? Ole hyvä vaan, estradi on teidän
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Kerrohan sitten äidinkielen maisterina ja moniosaajana täysin tietämättömälle juntille, missä kohdassa tuossa kysymääni asiaan tulee selvyys? Ole hyvä vaan, estradi on teidän
Ymmärtäisiköhän saappaidentestaajajuntti tämän:
”Olla kiimassa" tarkoittaa puhekielessä voimakasta seksuaalista kiihottumista tai himokkuutta.
Nyt voit jatkaa niiden saappaiden testailua (kunhan muistat hylätä ne, joissa on enemmän kuin yksi aukko). - Anonyymi00063
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ymmärtäisiköhän saappaidentestaajajuntti tämän:
”Olla kiimassa" tarkoittaa puhekielessä voimakasta seksuaalista kiihottumista tai himokkuutta.
Nyt voit jatkaa niiden saappaiden testailua (kunhan muistat hylätä ne, joissa on enemmän kuin yksi aukko).Kyllä se näyttää olevan selvin kun jatkat vaan keskenäsi lantasaappaidesi testaamista ja paskan polkemista siellä tunkiollas. Juntti!
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Kyllä se näyttää olevan selvin kun jatkat vaan keskenäsi lantasaappaidesi testaamista ja paskan polkemista siellä tunkiollas. Juntti!
Voi ei, menikö kaikkien asioiden tietäjällä ihon alle? 😱
PS. On aika junttia nimitellä fiksumpiaan junteiksi! - Anonyymi00066
Anonyymi00064 kirjoitti:
Voi ei, menikö kaikkien asioiden tietäjällä ihon alle? 😱
PS. On aika junttia nimitellä fiksumpiaan junteiksi!Kyllä sulla näytti menevän, ja itse junttikortin käytit ensimmäisenä. Joten tehtäisikö niin että jos sinulla ei ole aiheeseen tuon fiksumpaa argumenttia annettavaksi niin ole hiljaa idiootti
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Kyllä sulla näytti menevän, ja itse junttikortin käytit ensimmäisenä. Joten tehtäisikö niin että jos sinulla ei ole aiheeseen tuon fiksumpaa argumenttia annettavaksi niin ole hiljaa idiootti
Taisit itse kutsua itseäsi juntiksi ensin ja voit toki keskenäsi sopia ihan mitä vaan. Toki se on vähän idioottimaista olettaa, että muut niitä sopimuksiasi noudattaisivat.
- Anonyymi00069
Anonyymi00067 kirjoitti:
Taisit itse kutsua itseäsi juntiksi ensin ja voit toki keskenäsi sopia ihan mitä vaan. Toki se on vähän idioottimaista olettaa, että muut niitä sopimuksiasi noudattaisivat.
Kuse muuntajaan
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Kuse muuntajaan
Voin hyvin tehdäkin sen, jos itse kuset pistorasiaan.
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Voin hyvin tehdäkin sen, jos itse kuset pistorasiaan.
Senkus kuset vaikka housuihis vajakki 🤡
- Anonyymi00076
Anonyymi00071 kirjoitti:
Senkus kuset vaikka housuihis vajakki 🤡
Ei mun tarvitse… meillä on sisävessa. Etkö itse vielä ole oppinut käyttämään sellaista? 🤭
- Anonyymi00078
Anonyymi00076 kirjoitti:
Ei mun tarvitse… meillä on sisävessa. Etkö itse vielä ole oppinut käyttämään sellaista? 🤭
Vai on siellä lataamossa oikein sisävessa 😅Pyyhkiikö lataamon henkilökunta pyllynkin kun asioit siellä vesiklosetissas🤡
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Vai on siellä lataamossa oikein sisävessa 😅Pyyhkiikö lataamon henkilökunta pyllynkin kun asioit siellä vesiklosetissas🤡
Vai sellaiset projektiot 🤡:llä on tänään 🙄
- Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Vai sellaiset projektiot 🤡:llä on tänään 🙄
Itestäs änkytät kyrpä
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Itestäs änkytät kyrpä
Ja 🤡:n projektiot jatkuvat… 🤭
- Anonyymi00084
Anonyymi00081 kirjoitti:
Ja 🤡:n projektiot jatkuvat… 🤭
Ei se sun ongelma oo, vai onko?
- Anonyymi00028
Nahka aina sexsy tykkään kovasti nahkakorsetista.Silkki pikkarit nahka hame,pitkä painava nilkkapituinen,musta,ruskeä,punertava takki vyöllä.Saappaat takin sävyyn.
- Anonyymi00029
Nahkamekot ja nahkahameet. Myös pitkät nahkatakit tai nahkatrenssi naisella. Myös kiiltäväpintaiset untuvatakit on kiihottavia.
- Anonyymi00031
Pitkät toppikset ,saappaat,nahkahame.
- Anonyymi00032
Silkkipikkarit, satiini minihame ja ohuet rintsikat. Kaikki liukkaat alushameet, vekkihameet, liukkaat legginsit nuorilla naisilla. T.ukm66
- Anonyymi00033
Kiiltävät ohuet sukkikset lisäksi..!
- Anonyymi00038
Siis nämä itselleni puettuna....
T. Ukm55v - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
T. Ukm55vSamoin itselle puettuna myös. T. ukm66
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
T. Ukm55vKyllä ne sukkikset kuuluu asuun...
- Anonyymi00041
Vekkihameella hot
- Anonyymi00036
Uudet ja kiiltävät Kontiot, punaiset ja mustat.
- Anonyymi00037
Kyllä. On aika jees. Myös Hunter kumisaappaat on kiihottavat..
- Anonyymi00042
Ja latex catsuit
- Anonyymi00043
Hame, sukkahousut, stay upit ...
- Anonyymi00044
Stayupsukat sukkanauhaliivit rintsikat tekorinnat hame korkokengät nämä kiihotta
ja päällä lähes joka päivä m66 - Anonyymi00046
Kiimainen olo ,miehillä kyrpä pystys ,tihkuu liukkaria kirkasta.
Naisilla pillu märkänä liukasteesta.Munaa odotellessa pikkarit kastuu. - Anonyymi00048
Uikkarit (varsinkin kasari- tai ysärityyliset onepiecet), legginsit, jumppatrikoot, PVC, silkki, satiini ja yleensäkin kaikki kiiltävä, liukas tai elastinen.
Tämän tyylisissä vaatteissa sopivasti peittävä on parempi kuin liian paljastava, ihonmyötäisyys tekee seksikkyyden. - Anonyymi00049
paksut, pehmeät neuleet, esim mohair. lisäksi pitkät villaiset säärystimet ja nahkahousut naisella..
- Anonyymi00050
Mustat ohuet silkkiset ja musta vekkihame
- Anonyymi00052
Satiinishortsit 80-luvulta ja kiiltävät liukkaat PVC ja nailon vaatteet mm. turkishuppuiset untsikat.
- Anonyymi00053
Naisten alusvaatteet, käytän lähes päivittäin rintaliivit, sukkanauhavyö ja siihen sukat ja stringit . On tosi kiihottava runkkaa posliini kullia pukeutuneena näihin ihaniin asuihin.
M 64 CD 💃 - Anonyymi00054
Minä käytän päivittäin naisten pöksyjä.etupäässä stringejä. On vaan niin taivaallinen tunne käyttää niitä.
- Anonyymi00055
Nahkatakit pitkät goottityyliset.Saappaat hameet.
- Anonyymi00056
Naisella pitkä nahkatakki ja saappaat. Herättää kysymyksen onko sen takin alla mitä.
- Anonyymi00057
Sukat sukkanauhat pitkä nahkatakki.
Punainen huivi saappaat ja laukku.Naisella tai tytöilijällä. - Anonyymi00062
Tiukat farkut hyväperseisellä naisella
- Anonyymi00065
Kyllä, kaupan kassajonossa katse pyllyyn salaa.
pian koittaa kevät ja pääsee naisten nahka ja pvc asussa ulkona liikkumaan 😋
- Anonyymi00068
Farkun lahkeesta näkyy sukkahousu nilkat ja varpaat
- Anonyymi00072
Suomussalmella naisilla on tunnetusti ihanat perät😋😋👍👍
- Anonyymi00074
Farkuissa? Onko pystyt pyöreät perät?
- Anonyymi00073
Lapsena sisko / serkut puki minulle baletti vaatteita. Siitä jäi sellaiset kutkuttavat muistot.
- Anonyymi00075
Naisten ihanat silkkiset yöpaidat,aamutakit pikkarit.Satiini kiihottaa myös.
- Anonyymi00077
Naisilla 20-35v addun verkkarit, hokan lenkkarit ja valkoiset sukat
- Anonyymi00082
Farkut ja farkkurotsi miehellä kiihottaa.
- Anonyymi00083
Naisella pairadizen nahkaleggarit!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2504828Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak932387Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1171530Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.321940- 72904
Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N270849Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle115802Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si33767- 38736
- 67702