Mä tykkään kielistä

😋👅🍲Olenkin nyt hyvin kielitaitoinen. Kaupoilla käyn nyt vähän harvemmin kun on hiihtolomataudit liikkeellä, enkä halua tässä kuussa sairastua. Eilen kuitenkin käväisin sittarissa hakemassa tarjouksesta kielimakkaraa. Ruoaksi jos kieliä laittaa, niin naudankieli käy parhaiten leikkeleeksi ja porsaankieli kastikkeena.

Hyvää Yötä!

25

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sellainen 3 promillen aivopieru sieltä tällä kertaa 🤪 💨

• Sulta aina yhtä "älykkäitä" kommentteja!

• Anonyymi00004
        lounas.ajatus kirjoitti:

Sulta aina yhtä "älykkäitä" kommentteja!

Sanoo palsta"älykkö", joka ei ymmärrä edes palstan keskusteluaihetta, vaan suoltaa tänne mitä sattuu, kuten tälläkin kertaa 😆

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Sanoo palsta"älykkö", joka ei ymmärrä edes palstan keskusteluaihetta, vaan suoltaa tänne mitä sattuu, kuten tälläkin kertaa 😆

Missähän se on virallisesti kuvattu mistä täällä saa keskustella ja mistä ei? En löytänyt.

Tekoäly osasi hyvin vastata ikävä palstan sisällöstä. Ikäväähän se on toisten ihmisten anonyyminä tehty arvostelu. Se on yhtä epäeettistä kuin selän takana haukkuminen.

"AI-yhteenveto
        Suomi24:n keskustelupalsta, mukaan lukien "ikävä"-keskustelut, sisältää usein anonyymiä, negatiivissävytteistä kommentointia. Sisältö vaihtelee ruohonjuuritason avautumisesta ja kritiikistä jopa häirintään, ja aiheet liittyvät tyypillisesti muiden ihmisten, julkkisten, yhteiskunnallisten ilmiöiden tai yritysten arvosteluun. "

• Anonyymi00006
        lounas.ajatus kirjoitti:

Missähän se on virallisesti kuvattu mistä täällä saa keskustella ja mistä ei? En löytänyt.

Tekoäly osasi hyvin vastata ikävä palstan sisällöstä. Ikäväähän se on toisten ihmisten anonyyminä tehty arvostelu. Se on yhtä epäeettistä kuin selän takana haukkuminen.

"AI-yhteenveto
        Suomi24:n keskustelupalsta, mukaan lukien "ikävä"-keskustelut, sisältää usein anonyymiä, negatiivissävytteistä kommentointia. Sisältö vaihtelee ruohonjuuritason avautumisesta ja kritiikistä jopa häirintään, ja aiheet liittyvät tyypillisesti muiden ihmisten, julkkisten, yhteiskunnallisten ilmiöiden tai yritysten arvosteluun. "

Ketään ei kiinnostele vittuukaan sun yhteenvetos, pelle 🤡

• Anonyymi00008
        lounas.ajatus kirjoitti:

Sulta aina yhtä "älykkäitä" kommentteja!

Itsellä punainen liha pannassa. Ehkä kielikin sellaiseksi lasketaan? Itsellä kolmen koon ravinto, kala, kana., kalkkuna, joilla pärjää jo hyvin. Ehkä joskus siijhen lisää neljännen koonkin, kasvikset? Se vaatii vielä enemmän asennetta ja mielikuva harjoituksia.

• Anonyymi00009

Neljä tapausta fanittanut aloittajaäijän omaa pikku performaatiota. Hyvin pyyhkii

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Itsellä punainen liha pannassa. Ehkä kielikin sellaiseksi lasketaan? Itsellä kolmen koon ravinto, kala, kana., kalkkuna, joilla pärjää jo hyvin. Ehkä joskus siijhen lisää neljännen koonkin, kasvikset? Se vaatii vielä enemmän asennetta ja mielikuva harjoituksia.

Pääasia, että syö sellaista ruokaa, millä voi hyvin. Punaisessa lihassa on puriinia, että jos on kihti yms. taipumusta niin sitä ei kannata paljoa syödä. Minäkin yritän kalalla, kalkkunalla ja kanalla tulla toimeen, vaikka ne ei mun mielestä ruokia olekaan. Mulla kun on AB veriryhmä, niin se polveutuu metsästäjistä, jotkaa söivät lihaa ja siksi ruoansulatus on kehittynyt siihen ruokaan sopivaksi.

Näyttää kieli kuuluvan punaisen lihan joukkoon vaikka hyvää onkin. Mutta jos sitä silloin tällöin syö niin mun mielestä ei haittaa:
        "Korkea puriinipitoisuus: Elinlihat, kuten kieli, maksa, munuaiset ja aivot, ovat erittäin runsaspuriinisia."

Kokeilen nyt yhdestä ruokaluennosta tullutta vinkkiä papujen lisäämiseksi ruokavalioon niin, että totuttelen muutamalla pavulla päivässä. Soijarouheessa esim. olisi eniten edullista proteiinia, mutta kun tein siitä soossin niin se ei käynyt mulle ollenkaan.

• Anonyymi00018
        lounas.ajatus kirjoitti:

Pääasia, että syö sellaista ruokaa, millä voi hyvin. Punaisessa lihassa on puriinia, että jos on kihti yms. taipumusta niin sitä ei kannata paljoa syödä. Minäkin yritän kalalla, kalkkunalla ja kanalla tulla toimeen, vaikka ne ei mun mielestä ruokia olekaan. Mulla kun on AB veriryhmä, niin se polveutuu metsästäjistä, jotkaa söivät lihaa ja siksi ruoansulatus on kehittynyt siihen ruokaan sopivaksi.

Näyttää kieli kuuluvan punaisen lihan joukkoon vaikka hyvää onkin. Mutta jos sitä silloin tällöin syö niin mun mielestä ei haittaa:
        "Korkea puriinipitoisuus: Elinlihat, kuten kieli, maksa, munuaiset ja aivot, ovat erittäin runsaspuriinisia."

Kokeilen nyt yhdestä ruokaluennosta tullutta vinkkiä papujen lisäämiseksi ruokavalioon niin, että totuttelen muutamalla pavulla päivässä. Soijarouheessa esim. olisi eniten edullista proteiinia, mutta kun tein siitä soossin niin se ei käynyt mulle ollenkaan.

Joo ei se soija sovi tollasille juopoille, syö sä vaan makkaraa sen kaljan kanssa. : D

• Anonyymi00002

Lounaspapatuksen kieltämät kennokanavat; Leikkii stringeissä barbia ja rämpyttää älyluurillaan kuparilinjalla A, C, D... ;)
      -sivusta

• Anonyymi00003

🤣🤣

• Anonyymi00003 kirjoitti:

🤣🤣

Hyvä, että edes joku ymmärsi ja vielä tykkäsikin kommentista, joka on niin kaukana mun ympäristön käyttämästä kielestä, etten tajunnut mitä tässä tarkoitettiin.

• Anonyymi00005
        lounas.ajatus kirjoitti:

Hyvä, että edes joku ymmärsi ja vielä tykkäsikin kommentista, joka on niin kaukana mun ympäristön käyttämästä kielestä, etten tajunnut mitä tässä tarkoitettiin.

Varmaa sitä käyttämääs koodikieltä, jota mainostes perässä roikotat.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Eikö teillä ole muuta tekemistä, kuin keksiä jotakin olemattomia juttuja minusta. Mun kirjoitukset on kyllä ihan selkokieltä, enkä kirjoittele anonyyminä höpönlöpöä omiin aloituksiini.

• Anonyymi00010

Kerro toki poikaparka näitä kiintoisia tiedotuksia jokaiseen palstaäijän hahmoon fiksoituneena kun aikaa vielä on

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyllä nämä samat mainokset kohtelee jokaista palstan kirjoittajaa, myös tätä palstaäijää samalla tavalla, jos bannereita tarkoitat

• Anonyymi00007

👀
      🐽
      👅
      🫰🏽

• Anonyymi00013

💩.ajatus

• Kiitos kommentoijille, kun olette pitäneet aloitustani etusivulla.😊

• Anonyymi00014

Kyllä tuolla vuosien huomiohuorauksella se uuhh oohhh kaivattu varmaan pian ilmestyy sinne korpimökillesi ja voitte sitten elää elämänne onnellisina loppuun saakka korvessa. 🤣🤣🤣

• Anonyymi00016

👋☺️

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Kyllä tuolla vuosien huomiohuorauksella se uuhh oohhh kaivattu varmaan pian ilmestyy sinne korpimökillesi ja voitte sitten elää elämänne onnellisina loppuun saakka korvessa. 🤣🤣🤣

Asun veiläkin Espoossa kerrostalossa kolmannessa asuinkerroksessa. En kutsuisi tätä korveksi, kun monta sataa ihmistä kävelee vastaan kun ulos menee. Täällä kaupungissa ihmiset käyttäytyvät onneksi sivistyneesti ja osaavat keskustella kohteliaisuussääntöjen mukaan.

• Anonyymi00017

Hei sinä aidolta kuulostava ihminen.

Mitä teet tällaisella palstalla?

LS

• Anonyymi00019

Miksi jäit kaipaamaan sitä miestä, jonka kanssa Cajunbroileria söit? Kaipaako hän sinua vai vain sinä häntä. Voisit soittaa hänelle kenties?

LS

• Anonyymi00020

Se on vaan sen pakkomielle ja tyyppi on jo jotain 10v. tehtaillut täällä noita kolmihymiöisiä aivopierujaan, joilla kuvittelee hurmaavansa sen tyypin omakseen. Ei tajua, että se juna meni jo, vaikka selittäisi, kuin 2-vuotiaalle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      85
      4111
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      26
      2230
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      40
      2010
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1364
    5. 28
      1243
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1093
    7. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      73
      901
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      43
      899
    9. Tuntuu että sulla on uusi ihastus

Toivottavasti vain harhailen.
      Ikävä
      40
      771
    10. Peuran liikenne ajovaloissa

Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup
      Ähtäri
      30
      764
    Aihe