😋👅🍲Olenkin nyt hyvin kielitaitoinen. Kaupoilla käyn nyt vähän harvemmin kun on hiihtolomataudit liikkeellä, enkä halua tässä kuussa sairastua. Eilen kuitenkin käväisin sittarissa hakemassa tarjouksesta kielimakkaraa. Ruoaksi jos kieliä laittaa, niin naudankieli käy parhaiten leikkeleeksi ja porsaankieli kastikkeena.
Hyvää Yötä!
Mä tykkään kielistä
25
310
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sellainen 3 promillen aivopieru sieltä tällä kertaa 🤪 💨
- Anonyymi00004
lounas.ajatus kirjoitti:
Sulta aina yhtä "älykkäitä" kommentteja!
Sanoo palsta"älykkö", joka ei ymmärrä edes palstan keskusteluaihetta, vaan suoltaa tänne mitä sattuu, kuten tälläkin kertaa 😆
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sanoo palsta"älykkö", joka ei ymmärrä edes palstan keskusteluaihetta, vaan suoltaa tänne mitä sattuu, kuten tälläkin kertaa 😆
Missähän se on virallisesti kuvattu mistä täällä saa keskustella ja mistä ei? En löytänyt.
Tekoäly osasi hyvin vastata ikävä palstan sisällöstä. Ikäväähän se on toisten ihmisten anonyyminä tehty arvostelu. Se on yhtä epäeettistä kuin selän takana haukkuminen.
"AI-yhteenveto
Suomi24:n keskustelupalsta, mukaan lukien "ikävä"-keskustelut, sisältää usein anonyymiä, negatiivissävytteistä kommentointia. Sisältö vaihtelee ruohonjuuritason avautumisesta ja kritiikistä jopa häirintään, ja aiheet liittyvät tyypillisesti muiden ihmisten, julkkisten, yhteiskunnallisten ilmiöiden tai yritysten arvosteluun. "- Anonyymi00006
lounas.ajatus kirjoitti:
Missähän se on virallisesti kuvattu mistä täällä saa keskustella ja mistä ei? En löytänyt.
Tekoäly osasi hyvin vastata ikävä palstan sisällöstä. Ikäväähän se on toisten ihmisten anonyyminä tehty arvostelu. Se on yhtä epäeettistä kuin selän takana haukkuminen.
"AI-yhteenveto
Suomi24:n keskustelupalsta, mukaan lukien "ikävä"-keskustelut, sisältää usein anonyymiä, negatiivissävytteistä kommentointia. Sisältö vaihtelee ruohonjuuritason avautumisesta ja kritiikistä jopa häirintään, ja aiheet liittyvät tyypillisesti muiden ihmisten, julkkisten, yhteiskunnallisten ilmiöiden tai yritysten arvosteluun. "Ketään ei kiinnostele vittuukaan sun yhteenvetos, pelle 🤡
- Anonyymi00008
lounas.ajatus kirjoitti:
Sulta aina yhtä "älykkäitä" kommentteja!
Itsellä punainen liha pannassa. Ehkä kielikin sellaiseksi lasketaan? Itsellä kolmen koon ravinto, kala, kana., kalkkuna, joilla pärjää jo hyvin. Ehkä joskus siijhen lisää neljännen koonkin, kasvikset? Se vaatii vielä enemmän asennetta ja mielikuva harjoituksia.
- Anonyymi00009
Neljä tapausta fanittanut aloittajaäijän omaa pikku performaatiota. Hyvin pyyhkii
Anonyymi00008 kirjoitti:
Itsellä punainen liha pannassa. Ehkä kielikin sellaiseksi lasketaan? Itsellä kolmen koon ravinto, kala, kana., kalkkuna, joilla pärjää jo hyvin. Ehkä joskus siijhen lisää neljännen koonkin, kasvikset? Se vaatii vielä enemmän asennetta ja mielikuva harjoituksia.
Pääasia, että syö sellaista ruokaa, millä voi hyvin. Punaisessa lihassa on puriinia, että jos on kihti yms. taipumusta niin sitä ei kannata paljoa syödä. Minäkin yritän kalalla, kalkkunalla ja kanalla tulla toimeen, vaikka ne ei mun mielestä ruokia olekaan. Mulla kun on AB veriryhmä, niin se polveutuu metsästäjistä, jotkaa söivät lihaa ja siksi ruoansulatus on kehittynyt siihen ruokaan sopivaksi.
Näyttää kieli kuuluvan punaisen lihan joukkoon vaikka hyvää onkin. Mutta jos sitä silloin tällöin syö niin mun mielestä ei haittaa:
"Korkea puriinipitoisuus: Elinlihat, kuten kieli, maksa, munuaiset ja aivot, ovat erittäin runsaspuriinisia."
Kokeilen nyt yhdestä ruokaluennosta tullutta vinkkiä papujen lisäämiseksi ruokavalioon niin, että totuttelen muutamalla pavulla päivässä. Soijarouheessa esim. olisi eniten edullista proteiinia, mutta kun tein siitä soossin niin se ei käynyt mulle ollenkaan.- Anonyymi00018
lounas.ajatus kirjoitti:
Pääasia, että syö sellaista ruokaa, millä voi hyvin. Punaisessa lihassa on puriinia, että jos on kihti yms. taipumusta niin sitä ei kannata paljoa syödä. Minäkin yritän kalalla, kalkkunalla ja kanalla tulla toimeen, vaikka ne ei mun mielestä ruokia olekaan. Mulla kun on AB veriryhmä, niin se polveutuu metsästäjistä, jotkaa söivät lihaa ja siksi ruoansulatus on kehittynyt siihen ruokaan sopivaksi.
Näyttää kieli kuuluvan punaisen lihan joukkoon vaikka hyvää onkin. Mutta jos sitä silloin tällöin syö niin mun mielestä ei haittaa:
"Korkea puriinipitoisuus: Elinlihat, kuten kieli, maksa, munuaiset ja aivot, ovat erittäin runsaspuriinisia."
Kokeilen nyt yhdestä ruokaluennosta tullutta vinkkiä papujen lisäämiseksi ruokavalioon niin, että totuttelen muutamalla pavulla päivässä. Soijarouheessa esim. olisi eniten edullista proteiinia, mutta kun tein siitä soossin niin se ei käynyt mulle ollenkaan.Joo ei se soija sovi tollasille juopoille, syö sä vaan makkaraa sen kaljan kanssa. : D
- Anonyymi00002
Lounaspapatuksen kieltämät kennokanavat; Leikkii stringeissä barbia ja rämpyttää älyluurillaan kuparilinjalla A, C, D... ;)
-sivusta- Anonyymi00003
🤣🤣
Anonyymi00003 kirjoitti:
🤣🤣
Hyvä, että edes joku ymmärsi ja vielä tykkäsikin kommentista, joka on niin kaukana mun ympäristön käyttämästä kielestä, etten tajunnut mitä tässä tarkoitettiin.
- Anonyymi00005
lounas.ajatus kirjoitti:
Hyvä, että edes joku ymmärsi ja vielä tykkäsikin kommentista, joka on niin kaukana mun ympäristön käyttämästä kielestä, etten tajunnut mitä tässä tarkoitettiin.
Varmaa sitä käyttämääs koodikieltä, jota mainostes perässä roikotat.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eikö teillä ole muuta tekemistä, kuin keksiä jotakin olemattomia juttuja minusta. Mun kirjoitukset on kyllä ihan selkokieltä, enkä kirjoittele anonyyminä höpönlöpöä omiin aloituksiini.
- Anonyymi00010
Kerro toki poikaparka näitä kiintoisia tiedotuksia jokaiseen palstaäijän hahmoon fiksoituneena kun aikaa vielä on
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä nämä samat mainokset kohtelee jokaista palstan kirjoittajaa, myös tätä palstaäijää samalla tavalla, jos bannereita tarkoitat
- Anonyymi00007
👀
🐽
👅
🫰🏽 - Anonyymi00013
💩.ajatus
Kiitos kommentoijille, kun olette pitäneet aloitustani etusivulla.😊
- Anonyymi00014
Kyllä tuolla vuosien huomiohuorauksella se uuhh oohhh kaivattu varmaan pian ilmestyy sinne korpimökillesi ja voitte sitten elää elämänne onnellisina loppuun saakka korvessa. 🤣🤣🤣
- Anonyymi00016
👋☺️
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä tuolla vuosien huomiohuorauksella se uuhh oohhh kaivattu varmaan pian ilmestyy sinne korpimökillesi ja voitte sitten elää elämänne onnellisina loppuun saakka korvessa. 🤣🤣🤣
Asun veiläkin Espoossa kerrostalossa kolmannessa asuinkerroksessa. En kutsuisi tätä korveksi, kun monta sataa ihmistä kävelee vastaan kun ulos menee. Täällä kaupungissa ihmiset käyttäytyvät onneksi sivistyneesti ja osaavat keskustella kohteliaisuussääntöjen mukaan.
- Anonyymi00017
Hei sinä aidolta kuulostava ihminen.
Mitä teet tällaisella palstalla?
LS - Anonyymi00019
Miksi jäit kaipaamaan sitä miestä, jonka kanssa Cajunbroileria söit? Kaipaako hän sinua vai vain sinä häntä. Voisit soittaa hänelle kenties?
LS- Anonyymi00020
Se on vaan sen pakkomielle ja tyyppi on jo jotain 10v. tehtaillut täällä noita kolmihymiöisiä aivopierujaan, joilla kuvittelee hurmaavansa sen tyypin omakseen. Ei tajua, että se juna meni jo, vaikka selittäisi, kuin 2-vuotiaalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää372178Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642022Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73905
- 27899