Ja haluan sinut.
Rakastan sinua mies
23
474
Vastaukset
- Anonyymi00001
🥹Ja minä rakastan sinua ja haluan sinut.
- Anonyymi00002
Mä rakastan Kiaa💚🖤
- Anonyymi00023UUSI
Mikä kirjain rakastaa ? Tai nimi? Kirjainten määrä?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mikä kirjain rakastaa ? Tai nimi? Kirjainten määrä?
Kia Ceed on suosittu perheauto.
- Anonyymi00003
Mm-hm, sama mutta enemmän.
- Anonyymi00004
Rakas neitokainen ❤️
- Anonyymi00005
Tämä on pakko olla mulle🥰minä rakastan sinua nainen❤️
- Anonyymi00006
niin varmaan, taas tällainen osoitteeton hapuilu, uskottavuus on 0% ->
- Anonyymi00007
Olen jo lupautunut Sinulle tuleva vaimoni
- Anonyymi00008
Se on varattu ,tuollaiset pakkomielteiset kantsii jättää apteekin hyllylle!
- Anonyymi00009
Niin ap lle varattu!
- Anonyymi00010
Jo tää oli minulle, niin älä ole huolissaan.
Ihan rauhassa saat olla, varmasti.
Sivusta. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jo tää oli minulle, niin älä ole huolissaan.
Ihan rauhassa saat olla, varmasti.
Sivusta.Jos siis
- Anonyymi00013UUSI
Kirjoitteletko pullea täti näihin palstaäijän aloituksiin aamuöisin jostain tietystä varatusta miehestä, johon on sekundaarinen pakkomielle tämän primäärin naiseen kohdistuvan pakkomielteen ohella vai jo ikäänkuin laajemmassa skaalassa (kaikki ovat varattuja tms tervettä)? Kun ei sinusta yksäri ota aina selvää, missä mennään henkisen tolasi kanssa. T naiselta
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kirjoitteletko pullea täti näihin palstaäijän aloituksiin aamuöisin jostain tietystä varatusta miehestä, johon on sekundaarinen pakkomielle tämän primäärin naiseen kohdistuvan pakkomielteen ohella vai jo ikäänkuin laajemmassa skaalassa (kaikki ovat varattuja tms tervettä)? Kun ei sinusta yksäri ota aina selvää, missä mennään henkisen tolasi kanssa. T naiselta
Eli eipä ihme tuollaisen kielenkäytön osalta, että koet palstasedän ”horotteluiden” tai jonkun muun keken jodlauksen olevan sinulle parjaamisen kohteelta. Lisäys.
- Anonyymi00012
Mulla ei ole enää tunteita sua kohtaan ei niin minkään moista
- Anonyymi00015UUSI
Astraalitaso ei ole riittävästi.
- Anonyymi00016UUSI
Onko tämä joku sinun ultimatum nyt tälle itseään rakastavalle aloittajamiehelle jonka koet naiseksi?
- Anonyymi00017UUSI
Niin mäkin sua ihana
- Anonyymi00019UUSI
❤️
- Anonyymi00020UUSI
Niinhän ne kaikki sanoo.....asettukaa läskit jonoon.
- Anonyymi00021UUSI
Mt potilas
- Anonyymi00022UUSI
Mikä ilkkumisen aihe se on!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse53737SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713342Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202196Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921423
- 151333