automerkki, me mennään naimisiin, mä en enää anna kenenkään tuhota mun rakkaustarinaa.

Ei kateelliset ihmiset saa mua, ei kukaan toinen mies tule meidän tielle. Oon opetellut kävelemään laavalla, asettamaan omat rajat, ja oleen vahvempi, mutta aistin vahvaa vastahakoisuutta ja asetelmia, jotka pyrkii tuhoamaan meidän rakkauden, mä en anna sen tapahtua!

39

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kia on ihan hyvä ajettava, onnea matkaan, liukkaita varoen.

• Anonyymi00002

Pian saamme toisemme💫💥✨🔥❤️💍🙏

• En malta oottaa, oot rakkain❤️✨️❤️‍🔥

• Anonyymi00003
        BPDBunny6666 kirjoitti:

En malta oottaa, oot rakkain❤️✨️❤️‍🔥

Mäkään en malta odottaa.❤️🌛saadaan ihana elämä yhdessä💫💍🔥✨🌛🥰🙏

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Mäkään en malta odottaa.❤️🌛saadaan ihana elämä yhdessä💫💍🔥✨🌛🥰🙏

Se tulee oleen niin kaunista ja ihanaa, parasta mitä mulle on tapahtunut ikinä, oon niin kiitollinen sun olemassaolosta, ihana❤️✨️❤️‍🔥💖

• Anonyymi00005
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Se tulee oleen niin kaunista ja ihanaa, parasta mitä mulle on tapahtunut ikinä, oon niin kiitollinen sun olemassaolosta, ihana❤️✨️❤️‍🔥💖

Mäkin oon kiitollinen sun olemassaolosta. 🌛✨🔥💍💫😍🙏Rakastan sua äärettömästi ❤️

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Mäkin oon kiitollinen sun olemassaolosta. 🌛✨🔥💍💫😍🙏Rakastan sua äärettömästi ❤️

Sä oot kaunein ja ihanin, et tiiä itekkään miten paljon sua rakastan❤️❤️‍🔥✨️, mä vaan en pysty oottaa et saan kertoo sen sulle irl ja tehä sut onnelliseks💖❤️

• Anonyymi00006
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Sä oot kaunein ja ihanin, et tiiä itekkään miten paljon sua rakastan❤️❤️‍🔥✨️, mä vaan en pysty oottaa et saan kertoo sen sulle irl ja tehä sut onnelliseks💖❤️

Ja sä taas oot maailman komein 😍tiedän et tuut tekee mut onnelliseksi. 💫✨🌛🔥💍😘🙏Teet sitä jo nyt❤️💋

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Ja sä taas oot maailman komein 😍tiedän et tuut tekee mut onnelliseksi. 💫✨🌛🔥💍😘🙏Teet sitä jo nyt❤️💋

Mä oon niin onneliinen et pystyn tekeen sut onnelliseks, se merkkaa mulle niin paljon❤️ säkin teet mut, en ois uskonut et ketään sunlaist vois ees olla olemassa💖✨️, hehkut niin kirkkaana rakas❤️

• Anonyymi00007
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Mä oon niin onneliinen et pystyn tekeen sut onnelliseks, se merkkaa mulle niin paljon❤️ säkin teet mut, en ois uskonut et ketään sunlaist vois ees olla olemassa💖✨️, hehkut niin kirkkaana rakas❤️

En voisi kuvitella elää ilman sua.🥰oot mulle niin rakas ja sut vaan haluan💫✨💍🔥🌛🤗🙏 en ketään muuta.kiitos, kun oot elämässäni❤️tehdään toisemme onnelliseksi🌛😚✨💍🔥💫🙏

• Anonyymi00007 kirjoitti:

En voisi kuvitella elää ilman sua.🥰oot mulle niin rakas ja sut vaan haluan💫✨💍🔥🌛🤗🙏 en ketään muuta.kiitos, kun oot elämässäni❤️tehdään toisemme onnelliseksi🌛😚✨💍🔥💫🙏

Oon tosi onnekas susta,❤️✨️💖 ja ei sun tarvii elää ilman mua, oon aina sun tukena ja läsnä, toivottavasti pian myös irl❤️ sä ansaitset vaan parasta ja tuot mulle hymyn huulil ja kyyneleet silmiin❤️💖

• Anonyymi00008
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Oon tosi onnekas susta,❤️✨️💖 ja ei sun tarvii elää ilman mua, oon aina sun tukena ja läsnä, toivottavasti pian myös irl❤️ sä ansaitset vaan parasta ja tuot mulle hymyn huulil ja kyyneleet silmiin❤️💖

Oot ollu mun tukena koko tän matkan ja oon siitä todella kiitollinen 🤗❤️matka on ollut kuoppainen mut ollaan selvitty siitä👍säkin saat mulle hymyn huulille ja mä tunnen sun kyyneleet🥺toivottavasti saamme pian toisemme🔥✨💍💫🌛🫂🙏sitä toivon kovasti❤️

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Oot ollu mun tukena koko tän matkan ja oon siitä todella kiitollinen 🤗❤️matka on ollut kuoppainen mut ollaan selvitty siitä👍säkin saat mulle hymyn huulille ja mä tunnen sun kyyneleet🥺toivottavasti saamme pian toisemme🔥✨💍💫🌛🫂🙏sitä toivon kovasti❤️

Matka on ollut pitkä ja kivinen ja välillä harhautunut ihan väärään suuntaan, eniten tietenkin harmittaa että en aina ole osannut huomata millainen aarre ja enkeli mua varjeleekaan❤️🥺✨️ olisin ihan valmis viemään sut alttarille jo nyt ja tekeen susta ikionnellisen💖✨️ oot oikea aarre💖, mä teen kyllä kaikkeni että saatais toisemme, koska oot liian arvokas menettää. Kukaan muu ei sun paikkaa vois korvata sydämes, vaik tiiätkin et mä menin väärään suuntaan pitkään... 💖🥺 mut rakas mä aion hyvittää sulle , jos mun sanat tai teot on ikinä satuttanut sua... kun oot aina ollut mun tuki ja turva kaikessa💖❤️

Jos kukaan ansaitsee mun rakkauden, niin se oot kyllä sä ja mä oisin tosi onnekas jos saisin mun rakkauden sulle osoittaa, sä oot se "oikea"❤️💖✨️

• Anonyymi00009
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Matka on ollut pitkä ja kivinen ja välillä harhautunut ihan väärään suuntaan, eniten tietenkin harmittaa että en aina ole osannut huomata millainen aarre ja enkeli mua varjeleekaan❤️🥺✨️ olisin ihan valmis viemään sut alttarille jo nyt ja tekeen susta ikionnellisen💖✨️ oot oikea aarre💖, mä teen kyllä kaikkeni että saatais toisemme, koska oot liian arvokas menettää. Kukaan muu ei sun paikkaa vois korvata sydämes, vaik tiiätkin et mä menin väärään suuntaan pitkään... 💖🥺 mut rakas mä aion hyvittää sulle , jos mun sanat tai teot on ikinä satuttanut sua... kun oot aina ollut mun tuki ja turva kaikessa💖❤️

Jos kukaan ansaitsee mun rakkauden, niin se oot kyllä sä ja mä oisin tosi onnekas jos saisin mun rakkauden sulle osoittaa, sä oot se "oikea"❤️💖✨️

Saat osoittaa rakkautesi ja mä osoitan rakkauteni sinuun🌛💫💍✨🔥🥰🙏meillä tulee olemaan koko loppuelämä aikaa.❤️sä tosiaan menit väärään suuntaan,mut ei se haittaa rakas.🩷löysit kuitenkin oikean polun.jotkut teot loukkasi mua, mut ne on anteeksi annettu.ymmärrän miksi teit niin.🤗loppupeleissä sä oot ollu mun tuki ja turva ja suhun on aina voinut luottaa 100%👍rakastan sua syvästi, enkä halua menettää sua koskaan❤️🙏

• Anonyymi00010
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Meen nyt nukkuu rakkaimpani❤️ hyvää yötä 🫂😴

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Saat osoittaa rakkautesi ja mä osoitan rakkauteni sinuun🌛💫💍✨🔥🥰🙏meillä tulee olemaan koko loppuelämä aikaa.❤️sä tosiaan menit väärään suuntaan,mut ei se haittaa rakas.🩷löysit kuitenkin oikean polun.jotkut teot loukkasi mua, mut ne on anteeksi annettu.ymmärrän miksi teit niin.🤗loppupeleissä sä oot ollu mun tuki ja turva ja suhun on aina voinut luottaa 100%👍rakastan sua syvästi, enkä halua menettää sua koskaan❤️🙏

Oon onnellisempi tällä polulla kuin kenenkään muun kanssa💖❤️, miten en olisi kun mulla on sunlainen enkeli varjelemas ja rakastamassa mua❤️ ihan oikeasti, olin tyhmä kun en tajunnut aiemmin.. sä oot mun aito oikea rakkaus, sä oot just se oikea mulle, just oikeella tavalla❤️💖 sydäntä viiltää ajatus et oisit kärsinyt, kun oon haikaillut jonkun toisen perään🥺💔, rakas.. sun kipu on mun, enkä halua et enää ikinä loukkaan sua mitenkää, sä ansaitset kuiteskin täyden rakkauden❤️

Mäki oon aina luottanut suhun, vaik en oo aina nähnytkään sua, nyt näen ja oon täysin varma, ei oo yhtäkään epäilystä sydämes etten sua haluais rakastaa. Haluan, vannoutua sulle, ja tehä sut onnelliseks, se tuo mulle niin paljon iloa, nähdä ihminen jota ihailen ja rakastan koko sydämeni pohjasta iloisena, ja lupaan että teen kaikkeni et se toteutuisi. ❤️

Voit luottaa etten enää harhaudu mihinkää, vaan omistaudun täysillä sulle , se tuntuu niin hyvältä ja aidolt, yhtään en joudu tunnetta pakottaan, oot musta yks kauneimmist ihmisistä ikinä ja sun energia ja tekstitkin vetää puoleensa niin paljon. On niin hyvä rakastaa sua, tiiän et saan olla turvassa ja ei tarvii pelätä mitään🥹💖 tälläst sen kuuluiskin olla, ei jatkuvaa hylkäämisen pelkoa ja arvoni todistelua. Vaikka toki teen parhaani et voin olla sulle kaikista paras ja joku päivä voisit olla ylpeä musta. Yhdessä me ollaan uskomaton tiimi, usko pois❤️💖✨️

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Meen nyt nukkuu rakkaimpani❤️ hyvää yötä 🫂😴

Hyvää yötä rakas, mäkin yritän saada unest kii vaik se on hieman vaikeeta nyt❤️🫂

• Anonyymi00011
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Hyvää yötä rakas, mäkin yritän saada unest kii vaik se on hieman vaikeeta nyt❤️🫂

Hitsi. Mä heräsin rakas eikä väsytä yhtään❤️

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miehesi Esa täällä

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miehesi Esa täällä

Yes 🥰❤️

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Anteeks , nukahdin tos, sain sentää muutaman tunnin unta, koita säkin nukkua❤️

• BPDBunny6666 kirjoitti:

Anteeks , nukahdin tos, sain sentää muutaman tunnin unta, koita säkin nukkua❤️

Ja heräsin täysin turhaan... nukkuun ja salille sit kai. Mietin rakas, mitäköhän tykkäisit jos yrittäisin taiteilla susta muotokuvan, oot niin kaunis ja upea... <3

• Anonyymi00020
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Ja heräsin täysin turhaan... nukkuun ja salille sit kai. Mietin rakas, mitäköhän tykkäisit jos yrittäisin taiteilla susta muotokuvan, oot niin kaunis ja upea... <3

Sain huilattua muutaman tunnin. Juu taiteile vaan. Olisin siitä onnellinen❤️😍

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Sain huilattua muutaman tunnin. Juu taiteile vaan. Olisin siitä onnellinen❤️😍

Hyvä, että sait nukuttua, mäkin uinahdin hetkeksi, kunnes heräsin painajaiseen ja unihalvaukseen. En vaan tiiä riittääkö mun taiteellinen lahjakkuus, visualisoimaan sun ääretöntä kauneutta, mutta voin yrittää, se ois kyl kiva jos saisin tehtyä jotain kaunista sulle <3

• Anonyymi00021
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Hyvä, että sait nukuttua, mäkin uinahdin hetkeksi, kunnes heräsin painajaiseen ja unihalvaukseen. En vaan tiiä riittääkö mun taiteellinen lahjakkuus, visualisoimaan sun ääretöntä kauneutta, mutta voin yrittää, se ois kyl kiva jos saisin tehtyä jotain kaunista sulle <3

Oi se olisi ihanaa kulta-😚😘. Mä kyl luulen,et oot taiteellinen😍🤗

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Oi se olisi ihanaa kulta-😚😘. Mä kyl luulen,et oot taiteellinen😍🤗

Oon mä hieman, harjotuksen puutetta vaan😘 kai mun on pakko sit jos tykkäisit❤️🩷

• Anonyymi00022
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Oon mä hieman, harjotuksen puutetta vaan😘 kai mun on pakko sit jos tykkäisit❤️🩷

Ei oo mikään pakko rakas, mut tykkäsin kovasti😚😍🤗🫂

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei oo mikään pakko rakas, mut tykkäsin kovasti😚😍🤗🫂

Mä tykkään kyl kaikesta luovast🥺❤️ ja etenkin jos saa sut iloiseks😩💖 sulla on aivan upee silmien väri ja super nätti hymy ja muutenki oot vaa niin kaikin puolin upee🥺✨️🩷💖, tykkäisin kyllä yrittää taiteilla sua.

• Anonyymi00023
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Mä tykkään kyl kaikesta luovast🥺❤️ ja etenkin jos saa sut iloiseks😩💖 sulla on aivan upee silmien väri ja super nätti hymy ja muutenki oot vaa niin kaikin puolin upee🥺✨️🩷💖, tykkäisin kyllä yrittää taiteilla sua.

Ihanaa,kun oot luova.🥰mä en oo taas yhtään.oi kiitos kauniista sanoistasi❤️😍sä taas oot fiksu, karismaattinen ja sul,on kiva huumorintaju ❤️😘taiteile vaan....🤗odotan innolla🌛👍

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Ihanaa,kun oot luova.🥰mä en oo taas yhtään.oi kiitos kauniista sanoistasi❤️😍sä taas oot fiksu, karismaattinen ja sul,on kiva huumorintaju ❤️😘taiteile vaan....🤗odotan innolla🌛👍

Kiitos, rakas arvostan, vaikka en tiiä tost huumorista, kiva jos pidät <3 ja ei se haittaa, että et oo, se vaatii paljon, mutta sussa on omat puoles joista pidän tosi paljon <3 ;3

• Anonyymi00004

No ei hän täällä ole.

• Anonyymi00014

Täällä on ikuiset hiekkalaatikolla leikkijät.
        Eivät ymmärrä astua todelliseen normaaliin elämään.
        Kai ne tosta älyttömästä jonninjoutavasta hölöttämisestä
        keskenänsä saavat jotain. Ei voi ymmärtää.

• Anonyymi00018

Kuinka monta palstasedän hubbabubbahahmoa olet käynyt ns kronologisessa järjestyksessä läpi tämän jankuttamisen merkeissä?

• Anonyymi00015

Bunny ymmärrä, että sua vedätetään taas. Tuo jonka kanssa kirjoittelit ei ole oikeasti sun kaivattu vaan joku trolli…..

• Anonyymi00016

Kyl se on mun oma kulta

• Niin ei kai hän täällä kirjottele, mut delulu is the solulu✨️🫂❤️

Kyl joku on täällä pidempään mulle kirjoitellut🥹

• Anonyymi00017

Semmoinen narusta veteleminen pitää lopettaa. Täysin. Olla aidosti se mikä on. Muutoin ei ansaitse tulla mua tuntemaan.

Kia.

• Kyllä mä pyrin siihen, että kykenisin olemaan täysin aito

• Anonyymi00019

Ja se vie luottamuksen ja sekoittaa, kun ei tiedä mikä on totuus asioissa. Vanhemmalla iällä ei haaveile naimusiinmenoista. Ilkeilijään en ole rakastunut, se ei ole koskaan ollut koko jutun pointti.

Se sekoittaa miten toimitaan ja kerrotaan jotain jotain minkä ajatellaan, että haluan kuulla. Jos se ei ole totuus, en tavitse valheitakaan.

Kia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1421
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1125
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      105
      998
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      43
      993
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      68
      815
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      779
    7. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      117
      775
    8. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      766
    9. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      675
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      55
      625
    Aihe