oon 21v vielä neitsyt opiskelijatytsy ja mun isoin fantasia olis et joku vanhempi mielellään 60v tai päälle panis mua kunnolla ja tulis mun sisälle mielellään monta kertaa niin et tulisin raskaaks... ehkä pitäis mua vaan kotonaan omana seksilelunaan.. onko normaalia
mun isoin fantasia
26
515
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sussa spede ei ole mitään normaalia buaahaa
- Anonyymi00002
:(
- Anonyymi00006
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00022UUSI
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Hähähää kyllähän sä koppikaveris tiedät. Nimittäin speden.
- Anonyymi00003
Ihan hieno fantasiahan se on. Itse taidan olla liian nuori toteuttamiseen (M43) enkä tahdo aiheuttaa raskautta mutta muuten tykkään kovasti :)
- Anonyymi00004
(Sama mies jatkaa) Kiihottaa myös valtavasti, että siinä menis sun neitsyytesi ensimmäisellä yhdynnällä, ja seksiä olisi monta kertaa päivässä. Illat päättyisivät useaan panoon, välissä nukuttaisiin, sitten aamu käynnistyisi seksillä taas... Ottaisin sinut varmoin ottein, kuten tytöille pitää tehdä, ja asennoissa jotka valitsen.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
(Sama mies jatkaa) Kiihottaa myös valtavasti, että siinä menis sun neitsyytesi ensimmäisellä yhdynnällä, ja seksiä olisi monta kertaa päivässä. Illat päättyisivät useaan panoon, välissä nukuttaisiin, sitten aamu käynnistyisi seksillä taas... Ottaisin sinut varmoin ottein, kuten tytöille pitää tehdä, ja asennoissa jotka valitsen.
Sulla menee löylykauha perseesees ja kurkusta ulos
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sulla menee löylykauha perseesees ja kurkusta ulos
Haista sinä homo paska. Tuon sä tiedät ihan itsestäsi et kenestäkään. Delaa vammanen homo.
- Anonyymi00005
muutama vuosi sitten oltiin bileissä vaimon kanssa jossa lähestulkoon kaikki nai.Vaimo tyytyi katselemaan kun porukka hässi milloin ketäkin.Makkariin mennessä sängyssä n.60 nainen jalat levällään ja miehet vuoroperään laski lasteja sisään.Vieressä katselemassa 18v tytsy joka päätti ottaa osansa myös.Vaatteet veks ja sängylle viereen.Kyllä alkoi miesten sormet vaeltaa.Vaimo kysyi haluaisinko kokeilla miltä tuntuu painaa nuorta pillua?Pääsin painamaan kolmantena tuota nuorta pillua kahden jo sinne lastinsa laskettuaan ja eipä tarvinnut paljon mulkkua reiälle ohjailla kun meni kuin itsestään sinne minne piti.Sain kyllä sitten tuolta n.60v naiseltakin hyvän suuhoidon kun menin pesemään spermasta kullia vessaan.Oli kuulema pakko välillä huuhtoa värkkiä kun porukat päästellyt sisään lastejansa.Hattua täytyy nostaa naisille ketkä siellä oli,osasivat kyllä nauttia.
- Anonyymi00008
Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa
Sulla tuo sanavarasto on suht laaja.Otappa kuule ne lääkkeet ihan kiltisti,olo helpottuu.
- Anonyymi00019UUSI
Saattaa tehdä hyvää naisille,yhtä kerralla itse päättäen kuka panee.
- Anonyymi00009
En tiedä onko normaalia, mutta minunkin vaimoni seurusteluaikana minulta salaa hakeutui tanssiravintolaan ja läksi sieltä itseään hieman vanhemman tahollaan kihloissa olleen miehen kämpille. Tarkoituksena oli varmaan kokea jotain villiä ja vapaata ennen sitoutumista. Mutta eihän tämmöinen pysy loputtomiin salassa. Ja ihme ja kumma, huomasin etten ollut vihainen tai mustasukkainen, vaan kiinnostunut ja kiihottunut. Monta monituista kertaa olen kuvitellut, fantasioinut tuon tilanteen. Olenkohan taipuvainen cuckoldismiin?
- Anonyymi00010UUSI
Oi kyllä olisi ihana lelu.
fantasia että olisi sellainen ja tulla sisään monta kertaa.- Anonyymi00015UUSI
kuinka vanha oot? siitä mut ja oon sun palvelijatar kotihuora<3
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
kuinka vanha oot? siitä mut ja oon sun palvelijatar kotihuora<3
Millä sinuun saa yhteyden.
- Anonyymi00011UUSI
Olis todella nautinnollista löytää nuori neitsyt nainen ja antaa hänelle niin hyvät kokemukset, että sais sen pikku nymfon esiin naisesta 😉
- Anonyymi00012UUSI
Oletko vaalea tyttö ,hoikka mutta muodokas;)?
Ja kunnon pusuhuulet?
M66 PK seutu - Anonyymi00013UUSI
Panna voidaan mut kumilla sun pitää löytää oman ikäine. Ekalla kerralla ,päästät vähä paidan alle,koskee.
Tokalla kert vähän pidemmälle.kolmannel jos sama muna viel kiikaris ,tee niin kun sydämes tuntuu.eka pano ,yhdyntä ei välttämättä tunnu hyvältä. Voi olla elämäsi rakkaus. M 58 - Anonyymi00014UUSI
Oman ikäinen +-3 V Ajatukset samalla tasolla.Kikatus vaihees.
- Anonyymi00016UUSI
En pysty ymmärtämään miks miehet lähettää penis-kuvia.
Penis on Ällöttävä! Miksi luulette nuorten naisten tykkäävän? Ei penis tuota katseltuna iloa naiselle. Vain miehet itse tykkää kalustaan.
Yök, hyi.
Nainen haluaa Rakkaussuhteen yläpäähän. Penis on vaan rottonen.- Anonyymi00018UUSI
Äläpä yleistä, on myös sellaisia ketkä nimenomaan pyytää lähettämään peniksestä kuvia
- Anonyymi00020UUSI
Yli 30 V naiset pyytää kullista kuvia.
- Anonyymi00021UUSI
Voin auttaa M 58 S.joki tuutko provinssiin.
- Anonyymi00026UUSI
Ihan todella normaali. Mielestäni hoitaja Venäläisestä olisi paljon apua. Hän löytää sinulle erittäin hyvän miehen, kuten Kalle, JB, Vladimir ja Kim.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse424036SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2683971Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1353507Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky873480Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222337Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv341833Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575611729- 371640
- 331558
- 931495