mun isoin fantasia

Anonyymi-ap

oon 21v vielä neitsyt opiskelijatytsy ja mun isoin fantasia olis et joku vanhempi mielellään 60v tai päälle panis mua kunnolla ja tulis mun sisälle mielellään monta kertaa niin et tulisin raskaaks... ehkä pitäis mua vaan kotonaan omana seksilelunaan.. onko normaalia

52

2056

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Ihan hieno fantasiahan se on. Itse taidan olla liian nuori toteuttamiseen (M43) enkä tahdo aiheuttaa raskautta mutta muuten tykkään kovasti :)

• Anonyymi00004

(Sama mies jatkaa) Kiihottaa myös valtavasti, että siinä menis sun neitsyytesi ensimmäisellä yhdynnällä, ja seksiä olisi monta kertaa päivässä. Illat päättyisivät useaan panoon, välissä nukuttaisiin, sitten aamu käynnistyisi seksillä taas... Ottaisin sinut varmoin ottein, kuten tytöille pitää tehdä, ja asennoissa jotka valitsen.

• Anonyymi00005

muutama vuosi sitten oltiin bileissä vaimon kanssa jossa lähestulkoon kaikki nai.Vaimo tyytyi katselemaan kun porukka hässi milloin ketäkin.Makkariin mennessä sängyssä n.60 nainen jalat levällään ja miehet vuoroperään laski lasteja sisään.Vieressä katselemassa 18v tytsy joka päätti ottaa osansa myös.Vaatteet veks ja sängylle viereen.Kyllä alkoi miesten sormet vaeltaa.Vaimo kysyi haluaisinko kokeilla miltä tuntuu painaa nuorta pillua?Pääsin painamaan kolmantena tuota nuorta pillua kahden jo sinne lastinsa laskettuaan ja eipä tarvinnut paljon mulkkua reiälle ohjailla kun meni kuin itsestään sinne minne piti.Sain kyllä sitten tuolta n.60v naiseltakin hyvän suuhoidon kun menin pesemään spermasta kullia vessaan.Oli kuulema pakko välillä huuhtoa värkkiä kun porukat päästellyt sisään lastejansa.Hattua täytyy nostaa naisille ketkä siellä oli,osasivat kyllä nauttia.

• Anonyymi00019

Saattaa tehdä hyvää naisille,yhtä kerralla itse päättäen kuka panee.

• Anonyymi00009

En tiedä onko normaalia, mutta minunkin vaimoni seurusteluaikana minulta salaa hakeutui tanssiravintolaan ja läksi sieltä itseään hieman vanhemman tahollaan kihloissa olleen miehen kämpille. Tarkoituksena oli varmaan kokea jotain villiä ja vapaata ennen sitoutumista. Mutta eihän tämmöinen pysy loputtomiin salassa. Ja ihme ja kumma, huomasin etten ollut vihainen tai mustasukkainen, vaan kiinnostunut ja kiihottunut. Monta monituista kertaa olen kuvitellut, fantasioinut tuon tilanteen. Olenkohan taipuvainen cuckoldismiin?

• Anonyymi00010

Oi kyllä olisi ihana lelu.
      fantasia että olisi sellainen ja tulla sisään monta kertaa.

• Anonyymi00015

kuinka vanha oot? siitä mut ja oon sun palvelijatar kotihuora<3

• Anonyymi00025
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Millä sinuun saa yhteyden.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00015 kirjoitti:

On ikää ja kova kulli, Pirkanmaalla 57v

• Anonyymi00011

Olis todella nautinnollista löytää nuori neitsyt nainen ja antaa hänelle niin hyvät kokemukset, että sais sen pikku nymfon esiin naisesta 😉

• Anonyymi00012

Oletko vaalea tyttö ,hoikka mutta muodokas;)?
      Ja kunnon pusuhuulet?

M66 PK seutu

• Anonyymi00013

Panna voidaan mut kumilla sun pitää löytää oman ikäine. Ekalla kerralla ,päästät vähä paidan alle,koskee.
      Tokalla kert vähän pidemmälle.kolmannel jos sama muna viel kiikaris ,tee niin kun sydämes tuntuu.eka pano ,yhdyntä ei välttämättä tunnu hyvältä. Voi olla elämäsi rakkaus. M 58

• Anonyymi00014

Oman ikäinen +-3 V Ajatukset samalla tasolla.Kikatus vaihees.

• Anonyymi00016

En pysty ymmärtämään miks miehet lähettää penis-kuvia.
      Penis on Ällöttävä! Miksi luulette nuorten naisten tykkäävän? Ei penis tuota katseltuna iloa naiselle. Vain miehet itse tykkää kalustaan.
      Yök, hyi.
      Nainen haluaa Rakkaussuhteen yläpäähän. Penis on vaan rottonen.

• Anonyymi00018

Äläpä yleistä, on myös sellaisia ketkä nimenomaan pyytää lähettämään peniksestä kuvia

• Anonyymi00020

Yli 30 V naiset pyytää kullista kuvia.

• Anonyymi00021

Voin auttaa M 58 S.joki tuutko provinssiin.

• Anonyymi00026

Ihan todella normaali. Mielestäni hoitaja Venäläisestä olisi paljon apua. Hän löytää sinulle erittäin hyvän miehen, kuten Kalle, JB, Vladimir ja Kim.

• Anonyymi00027

ajatuksen ja fantasian tasolla tosi kiihottavaa
      M 73

• Anonyymi00030

Ihana fantasia sulla...hmm...m61v

• Anonyymi00031

Mielellään toteutan sun fantasian +50v mies

• Anonyymi00032

Haluaisin antaa aloittajalle piiskaa paljaalle perseelle. Pyllistäisit minulle ja levittäisit persettäsi kaksin käsin, sitten nussisin molempiin reikiin isolla kyrvälläni.

• Anonyymi00033

Paksuksi ei kannata tuosta noin vain hommautua mutta paljaalla kyllä on kiva vedellä. Ja nainen seksileluna on ihana. Olen saanut nauttia ihanasta sun naisesta joka haluaa olla minulle lelu ja minä saan käyttää häntä miten haluan. Se on parasta mitä voi saada ja kyllä käytänkin. Olisihan se luksusta panna tuollaista nuorta tyttöä ja käyttää ihan miten huvittaa ja laskea spermoja sisään. Ei ne kyllä pilluun. Aina mene. Tykkääthän niellä kans, koska lasken mielellään lopuksi suuhun. Vedän pillusta ulos ja otan hiuksista kiinni ja nussin loppukirin nieluun ja ruiskin ähkien lastit sinne.

• Anonyymi00034

Eilen illalla tuli tyttö pihaovesta josta käyn piipulla . Olen naturisti mutta saunatakki harteilla. On käynyt 2 x ennenkin vaan en ollut koskenut enkä koske koska liian nuori .Lupasi tulla pian kylään "naisena pikkumekossa!!". sanoi . En tiedä uskallanko päästää sisälle !?

• Täällä tampereella onnisttuu. Missä sinä

• Anonyymi00035

Ihan kiva olisi jos tuollainen tytyönen sattuis oikeasti minun kohadalle!
      M 64v

• Anonyymi00037

Ei missään tapauksessa . Osoittaa suurta kypsyyttä naiselta , sanoa rohkeasti , mitä tuntee . Ikäisesi " pojat " ovat kolleja , eivätkä ymmärrä naisista yhtään mitään . Emme me kokeneemmetkaan ehkäjuurikaan sen enempää , mutta tiedämme sen . Se onkin se juoni ? Miksi minä haaveilen 35 - 45 v. Naisista . Juuri siksi , että he TIETÄVÄT , mitä haluavat . Ride on . M.

• Anonyymi00038

Se on sulle hyvä niin

• Anonyymi00039

On ihan normaalia, että nuorella naisella olisi vanhempi mies, joka ottaa kunnolla.

• Tuo kiinnostaa 👍👍

• Anonyymi00040

OLIS IHANA NAIDA SINUA EI VÄLIÄ VAIKKA PAKSUKSI TULISIT PALJON SPERMAA TULEE PIENEE PILUUN

• Anonyymi00041

ANTEEKSI AIKASEMPI KOMMENTI OLET VARMAAN IHANA NAINEN KYLLÄ VANHALLA MIEHELLÄ ON FANTASIA SINUN IKÄSESTA HARVALLA TOTEUTUU

• Anonyymi00042

kaikki nää vastaukset saa mut niin kiimaseks.. voisitte vaikka vuoron perään siittää mut. tarviin jonkun kunnon vanhan kokeneen miehen otteita ja spermaa <3 mitenköhän saisin teihin yhteyden jotenkin semi anonyymisti...
      -ap

• Anonyymi00043

Kiva että kiihottaa nuo ajatukset. Ja vanhempia miehiä kiihottaa se, että nuorta naista kiinnostaa vanhemmat miehet.

avaa kik, se on täysin anonyymi viestintäsovellus.

• Anonyymi00044

IHANA OLIS NAIDA SINUA KOKO YÖ NUSSIA PALJAALLA VARMAAN SEISOIS SINÄN21

• Anonyymi00051

-ap saa yhteyden meihin suoraan keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteen kautta.

• Anonyymi00045

ANAL GANGBANG RULLES

• Anonyymi00046

Ihan mielenkiinnosta voisin paneskella sua pilluun ja pyllyyn. Tappi avaa hyvin sulkijalihaksen sitten kunnon lasti pilluun..

• Uuuups... isokyrpäinen setä haluis.

• Anonyymi00047

Mikset ole päässyt yhteenkään parisuhteeseen vaikka olet jo noin vanha?

• Anonyymi00052

Rumapainoisia vain harva mies kelpuuttaa edes pikaiseen puuhasteluun.

• Anonyymi00048

Aika monta parisuhdetta ja useita lapsia. Ed. Kyssäriin.

• Anonyymi00049

Oikeassa elämässä neitsyet harvemmin pyöräyttelevät lapsia, taruissa kylläkin.

• Anonyymi00050

Ajatus on tärkein ja rakkaus. Tunnetta pitää kunnioittaa. Harjoittelu auttaa.

• Anonyymi00053

AAMULLA OPISKELIA N21 OLIN SINUN KANSSA YHDYNNÄS IHANA NAUTINTO OLI LOPPUUN ASTI VANHEMPI M

• Anonyymi00054

Näinköhän 😂

• Anonyymi00055

Juuh, ihan normaali fantasia, raskaus heppoisin perustein kiihottaa aina.
      Ikäero niin pieni , että tuskin huomaa.

• Anonyymi00056

Olis sexyä olla yhdynnässä kanssasi paljaalla. Olen 62 v.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7492
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2916
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1134
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe