Minkä epäilet Ikävä- palstan teille synnyttäneen.
Oikaise jokin väärinkäsitys
22
331
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kirjoitan varmuuden vuoksi, kun en päässyt ihan kiinni siitä toissapäiväisestä, etten ole koskaan kirjoittanut mitään trolliviestejä tänne tai sotkenut. En voi sietää ilkeää tai pahantahtoista käytöstä, enkä minkäänlaista vehkeilyä.
- Anonyymi00002UUSI
Kaivattusi ei ole kirjoittanut tänne, sillä se olen minä, omistushaluinen, narsistinen ja ilkeä veli jonka täytyy saada kaikki maailman naiset itselleen ja hallita rautanyrkin sukuaan, hähähähääää!
- Anonyymi00003UUSI
Tarkista lääkitys!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tarkista lääkitys!
Ei tuollaiseen lääkitys auta. Parasta olisi jos ymmärtäisi itse käytöksensä ja sen järjettömyyden ja seuraukset. Päivänselvää on, että kyseessä on samanlainen tapaus kuin kehitysvammalaitoksessa, jossa ihminen hakkaa päätään seinään ja vaikka siitä vuotaa verta, pään lyöminen seinään ei lopu ennenkuin henkilökunta tulee raihoittamaan tilanteen.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei tuollaiseen lääkitys auta. Parasta olisi jos ymmärtäisi itse käytöksensä ja sen järjettömyyden ja seuraukset. Päivänselvää on, että kyseessä on samanlainen tapaus kuin kehitysvammalaitoksessa, jossa ihminen hakkaa päätään seinään ja vaikka siitä vuotaa verta, pään lyöminen seinään ei lopu ennenkuin henkilökunta tulee raihoittamaan tilanteen.
Onko pakko aina puuttua ihmisten harrastuksiin? Mitä se on sulta pois mihin kukakin itseään lyö??
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
ja laittamaan tollaset pakkopaitaan
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
ja laittamaan tollaset pakkopaitaan
Laitokset joissa kirvesmiehet toimivat hoitovastuussa pitäisi lakkauttaa välittömästi, näillä ei ole mitään ammattitaitoa käsitellä avun tarpeessa olevia ihmisiä. Läheinen tällaisessa paikassa mennyt vain huonompaan kuntoon.
Sivusta
- Anonyymi00005UUSI
Eli ensin kuvittelet, että olette saaneet täällä yhteyden.
Sitten kuvittelet, että on tullut joku väärinkäsitys.
Sitten kuvittelet tietäväsi mikä se on.
Ja sitten kuvittelet pystyväsi oikaisemaan sen.
Ja kuvittelet, että oikea ihminen lukee sen täältä ja tunnistaa sen sulta tulevaksi.
Ei kiitos. Liikaa kuvittelua minulle.- Anonyymi00006UUSI
Ei tarvitse kuvitella. Jos jokin täällä kerrottu asia sopii sinun elämään, se voi olla sinun elämästä. Kuitenkaan et tee sillä tiedolla välttämättä mitään, koska kaikkien asioiden toteutuminen tapahtuu livessä, joten on aivan turha kuvitella, että täällä jotain asiaa ratkaistaan, lähinnä voi saada "tiedoksi" ja suuntaa-antavaksi vinkiksi jotain, jonka voisi toteuttaa irl.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei tarvitse kuvitella. Jos jokin täällä kerrottu asia sopii sinun elämään, se voi olla sinun elämästä. Kuitenkaan et tee sillä tiedolla välttämättä mitään, koska kaikkien asioiden toteutuminen tapahtuu livessä, joten on aivan turha kuvitella, että täällä jotain asiaa ratkaistaan, lähinnä voi saada "tiedoksi" ja suuntaa-antavaksi vinkiksi jotain, jonka voisi toteuttaa irl.
Monikin asia osuu kohdalleen, mutta en kuvittele olevani niin erityinen, että jokin täällä osuu VAIN minuun. Sen näkee siinäkin, kuinka moni täällä "tunnistaa" aina aloitukset itselleen tarkoitetuiksi.
- Anonyymi00007UUSI
En usko mihinkään väärinkäsitykseen. Kyse on harhoista, jotka tunteet saivat aikaan.
- Anonyymi00008UUSI
Tuollainen on tärkeää huomata itse. Ei voi esim. ulkonäön perusteella tietää mitään ihmisestä ja hänen mieltymyksistään. Jos itse on vaikka kuinka palavasti rakastunut toiseen, toinen ei välttämättä edes ymmärrä sen sukupuolen suhtautumista siinä asiassa.
- Anonyymi00010UUSI
Joskus olen ollut aivan varma siitä että olen keskustellut kaivattuni kanssa täällä, kunnes jossain kommentissa sitten on tullutkin esiin joku pieni seikka jonka perusteella huomasin että kärsinkin vain palstaharhoista :D
- Anonyymi00011UUSI
Jos hän täällä olisi ollut, niin yksi niistä on ollut, että pitäisin naisista muuta kuin kavereina. Se ei periaatteessa haittaisi mitään, mutta meidän jutussa kaikki olisi siinä tapauksessa mennyt ihan väärille urille, alusta alkaen. Kaikki olisi yhtä suurta väärinkäsitystä. Se selittäisi myös sen, miksi mies olisi ollut minusta "kiinnostunut".
n>m - Anonyymi00012UUSI
Minusta on saatu väärinkäsityksen siinä, että etsisin ja kaipailisin parisuhdetta.
- Anonyymi00015UUSI
Sama juttu. Pelkään aiheuttaneeni tällaisen väärinkäsityksen. Koska hän on huomannut että pidän hänestä.
Naiselta
- Anonyymi00013UUSI
Tiedän ettei hän minua kaipaa. Joku pilailee vaan kustannuksellani. Ja sattuu aivain sa*tanasti.😥
- Anonyymi00017UUSI
voimia :D
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
voimia :D
Juu kiitos.Oon itkenyt paljon kyllä.
- Anonyymi00018UUSI
Voisin sanoa ennemminkin niin päin, että kasvotusten saattanut saada väärinkäsityksen siitä että en tietäisi mitä kaikkea on puuhaillut.
- Anonyymi00021UUSI
Joo.
- Anonyymi00019UUSI
Sinä se jaksat. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4126006- 825336
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484374- 523941
- 523729
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1723447Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1093205Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky613196- 432279
- 492205