Oletteko harrastaneet tällaista?
Luonnossa maksaminen
6
267
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo maksoin mustikoilla.
- Anonyymi00002
Jos tarkoitetaan kikkelileikkejä niin olen. "Ostin" kerran eräältä paltamolaiselta muorilta ladan ja peräkärryn. Tuuppasin mummoa puolituntia ja se antoi hyvän hoidon kunniaksi vielä kaappikellon kärryn täytteeksi. Iloisena ajelin viinakaupan kautta kotia. Vaimo ihmetteli, että minkä takia se näyttää taas noin kauhealle. Ja haiseekin kuin näädän loukku.
- Anonyymi00003
Joo viime kesänä nainen maksoi hyvän hinnan hillasankosta suolla.😁😁😁
- Anonyymi00004
Hiki siinä tuli kun lammasta panin, mutta kyllä siinä kellokin kalkatti.
- Anonyymi00005
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💥💥💥
- Anonyymi00006
Kumisaapas on hyvä jalkine, siihen sujahtaa takajalat niin ei pääse karkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402