HUS joku lääkäri on kirjoittanut, että MINÄ OLEN VANHA.
Mummot ja ukit ovat VANHOJA ja ei minulla ole lasten lapsia eikä nykyisin enään edes LAPSIAKAAN, koska minun synnyttämät ovat YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KUNNIAN LOUKKAUS.
Tuo on syy miksi meillä on oikeus päästä mieheni kanssa jonon ohi KEINOHEDELMÖITYSHOIDOSSA, koska meitä estetty olemasta yhdessä silloin, kun olis ollut mahdollista tehdä lapsia luonnollisella tavalla.
Ikä-rasismi on syrjintää ja sekin on syrjintää, että kaikki toiset ovat saaneet vapaasti olla suhteessa ja tehdä lapsia sekä he saavaat vielä LAITELLA LASTEN KUVIA SOMEEN VAIKKA METAN SÄÄNNÖISSÄ LUKEE, ETTÄ ALLE 13 vuotiaiden lasten kuvia EI SAA LAITTAA EIKÄ MYÖSKÄÄN ELÄINTEN KUVIA.
Ei saa oikeesti laittaa edes juomista ja ruuista kuvia, koska nuo kuvat voivat loukata toisia ihmisiä joiden LAPSET ELÄVÄT SODAN KESKELLÄ.
Ukraina on yksi tämmöinen maa jossa he voivat käyttää FB:tä sekä katsella kuvia sekä haaveilla RAUHASTA sekä sanoa lapselle, että : Kyllä tekin vielä saatte pizza, Coca colaa ja leipoa pikku leipiä Jouluna ja me leivotaan sekä tehdään kaikkea, kun RAUHA tulee.
Tuo jälkeen alkaa pommitus ja Suomessa KOIRATKIN OVAT PAREMMASSA TURVASSA MITÄ UKRAINASSA LAPSET.
Ei se ole RATKAISU, että HAETAAN HEIDÄT TURVAAN SUOMEEN. HEIDÄN JOTKA HAKEVAT IHMISIÄ SUOMEEN TURVAA NIIN HEILLÄ PITÄÄ OLLA SUUNNITELMA MYÖS SIITÄ, ETTÄ MILLÄ HE ELÄÄ SUOMESSA JA MISSÄ HE ASUVAT!
Valtiolla ei ollut tuolloinkaan rahaa, mutta lääkäri oli Ivalossa lääkärinä joka lähti hakemaan UKRAINASTA Suomeen bussilla PAKOLAISIA TURVAAN.
Täällä samaan aikaan lääkärit painaa 24/7 töitä ALIMITOITUKSELLA. Palvelut on noin 7000 asukkaalle niin heillä on hoidettavana välillä 50 000 ihmisiä.
Lääkärillähän EI MISSÄÄN NIMESSÄ OLLUT PSYYKKEEN KANSSA ONGELMIA JA HÄN TOIMI NIIN, KUIN LÄÄKÄRIN KUULUU.
Minulla lukee ihan tuossa salaisessa asiakirjassa jonka
8
182
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lisään, että Suomessa ei ole onneksi yhtään PAKOLAISENA maahan tullutta TYÖTTÖMÄNÄ vaan KAIKKI OVAT TÖISSÄ JOTEN KANNATAN PÄÄMINISTERI ORPON EHDOTUSTA ELI OTETAAN 2 MILJOONAA PAKOLAISTA SUOMEEN LISÄÄ TÖIHIN!
Mieheni oppi sentään FB kunniallisten avulla ihmis-trolliksi.
Etunimi oli kyllä niin, kuin LUOTU hänelle ja minä sentään sain LUOVAT VISIONI auki, kun minä ajattelin meitä yhdessä kaupassa.
Minä tietenkin kailotan sekä kehu miestäni sanomalla, että : KUULEPPAKO MEIJÄN XXXXXXX ON SENTÄÄN LÄÄKÄRI VAI MITÄ XXXXXX?
Sitte hän seisoo vieressä ja pudottelee tavaroita niin minä saan sanoa, että : Tuommonen se on, mutta onneksi EI OLE KIRUGI! No niin XXXXXX NYT LÄHETÄÄN!
Sitte me kävellään siellä ja minä sanon miehelleni, että : ONKO SINUN PAKKO AINA HÄPÄISTÄ MINUT TÄÄLLÄ KYLILLÄ!
Saan sentään enemmän aihetta mätkättää hänelle, kun meidän KAKSOSET PASKANTAA VAUVANA VAIPPAAN SIELLÄ KAUPASSA ja minä tietenkin olen siellä VAIPPA-RALLISSA PESU VUOROSSA, koska mieheni heittäytyy ihan TUNARIKSI LÄÄKÄRINÄ.
Ex-mieheni oli aikoinaan viemässä vauvaa lääkäriin.
Minä kävin jonku työ homman tekemässä ja tulin kotia. Ihmettelin, kun vauva itkee ja vilasin makuuhuoneeseen jossa exä oli pukemassa itkevää vauvaa. Kysyin että mihin he ovat menossa!? Vauva vaan itki niin he oli menossa lääkäriin. Minä sanoin, että : Siirryppä niin mie katon ensin, että mikä vauvalla on hätänä.
Oli hiestä märkänä, koska oli itkenyt ja oli PASKANTANUT HOUSUUN.
Yhdenvertaisuuslaki lähti automaattisesti toimimaan, mutta vauva ei koskaan itkenyt vaan nauroi, kun minä aina kehuin ja sanoin : Kylläpä oot reipas tyttö ja isi tulee kohta kotia!
Korvauksena saadaan KORJAUSSARJA, mutta 4 joutuu olemaan niin kauan sairaalassa, että meistä tulee jo LAITOS asukkaita.
Vankilassa oli niin helppo elää, että vankilan sossua alko huolestuttamaan.
Teki mieli sanoa hänelle, että : Tuuppa sieki tälle puolelle minun kaveriksi niin et siekään enään kotia kaipaa vaan kyllä täällä on lysti elää asua, kun kaikki tulee valamiina! - Anonyymi00002
Varhahan sä jo kuvittelitki olevas. -sivu
- Anonyymi00003
Piti vähän lukea niin saan tehdä rikosilmoituksen, koska FB KUNNIALLISTEN mielestä minun pitää kunnioittaa heitä ja käyttää NETTIÄ SEKÄ LUOPUA KAIKESTA MUUSTA ELÄMÄSTÄ!
Tuohan on syrjintää ja vapauden riistoa, koska en saa edes poistua kotoa ja miehenikään ei saa poistua kotoaan.
Yhdenvertaisuuslaki vaikuttaa myös häneen, mutta se ei vaikuta muihin joiden kanssa minä asun, koska me ollaan mieheni kanssa PERHE joka on pakotettu kunnioittamaan ja olemaan NETIN KAUTTA SUHTEESSA.
Ei me olla netin kautta edes tavattu ja sekin pitää paikkansa, että me ollaan pidetty suhde yksityisenä, koska aina joku törky tulee säätämään ja jauhattamaan paskaa.
He väittää jo nyt, että minä olen saanut diagnooseja ja minulla EI OLE EDES NIITÄ vaan mieheni on antanut DIAGNOOSIT NIIN SAADAAN NIISTÄ RAHALLISTA HYÖTYÄ.
Oireet voi kyllä kadota, mutta EI SE DIAGNOOSIA POISTA.
ADHD diagnoosi voi olla väärä, mutta iho-psorias diagnoosi on todettu IHO-NÄYTEELLÄ. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Piti vähän lukea niin saan tehdä rikosilmoituksen, koska FB KUNNIALLISTEN mielestä minun pitää kunnioittaa heitä ja käyttää NETTIÄ SEKÄ LUOPUA KAIKESTA MUUSTA ELÄMÄSTÄ!
Tuohan on syrjintää ja vapauden riistoa, koska en saa edes poistua kotoa ja miehenikään ei saa poistua kotoaan.
Yhdenvertaisuuslaki vaikuttaa myös häneen, mutta se ei vaikuta muihin joiden kanssa minä asun, koska me ollaan mieheni kanssa PERHE joka on pakotettu kunnioittamaan ja olemaan NETIN KAUTTA SUHTEESSA.
Ei me olla netin kautta edes tavattu ja sekin pitää paikkansa, että me ollaan pidetty suhde yksityisenä, koska aina joku törky tulee säätämään ja jauhattamaan paskaa.
He väittää jo nyt, että minä olen saanut diagnooseja ja minulla EI OLE EDES NIITÄ vaan mieheni on antanut DIAGNOOSIT NIIN SAADAAN NIISTÄ RAHALLISTA HYÖTYÄ.
Oireet voi kyllä kadota, mutta EI SE DIAGNOOSIA POISTA.
ADHD diagnoosi voi olla väärä, mutta iho-psorias diagnoosi on todettu IHO-NÄYTEELLÄ.Luin nettiriippuvuudesta ja ei lukeminen sekä kirjoittaminen ole nettiriippuvuutta.
Aivot kehittyy lukemalla ja kirjoittamalla, mutta ÄLYKKYYS LASKEE kun katselee kuvia, videoita sekä pelaa netissä pelejä.
Tuohan on törkeää vaatia olemaan nettiriippuvainen, koska se laskee älykkyyttä.
En minä jaksa edes katsoa televisiota vaan minä teen kaikkea muuta, mutta se on kyllä totta että minä voin tulla kesken ohjelman kysymään, että : Mikä tämä ohjelma on?
Minä voin alkaa katsomaan elokuvaa, kun kaikki on tapahtunut ja sanoa, että : Jaa mie luulin, että tämä alko vasta mutta tämähän näköjään loppukin.
En minä omasta mielestä saanut vieroitus oireita, kun en päässyt VANKILASSA nettiin.
Minä aloin VALITTAMAAN siitä, kun minua anoa vankilassa NETIN KÄYTTÖ AIKA. Minä menin pahalle päälle ja sanoin, että : Netin käytön takia pitää lähteä käymään sinun toimistossa.
Minun piti soittaa työvoimatoimistoon ja pyytää siirtämään minun aika.
Minä hain asuntoa, mutta en minä tiennyt edes mihin minä halusin muuttaa. Minulle osa sano, että muuta Ouluun. Minulle sanottiin myös, että OULUUN ET KYLLÄ MUUTA!
En ole vielä muuttanut mihinkään, koska MIEHELLÄNI ON KAIKKI RIIPPUVUUDET JA MITEN TUOLLAISEN KANSSA LÄHTEE MIHINKÄÄN UUTEEN PAIKKAAN ASUMAAN JOKA ON NOKKA KIINNI PUHELIMESSA JA MINÄ JOUDUN SELOSTAMAAN VIERESSÄ, että : Jaa täällä on tämmönenki paikka ja voitas mennä kahaville tuonne.
Mieheni sanoo, että : Oota vähän niin mie haen sen APIN niin mennään sitten kahville.
Mieheni voi hakea APPIA ihan rauhassa niin minä voin mennä kahville sekä koputtaa ikkunaan ja näyttää kahvikuppia sekä lappua jossa lukee, että : Jos saan YHDEN 👍🏻 eli TYKKÄYKSEN niin mie otan toisen kupin KAHAVIA.
Tuommosta se elämä on nettiriippuvaisten kanssa.
Puhelinta olen ilman nettiyhteyttä kantanut mukana, mutta syy oli se, että jos jompi kumpi loukkaa itsensä niin saadaan APUA PAIKALLE.
Se oli repussa pussissa ja en minä ottanut edes yhtään kuvaa vaikka olis tietenkin pitänyt ottaa muistoksi niin olis saanut kertoa, että : Ajatteleppa kuule, ku me olimma kesällä 2025 ilman NETTIÄ HILLASSA JA SAIMMA SENTÄÄN SEN VERRAN HILLOJA, ETTÄ KEHTAAMMA SANUA, ETTÄ MET SE KYLLÄ KÄVIMMÄ IHAN ILIMAN NETTIÄ HILLASSA JA SAIMMA SEN VERRAN, ETTÄ KEHTAA SANUA!
Minä sanoin hänelle, että : Ajat ovat muuttuneet ja ei meidän TARVI enään SAAVI TOLKULLA HILLOJA POIMIA. Minä olen aikoinaan sentään poiminut metsästä myyntiin ja se on KUNNIAN LOUKKAUS joten minä käyn nykysin vain kattomassa ja poimin pois jos on. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Luin nettiriippuvuudesta ja ei lukeminen sekä kirjoittaminen ole nettiriippuvuutta.
Aivot kehittyy lukemalla ja kirjoittamalla, mutta ÄLYKKYYS LASKEE kun katselee kuvia, videoita sekä pelaa netissä pelejä.
Tuohan on törkeää vaatia olemaan nettiriippuvainen, koska se laskee älykkyyttä.
En minä jaksa edes katsoa televisiota vaan minä teen kaikkea muuta, mutta se on kyllä totta että minä voin tulla kesken ohjelman kysymään, että : Mikä tämä ohjelma on?
Minä voin alkaa katsomaan elokuvaa, kun kaikki on tapahtunut ja sanoa, että : Jaa mie luulin, että tämä alko vasta mutta tämähän näköjään loppukin.
En minä omasta mielestä saanut vieroitus oireita, kun en päässyt VANKILASSA nettiin.
Minä aloin VALITTAMAAN siitä, kun minua anoa vankilassa NETIN KÄYTTÖ AIKA. Minä menin pahalle päälle ja sanoin, että : Netin käytön takia pitää lähteä käymään sinun toimistossa.
Minun piti soittaa työvoimatoimistoon ja pyytää siirtämään minun aika.
Minä hain asuntoa, mutta en minä tiennyt edes mihin minä halusin muuttaa. Minulle osa sano, että muuta Ouluun. Minulle sanottiin myös, että OULUUN ET KYLLÄ MUUTA!
En ole vielä muuttanut mihinkään, koska MIEHELLÄNI ON KAIKKI RIIPPUVUUDET JA MITEN TUOLLAISEN KANSSA LÄHTEE MIHINKÄÄN UUTEEN PAIKKAAN ASUMAAN JOKA ON NOKKA KIINNI PUHELIMESSA JA MINÄ JOUDUN SELOSTAMAAN VIERESSÄ, että : Jaa täällä on tämmönenki paikka ja voitas mennä kahaville tuonne.
Mieheni sanoo, että : Oota vähän niin mie haen sen APIN niin mennään sitten kahville.
Mieheni voi hakea APPIA ihan rauhassa niin minä voin mennä kahville sekä koputtaa ikkunaan ja näyttää kahvikuppia sekä lappua jossa lukee, että : Jos saan YHDEN 👍🏻 eli TYKKÄYKSEN niin mie otan toisen kupin KAHAVIA.
Tuommosta se elämä on nettiriippuvaisten kanssa.
Puhelinta olen ilman nettiyhteyttä kantanut mukana, mutta syy oli se, että jos jompi kumpi loukkaa itsensä niin saadaan APUA PAIKALLE.
Se oli repussa pussissa ja en minä ottanut edes yhtään kuvaa vaikka olis tietenkin pitänyt ottaa muistoksi niin olis saanut kertoa, että : Ajatteleppa kuule, ku me olimma kesällä 2025 ilman NETTIÄ HILLASSA JA SAIMMA SENTÄÄN SEN VERRAN HILLOJA, ETTÄ KEHTAAMMA SANUA, ETTÄ MET SE KYLLÄ KÄVIMMÄ IHAN ILIMAN NETTIÄ HILLASSA JA SAIMMA SEN VERRAN, ETTÄ KEHTAA SANUA!
Minä sanoin hänelle, että : Ajat ovat muuttuneet ja ei meidän TARVI enään SAAVI TOLKULLA HILLOJA POIMIA. Minä olen aikoinaan sentään poiminut metsästä myyntiin ja se on KUNNIAN LOUKKAUS joten minä käyn nykysin vain kattomassa ja poimin pois jos on.Lisään tähän, että marjojen myyntiin poimiminen oli IHMISOIKEUSRIKOS.
FB KUNNIALLISET SAIVAT KUNNIAA POIMIA MYYNTIIN JA EN OLE KATEELLINEN.
- Anonyymi00005
Ouww, tykkäisin susta vaikka olisit mimmonen mummeli, etäältäkin! 💔
- Anonyymi00008
Lopeta heti alkuun tuollainen lapsellinen käytös jos ole yli 50 . Sä olet vanha .
- Anonyymi00009
Jooh... Oonhan mä vanha, miten se seksijuttu menikään, sen piti olla... Hmmm... Dementia...
Eiku nyt muistan! Vaikka on rakastunut, niin vähän tuhma ja vähän kuitenkin tosissaan! Ilman tuhmaa kuitenkin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181