Se on veronkiertoa sanoi vihervassari.
Eikä siinä vielä kaikki. Myöskän Virossa työtä tekevät eivät maksa veroja Suomeen.
Huomenna kirjoitan siitä, että pakistanilaiset yritykset eivät maksa veroja Suomeen.
Virossa on yrityksiä, jotka ei maksaa veroja Suomeen
15
166
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sä olet GURU!
Me mennänkin heti istumaan jutikan kiskoile sun kunniaksesi.
On typerää, ettei muissa maissa nouidateta Suomen lakeja.
Se on Orpon vika.- Anonyymi00003
Marin olisi pistänyt koko maailman maksamaan verot Suomeen, jos olisi päässyt pääministeriksi.
Se on semmonen jätkä
- Anonyymi00002
Jos on Suomalaiset jotka asuu ja on kirjoilla ja tekee töitä Virossa ei täydy maxaa verot sinne
- Anonyymi00004
Ei se ole niin meidän vassareiden mielestä koska se ei vaan tunnu kivalta.
Kuka meidän tuet sitten maksaa?
Vassarit kannattaa Suur-Suomea - Anonyymi00005
Ajattele, jos joku tulee työllään rikkaaksi.
Se on minulta pois.
- Anonyymi00006
Minun mielestä minun pitää saada muiden rahat koska olen jo käyttänyt omani
- Anonyymi00007
Miksi maat saavat itse päättää verotuksensa, vaikka me vihervassarit osataan sanoa 100% ihan ilman ajattelua
- Anonyymi00008
Mä pierrrennn kun kaikki ei maksa mulle tukia
- Anonyymi00009
SDP:n pitää tehdä laki, joka lopettaa veronkierron.
Kaikki maailman verot, jotka ovat alhaisemmat kuin Suomen, ovat selvästi veronkiertoa.- Anonyymi00010
Siitä kertyy Suomelle miljardeja.
Porsaanreiät pitää tukkia. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Siitä kertyy Suomelle miljardeja.
Porsaanreiät pitää tukkia.SDP rahoittaa sillä kaikki menot eikä tarvitse säästää.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
SDP rahoittaa sillä kaikki menot eikä tarvitse säästää.
8 miljardia harmaan talouden torjunnasta ja loput miljonääriverosta Amerikan rikkaille.
- Anonyymi00013
Viron mafia pitää huolen verojen perinnästä klik
- Anonyymi00014
Kaikissa muissa maissa on yrityksiä, jotka eivät maksa veroja Suomeen. Miksi muiden maiden yritykset pitäisi maksaa veroja Suomeen? Tarkoititko nyt Suomalaisia yrityksiä, jotka toimivat ulkomailla. Se on sitten eri asia.
- Anonyymi00015
Pakistanin yritykset eivät maksa veroja Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873617
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1871433- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401070Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.314987- 45907
- 95877
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78865Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en125852