VM:n budjettipäällikkö kertoo haukkoneensa henkeä, kun katsoi uusia verokertymäennusteita. Hienoa, että havahtuu huomaamaan työhönsä kuuluvan asian, jonka kansa on jo huomannut.
Orpo taas tekee "välttämättömiä" eli pienentää verokertymää
- yhteisöveroalella
- yli 100 000 tienaavien veroalella
- solidaarisuusveroalella
- lamaannuttamalla talouden ja lisäämällä työttömyyttä
- kaljaperon pienentäminen 25 miljoonalla
Tähän turhat kulut päälle:
- terveysjättien suosiminen
- Länsirata
Verokertymä häviää
13
234
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei niillä verokertymillä oo OrpoPurralle mitään merkitystä kun vaan oma ja kaverien pankkitili kasvaa.
- Anonyymi00002
No, persuministerit ei ymmärrä koko sanaa
berokertymä. - Anonyymi00003
Onko muka yllätys, että verokertymä pieneen kun työttömyys ja konkurssit lisääntyy!
Lisäksi suurituloiset sai veronkevennyksen! - Anonyymi00004
Täytyy olla todellnen tollo jos ei ymmärrä että veroja pienentämällä verokertymäkin pienenee. Sellaista se on persun johtamassa ministeriössä.
- Anonyymi00006
Seuraava miljardi verotuloja vähennetään perintövero poistamalla eli leikataan lisää tai myydään valtion omaisuus jälkipolvilta kasvattamasta valtion tuloja eli leikkauskierre päälle.
- Anonyymi00007
Kokoomus haluaa murentaa verokertymää...
- Anonyymi00008
Suosii tietysti äänestäjiään eli hyvätuloisia ja varakkaita.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Suosii tietysti äänestäjiään eli hyvätuloisia ja varakkaita.
Joo, Kokoomus ajaa heidän etujaan.
- Anonyymi00009
Verotus ei vastaa kasvaviin menoihin joita syntyy kun väestö ikääntyy ja tarvitsee enemmän sairaala- ja hoivapalveluja. Myös puolustusmenoja on lisätty rajusti ja nousevia menoja rahoitetaan ottamalla velkaa kunnes euroopan unioni alkaa ohjaamaan Suomen taloutta samalla tavalla kuin se ohjasi Kreikan taloutta. Kreikan velka pienenee mutta se on vaatinut rajuja toimia.
Kyvyttömät hallitukset ajavat tahallaan talouden kriisiin ja siirtyvät oppositioon haukkumaan seuraavaa hallitusta vaikka itse aiheuttavat talouskriisin. - Anonyymi00010
Ukrainan koruptioon lisää miljardeja!
Leikaan kuulema siihen eläkkeitä? - Anonyymi00011
"Kokoomusta ei ikinä valtaan."
- Anonyymi00012
Ei, eikä persuja.
Nykyisistä hallituspuolueista kelpuutan vain RKPn. - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei, eikä persuja.
Nykyisistä hallituspuolueista kelpuutan vain RKPn.Kokoomus voitti eduskuntavaalit ja muodosti hallitukseen. Hallitukseen mukaan lähteneet muut puolueet suostuivat Kokoomuksen ehtoihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947